موضوعات داغ

نگاهی به غرفه فردا موتور در نمایشگاه اتواکسپو تهران 1402 + عکس

عکس نویسنده
آراد فلاح
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت خودروسازی فردا یا فردا موتور، به تازگی بر حجم کسب و کار خویش در زمینه عرضه خودرو افزوده است. این شرکت در بخش خودروهای مونتاژی موفق شده است تا سدان فردا 511 را به خط تولید بازگرداند. فردا موتور در بحث واردات خودرو نیز فعال ظاهر شده و تاکنون چهار محصول از برندهای معتبر جیلی و ام جی را برای عرضه به بازار ایران معرفی کرده است. تمامی این خودروها در غرفه فردا موتور واقع در نمایشگاه خودرو تهران 1402 برای بازدید عموم حاضر شدند.

فردا 511 پس از یک توقف دوساله، اکنون به خط تولید بازگشته است. این خودرو به همراه فردا SX5، فردا T5 و سوبا M4، محصولات مونتاژی این شرکت را تشکیل می‌دهند. فردا 511 یک سدان اقتصادی است که از ترکیب پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی و گیربکس پنج سرعته دوکلاچه بهره می‌برد.

FMC T5

فردا SX5‌ و فردا T5، کراس‌اوورهای مطرح این شرکت در حال حاضر به شمار می‌آیند. FMC T5 یک کراس‌اوور کوچک است که همانند دیگر خودروهای این رده، از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر استفاده می‌کند. انتقال قدرت در این خودرو نیز برعهده گیربکس شش سرعته اتوماتیک قرار دارد. فردا SX5 نیز یک کراس‌اوور کوچک شهری است که برای مدت‌‌ها با پیشرانه 1.6 لیتری تنفس طبیعی به بازار عرضه می‌شد. اکنون فرداموتور نسخه جدید این خودرو را با نام فردا SX5 پلاس معرفی کرده است که از پیشرانه قوی‌تر 1.5 لیتری توربوشارژر بهره می‌برد.

سوبا M4 تنها مینی‌ون شرکت خودروسازی فردا است که می‌توان آن را یک اتومبیل لوکس و تشریفاتی دانست. این مینی‌ون گزینه مناسبی برای سفرهای خانوادگی است و امکانات رفاهی بسیاری در آن نصب شده است. سوبا M4 نیز همانند بسیاری از خودروهای مونتاژی، از پیشرانه 1.5 لیتری توربوشارژر برای تامین قدرت استفاده می‌کند.

جیلی جئومتری C‌

فردا موتور در بخش خودروهای وارداتی نیز عملکرد قدرتمندی را از خود نشان داده است. این خودرو دو کراس‌اوور جیلی آزکارا و جیلی جئومتری C‌ را از برند معتبر خودروسازی چین برای عرضه به بازار ایران معرفی کرده است. دو سدان از برند MG‌ یعنی ام جی GT‌ و ام جی 5 نیز از سوی فرداموتور در نمایشگاه خودرو تهران 1402 معرفی شدند که طی روزهای آتی در سامانه یکپارچه بارگذاری خواهند شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد