موضوعات داغ

قیمت قطعی کیا سراتو 2023 در ایران اعلام شد، قیمت 2,750 میلیارد تومان + عکس

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول

شرکت کوشاخودرو به عنوان وارد کننده خودروهای کیا در ایران از شماره گذاری و تحویل کیا سراتو 2 لیتری به مشتریان خبر داد. کیا سراتو که پیش از این در سامانه خودروهای وارداتی عرضه شده بود با قیمت قطعی 2 میلیارد و 750 میلیون تومان تحویل مشتریان خواهد شد.

با این قیمت، کیا سراتو 2023 گران‌ترین سدان کوچک در بازار ایران محسوب می‌شود. این رقم برای بسیاری از مشتریان بالاست اما انتظار می‌رود کیا سراتو همچون همیشه با استقبال خوبی در بازار ایران روبرو شود. کیا سراتو نسل چهارم، نسخه ارتقا یافته و بهینه شده نسل قبلی خودش به حساب می‌آید و تغییرات اصلی آن در طراحی چراغ‌های عقب صورت گرفته است. این خودرو برادر همسان هیوندایی الانترا بوده و این دو در گذشته جایگاه‌های متفاوتی در بازار داشتند اما اکنون هر دو کیفیت و سطح تجهیزات مشابهی ارائه می‌دهند.

کیا سراتو 2023 در ایران

داخل کابین کیا سراتو 2023 محیطی ایده‌آل و آشنا برای رانندگی روزمره است و طراحی عجیب و غریب یا مینیمالیستی افراطی در آن دیده نمی‌شود. از نظر ابعاد، فاصله محوری 2700 میلیمتری و ارتفاع مناسب سقف، فضای کابین قابل قبولی را ایجاد کرده است. نیروی محرکه این خودرو از یک پیشرانه 2 لیتری 4 سیلندر تنفس طبیعی با 147 اسب بخار قدرت و 179 نیوتن متر گشتاور تامین می‌شود که به کمک یک گیربکس 6 سرعته اتوماتیک، چرخ‌های جلو را محرکه می‌کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر کیا سراتو 2023 معادل 10.6 ثانیه و مصرف سوخت ترکیبی آن 8 لیتر در صد کیلومتر برآورد شده است.

داخل کابین کیا سراتو 2023

طراحی بدنه کیا سراتو 2023 ترکیبی از نسل‌های دوم و سوم این خودرو است که ظاهری اسپرت و تهاجمی را با خطوط و زوایای تیز ارائه می‌دهد. چراغ‌های جلو در قسمت جلوپنجره و چراغ‌های عقب با طراحی جدید و شبیه به آئودی از نکات برجسته کیا سراتو 2023 محسوب می‌شوند. امکانات و تجهیزات ارائه شده در سطح قابل قبولی قرار داشته و شامل رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی، صفحه نمایش 10.25 اینچی لمسی، سیستم ورود هوشمند با قابلیت راه اندازی از راه دور، رادار نقطه کور، دوربین و سنسورهای پارک عقب و چندین تجهیز ایمنی از جمله کیسه هوا و سیستم کنترل پایداری است.

رقبای اصلی کیا سراتو 2023 در بازار ایران، سدان‌های رنگارنگ و ارزان قیمت چینی مانند فونیکس آریزو 6 پرو، کی ام سی J7 و بهمن ریسکپت پرایم هستند. اما قیمت نهایی این خودرو در بازار ایران از تمامی رقبای چینی آن بیشتر است. در نتیجه خرید کیا سراتو 2023 برای مشتریانی امکان پذیر است که قادر باشند برای در اختیار داشتن یک برند کره ای معتبر، هزینه بیشتری را متحمل شوند.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد