موضوعات داغ

رونمایی بایک BJ60؛ آخرین محصول دیارخودرو در نمایشگاه اتواکسپوتهران + فیلم و عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

روز سوم نمایشگاه اتواکسپو تهران شاهد رونمایی از آخرین محصول گروه بایک چین با نام BJ60 بود. این خودروی شاسی‌بلند 7 نفره در غرفه پرجمعیت شرکت دیارخودرو با حضور کریم باقری، فوتبالیست پیشکسوت، رونمایی شد.

ویدیو رونمای بایک BJ60

BJ60 یکی از جدیدترین محصولات گروه بایک به شمار می‌رود که فرایند عرضه آن از سال 2022 آغاز شده است. طراحی این خودرو الهام گرفته از خودروهای معروفی همچون تویوتا لندکروز و محصولات گروه جیپ است. در نمای جلو از چراغ‌های مستطیل شکل به عنوان چراغ‌های اصلی استفاده شده و جلوپنجرهٔ عضلانی ظاهری تهاجمی به این خودرو بخشیده است.

خطوط به کار رفته در نمای جانبی و عقب BJ60، با الهام از طراحی لندکروز و محصولات جیپ، چهره‌ای عضلانی و مردانه به این خودرو داده است. استفاده از کروم و رینگ‌های آلومینیومی لوکس نیز از دیگر ویژگی‌های ظاهری جذاب این مدل است.

بایک BJ60

مشخصات فنی بایک BJ60

این خودرو از یک موتور 2 لیتری توربوشارژ هیبریدی استفاده می‌کند که با بهره‌گیری از فناوری 48 ولتی، عملکرد بهتری در شروع حرکت و شتاب‌گیری دارد و مصرف سوخت را نیز بهبود می‌بخشد.

موتور 270 اسب بخاری BJ60 می‌تواند حداکثر گشتاور 406 نیوتن متر تولید کند. این نیرو از طریق گیربکس اتوماتیک 8 سرعته به چرخ‌های جلو و عقب منتقل می‌شود. سیستم تعلیق و قفل دیفرانسیل جلو و عقب نیز باعث شده تا BJ60 به یک خودروی آفرود ماهر تبدیل شود.

علاوه بر طراحی جذاب، فضای داخلی BJ60 نیز مجهز به امکانات رفاهی و سرگرمی فراوان است. صفحه نمایش لمسی چندمنظوره، آمپر دیجیتال، نورپردازی زیبا و سیستم صوتی حرفه‌ای از جمله این امکانات هستند.

همچنین ویژگی‌هایی مانند حالت‌های مختلف رانندگی، کروز کنترل هوشمند، اتوهلد، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، سنسورهای متعدد، حافظه صندلی و ... باعث شده‌اند تا رانندگی با این خودرو بسیار راحت و ایمن باشد.

فضای داخلی بایک BJ60

در مجموع بایک BJ60 ترکیبی از طراحی زیبا، قدرت بالا، امکانات رفاهی و تجهیزات ایمنی پیشرفته است که آن را به یکی از بهترین گزینه‌ها در دسته خودروهای شاسی‌بلند هفت نفره تبدیل کرده است. علاقه‌مندان به خرید این خودروی لوکس می‌توانند در طول برگزاری نمایشگاه خودرو تهران از 10 تا 15 بهمن ماه سال جاری، به غرفه دیارخودرو واقع در سالن 38 نمایشگاه بین‌المللی تهران مراجعه کنند تا از نزدیک با امکانات و قابلیت‌های این خودروی جدید آشنا شوند.

گفتنی است علاوه بر بایک BJ60، محصولات دیگر گروه بایک از جمله BJ40 و BJ80 نیز برای بازدید عموم در این نمایشگاه به نمایش گذاشته شده‌اند. طراحی جذاب، قدرت بالا و امکانات رفاهی این خودروها نیز توجه بسیاری از بازدیدکنندگان را به خود جلب کرده است.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد