موضوعات داغ

هیوندای کرتا ۲۰۲۳ در نمایشگاه خودرو تهران 1402، بررسی خودرو وارداتی کرمان خودرو + فیلم و عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

هیوندای کرتا ۲۰۲۳ یکی از جدیدترین خودروهای کره‌ای وارداتی به بازار ایران است که توسط شرکت کرمان خودرو وارد کشور شده و از طریق سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی عرضه شده است. این خودرو کراس اوور کامپکت حالا در نمایشگاه خودرو تهران 1402 به نمایش درآمده تا علاقمندان بتوانند این خودرو را از نزدیک مشاهده کنند.

ویدیو معرفی هیوندای کرتا ۲۰۲۳

هیوندای کرتا نمایانگر تکامل یافته‌ی طراحی خودروهای کامپکت است. طراحان هیوندای با الهام از مدل‌های پیشین، خطوط و جزییات ظریفی را به این خودرو افزوده‌اند تا حس لوکس و اسپرت بودن آن را تقویت کنند.

نمای جلو با طرح پارامتریک جدید، حالت تهاجمی به خود گرفته است. چراغ‌های LED جذاب، بر کیفیت بصری خودرو افزوده‌اند. در نمای جانبی، خطوط منحنی به زیبایی بدنه کمک کرده‌اند. رینگ‌های آلیاژی نیز بر ظرافت ظاهری افزوده‌اند. نمای عقب با طراحی ساده و عملکردی، هماهنگی کامل با بقیه بخش‌ها دارد.

در مجموع، هیوندای کرتا نشان‌دهنده‌ی پیشرفت چشمگیر طراحی در خودروهای کامپکت است. جزییات ظریف و خطوط هماهنگ، این خودرو را به یک خودرو قابل توجه تبدیل کرده‌اند. هیوندای با این مدل، نشان داده است که می‌توان حتی در اندازه‌ی کوچک‌تر، زیبایی و اصالت را حفظ کرد.

هیوندای کرتا ۲۰۲۳

مشخصات فنی هیوندای کرتا ۲۰۲۳

اما در بخش فنی به دلیل محدودیت‌های گریزناپذیر واردات و ماهیت اقتصادی این خودرو با مشخصات فنی کاملا اقتصادی و تقریبا ضعیف وارد شده است. هیوندای کرتا ۲۰۲۳ مجهز به موتور ۱.۵ لیتری اسمارت‌استریم با قدرت ۱۱۳ اسب بخار و گشتاور ۱۴۴ نیوتن‌متر است. قدرت موتور از طریق گیربکس CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. کرتا می‌تواند در مدت زمان ۱۲ ثانیه از سرعت صفر به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برسد. حداکثر سرعت این خودرو ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده و وزن آن کمتر از ۱۳۵۰ کیلوگرم است. فاصله محوری کرتا ۲۶۱۰ میلی‌متر است.

فضای داخلی هیوندای کرتا ۲۰۲۳

امکانات رفاهی و ایمنی هیوندای کرتا ۲۰۲۳

از لحاظ امکانات رفاهی و ایمنی، هیوندای کرتای وارداتی مجهز به سقف پانوراما، صفحه نمایش لمسی، دوربین دنده عقب، اپل‌کارپلی، فرمان کمکی برقی، استارت دکمه‌ای، ترمز پارک الکتریکی، سیستم کنترل پایداری و کمک راننده، دو کیسه هوا و سایر امکانات استاندارد روز است.

با توجه به قیمت مناسب‌تر نسبت به سایر کراس‌اوورهای هیوندای، انتظار می‌رود هیوندای کرتا ۲۰۲۳ مورد استقبال خوبی قرار گرفته و بتواند رقیبی برای محصولاتی همچون کیا سلتوس باشد.

نمایشگاه خودرو تهران 1402 یا اتواکسپوتهران از فردا 9 بهمن تا 15 همین ماه به مدت 7 روز در محل دائمی نمایشگاه های شهر آفتاب پذیرای علاقمندان است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد