موضوعات داغ

کوییک، هاچ بک ۳۵ میلیونی سایپا

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
شرکت سایپا دیروز در مراسمی که با حضور دکتر علی لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی و دکتر نعمت زاده وزیر صنعت برگزار شد از محصول جدید خود به نام کوییک رونمایی کرد. این خودرو که از آن به عنوان ارزان ترین خودروی دنده اتوماتیم بازار یاد می شود با قیمتی بین ۳۰ الی ۳۵ میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد. البته امکان خرید نسخه ی دنده دستی نیز وجود خواهد داشت.
کوییک مجهز به یک موتور ۴ سیلندر خطی با حجم دقیق ۱۵۰۳ سی سی است. این موتور همانند موتور پراید دارای یک میل سوپاپ در بالا بوده اما دریچه ی گاز آن برقی است. حداکثر قدرت و گشتاور تولیدی توسط این موتور نیز معادل ۸۷ اسب بخار و ۱۲۸ نیوتون متر است. مدل دنده اتوماتیک کوییک مجهز به یک گیربکس ضریب متغیر CVT است و سیستم فرمان آن نیز از نوع برقی است اما مدل دنده دستی از یک گیربکس ۵ دنده ی دستی بهره می برد و سیستم فرمان آن از نوع هیدرولیکی است.

کوییک

کوییک


مصرف سوخت مدل اتوماتیک کوییک ۷.۲ لیتر در هر صد کیلومتر و مصرف سوخت مدل دنده دستی هم معادل ۷ لیتر در هر صد کیلومتر است. در بخش ابعاد خارجی این خودرو بسیار نزدیک به تیبا ۲ است به طوری که طول آن معادل ۴۰۰۵ میلیمتر، عرض آن ۱۶۷۸ میلیمتر و ارتفاع آن هم ۱۴۹۲ میلیمتر است. البته مدلی از این خودرو که با نام کراس تایپ شناخته می شود هم تولید خواهد شد که ظاهری کراس مانند داشته و بر روی سقف آن باربند نصب شده است که نصب این باربند سبب افزایش ارتفاع خودرو به ۱۵۳۲ میلیمتر شده است.
سیستم ترمز کوییک در جلو از نوع دیسکی و در عقب از نوع کاسه ای است که به سیستم ضد بلوکه نیز مجهز هستند و در داخل رینگ های ۱۴ اینچی آلومینیومی قرار گرفته اند.

کوییک

کوییک


در داخل خودرو هم لیست امکانات رفاهی و ایمنی کوییک را مناسب می توان ارزیابی کرد به طوری که مواردی چون کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سیستم توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم کمکی ترمز، سیستم کنترل پایداری، سیستم نمایش فشار باد لاستیک ها، سیستم ایموبلایزر، هشدار نبستن کمربند ایمنی، مه شکن جلو و عقب، چراغ های روشنایی در روز، قفل شدن خودکار درها در سرعت بالای ۱۰ کیلومتر بر ساعت، صندلی عقب ایزوفیکس و هشدار محدودیت سرعت در آن به چشم می خورند.

کوییک

کوییک

لیست امکانات رفاهی کوییک هم مواردی چون استارت دکمه ای، فرمان برقی، ورود بدون کلید، نمایشگر لمسی ۷ اینچی، مسریاب، بلوتوث، دوربین دید عقب، سنسور دنده عقب، کروز کنترل، کمترل سیستم صوتی از روی فرمان، تهویه ی مطبوع نیمه اتوماتیک، صندلی برقی راننده، نشانگر تعویض دنده، چراغ همراهی تا درب منزل، درهای آسان بازشو، شیشه های دودی عقب، آینه های جانبی برقی، ورودی USB، گرمکن شیشه ی عقب، آنتن سقفی، شیشه های برقی جلو و عقب و نمایشگر دمای محیط را شامل می شود.
در مورد نام کوییک نیز روایت های جالبی وجود دارند. چند روستا به این نام در کشور وجود دارد که در استان های هرمزگان و کردستان واقع شده اند. همچنین طایفه ای از ایل های کرد نیز در ایران وجود دارند که کوییک نامیده می شوند. تپه ای باستانی در روانسر نیز به نام کوییک وجود دارد که از آثار ملی ایران است و به ثبت رسیده است. در زبان انگلیسی نیز کوییک به معنای تند و چابک است.

