موضوعات داغ

سروش دیزل با سواری های سامسونگ و خودروهای تجاری هیوندای در اتواکسپو تهران 1402

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

فردا مصادف با نهم بهمن 1402 نمایشگاه خودرو تهران که امسال با نام اتواکسپو تهران برگزار می‌گردد، آغاز به کار خواهد کرد و در روز اول تنها مهمان اصحاب رسانه است.

این نمایشگاه که با تاخیر چندماهه برگزار می‌شود شاهد حضور شرکت‌های بزرگی از جمله سروش دیزل است که با طیف گسترده‌ای از محصولات جدید، به نمایشگاه جان تازه‌ای خواهند بخشید.

سروش دیزل اما امسال با رونمایی از چند محصول جدید قصد دارد بازار خودرو را تحت تاثیر خود قرار دهد و با تعداد قابل توجهی از محصولات تجاری سبک، سنگین و خودروهای سواری قرار است در این رویداد بزرگ شرکت کند.

بر اساس اخبار منتشر شده این شرکت در نمایشگاه اتواکسپو تهران با محصولات سواری سامسونگ و خودروهای تجاری هیوندای حاضر خواهد شد. سروش دیزل پیش‌تر با محصولاتی همچون ون H350، کامیونت های ۶ تن و ۸ تن از سری HD هیوندای شناخته شده است، اما حالا با عرضه محصولات جدید و البته جذاب سامسونگ که در اصل همان محصولات رنو فرانسه هستند، قصد دارد چهره تازه‌ای را برای دنبال کنندگان بازار خودرو و علاقمندان این حوزه از خود بنمایش بگذارد.

از دیگر محصولات این شرکت مطرح در حوزه خودروهای تجاری می‌توان به اتوبوس مسافری بین شهری نویگتور و کشنده‌های ایویکو S-Way در دو مدل ۵۳۰ و ۵۷۰ اشاره کرد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد