موضوعات داغ

رونمایی سروش دیزل از کامیونت EX8 هیوندای در اتو اکسپو تهران 1402 + عکس

عکس مطلب اول

سروش دیزل یکی از جذاب‌ترین غرفه‌ها را در نمایشگاه اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ دارد. سدان XM3 و کراس‌اوور QM6 سامسونگ دو خودروی جذابی هستند که باعث ازدحام در غرفه سروش دیزل شده‌اند. البته این شرکت از کامیونت EX8 نیز رونمایی کرده که در ادامه به بررسی آن می‌پردازیم.

کامیونت EX8 یا همان هیوندای Mighty یک کفی ۷.۳۷ متری است که از کاربری‌های مختلف پشتیبانی می‌کند. این ماشین قدرتمند متناسب با نام خود، ۳۱۰۰ کیلوگرم بار را روی محور جلو و ۴۷۰۰ کیلوگرم بار را روی محور عقب تحمل می‌کند.

هیوندای مایتی

موتور دیزلی چهارزمانه کاماتریل با حجم ۴ لیتر و ۴ سیلندر، وظیفه حرکت مایتی را بر عهده دارد. این موتور به توربوشارژر، اینترکولر و ریتاردر مجهز بوده و قدرت و گشتاور آن به ترتیب به ۱۷۰ اسب بخار و ۴۱۱ نیوتن متر می‌رسد. قوای فنی از طریق گیربکس ۶ سرعته دستی یا ۸ سرعته اتوماتیک هیوندای به چرخ‌های خودرو وارد می‌شود. ترمزها از نوع دیسکی دو مداره مستقل و کلاچ از نوع تک‌صفحه‌ای و بدون آزبست است.

نمای داخل کامیونت EX8

در بخش ترمز و پایداری، هیوندای مایتی از سیستم‌های ABS، EBD، ESC، EHS (عملکرد جلوگیری از حرکت در شیب)، EDC (کنترل کشیدگی موتور در جاده لغزنده)، HAB (ترمز کمکی پرقدرت) وTCS بهره می‌گیرد. تجهیزات رفاهی کامیونت سروش دیزل نیز شامل مواردی همچون گرم‌کن فرمان، صندلی راننده دارای گرم‌کن و سردکن، حالت رانندگی ECO، آینه برقی، گرم‌کن آینه جانبی، ضبط بلوتوث دار، کروز کنترل، دیلایت، هشدار خروج از خط، هشدار فاصله پارک عقب، هشدار توجه راننده، قفل مرکزی، چراغ‌های مه‌خور و ... می‌شوند.

نمایشگاه اتو اکسپو تهران ۱۴۰۲ از تاریخ ۱۰ الی ۱۵ بهمن‌ماه بین ساعات ۱۰ الی ۵ بعدازظهر به صورت رایگان پذیرای علاقه‌مندان حوزه خودرو است.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1402/11/30
اگر میشد قیمت هم اعلام میکردید خیلی خوب بود