موضوعات داغ

آغاز پیش فروش رنو ساندرو استپ وی + جدول

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی سایپا ویژه مهرماه 95، پیش فروش محصول جدید خود یعنی ساندرو استپ وی را در دو مدل "اتوماتیک" و "دستی" آغاز کرد که در شرایط پیش فروش تک ودیعه ای، قیمت نهایی آن در زمان تحویل با نرخ روز محاسبه شده و مابه التفاوت آن از مشتری دریافت می‌گردد.
در شرایط فروش فوری با موعد تحویل 30 روزه پس از پذیرش، تنها نسخه اتوماتیک از رنو ساندرو استپ وی عرضه می‌شود که دارای دو رنگ سفید و مشکی متالیک بوده و قیمت آن 52 میلیون و 550 هزار تومان تعیین شده است.
در شرایط پیش فروش تک ودیعه‌ای نیز هر دو مدل اتوماتیک و دستی از رنو ساندرو استپ وی حضور دارند که برای هر دوی آنان سود مشارکت سالانه 15 درصد، سود انصراف سالانه 12 درصد و همچنین موعد تحویل آذرماه و دی ماه سال 95 تعیین شده است، ولی مبلغ پیش پرداخت برای خرید نسخه اتوماتیک معادل 26 میلیون تومان و برای نسخه دستی معادل 23 میلیون تومان خواهد بود.
پیشرانه خودرو هم بدون تغییرات، دقیقا همان موتور 1.6 لیتری چهار سیلندر خطی K4M رنو ساندرو هاچ بک است که می‌تواند در 5750 دور بر دقیقه حداکثر قدرتی 105 اسب بخاری و در دور موتور 3750 نیز گشتاوری 140 نیوتن متری تولید کند.
برای انتقال قدرت تولیدی موتور از یک جعبه دنده 4 سرعته تیپ ترونیک و همچنین از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی کمک گرفته شده که برای استفاده اختصاصی بر روی رنو ساندرو استپ وی، با یکسری تغییرات و بروزرسانی‌ها مواجه شده است.
در نسخه هاچ بک با همین پیشرانه، اگر نیروی تولیدی موتور را توسط جعبه دنده دستی ارسال کنید، مصرف سوخت 6.7 لیتری و شتابی صفر تا صد 10.5 ثانیه‌ای خواهید داشت، ولی اگر انتقال نیروی موتور را به جعبه دنده اتوماتیک بسپارید، مصرف سوختتان به ازای هر صد کیلومتر به 8.3 لیتر و شتاب صفر تا صد هم به 11.5ثانیه خواهد رسید.
همانطورکه می دانید اخیراً این خودرو توسط تیم خودروبانک نیز تست شده و می توانید برای آشنایی بیشتر با این خودرو، به صفحه تست و بررسی رنو ساندرو استپ وی مراجعه کنید.

شرایط پیش فروش رنو ساندرو استپ وی

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/7/4
حداقل واسه دلخوشیه مردمم ک شده دو تا دونه اپشن اضافه میکردن ، دقیقا همون ال نود قیمت دو برابر اخه...
1395/7/4
دمشون گرم خوب ملتو گير اوردن أين ماشين ساخت داچيا روماني مدلش هم 2010هست خودشون هم قبول دارن كه راحت ميشه سر اين ملت كلاه گذاشت ماشيني كه هفت سال إز ورودش به بازار ميگزره مردم إزفردا مثل هلو ميرن ميخرن بعد ميگن چيني بده بريد هامينو سوار شيد همين برأي شما بسته چين إزسال ديگه رقيب لامبور و بوگاتي ميشه ما هنوز سرمونو مثل كپك كرديم تو برف
1395/7/4
ینی من عاشق این فروش فوری هستم نوشته فوری بیا نقد پولتو بده برو بعد ما 30 روز دیگه ماشینو میدیم بهت خخخخخخخخخخخخخخخ فوریه فوریشون 30 روزس :|
1395/7/4
خب چه کاری 2 میلیون اضافه تر بدی ساندرو معمولی می خری برای یک باربند و چند تا روکش پلاستیکی بدنه بعد بگی کراس اور خریدی! با این چیزها که نمی شه کراس اور حداقل سیستم چهار چرخ متحرک awd یا 4wd روش می ذاشتین
1395/7/5
همین که نوشته محصول جدید هم خنده داره وهم تاسف آور !!!!!!!!!!!!!
1395/11/2
نام نویسی رنو ساندرو استپ وی کی یا چه موقع می باشد؟ لطفاً یک هفته قبل اطلاع دهید.
1396/7/7
با عرض سلام خدمت همه ، من متوجه نشدم این ثبت نامی که شهریور برای ساندرو استپ وی گذاشته بودند ، چرا همه نتونستند ثبت نام کنند و چرا ثبت نام از طریق نمایندگی ها صورت نمیگیره ، چرا یه نفر 60تا ثبت نام میکنه و یکی هیچ!!!!؟؟؟،،؟