موضوعات داغ

اتو اکسپو تهران بزرگترین رویداد خودرویی کشور در سال 1402 از فردا آغاز می شود

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران، بزرگترین رویداد صنعت خودروی ایران در سال 1402، از 10 تا 15 بهمن‌ماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

با توجه اهمیت پوشش این رویداد بزرگ صنعت خودرو فردا 9 بهمن ماه از ساعت ۱۳ تا ۱۸ نیز به صورت اختصاصی به خبرنگاران و اصحاب رسانه اختصاص داده شده است تا بتوانند به بهترین نحو به فعالیت رسانه‌ای خود بپدازند.

این نمایشگاه با حضور گسترده خودروسازان داخلی و شرکت‌های واردکننده خودروهای خارجی، فضایی بسیار بزرگ‌تر از دوره‌های گذشته را به خود اختصاص داده است. بر اساس آمارهای ارائه شده، مساحت غرفه‌سازی نسبت به سال‌های گذشته حدود 3 برابر شده و علاوه بر 5 سالن اصلی نمایشگاه، 3 سالن پیش‌ساخته نیز برای نمایش محصولات شرکت‌کنندگان در نظر گرفته شده است.

حدود 90 درصد شرکت‌های خودروسازی و واردکنندگان خودرو حضور خود را در این رویداد تأیید کرده‌اند که نشان از استقبال گسترده فعالان صنعت خودرو از این نمایشگاه دارد. پیش‌بینی می‌شود با ادامه روند رشد این نمایشگاه، در سال‌های آینده نیاز به فضای بیشتری برای برپایی آن احساس شود.

یکی از ویژگی‌های منحصربفرد این دوره از نمایشگاه، حضور چشمگیر خودروهای برقی و زیرساخت‌های شارژ آن‌هاست. در دوره‌های قبلی امکانات لازم برای خودروهای برقی فراهم نبود اما این بار هم برگزارکنندگان و هم خودروسازان برای رفع این نیاز اقدام کرده‌اند.

علاقه‌مندان می‌توانند در ساعات 10 صبح تا 5 بعدازظهر روزهای 10 تا 15 بهمن‌ماه از این رویداد عظیم صنعت خودروی کشور بازدید کنند. انتظار می‌رود پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران شاهد رونق تولید و تجارت خودرو در سال آینده باشد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد