موضوعات داغ

هیوندا اِلانترا 2017 بچه کوسهٔ کره ای + فیلم

عکس مطلب اول
آسان موتور نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش محصولات هیوندای در ایران اقدام به رونمایی از نسل جدید هیوندای الانترا در نمایشگاه خودروی تهران کرد.
هنوز اطلاعات و جزییات زیادی از این خودرو منتشر نشده است اما آنچه مسلم است استفاده از موتور ۲ لیتری چهار سیلندر در این خودرو است که به احتمال بسیار زیاد به همراه یک جعبه دنده ی ۶ سرعته ی خودکار عرضه خواهد شد.
این مدل جدید چهره ای کاملا به روز دارد و چهره ی آن منطبق با زبان طراحی روز هیوندای است و البته تا حدودی هم شبیه سوناتا شده است.

 هیوندا اِلانترا 2017

هیوندا اِلانترا 2017


عرضه ی این خودرو به زودی در بازار کشورمان آغاز خواهد شد و انتظار می رود با توجه به موتور قوی، چهره ی جذاب و البته برگ برنده ی همیشگی هیوندای یعنی امکانات رفاهی زیاد بتواند به موفقیت خوبی دست پیدا کند.
امکانات این مدل نیز شامل مواردی چون سانروف برقی، گرمک و سردکن صندلی های جلو، فرمان برقی، تهویه ی خودکار، سیستم کنترل پایداری و سیستم کنترل کشش می شود.
در ادامه می توانید ویدئوی معرفی این خودرو را که در نمایشگاه خودروی تهران توسط گروه خودروبانک آماده شده است را به همراه گالری تصاویر این خودرو مشاهده کنید.

نظرات کاربران

13 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/29
ماشین خوبیه. تنها ایرادی که داره کیفیت بد داخل خودرو هستش
خودروهای ژاپنی انتخاب بهتری هستن
1395/11/30
نسل قبليش كه فقط ظاهر داشت و سوارى خوبى نداشت خيلى خشك بود
به نظر من كرولا يا مزد٣ انتخابهاى بهترين
1395/11/30
والا ما که اینو تو نمایشگاه دیدیم کیفیت داخلش واقعا عالی بود. چرا رو هوا یه چیزی می پرونید؟؟؟!!!
1395/12/1
داخل خودرو از پلاستیک سفت و ضخیم زیاد استفاده شده و رو اعصابه مخصوصا رو در خودرو و کنسول وسط که دست رو آزار میده.مردم تو نمایشگاه فقط به قیمت و نمای خودرو ها توجه میکنن
1395/11/30
الانترا حدود یک ماه پیش وارد شده و بسته به آپشن قیمت از 135 شروع میشه تا هرجایی که بتونن ببرن قیمت خورده فولش سه تا رادار داره!جانبی خطی و نقطه کور!
در ضمن آقا مجتبی اگر خریدی و دلت ازش زده شده بده به ما!
1395/12/1
چرا اینجوری میکنید من که نگفتن خودروی بدیه فقط کیفیت داخل خودرو میتونست بهتر باشه همین
تا وقتی هم که خودرو های ژاپنی و آمریکایی هست طرف این خودرو ها نمیرم.
1395/11/30
من جمعه نمايشگاه بودم به همه چي شبيه بود بجز نمايشگاه انقدر شلوغ بود و بي نظم انگار تظاهرات بود ...تمام اشخاصي که اومده بودن حتي کوچکترين اطلاعاتي از خودرو نداشتن و نميزاشتن مني که قصد خريد و گرفتن اطلاعات داشتم بتونم ماشينو از نزديک ببينم اين ماشينم از دور فقط سقفشو ديدم ...بخاطر زيادي جمعيت مردم بچهاشونو ميزاشتن تو ماشين و عکس ميگرفتن ...واقعا مسخره بود
1395/11/30
اگر سری به مناطق آزاد و شهرهای نزدیکش بزنید مثل تبریز مدل 2017 الانترا را زیارت خواهید کرد و مشخصات آن برایتان معلوم خواهد شد .
1395/11/30
به نظرم طراحی نسل قبل بهتر بوده، چرا همه مدل های هیوندای دارن شبیه سانتا فه میشن تقریبا؟؟؟
1395/12/1
غرفه و برند رنو صاف پشت سرشه به جا اين كه بيايم سر غرفه هيونداي و ماشينايي كه به قصد گول زدن ما با اپشن برامون اوردند بريم كيفيت و قدرت واقعي را ببينيم كي تو اين نمايشگاه رنو و بي ام دبليو و نيسان و تويوتا را رها ميكنه مياد سر وقت اين ماشين
1395/12/1
ب نظرم طراحيش پس رفت داشته نسبت ب نسل قبليش واقعا بي ريخت شده
1396/8/11
خیلی زشت طراحی شده
قیافه اش اصلا در حد قیمتش نیست
بیشتر از اینکه شبیه هیوندای باشه، شبیه لیفان 820 از آب در اومده
1396/9/25
داش لیفان ۸۲۰ از رو این اسکی رفته چی میگی :|