موضوعات داغ

تفاوت مشخصات فنی نیسان جوک نماینده رسمی و غیر رسمی

عکس مطلب اول
روابط عمومی شرکت جهان نوین آریا – با توجه به واردات نیسان جوک از طریق مجراهای مختلف و حضور این خودرو در مناطق آزاد به اطلاع می‌رسانیم خودروهای نیسان جوک که از طریق افراد یا شرکت‌های متفرقه وارد ایران می‌شود با استانداردهای الزامی ایران و همچنین با خودروهای عرضه شده توسط شرکت جهان نوین آریا مغایرت دارد.

هموطنان عزیز می‌توانند از طریق بررسی شماره شاسی* خودروی نیسان جوک، محل تولید و تطابق آن با استانداردهای ایمنی و زیست محیطی را چک کنند. جوک‌هایی که شماره شاسی آنها با JN1 آغاز می‌شود، با استانداردهای اروپایی که مورد قبول و پذیرش سازمان ملی استاندارد ایران است، مطابقت نداشته و تفاوت‌های مهمی در موارد زیر دارند:

1. عدم پیروی از استانداردهای آلایندگی مورد قبول در اروپا (استانداردهای Euro 5,6) و وجود تفاوت در میزان مصرف سوخت این خودروها
2. شرایط نصب و طراحی چراغ‌ها، عدم استفاده از چراغ مه‌شکن عقب در این خودروها (در حالیکه وجود چراغ مه‌شکن در استاندارد اروپایی و استاندارد کشوری الزامی است)
3. موقعیت نصب پلاک شناسایی خودرو
4. امکانات بسیار کمتر نسبت به خودروهای عرضه شده توسط شرکت جهان نوین آریا
5. تفاوت برخی قطعات این خودروها با قطعات خودروهای نماینده رسمی که این موضوع تامین قطعات و ارائه خدمات را در آینده برای این خودروها پیچیده خواهد کرد.

خودروهای وارداتی توسط شرکت جهان نوین آریا مطابق با استاندارد اروپا و تولید کشور انگلستان است که با شماره شاسی SJN آغاز می‌شود. لازم به ذکر است خودروهایی که با استانداردهای اروپا و سازمان ملی استاندارد ایران مغایرت دارد به‌هیچ‌وجه مورد تایید شرکت جهان نوین آریا نیست و این شرکت هیچ مسئولیتی را درباره خودروهای فوق قبول نمی‌کند.

شماره شاسی خودروها که در گوشه سمت چپ و پایین شیشه جلوی خودرو (مطابق عکس زیر) درج می‌شوند از سوی علاقه‌مندان به‌راحتی قابل شناسایی و ارزیابی است.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/8
به جای گذاشتن تفاوت مشخصات فنی یکمی تفاوت قیمت هارو هم بزارین تو گیلان که این ماشین را با50 میلیون میشه خرید حتی نمونه های کارکردشم با قیمت 30 تا 40 میلیون دردسترس میباشد
1395/10/9
هر چی باشه تو منطقه آزاد مدل معمولی و سادش 54 میلیون هست!! نه 128 میلیون!!!
1395/10/9
شرکت محترم مدل پایه بدون آپشن رو داره با قیمتی بیشتر از مدل مید آپشن ارائه میده و استدلالشم اینه که مدل ما مه شکن داره! استاندارد یورو 6 وقتی بنزین یورو 4 هم تو کشور موجود نیست به چه دردی میخوره؟ ! دوستان 10 میلیونی که قراره به این شرکت اضافه بدید (تفاوت قیمت دو مدل یکسان شرکتی و معمولی) رو بذارید جیبتون به جاش اگه ماشین خراب شد ( که امکانش بسیار بسیار کمه ) نهایتا مقداری از این پول رو خرجش کنید.
1395/10/9
چه توهمی زده طبق سایت نیسان خود این شرکت هم غیر رسمیه دروغ در ایران بیداد میکنه
1395/10/9
نیسان برند خیلی خوبیه نیسان جوک در قبال هیوندای توسان و کیا اسپورتج گزینه برتریه ماشین کم استهلاک وبا داوامیه تو اینور قضیه دو مدل کره ایی بازار دست دوم خیلی خوبی دارن
برای کسایی که می خوان شیش هفت سال بدون دردسر استفاده کنند خیلی خوبه