موضوعات داغ

خودروهای MG چه زمانی به بازار ایران عرضه می‌شوند؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در حاشیه برگزاری پنچمین نمایشگاه خودرو تهران با محمدرضا آریان نژاد معاون برندینگ و بازاریابی فردا موتورز در خصوص برنامه‌های این شرکت برای عرضه خودروهای وارداتی جدید و زمان عرضه خودرو ای MG به گفت‌وگو پرداختیم.

آریان نژاد در خصوص عرضه خودروهای وارداتی به صورت CBU عنوان کرد: در حوزه خودروهای وارداتی ما برند جیلی را با مدل آزکارا وارد بازار ایران کردیم و از طریق سامانه یکپارچه فروش آن را آغاز کردیم و به زودی تحویل مشتریان خوهیم داد. همچنین برای واردات برندهای دیگر نیز با MG مذاکراتی صورت گرفته و دو مدل MG 5 و MG GT را برای نمایش به نمایشگاه خودرو تهران آورده‌ایم. در ادامه نیز قصد داریم با این دو برند مدل‌های دیگری را به بازار ایران عرضه کنیم.

ویدیو مصاحبه با محمدرضا آریان نژاد معاون برندینگ و بازاریابی فردا موتورز

وی در ادامه درخصوص برنامه‌های این شرکت در خصوص عرضه خودروهای برقی و هیبریدی افزود: در حال حاضر خودروی FMC M4 هیبرید روی خط تولید قرار دارد و در دسته محصولات تولیدی است. همچنین خودروی جیلی آزکارا هیبریدی دو دیفرانسیل، محصولی است که در دسته خودروهای وارداتی به زودی وارد بازار خواهد شد. در حوزه خودروهای برقی نیز جیلی جئومتری محصولی است که در مرحله تست‌های فنی است. علاوه‌بر آن چند محصول دیگر نیز در حال بررسی هستند.

آریان نژاد در خصوص زمان عرضه خودروهای MG عنوان کرد: با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته عرضه محصولات وارداتی برند MG اوایل سال آینده صورت خواهد گرفت.

وی در ادامه در خصوص سایت‌های تولیدی خودروسازی فردا افزود: در حال حاضر سایت تولیدی سمنان زیر بار تولید قرار دارد و از سال گذشته در راستای توسعه زنجیره تولید، در زمینه رنگ و بدنه سایت تولیدی بروجرد به مجموعه اضافه گردید.

همچنین در خصوص برنامه تولید محصول فردا 511 گفت: خودروسازی فردا درنظر دارد تیراژ تولید محصول 511 را با توجه به تولید محدودی که در سال گذشته داشته، نسبت به میزان تقاضای بازار، تا پایان سال آینده به 10 الی 12 هزار دستگاه افزایش دهد.

همچنین خودروسازی فردا در نظر دارد دو محصول جدید دیگر در سگمنت سدان و کراس‌اوور را به سبد محصولات تولیدی خود اضافه کند.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/11/10
Mg g7 رو باید بیارن که جذابترین سدان چینی هست و با قیمت گذاری درست قطعا تو ایران موفق میشه