موضوعات داغ

معرفی BYD سانگ ، شاسی‌بلند 203 اسبی کارمانیا + فیلم

عکس مطلب اول
بی وای دی در نمایشگاه خودروی تهران خودروی کراس اوور کامپکت سانگ را به نمایش درآورد. این کراس اوور کامپکت که دارای طراحی به روز و زیبایی است مجهز به یک موتور ۲ لیتری چهار سیلندر توربو است که می تواند. این موتور می تواند ۲۰۳ اسب بخار قدرت را در ۵۵۰۰ دور بر دقیقه و ۳۲۰ نیوتون متر گشتاور را در ۴۵۰۰ دور بر دقیقه تولید کند که نیروی تولیدی این موتور با استفاده از یک جعبه دنده ی ۶ سرعته ی دوبل کلاچ به همراه قابلیت تیپ ترونیک به چرخ ها انتقال میابد.
در بخش تجهیزات ایمنی، این خودرو دارای لیست مناسبی است و تجهیزات آن شامل ایربگ راننده و سرنشین، ایربگ های جانبی و پرده ای، ترمز ضد قفل، ترمز پارک برقی، سیستم کنترل پایداری، سیستم نمایشگر باد لاستیک، سیستم ایزوفیکس، سنسور پارک جلو و عقب، سیستم کنترل خودرو در سراشیبی، سیستم ضد سرقت و سیستم کمکی ترمز ناگهانی هستند.

 BYD سانگ

BYD سانگ


در بخش امکانات رفاهی سانگ نیز باید به گزینه هایی چون، صندلی برقی راننده مجهز به گرمکن و تنظیم برقی در ۸ جهت، صندلی سرنشین مجهز به گرمکن و تنظیم برقی در ۶ جهت، حافظه ی صندلی راننده، حافظه ی آینه، سانروف پانوراما، کروز کنترل، رینگ اسپرت ۱۸ اینچی، چراغ های خودکار، آینه ی فتوکرومیک، تهویه ی دوگانه ی جلو، دریچه ی تهویه ی عقب، چراغ های روشنایی در روز، درب صندوق بار برقی، شیشه های دودی، شیشه بالابرهای اتوماتیک جلو و عقب، رهیاب ماهواره ای و ۹ عدد اسپیکر اشاره کرد.
قیمت نهایی این خودرو هنوز مشخص نیست اما به احتمال زیاد از سال آینده وارد بازار خواهد شد.
در ادامه می توانید فیلم معرفی این خودرو و گالری تصاویر را در انتهای مطلب مشاهده کنید.



نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/11/30
وسوسه بر انگیزه ولی چینیه😉 خیلی شبیه سوبارو هستش
1395/11/30
اینا چرا همش خودروهای توربو دار وارد میکنن.با این کیفیت بنزین هر روز باید بری تعمیرگاه
:/
1395/11/30
این خودرو یقینا بسیار خوب و امیدوارم مثل مدل های اصلیش تو چین با کیفیت باشه . بی وای دی هم جزء چند شرکت خیلی خوب و بزرگ کشور چین هست . البته الان یه عده میان میگن اسپورتیج ۲۰۱۳ یا هر چی ... این ماشین صفر هست ک گارانتی داره و درکل اگر پشتیبانی شرکت خوب‌باشه یقینا بی‌دردسر هستش . اما یه چیزی ادم رو به شگفت میرسونه دوستان به نظرتون این شرکت های خودروساز با هم فامیل هستن ؟ الان در نظر بیگیریم این ماشین همون صد میلیون بو که کسی جک و تیگو نمیخرید . !!!
1395/11/30
وارداتیه؟ یا مونتاژ؟
1395/11/30
شرکت byd شرکت معظم و قابل احترامه اما متاسفانه گیر چپاول گران وطنی که بیافته پول خونشان را هم از مصرف کننده بیچاره طلب می کنند .
1396/7/7
قدرت 203 اسب و گشتاور 320 نیوتن متر وسوسه انگیزه هر چند تو دورهای بالای 4500 و 5500 حاصل بشه و ماشین هم چینی باشه. ماشینی با این قدرت و گشتاور اگه وزنش بیشتر از 1/5 تن نباشه باید شتابش بیاد زیر 9 ثانیه.