موضوعات داغ

کی ام سی X5 در نمایشگاه اتواکسپوتهران 1402 به نمایش درآمد + فیلم و عکس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

کی ام سی X5 نسل سوم جک S5 در ایران به شمار می‌آید که ادامه دهنده راه این کراس‌اوور محبوب مونتاژی است. این خودرو در واقع محصولی از زیرشاخه جک به نام سهول است که با نام سهول X6 شناخته می‌شود اما در ایران با نام کی ام سی X5 عرضه شده است. این خودرو در کنار دیگر محصولات جدید کرمان موتور، بخشی از غرفه آن را در نمایشگاه خودرو تهران 1402 به خود اختصاص داده است.

ویدیو معرفی کی ام سی X5

کی ام سی X5 حاصل یک فیس‌لیفت گسترده روی جک S5‌ است که تاثیرات این فیس‌لیفت را در نمای جلو و عقب خودرو می‌بینیم. همانند اکثر فیس‌لیفت‌ها، نمای جانبی کی ام سی X5 در مقایسه با جک S5‌ تغییرات چندانی را تجربه نکرده است. البته چهره این خودرو در جلو کاملا جلوه جدیدی را از کراس‌اوور کوچک جک به نمایش می‌گذارد.

طراحان سهول در کابین خودرو، فضای بیشتری را برای مانور دادن در اختیار داشته‌اند. از این رو فضای داخلی و داشبورد کی ام سی X5 به کلی با دو مدل قبلی جک S5‌ تفاوت دارد. کابین این خودرو از الگوهای مدرن پیروی می‌کند و درون آن دو نمایشگر دیجیتالی را می‌توان دید.

کی ام سی X5

برخلاف بهینه‌سازی‌های ظاهری، زیر کاپوت کی ام سی X5 پیشرانه جدیدی قرار ندارد. این خودرو همچنان از موتور 1.5 لیتری چهارسیلندر توربوشارژر بهره می‌برد که در جک S5‌ فیس‌لیفت نیز شاهد آن بوده‌ایم. این پیشرانه با بهبودهایی که در آن انجام شده است، اکنون 181 اسب‌بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور آزاد می‌کند. گیربکس شش سرعته دوکلاچه نیز وظیفه انتقال قدرت به چرخ‌های جلو را در این خودرو برعهده دارد.

توضیحات عکس

همراه با به‌روزرسانی‌های ظاهری، سطح امکانات و آپشن‌های کی ام سی X5 نیز افزایش یافته است. کروز کنترل، تریم چرمی کابین، سیستم صوتی به همراه شش بلندگو، خروجی برق 12 ولت، تهویه مطبوع دو کاناله، فرمان برقی، سنسور پارک جلو، سنسور نور و باران، سیستم ورود استارت بدون کلید، تنظیم برقی صندلی راننده، گرمکن صندلی‌های جلو، آینه‌های تنظیم شونده برقی به همراه گرمکن، سیستم پایش فشار باد تایرها، رینگ‌های آلیاژی، سانروف، دوربین ثبت وقایع، رادار نگهدارنده بین خطوط و سیستم هشدار تصادف از جلو تجهیزات کراس‌اوور جدید کرمان موتور را تشکیل می‌دهند. تیگارد X35، ام وی ام X55 و هایما S7‌ توربوشارژر از جمله رقبای KMC X5 در بازار ایران هستند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد