موضوعات داغ

نسخه جدید کایی E5 وارد بازار روسیه شد، فیس لیفت ریسپکت پرایم

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

پیش از این، سدان کایی E5 در دو نسخه لاکچری و لاکچری پلاس موجود بود. حالا سومین نسخه از آن با نام لاکچری اسپرت در روسیه عرضه شده است که سپر جلوی متفاوتی با خطوط قرمز دارد. تفاوت آشکار دیگری در ظاهر آن وجود ندارد و چهار رنگ بدنه سفید، مشکی، خاکستری و قرمز همچنان قابل سفارش هستند.

این سدان همچنان به موتور ۱.۵ لیتری توربو (۱۴۷ اسب بخار و ۲۱۰ نیوتن متر) و جعبه‌دنده متغیر پیوسته مجهز است. زمان شتاب ۰ تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت تمام نسخه‌ها ۱۰.۵ ثانیه است.

پکیج لاکچری اسپرت شامل چرخ‌های ۱۷ اینچی، کیسه‌های هوای جلو و بغل، کروز کنترل با محدودکننده سرعت، سانروف، روکش صندلی‌های چرمی، دو نمایشگر ۱۰ اینچی (پنل ابزار و سیستم چندرسانه‌ای)، چراغ‌های جلوی LED، تهویه مطبوع، دوربین‌های سراسری و مجموعه‌ای از گرمکن‌ها در صندلی‌های جلو، فرمان و برف پاک‌کن شیشه جلو می‌شود. قیمت کایی E5 لاکچری اسپرت ۲۱۹۳۰۰۰ روبل یعنی ۳۳ هزار روبل گران‌تر از مدل لاکچری پلاس است.

کایی E5

کایی E5 رقبای زیادی در بازار روسیه ندارد. سدان‌هایی با موتورهای توربو در این اندازه توسط اومودا و چانگان عرضه می‌شوند که محصولات هر دو برند گران‌تر از کاییE5 هستند. به عنوان مثال، چانگان ایدو پلاس با قیمت ۲.۳۳ تا ۲.۴ میلیون روبل و اومودا S5 با قیمت ۲.۳۲ تا ۲.۶۳ میلیون روبل به فروش می‌رسد.

شرکت آوتوتور در آینده نزدیک قیمت کراس‌اوورهای کایی X3 و X3 پرو را نیز اعلام خواهد کرد. تا پایان سال جاری، خط تولید این برند با یک محصول جدید دیگر یعنی کراس‌اوور بزرگ X7 کونلون گسترش خواهد یافت.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد