موضوعات داغ

هوندا وزل برقی در اتواکسپوتهران 1402، محصول جدید معین خودرو معرفی شد + فیلم و عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو، فناوری‌های نوین و صنایع وابسته تهران با نام تجاری "اتو اکسپو تهران" در محل نمایشگاه شهر آفتاب در حال برگزاری است. امسال این نمایشگاه از تاریخ 10 الی 15 بهمن ماه برپا شده و شرکت‌های مختلف خودروسازی و قطعه‌سازی کشور آخرین محصولات خود را در آن به نمایش گذاشته‌اند.

یکی از شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه، معین خودرو ایرانیان است که در سالن U غرفه خود را برپا کرده و چند محصول جدید وارداتی ژاپنی از جمله هوندا ENS1 را معرفی نموده است.

ویدیو معرفی خودرو برقی هوندا ENS1

مشخصات فنی خودرو برقی هوندا ENS1

هوندا ENS1 یک خودروی برقی کامپکت از خانواده وزل هوندا محسوب می‌شود که برای اولین بار در این نمایشگاه به نمایش درآمده است. این خودرو از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به مدل بنزینی وزل دارد و طراحی جلو و عقب آن الهام گرفته از چانگان UNI-K است.

هوندا ENS1

ENS1 با موتور 201 اسب بخار و گشتاور 310 نیوتن متر توانایی طی مسافت 510 کیلومتر را با یکبار شارژ دارد. از جمله امکانات این خودرو می‌توان به سیستم‌های ایمنی هوشمند، صفحه نمایشگر دیجیتال و سیستم صوتی مدرن اشاره کرد.

حضور ENS1 در نمایشگاه امسال نشان‌دهنده توجه بیشتر خودروسازان به تولید و واردات خودروهای برقی است که می‌تواند گام مثبتی در جهت کاهش آلودگی هوا باشد.

هوندا وزل برقی

علاقمندان برای دیدن این خودروی تمام برقی و دیگر محصولات وارداتی معین خودرو می‌توانند تا پایان نمایشگاه در تاریخ 15 بهمن 1402 به غرفه معین خودرو ایرانیان در سالن U مراجعه کنند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد