موضوعات داغ

سوپر اسپرت SCG003S در راه تولید

عکس مطلب اول
سوپر اسپرت SCG003S که در طراحی ظاهری خود بی شباهت به خودروی سوپر اسپرت فراری انزو نیست، گویا به مراحل پایانی طراحی و توسعه خود رسیده است تا در آینده‌ای نه چندان دور، هم به طور رسمی معرفی شده و هم به چرخه تولید اضافه شود.
پس از راه اندازی یک کمپین بزرگ برای جلب توجه، شرکت خودروسازی "اسکودریا کامرون گلیکنهوس" که به اختصار با نام "SCG" شناخته می شود، در نهایت اعلام کرد که مراحل طراحی و توسعه سوپر اسپرت SCG003S خود را به مراحل پایانی نزدیک کرده و قصد دارد نسخه نهایی آن را به طور رسمی در نمایشگاه بین المللی ژنو 2017 رونمایی کند که با یکسری بروزرسانی‌های ظاهری و عملکردی معرفی می‌شود.
پیش از وعده و وعیدهای شرکت خودروسازی SCG در مورد این خودرو، گفته شده بود که سوپر اسپرت SCG003S با پیشرانه‌ای هشت سیلندر 4.4 لیتری توسعه پیدا خواهد کرد که با محدوده قدرتی تقریبا 750 اسب بخاری می‌تواند به سرعت بیش از 350 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کند، در حالی که شتابی کمتر از 3 ثانیه برای آن پیش بینی شده است، ولی پس از معرفی رسمی این محصول در نمایشگاه ژنو سوئیس مشخص خواهد شد که این خودروی سوپراسپرت چه چیزی در چنته دارد.
این خودرو همچنین مراحل طراحی آن در استودیو طراحی "تورینو" در کشور ایتالیا دنبال شده است که تماما از فیبرکربن ساخته شده و بدنه ای کاملا آیرودینامیکی را ارائه می دهد.
در آخر هم شرکت سازنده SCG اعلام کرد که ساخت این ماشین را با طیف گسترده ای از گزینه های شخصی سازی (سفارشی) در تابستان سال آینده آغاز خواهد کرد. قیمت نهایی این خودرو با نزدیک شدن به زمان عرضه اعلام خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد