موضوعات داغ

فیدلیتی پرستیژ بهمن موتور در تهران به نمایش درآمد + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

بهمن موتور نسخه پرستیژ خودروی محبوب فیدلیتی را در مرکز خرید سیوان سنتر تهران، در معرض دید علاقه‌مندان قرار داده است.

این خودرو، یک کراس اوور با ویژگی‌ها و طراحی به روز است و در بخش فنی توان مناسبی را از خودرو به نمایش می‌گذارد. این خودرو به کمک فناوری‌های به روز که در آن به کار گرفته شده است، تجربه‌ی رانندگی و سفر مناسبی را برای سرنشینانش همراه دارد.

مشخصات فنی فیدلیتی پرستیژ

فیدلیتی پرستیژ از موتوری با حجم 1600 سی.سی و توربوشارژ بهره می‌برد که با استفاده از فناوری پاچشش مستقیم سوخت TGDI، توانایی 197 اسب بخار را دارد. این موتور باعث بهره‌وری بالای خودرو در مسیرهای پر از فراز و نشیب جاده‌ها می‌شود و از تکنولوژی‌های کنترلی و تعادلی برای ارتقاء عملکرد استفاده می‌کند.

فیدلیتی پرستیژ

فیدلیتی پرستیژ از جدیدترین فناوری‌های روز دنیای خودرو بهره می‌برد. این خودرو با بهره‌گیری از سیستم‌های ضد واژگونی، رادار تشخیص نقطه کور، هشدار تصادف از عقب، هشدار حرکت بین خطوط، دستیار جلوگیری از برخورد هنگام تغییر خطوط، ترمز اضطراری پیشرفته و سیستم هشدار تصادف از جلو، عملکرد خوبی را در بخش ایمنی ارائه می‌کند. همچنین، این خودرو دارای چهار کیسه هوای راننده، سرنشین جلو و جانبی، و دو کیسه هوای پرده‌ای است.

فیدلیتی پرستیژ با پشتیبانی بهمن موتور، اطمینان از ارائه خدمات پس از فروش با کیفیت به خریداران را به همراه دارد. علاقه‌مندان می‌توانند جهت مشاهده و تست توانایی‌های فنی و ویژگی‌های جذاب فیدلیتی پرستیژ، به مرکز خرید سیوان سنتر در شرق تهران مراجعه نمایند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد