موضوعات داغ

آغاز پیش فروش اعتباری تیبا 2 + جدول

عکس مطلب اول
گروه خودروسازی سایپا پیش فروش اعتباری تیبا 2 هاچ بک را با پیش پرداخت 8 میلیون تومانی آغاز کرد.
باتوجه به جدول ارائه شده از سوی سایپا، می‌توان طرح فروش تیبا 2 هاچ بک را با سود مشارکت 18 درصد و سود انصراف 15 درصد عنوان کرد که با میزان تسهیلات متنوع و همچنین بازه‌های زمانی مختلف به علاقمندان خودروی تیبا 2 عرضه می‌شود.
در این میان برای خودروی تیبا 2 با موعد تحویل فروردین ماه 96، میزان تسهیلات ارائه شده از 9 میلیون تومان تا 11 میلیون تومان تعریف شده است، در حالی که برای تسهیلات 12 و 14 میلیون تومانی موعد تحویل اردیبهشت ماه 96 مد نظر قرار گرفته است.

تیبا 2

نحوه بازپرداخت اقساط تیبا 2 هم با میزان تسهیلات متفاوت، در قالب سه چک 3 ماهه با نرخ صفر درصد، سه چک 4 ماهه با نرخ 10 درصد، سه چک 6 ماهه با نرخ 16 درصد و در آخر هم در قالب چهار چک 6 ماهه با نرخ 20 درصد خواهد بود.
در خصوص خود تیبا 2 هم می‌توان گفت که محصول هاچ بک سایپا با طول کلی 3925 میلی متری، عرض 1641 میلی متری بدون در نظر گرفتن آینه‌ها و همچنین ارتفاع کلی 1484 میلی متری ساخته شده است که در زیر کاپوت آن پیشرانه‌ای 1503 سی سی چهار سیلندر خطی قرار گرفته و می‌تواند در دور موتور 5300 دور بر دقیقه حدود 87 اسب بخار قدرت و همچنین در دور موتور 3600 هم نهایتا 128 نیوتن متر گشتاور تولید کند. در انتها برای اطلاع از شرایط فروش تیبا 2 می‌توانید بر روی جدول موجود در گالری تصاویر کلیک کنید.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/10/19
وای خدا چه سورپرایزی دوستان بخرن تا تموم نشده خخخخخخخ
به همین سادگی ماشین رو با اقساط دوساله با سود منصفانه 20 درصد بخرید و از سواری تیبا لذت ببرید و هرروز به دیدار کارکنان تعمیرگاه های سایپا بروید برای رفع ایراد ماشین ( البته قبلش یه جعبه آچار بخرین که پیچ هایی رو که خط مونتاژ فرصت نشده ببندن رو خودتون سفت کنید ).
از یه طرف میگن خط تولیدش داره جمع میشه از یه طرف اقساطی میفروشن حالا خوبه پیش فروش نشده وگرنه ملت میخریدن فردا حوالشو 10 میلیون گرون تر میفروختن خخخخخخ
1395/10/20
من تیبا 2 را مدت 6 ماهه خریدم واقعا ماشین خوبی شتابش عالی از 206 خیلی بهتر راه میره کولر و بخاری ماشین خوبه مخصوصا آینه ها با تنظیم برقی دید خیلی خوبی را در اختیار راننده میزاره از نمای عقب واقعا در رنج ماشین 28 میلیونی واقعا طراحی خوبی داره.دوستان اگر خواستید بخرین مدل EX کاملترین مدل است(رینگ اسپرت-آینه برقی-شیشه بالابر برقی 4 درب)
موفق باشید
1395/10/20
دوستان همه تیباها مشکل گیربکس و زود تمام شدن صفحه کلاچ، یا مشکلات زیاد گیربکسی داره و صدای موتور در دوربالا بسیار زیاد است حتی از پراید هم زیادتر هست.البته این مشکل بعد از چند سال تولید سایپا به فکر اصلاح گیربکس فرو رفته و گفتن فعلا در حال آزمایش هست و از سال دیگه برج 6 به بعد روی خط تولید میره و مشکلش شاید حل بشه.
27 میلیون سمند se بخرید هم امنیتش بهتره هم کیفیت. بنده خودم دو ماه پیشمی خواستم ساینا بخرم رفتم سوارش هم شدم ولی تفاوت آنچنانی با تیبا نداشت و در مقابل سمن به نظرم ارزش نداشت. البته چهره ساینا رو خودم بیشتر می پسندم که ناگهان ایران خودرو سمند se ثبت نامش رو باز کرد. الان دستم به نظر همه چیز خوب میاد.
1395/10/22
ای توف به او شکلو قیافتون با ای ماشینی که طراحی کردین تر زدید به دیزاین صنعت خودروی جهان خدای من یعنی طراح های بنز بی ام دبلیو و بنتلی و پورش و... این ماشینو ببینن پیش خودشون چی فک میکنن این که یه گاو هم بهتر از این میتونست طراحی کنه
واقعا لعنت بهتون
اخه یه خورده زیبایی شناسی یه خورده فهمو شعور
حاضر تا اخر عمرم پیاده راه برم اما پولمو به این ماشینای اشغالتون ندم
امیدوارم تقاص ستمی که دارید با تولید این ماشیناتون در حق مردم میکنیدو بد بدید بد
خدا دیر گیره ولی شیر گیره
1396/12/21
دوست عزیز شما دارید تیبا رو با بنز و پورشه و بی ام دبلیو مقایسه میکنید!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! مگر این چهار برند از لحاظ قیمتی یکی هست که از نظر آپشن و ظاهر شبیه به هم باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مقایسه بین دو مورد نزدیک به هم امکان پذیر است ، نه این مقایسه شما، شمایی که از درک و فهم دم میزنید چرا همچین مقایسه ای که به دور از درک و فهم است انجام می دهید ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عجببببببببببببب