موضوعات داغ

شکسته شدن دوباره ی رکورد 400 متر توسط نیسان GT-R + فیلم

عکس مطلب اول
تنها چند روز پس از آنکه گزارش رکورد شکنی یک دستگاه نیسان با تیونینگ ایکانو که در بحرین اقدام به رکورد شکنی کرد و فیلم و خبر آن را در خودروبانک منتشر کردیم حالا یک رکورد شکن دیگر از AMS Performance اقدام به جابجایی این رکورد کرده است.
این نیسان جی تی آر که میکی از طرفداران مسابقات درگ به نام گیدی شامبی مالک آن است به پکیج تیونینگ آلفا G مجهز شده است که با پکیج قبلی AMS GTR متفاوت است. توربوشارژر های بزرگ جثه‌ی این خودرو از سپر جلوی آن بیرون زده اند و دیگر در مکان اصلی خود قرار ندارند.
این خودرو با این بهینه سازی ها حالا می‌تواند 2500 اسب بخار قدرت را تولید کند و به کمک چنین نیرویی نی‌تواند مسافت 400 متر را در 7.14 ثانیه و با حداکثر سرعت 341 کیلومتر بر ساعت طی کند. با این اوصاف، رکورد قبلی نیسان جی تی آر ایکانو که 7.16 ثانیه و سرعت 336 کیلومتر بر ساعت بود به جایگاه دوم تنزل می‌کند.

کمپانی تیونینگ AMS Performance قبلا قبلا نیز رکورد 400 متر را در اختیار خود داشت و نخستین شرکتی بود که توانست با نیسان GT-R زمان ۹ ثانیه ای را به ثبت برساند. همچنین اولین نیسان GT-R هفت ثانیه ای نیز توسط همین شرکت تیونینگ شد. اگر داستان همینطور ادامه پیدا کند به زودی شاهد رسیدن به رکورد ۴۰۰ متر ۶ ثانیه ای توسط نیسان GT-R خواهیم بود.


نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/8/27
خط هشتم میتواند یا نمی تواند؟
به نظرم میتواند.