موضوعات داغ

شرایط فروش 3 محصول کرمان موتور با تحویل 60 و 90 روزه و مدل 1403 + جدول بهمن 1402

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت کرمان موتور شرایط ویژه‌ای برای فروش سه محصول خود در بهمن ۱۴۰۲ ارائه کرده است. بنا به اعلام رسمی کرمان موتور این شرایط ویژه از تاریخ ۱۷ تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری معتبر خواهد بود.

طبق این طرح فروش، خودروهای جک J4 و KMC X5 به ترتیب با قیمت‌های ۷۷۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان و یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به صورت نقدی و با مهلت تحویل ۹۰ روز کاری عرضه می‌شوند. این دو مدل خودرو را می‌توان با رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری خریداری نمود.

همچنین پیکاپ KMC T8 نیز با قیمت مصوب یک میلیارد و ۶۶۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد. برای خرید این مدل، امکان پرداخت اقساطی با پیش‌پرداخت ۸۶۵ میلیون تومان نیز وجود دارد. در این حالت، مابقی مبلغ به صورت ۲۰ فقره چک ماهانه به ارزش ۲۰ میلیون تومان به مدت دو سال پرداخت می‌شود. پس از پرداخت آخرین قسط، یک فقره چک دیگر به تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۵ و به مبلغ ۶۰۰ میلیون و ۲۰۰ هزار و ۳۰۰ تومان نیز اخذ خواهد شد. علاوه بر این، طی مدت گارانتی این خودرو، ۱۲ سرویس دوره‌ای رایگان تا سقف ۶۰ هزار کیلومتر نیز ارائه می‌گردد.

کی ام سی T8 حاضر در این طرح پس از تکمیل مدارک، ظرف ۶۰ روز کاری به مشتری تحویل داده خواهد شد. همچنین در صورت تأخیر در تحویل، به ازای هر ماه تأخیر ۳ درصد سود نیز به مشتری پرداخت می‌شود. تأکید می‌گردد که تمامی خودروهای مشمول این طرح با مدل ۱۴۰۳ خواهند بود.

با توجه به تغییر و افزایش 1 درصد مالیات برارزش افزوده توسط دولت، این مالیات از 9 به 10 تغییر پیدا کرده و قیمت نهایی خودروها حدودا 1 درصد افزایش پیدا خواهد نمود.

جدول شرایط فروش نقدی جک j4 با تحویل 90 روزه بهمن 1402

توضیحات عکس

جدول شرایط فروش نقدی کی ام سی X با تحویل 90 روزه بهمن 1402

توضیحات عکس

جدول شرایط فروش اقساطی کی ام سی T8 با تحویل 60 روزه بهمن 1402

کی ام سی T8

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد