موضوعات داغ

گل زرد رنگِ انگلیسی در نمایشگاه خودرو تهران + عکس

عکس مطلب اول
لوتوس الیز ۲۲۰ کاپ را باید نمونه ای کمی ارتقا یافته تر از مدا الیز اس دانست. تغییرات این مدل نسبت به مدل استاندارد را باید در باله ی بزرگ عقب، دیفیوزر ها و اسپیلرهای عقب و جلو، رکاب جانبی و رینگ های متفاوت آن دانست. البته هیچ کدام از مواردی که ذکر آنها رفت تنها برای زیباتر شدن و خشن نشان دادن نمای این خودرو طراحی نشده اند بلکه همگی در راستای بهبود عملکرد و افزایش قابلیت های این خودرو طراحی شده اند و این باله ی بزرگ عقب نیز تاثیر بسزایی در تولید نیروی رو به پایین در سرعت های بالا دارد.

لوتوس 220 Cup

لوتوس 220 Cup

در بخش موتور تغییری نسبت به مدل استاندارد مشاهده نمی شود و شاهد استفاده از موتور ۱.۸ لیتری ۴ سیلندر سوپرشارژردار هستیم که به سیستم زمان بندی متغیر سوپاپ های هوا و دود مجهز بوده و می تواند ۲۱۷ اسب بخار قدرت و ۲۵۰ نیوتون متر گشتاور را تولید کند.
کالیپرهای ترمز این خودرو در جلو از نوع AP Racing دو پیستونه و در عقب برمبو تک پیستونه هستند. دیسک های ترمز لوتوس در جلو و عقب از نوع خنک شونده ی سوراخ دار هستند و همگی دارای ۲۸۸ میلیمتر قطر هستند. سیستم ضد قفل، توزیع الکترونیکی نیرو و کمکی ترمز نیز در این خودرو موجود هستند.

لوتوس 220 Cup

لوتوس 220 Cup

رینگ های اسپرت آلیاژی این خودرو نیز دارای وزن کمی هستند و در جلو ۱۶ اینچی و در عقب ۱۷ اینچی هستند که بر روی آنها لاستیک های یوکوهاما سوار شده است.
بخاری، کیسه هوای راننده و سرنشین، شیشه های برقی در این خودرو به صورت استاندارد موجود هستند اما به صورت آپشن می توان مواردی مانند باتری سبک وزن، رینگ های مشکی مات، سیستم اطفا حریق، کیت یدک کش، صندلی های فیبر کربنی، کمربند ایمنی چهار نقطه ای، رینگ های ۱۷ اینچی برای جلو و ۱۹ اینچی برای عقب را در این خودرو سفارش داد. ضمن اینکه به صورت سفارشی امکان حذف کیسه ی هوا نیز وجود دارد.

لوتوس 220 Cup

لوتوس 220 Cup

لوتوس الیز ۲۲۰ کاپ با داشتن وزن ۹۵۲ کیلوگرم می تواند در عرض ۴.۲ ثانیه سرعت خود را از حالت سکون به ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت برساند.
در ادامه می توانید در گالری تصاویر، عکس های تهیه شده توسط گروه خودروبانک از این خودرو را تماشا کنید.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/29
وای با این خیابونای ایران .زیرش میگیره به این دست انداز ها .البته فکر کنم سیستم ایروماتیک باشه فنر هاش .شباهت هایی با الفا رومئو 4cداره که کیفیت ساخت الفا خیلی خیلی بهتر و خدمات پس از فروش بهتری نسبت به برند لوتوس داره.
1395/11/29
kamelan dorost gofti doost aziz
1395/12/2
ماشین خوبیه حداقلش از لوتوس چنین انتظاری نمی رفت که این چنین ماشین اسپرت خوبی رو تولید بکنه