موضوعات داغ

بازدید سرپرست سازمان تاكسیرانی از غرفه كرمان موتور در اتو اکسپو تهران 1402

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران امروز در خلال برگزاری پنجمین نمایشگاه خودرو تهران از غرفه كرمان موتور بازدید كرد.

شادی ملكی سرپرست سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران ظهر امروز به همراه مدیران این سازمان با حضور در غرفه كرمان موتور ضمن بازدید از محصولات این شركت از سدان برقی KMC J7 كه به تازگی به ناوگان تاكسی رانی تهران پیوسته است بازدید كردند.

او در خلال این بازدید با اشاره به عزم دستگاه های مربوط و كرمان موتور برای نقش آفرینی در طرح جایگزینی تاكسی های تهران با نمونه های برقی گفت: با توجه به سیاست های كلانی كه در كاهش آلودگی هوا و به ویژه كاهش مصرف سوخت در كشور تدوین شده است، نقش خودروسازان داخلی در اجرای این طرح بسیار اهمیت دارد. از این رو چندی پیش JAC E50A به عنوان یك خودروی پاك به ناوگان تاكسی رانی پیوسته است و امیدواریم روند توسعه این طرح با سرعت و مشاركت دستگاه ها ادامه پیدا كند.

او در ادامه گفت:تلاش ما در تاكسیرانی این است كه بتوانیم اشتیاق استفاده از سامانه شهرزاد را افزایش دهیم تا نظم در تردد شهری بهبود یابد.

گفتنی است تاکسی‌های برقی JAC E50A از موتور EV به قدرت ۱۴۲ کیلووات بهره می برند.باتری های این خودرو از نوع لیتیوم آهن فسفات هستند كه با ظرفیت ۵۰.۱ کیلووات ساعت می توانند تا 402 كیلومتر پیمایش داشته باشند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد