موضوعات داغ

سامانه پیش ثبت نام خرید تایر خودرو آغاز به کار کرد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

در راستای تسهیل فرآیند توزیع لاستیک خودرو و حذف واسطه‌گری‌ها، اتاق اصناف ایران اقدام به راه‌اندازی سامانه پیش ثبت نام اینترنتی لاستیک خودرو کرده است. این اقدام گام مهمی در جهت شفاف‌سازی و ساماندهی بازار لاستیک به شمار می‌رود.

براساس اظهارات دبیرکل اتاق اصناف، راه‌اندازی این سامانه توزیع اینترنتی، بازار لاستیک خودرو را به سمت شفافیت ارتقا خواهد داد. پس از رفع مشکلات چندماهه اخیر در زمینه تأمین لاستیک و با افزایش عرضه برخی اندازه‌های پرمصرف، انتظار می‌رود این بازار در آینده نزدیک به ثبات و آرامش برسد.

طبق توضیحات ایشان، متقاضیان لاستیک می‌توانند قبل از مراجعه به فروشگاه‌ها، اطلاعات خود را در نشانی kala.ntsw.ir ثبت نمایند. سپس با دریافت کد رهگیری و ارائه آن به فروشنده، امکان تحویل لاستیک با قیمت مصوب را خواهند داشت. لازم به ذکر است که لیست فروشگاه‌های عرضه‌کننده لاستیک با قیمت مصوب نیز در این سامانه قابل مشاهده است.

گرچه در حال حاضر هنوز محصولی برای توزیع در سامانه موجود نیست، اما انتظار می‌رود با تکمیل زیرساخت‌های لازم و افزایش عرضه، این سامانه به زودی عملیاتی شده و نقش موثری در شفاف‌سازی بازار لاستیک ایفا نماید.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد