موضوعات داغ

نمایشگاه خودرو تهران چگونه به پایان رسید؟

عکس مطلب اول
همانطورکه قطعاً می دانید، از سه شنبه هفته گذشته نمایشگاه خودرو تهران شروع شد و تا شنبه گذشته ادامه داشت. نمایشگاهی که بعد از 11 سال دوباره به تهران بازگشته بود و در شهر آفتاب توانست نظر شرکت های زیادی را برای حضور جلب کند.
در نهایت نمایشگاه خودرو تهران با حضور گسترده شرکت های خودرویی کشور شروع شد و از همان ابتدا شاهد استقبال جمعیت زیادی از این نمایشگاه بودیم بصورتیکه در روز جمعه گذشته کثرت جمعیت ترافیک بسیار سنگینی را در اتوبان های تهران ایجاد کرد.
از همان روز اول خودروبانک در کنار شما حاضر در این نمایشگاه بود و روزانه فیلم ها و اخبار زیادی را برای شما روی سایت منتشر کرد. فیلم هایی که بازدیدهای زیادی داشت و نشان از استقبال خوب شما از اطلاع رسانی ما بود. این اخبار آنچنان کامل و ریزبینانه تهیه شده بود که حتی چند روز بعد از اتمام نمایشگاه، انتشار اخبار ما ادامه داشت تا بتوانیم اکثر اتفاقاتی که در این رویداد بزرگ خودرویی اتفاق افتاده بود را برای شما نمایش دهیم.
در نهایت و در روز پایانی این نمایشگاه و در ساعات پایانی، مجدد مصاحبه ای با آقای علیرضا عاجزی، مدیر برگزاری نمایشگاه خودرو تهران داشتیم، فردی که روز قبل از شروع هم با ایشان صحبت کرده بودیم و حال می خواستیم نظر او را در روز پایانی نمایشگاه خودرو تهران بشنویم و بدانیم که آیا سال آینده نیز مجدداً شاهد برپایی این گردهمایی بزرگ خودرویی هستیم یا خیر؟

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/6
از تمام اعضای خودروبانک که تلاش کردن و این نمایشگاه رو پوشش خبری دادن تشکر میکنم و ازشون سپاسگزارم.
امیدوارم همیشه سلامت و در کارهای خود موفق باشید.
1395/12/6
نمایشگاه خودرو امسال افتضاح بود . اولا وسط بیابون قرار داشت و دسترسی به اون با چند ساعت رانندگی و ترافیک وحشتناک همراه بود . ثانیا تعداد پارکینگهای آسفالته اون فوق العاده کمتر از مراجعین بود و صدها ماشین باید در بیابونها و شن زارهای اطراف پارک میکردن که خیلی از اونها توی خاک و شن گیر کردن و با فلاکت از اون خراب شده نجات پیدا کردن . و دست آخر این نمایشگاه بیشتر یک جور پارک یا محل تفریح شده بود برای مردم و از بچه شیرخوره تا افراد مسن ، فقط برای سرگرمی به نمایشگاه اومده بودن . نتیجه ازدحام بی معنای جمعیت هم این شد که اصلا نمیشد هیچ ماشینی رو دید ، وای به حال اینکه بخوای بشینی پشت فرمون و شرایطش رو بسنجی . خلاصه این نمایشگاه حتی از نمایشگاه نصفه و نیمه پارسال که در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار شد هم ضعیفتر بود .
1395/12/7
سلام
من هم با نظر آقا صادق موافق هستم . من خودم جمعه از کرج کوبیدم با مترو رفتم اینقدر شلوغ بود که واسه سوارشدن توی ماشین باید 10 دیقه نوبت وایمیستادی . از اون بدتر غرفه ایرانخودرو بود که اجازه سوار شدن به ماشینا رو نمیداد . از طرفی هم سایپا محصولات درست حسابی نیاورده بود . خبری هم از کرمان موتور نبود به نظر من نمایشگاه دائمی تهران خیلی بهتر بود
1395/12/7
خودرو بانک عزیز از تلاش شما برای پوشش خبری نمایشگاه ممنونم ولی ای کاش بجای مصاحبه مجدد با مسئول نمایشگاه از مردم و مخاطبان واقعی نمایشگاه هم نظرخواهی میکردید که آیا کیفیت برگزاری این نمایشگاه به اصطلاح بین المللی خوب بوده یا نه!
به نظر بنده که از تمام نمایشگاههای سالهای قبل که در محل سابق برگزار میشد بازدید کردم سطح نمایشگاه اخیر به شکل غم انگیزی پایین بود از هر جنبه ای که تصور کنید! فقط امیدوارم سالهای بعد اگر قراره چنین نمایشگاهی برگزار بشه به این بدی نباشه....
1395/12/7
باسلام
به استحضار می رساند همانطور که می دانید این نمایشگاه 11 سال برپا نشده بود به نظر شما جمعیت تهران و شهرهای اطرافش که در حدود 15 میلیون نفر است آیا برگزاری 4 روز نمایشگاه از ساعت 12 الی 20 کافی است؟ من روز پنجشنبه برای بازدید رفته بودم به قدری شلوغ و ازدحام جمعیت وجود داشت که برای دیدن یک خودرو باید از لابلای مردم به زور رد می شدی و بعضی که اگر طناب مفت پیدا کنند خودشونو با اون دار میزنن برای گرفتن مثلا یک کاتالوگ یا گرفتن مثلا عکس مردم رو له می کردند میرفتن جلو البته به نظر من یا باید زمان نمایشگاه افزایش می دادند یا اینکه حداقل بلیط 10 هزارتومانی برای بازدید میذاشتن بعضی ها انگار اومدن پیک نیک و تفریح طرف با بچه نوزاد یا کالسکه نوزاد اومده بازدید از نمایشگاه/