موضوعات داغ

مروارید سیاه، نسخه ای محدود از نیسان جوک

عکس مطلب اول
اولین نسل از نیسان جوک که در سال 2010 میلادی معرفی و عرضه شد، باوجود اینکه از یک طراحی زشت و بد فرم سود می‌برد و کمتر کسی موفقیتش را پیش بینی می‌کرد، اما در عین ناباوری توانست تبدیل به یکی از خودروهای پرفروش جهان شود که همچنان هم تداوم دارد، ولی خب خوشبختانه در خرداد ماه سال جاری صحبت از آمدن نسل دوم آن شد تا بلکه یک طراحی بهتر و زیباتر از نیسان جوک را شاهد باشد.

نیسان جوک

در این مقاله نمی‌خواهیم صحبتی از نسل دوم نیسان جوک داشته باشیم، چون فقط شایعات هستند که دست به دست می‌چرخند، ولی خب از نسل اول نیسان جوک چیزای جالبی در چنته داریم و آن هم معرفی نسخه‌ای ویژه از نیسان جوک با نام "مروارید سیاه" است که به گفته شرکت سازنده، تنها به تعداد محدود 1250 دستگاهی تولید خواهد شد که حدود 1000 دستگاه از آن سهم ایالات متحده آمریکا بوده و 250 دستگاه دیگر هم نصیب کانادا می‌شود.

نیسان جوک

این خودروی محدود کراس اوور به عنوان یک مدل SV معرفی شده است و با فاکتورهای تغییر یافته‌ای همچون رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی مشکی رنگ، قاب مرواریدی آینه‌ها، قاب مرواریدی اطراف چراغ، چراغ‌های مخصوص روز مشکی رنگ، باله‌ای بزرگ در انتهای سقف، چراغ‌های مشکی رنگ خطر و... در قاره آمریکای شمالی حضور پیدا خواهد کرد. در داخل کابین هم می‌توان روکش‌های پارچه‌ای مشکی رنگ با دوخت متقابل را مشاهده کرد.

نیسان جوک

به غیر از گزینه‌های بالا، دیگر بخش‌های خودرو تغییری پیدا نکرده و همچنان پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژر چهار سیلندر در بخش مولد قدرتی انجام وظیفه می‌کند که در حداکثر کارایی خود قدرتی 188 اسب بخاری داشته و نیروی تولیدی آن به انتخاب مشتری در هنگام سفارش، تنها به چرخ‌های جلو و یا هرچهارچرخ ماشین ارسال می‌شود.
برای داشتن این نسخه محدود از نیسان جوک هم قیمتی 22 هزار و 550 دلاری برای مدل تک محور و همچنین قیمتی 24 هزار و 400 دلاری برای مدل چهارچرخ محرک در نظر گرفته شده است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/22
امیدواریم نسخه نسیمو این ماشین که قدرت عالی داره وارد بشه
1395/8/22
از يك طراحى زشت و بدفرم "سود مى بُرد" ؟؟!!!!
سود بردن از يه چيز زشت!!!!
لااقل بنويسين، از يك طراحى زشت، برخوردار بود يا طراحى زشتى داشت، سود بردنش ديگه چيه؟؟!!!
ما كه يه عمر گفتيم ، بى ام و اشتباه هست و ب ام و درسته، آخرش كه باز مى نويسين، بى ام و.
لااقل اينو تصحيح بنويسين
1395/8/22
اگه بنویسن برخوردار است که بازم غلط میشه!
1395/8/22
""ما كه يه عمر گفتيم ، بى ام و اشتباه هست و ب ام و درسته؟؟"" حالت خوبه؟! "لااقل اينو تصحيح بنويسين؟؟" بابا تو که از خودرو بانک بدتری که !! منظورت بی ام دبیلیو بود.. نه؟ اگه اونجوری که شما میگی بخاییم عمل کنیم باید بجای گفتن ماشین ژاپنی بگیم ماشین نیهونی چون ژاپنیا به کشور خودشون میگن نیهون !! یا بجای الو بگیم هِل وو خخخخ بالاخره هرکی کلمات رو بومی سازی میکنه و همه هم قبولش کردن پس ایراد بی خود نگیرین که اخرش خودتون سوتی بدین و بجای صحیح بنویسید تصحیح !! اخه پسر خوب مجبوری لفظ قلم صوبت کنی ؟ خب بگو درست... هم یه کلمه ایرانیه هم راحت ..مجبوری عربی تایپ کنی؟
1395/8/23
خفن جان، خيلى عصبانى نشو واسه قلبت خوب نيست.
تصحيح بنويسيد غلط نيست، و يعنى صحيح شده و ويرايش شده، وگرنه مى دونستم كه صحيح چيه و تصحيح چيه.
يه وقت ، غلط املايى باشه كه موردى نيست و براى هر كسى پيش مياد. به پكن در كشور چين هم ميگن بيجينگ.
به هلند هم ميگن نيدرلند.
متوجه صحبت من نشدى، بى ام و، نه تلفظ صحيح آلمانيه و نه انگليسى. و ملغمه اى از هر دو.
ياد بگيريم كه بد نيست. چرا مقاومت الكى كنيم.
حالا حتما مى دونى كه مثلا كلمه نيسان انقدر به اشتباه جا افتاده كه همه اونو بر وزن ايوان يا پيمان ميگيم ، در صورتى كه درستش ، بر وزن ليوان يا ديوان هست.
فكر مى كنم ، از هر كسى و هر جايى، كلمه درست را بياموزيم بايد فروتنانه قبول كنيم.
و كلمه "پسر خوب" هم هر چند توهينى نيست، ولى برازنده انسان متشخصى چون شما نيست كه تايپ مى كنى.
اون امتياز مثبت رو هم ، من به كامنتت دادم.
موفق باشى جناب.