موضوعات داغ

کی ام سی ایگل بنزینی، سدان جدید کرمان موتور در اتواکسپوتهران حضور یافت + فیلم و عکس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

کی ام سی ایگل یک خودرو مفهومی داخلی است که توسط شرکت کرمان‌ موتور معرفی شده است. این خودرو براساس پلتفرم جک J4 طراحی شده است و احتمالا از مشخصات فنی مشابه با این خودرو بهره می‌برد. کرمان موتور تصمیم دارد تا کی ام سی ایگل را به عنوان رقیبی برای سدان‌های داخلی تارا و شاهین به بازار عرضه کند.

طراحی ظاهری کی ام سی ایگل شباهت بسیاری به جک J4‌ دارد. در حقیقت می‌توان گفت که کی ام سی ایگل حاصل یک فیس‌لیفت پیچیده روی جک J4‌ بوده است. طراحی کابین این خودرو نیز از الگوهای طراحی مشابه با جک J4 استفاده ‌میکند. همچنین انتظار داریم تا سطح تجهیزات رفاهی و ایمنی این خودرو نیز همانند نسخه فعلی جک J4‌ باشد.

ویدیو معرفی ایگل بنزینی

همانند طراحی خارجی، مشابهت‌ها در بخش فنی نیز ادامه دارد. کی ام سی ایگل به پیشرانه مشترک با جک J4‌ مجهز است. این پیشرانه از نوع چهار سیلندر خطی تنفس طبیعی است و حدود 1.5 لیتر حجم دارد. این پیشرانه حداکثر 104 اسب‌بخار قدرت و 137 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. کرمان موتور تصمیم دارد تا این سدان را در دو نسخه همراه گیربکس پنج سرعته دنده‌ای و اتوماتیک (احتمالا CVT) به بازار عرضه کند. همچنین کرمان موتور نسخه الکتریکی کی ام سی ایگل را در دست توسعه دارد.

نمای عقب کی ام سی ایگل

کی ام سی ایگل در بخش امکانات و تجهیزات نیز با جک J4 مشابهت دارد. دو کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، ترمزهای ABS و EBD، شیشه بالابرهای برقی، آینه‌های جانبی برقی، سانروف، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای،سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، کروز کنترل، سنسور نور، سیستم مولتی مدیا و سیستم پایش فشار باد تایرها از جمله تجهیزات این خودرو هستند.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/11/13
اینم جالب نیس موتورش ضعیفه
1402/11/19
اسم این محصول رو از طریق فراخوان مردمی انتخاب کردن ، قرار بود به برنده اولین خودرو تعلق بگیره چی شد پس؟