موضوعات داغ

افتتاح اولین تعمیرگاه استاندارد فونیکس در نمایندگی گودرزی کد 322 مدیران خودرو + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت مدیران خودرو در پی عرضه محصولات فونیکس در بازار کشورمان، حالا اولین نمایندگی خدمات پس از فروش و تعمیرگاه استاندارد فونیکس را در نمایندگی گودرزی کد 322 افتتاح کرد.

این مجموعه با جدیدترین امکانات و تجهیزات اختصاصی محصولات فونیکس تجهیز گردیده و از استانداردهای جدید این برند پریمیوم گروه مدیران خودرو پیروی می‌کند.

معرفی برند فونیکس و محصولات لوکس شرکت مدیران خودرو

شرکت خودروسازی مدیران خودرو در سال 1399 برند فونیکس را برای تولید و عرضه خودروهای لوکس خود معرفی کرد. هدف این شرکت، تولید خودروهای باکیفیت و قیمت مناسب برای بازار داخل ایران است.

فونیکس به تولید انواع خودروهای سواری، شاسی بلند و خودروهای شهری (کراس اوور) می‌پردازد. محصولات این برند با واردات قطعات از چین و برند چری، در ایران مونتاژ می‌شوند.

افتتاح اولین تعمیرگاه استاندارد فونیکس در نمایندگی گودرزی کد 322 مدیران خودرو

مدل‌هایی مانند آریزو 6 پرو، تیگو 7 پرو، اف ایکس، تیگو 8 پرومکس و تیگو 8 پرو ای پلاس از جمله محصولات این برند هستند که با آپشن‌ها و تکنولوژی‌های روز توانسته‌اند نظرها را به خود جلب کنند و به تازگی محصولاتی از جمله تیگو 8 پرو e پلاس، تیگو 7 پرومکس و آریزو 6 GT نیز به لیست محصولات این برند اضافه شده است.

فونیکس با بهره‌گیری از تکنولوژی‌های پیشرفته و همکاری با شرکای بین‌المللی، تلاش دارد محصولاتی با استانداردهای بالا و طراحی مدرن عرضه کند.

خودروهای این برند با بهره‌مندی از تکنولوژی روز، طراحی مناسب، ایمنی و کارایی خوب توانسته‌اند موفقیت‌هایی در بازار داخلی کسب کنند. ارائه خدمات پس از فروش مطلوب نیز از دلایل محبوبیت هر برندی به‌شمار می‌رود و این شرکت نیز با راه اندازی تعمیرگاه استاندارد فونیکس سعی دارد روند ارائه خدمات را بهبود ببخشد.

افتتاح اولین تعمیرگاه استاندارد فونیکس

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/7/22
بهمن داره عقب میوفته
1402/9/19
سلام . خدمت پس از فروش جناب جناب گودرزی کد 322 بسیار عالی و رضایت بخش بود . از جناب گودرزی و پرسنل زحمت کش مجموعه ایشان کمال تشکر را دارم