موضوعات داغ

تولید شارژر خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبرید توسط X-VISION + فیلم و عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

همزمان با شدت گرفتن معرفی و عرضه خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبرید توسط شرکت‌های خودروساز و واردکننده خودرو، ضرورت توسعه زیرساخت‌های لازم جهت شارژ این دسته از خودروها بیش از پیش احساس می‌شود.

بر این اساس برخی از شرکت‌های فعال در زمینه طراحی و توسعه تجهیزات الکترونیکی اقدام به تولید و عرضه شارژرهای مورد نیاز در این بخش کرده‌اند. X Vision به عنوان یکی از شرکت‌های پیشگام در این حوزه، با معرفی چندین نمونه شارژر AC و DC با توان‌های متفاوت در پنجمین دوره نمایشگاه خودرو تهران 1402 حضور پیدا کرده است.

یکی از مهم‌ترین اهداف راه‌اندازی خط تولید این شارژرها، توسعه ایستگاه‌های شارژ شهری خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبریدی در مراکز و معابر عمومی است. به طور مثال برخی از شارژرهای تولیدی ایکس ویژن قابلیت نصب در مراکز خرید، بیمارستان‌ها، کافه و رستوران‌ها و مجمتع‌های مسکونی است که امکان استفاده از برق سه فاز و برق شهری را دارا هستند.

ویدیو معرفی شارژرهای X Vision

مزایای استفاده از شارژرهای X Vision

یکی از مهم‌ترین مزایای استفاده از شارژرهای ایکس ویژن، اپلیکیشن یکپارچه‌ای است که این مجموعه برای استفاده راحت کاربران طراحی و توسعه داده است. همچنین از دیگر ویژگی‌ شارژرهای ایکس ویژن می‌توان به استفاده در شرایط جوی دشوار، کاربری آسان، امکان شارژ سریع، پشتیبانی 24 ساعته در 7 روز هفته و 3 سال گارانتی می‌توان اشاره کرد.

تمامی شارژرهای تولیدی از طریق استفاده از کارت RFID و اسکن QR کد و اپلیکیشن قابلیت استفاده و احراز هویت دارند. همچنین دارای استاندارد اجرایی ICE61851-1:2017, ICE62196-2:2016 هستند.

EV Charger 40 KW

یکی از انواع شارژرهای تولیدی این شرکت، XVDC40KW است که دارای توان نامی آن 40 کیلووات است و قابلیت شارژ همزمان از طریق 2 گان را دارد. همچنین این دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی 4.3 اینجی است که اطلاعات مرتبط با وضعیت شارژ را به نمایش در می‌آورد. این شارژر به صورت ایستاده با بازدهی 95 درصد قابلیت استفاده در هر شرایط جوی را داراست.

تولید شارژر خودروهای الکتریکی و پلاگین هیبرید توسط X-VISION

EV Charger 60KW

یکی دیگر از شارژهای ایکس ویژن، XVDC60/120/180/240 است که با توان نامی 60، 120، 180 و 240 کیلو وات، قابلیت شارژ اتوماتیک و همزمان از طریق 2 گان را دارد. این دستگاه دارای صفحه نمایش لمسی 7 اینچی است که با استفاده از کارت RFID و اسکن QR کد از طریق اپلیکیشن قابلیت استفاده دارد.

انواع دیگر شارژرها

علاوه‌بر شارژرهای مذکور، مدل‌های دیگری با توان نامی 7 کیلووات و 22 کیلو وات نیز قابل سفارش هستند. این شارژها به صورت دیواری و پایه‌ای قابلیت نصب و اجرا داشته و می‌توانند برای مصارف خانگی و عمومی مورد استفاده قرار بگیرند.

شارژرهای X Vision

راه‌های ارتباطی

علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر و همچنین نحوه شرایط خرید این دستگاه‌ها، می‌توانند از طریق مراجعه به وب‌سایت این شرکت به آدرس xvgo.ir و یا تماس با شماره تلفن 02182266 ، در خصوص جزئیات شارژرهای ایکس ویژن مطلع گردند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد