موضوعات داغ

مدیران خودرو، به دنبال ارایه خدمات پس از فروش با استاندارد جهانی

عکس مطلب اول
در چند سال گذشته خودروهای چینی در بازار ایران به صورت گسترده عرضه شده اند و در مقابل خدمات پس از فروش آنها نیز به نسبت پیشرفت کرده اند.
مدیران خودرو یکی از شرکت هایی که است در سال های اخیر حضور پررنگی در بازار ایران داشته و سعی کرده هر سال خدمات پس از فروش مناسب تری را به مشتریان عرضه کند به صورتیکه امروزه با فضای انباری به مساحت 40 هزار متر مربع و دوره های آموزشی برای ناوگان امدادی و حتی سنجش سطح عمومی کارکنان سعی در کسب رضایت هر چه بیشتر مشتریان خود دارد.
روز پنجشنبه گذشته این شرکت بازدیدی مختص خبرنگاران ترتیب داده بود که خودروبانک نیز در این رویداد حضور داشت. در این مراسم مدیرعامل شرکت مدیران خودرو که از چین به تهران آمده بود اعلام کرد که این شرکت می خواهد قطعات مورد نیاز تمامی محصولات خود را در کمتر از 2 هفته از چین به ایران منتقل کند و در عرض 72 ساعت به نمایندگی مورد نظر در سراسر کشور منتقل شود.

بازدید از انبار و خدمات پس از فروش مدیران خودرو

مدیرعامل شرکت مدیران خودرو افزود که یکی از دغدغه های مشتریان محصولات چینی در ایران، نبود قطعات است که با سرمایه گذاری عظیم صورت گرفته قصد داریم یکی از بهترین شرکت ها در زمینه خدمات پس از فروش و منطبق بر استانداردهای جهانی باشیم.
یکی از نکات قابل توجه، امداد ویژه این شرکت برای روز اربعین است و جدا از استانداردهای جهانی، این شرکت می خواهد مطابق با انتظارات و فرهنگ ایرانی نیز خدمات متفاوتی را عرضه کند. ژانگ مدیرعامل شرکت مدیران خودرو افزود که ایران را تبدیل به هاب منطقه کند و اگر قوانین کشور اجازه دهد به دنبال صادرات محصولات ام وی ام و چری از طریق ایران به کشورهای همسایه خواهد بود.
ایشان همچنین افزود: در حال حاضر 20 درصد از محصولات عرضه شده در ایران از قطعات داخلی استفاده می شود و طبق برنامه ریزی صورت گرفته، تا 5 ماه آینده این میزان به 32 درصد افزایش میابد.
در انتها آقای توفیقی آذر، مدیر عامل جدید خدمات پس از فروش مدیران خودرو گفت که در بین تمامی محصولات ارایه شده توسط برند ام وی ام و چری، دو خودروی تیگو 5 و ام وی ام 110 جدید کمترین میزان خرابی و مراجعه به نمایندگی های خدمات پس از فروش را دارند.

نظرات کاربران

8 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/15
از خزترین برندهای موجود در ایران!!!سلطان بی کیفیتی!!ایکس سیوسه کلا صدای موتورش ترکیبی از تراکتور تیلر نیسان وانت و اینجور چیزاس!!!
1395/8/16
هرچی هست از تولیدات ایران خودرو و سایپا بهتره. به عنوان مصرف کننده میگم.
1395/8/15
مدیران خودرو در عرضه محصولات چینی نسبت به بقیه شرکتهای مشابه مثل کرمان خودرو یا بهمن ، قیمتگذاری مناسبی نداره و البته خودروهایی که به بازار ایران میاره بین خود چینی ها چندان برجسته نیست. اما یک نکته توی فعالیت مدیران خودرو امیدوارکننده است. آنهم حرکت آهسته و پیوسته این شرکت در بازار هست. این شرکت چندین سال است که توی بازار ایران حضور داره. از خودروی غیرایمن ام وی ام 110 شروع کرد اما خیلی آهسته کیفیت خودروهاش در حال پیشرفت هستند انصافاً فاصله کیفی بین تیگو 5 تا ام وی ام 110 بسیار زیاد است ضمن اینکه خدمات بعد از فروش این شرکت هم به تدریج رو بهبود است. به نظر میرسه که چری یکی از برندهایی باشه که آمدن اروپایی ها به ایران چندان تاثیری روی بازارش نخواهد داشت و با آمدن اروپایی ها هم چری به همان حرکت آرام رو به رشد خودش ادامه خواهد داد.
1395/8/16
کاری ب کیفیت ماشیناشون ندارم ولی باید بگم که به این همه تلاش و احترامی ک برای مصرف کننده میزارن افتخار باید بکنیم
1395/8/16
از دست به كمر و دست جيب وايستادن معلومه كه همه سياهي لشكرن و واسه ديدن اومدن
قفسه ها هم كه خالي ان . واسه عكس و تبليغاتن
1396/3/18
سلام چند روز پیش تیگو5سفیدی را که بدلیل خرابی روی کامیون به سمت کرمان حمل میشدرا مشاهده نمودم خودرو نو بود وخرابی یک امر طبیعی است ولی پروسه خدمات پس از فروش-گارانتی وکارت طلایی امرقابل تعمقی است چون قصد خرید تیگو 5 اکسلنت را دارم با زحمت زیاد شماره مالک خودرو را پیدا نمودم ومیخواهم چند روز آینده با وی تماس بگیرم وجویای نحوه ارائه خدمات پس از فروش گارانتی وکارت طلائی این خودرو ومقایسه آن با موارد مندرج در گارانتی بشوم اگر مالک این خودرو صادقانه نحوه خدمات راشرح دهد منهم نظرم درباره تیگو5 خواهم نوشت ازنظر من کیفیت خودرو یک امر است وارائه خدمات مهمترین اصل است
1397/3/9

سلام.
می خواستم بگم از نمایندگی مدیران خودرو حیدری خیابان فاطمی خرید انجام ندهید.
من یک خودرو آرزو 5 از این نمایندگی خریداری کردم قرار بود خودرو داخل نمایشگاه رو ببرم اما روز تحویل بدلیل خط و خش اون خودرو رو قبول نکردم و قرار شد بعد 10_15 روز خودرو جدید از کارخانه برایم بیاورند.
بعد 12 روز من را به دفتر کیلومتر 13 کرج فرستادند و مجبورم کردند یا همان خودرو رو تحویل بگیرم یا قرارداد رو فسخ کنم که هر دو طرف ضرر برای من بود و من نهایتا مجبور به قبول خودرو شدم ولی آلارغم شکایت من حتی مدیریت نمایندگی حاضر به عذرخواهی هم نشد.
در صورت تمایل خرید از این دفتر نمایندگی کلاهبردار خرید نکنید.
1397/3/16
سلام من تيگو ٥ خريدم ، خودرو سيصد كيلومتر راه رفته بود ، ب اسم خودرو ي صفر ب ما فروختن ، حالا هم تو سي و شش هزار كيلومتر ، تسمه تايم بريده و باعث اسيب ب سرسيلندر و سوپاپ ها شده ، واقعا متاسفم بابت اين انتخابم