نظرات کاربران

79 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/12/17
حالا همه با هم: وطنم ای شکوه پابرجا
امکانات رفاهی رو نگاه خنده داره:شیشه عقب دودی-چراغ های همراهی تا درب منزل.خخخخخ
شما رو به خدا دیگه اینو نخرید آخه این همه امکانات الکی و بی استفاده به کنار اون ترمز عقب کاسه ای دیگه چی میگه؟
به جای این کارا کیفیت خودرو بالا ببرن.
1395/12/17
خدایی ببین چطور مردمو به بازی گرفتن ، چطور تحقیرمون کردن تو دنیا با ماشین طراحی کردنشون . ولشون کنین تا قیامت فیس لیفت میکنن
1395/12/17
انصافا سایپا با اسم ورود بدون کلید و کیلس استارت همه رو شوکه کرد.
اما کماکان ایرانی ها با سانروف قهر اند. این نیز بگذرد...
1395/12/17
مشکل اصلی تیبا و ساینا اینه که سر پیچ پشت ماشین روی شاسی میلغزه و داخل ماشین احساس میکنی داری سر میخوری که این مشکل در اتصال عقب هنوز توسط سایپا رفع نشده . از مسیولین سایت تقاضا دارم مورد را بررسی و به طراحان سایپا انتقال دهند تا در ماشین های جدید بر پایه پلتفرم تیبا تکرار نشود
1395/12/17
سایپا افتخار ایران
1395/12/17
این ماشین دوتا ایراد داره
یکی موتورش هست
و دیگری طراحی اطراف این خودرو هست که واقعا تو ذوق میزنه
1395/12/17

در کاپوت بازه یا مدلشه؟ چرا در باک اینقدر نزدیک به گلگیره؟ کلا وقتی‌ مردم برای ساندرو استپوی که سال تولید جهانیش با ۲۰۶ یکیه و الان هم دیگه تولید نمی‌شه، طوری سر و دست میشکنن که قیمت آزادش ۹ تا ۱۰ میلیون گرونتر از کارخانه می‌شه و یا تویوتا هایلوکس ۱۷۵ میلیونی که یهو می‌شه ۲۴۵ میلیون و باز هم مشتری داره! پس نشون میده که لیاقت مردم اینه که کلاه بره سرشون.
1395/12/17
نسبت به تيبا قشنگتره و به روز تره
فروش خوبي و تحربه ميكنه تو اين بازه قيمتي
1395/12/17
به نظر اگه سانروف داشت خیلی بهتر بود موتورشم 16 سوپاپ میکردن چه بهتر*
1395/12/17
همين امكاناتو روي 206 كار مي كردن كه بهتر بود
1395/12/17
این آشغال مسخره بدقیافه همون کوییده بدنامه.خاک بر سرشون
1395/12/17
اگه سانروف هم اضافه میکردن و موتور16 سوپاپ میکردن خیلی عالی میشود0
1395/12/17
تا وقتی ک کسایی هستند به بهونه این که ماشین ارزونیه میرن این اشغالا میخرن سایپا هم همون پراید چراغشو عوض میکنه اپشن میزاره ی اسم دیگه میزاره گرونش میکنه و میده به این ادامای بی مغز
1395/12/17
همه که مثل شما با مغز و پولدار نیستن که ماشین غیر آشغال گرون بخرن .شما ببخش.
1395/12/17
استاندارد آلایندگی؛ یورو4 - قابل ارتقا به یورو پنج
ینی عاشق اون اعضای هیئت مدیره ام که همچین پیشنهادی تو جلسشون مطرح و تصویب شده.
قدر خوشی های کوچیکمون رو بدونیم. منت خدای را عز و جل ...
1395/12/17
مبارک باشه
1395/12/17
سلام
آقایون خودرو ساز عزیز که بعد چند دهه خودرو ساختن رسیدین به این محصولات که فقط مردم داخل کشور مجبورن بخرشون چون بخاطر ساخت چنین محصولات فوقالعاده ای قیمت گمرکی قیمت ماشین های خارجی رو چند برابر کرده.وقتتونو بزارین موتور طراحی کنین موتور که لااقل یخورده برای مصرف کننده ارزش قائل شده باشید.ماشینای شما با 4 تا تجهیزات برقی هزار تا ایراد برقی دارن بعد رفتین این همه تجهیزات برقی که قطعا هم همه از چین خریداری شده گزاشتین رو ماشین و بعد قیمتو انقدر زیاد کردین؟؟
موتور طراحی کنین
رو ایردینامیک ماشین کار کنین
رو فرمون پذیری ماشین کار کنین
کیفیت قطعات رو بالا ببرین و...
تا کی میخواین این مسیر اشتباه رو برین؟؟
1395/12/17
فرمون بنز و دسته دنده بی ام دبل
1395/12/17
چراغهای عقب شبیه bmw 218
1395/12/17
quick or yaris or i20
1395/12/17
امکان نداره با این قیمت بدن تو بازار اینجوری باشه سمند و پرشیا و 206 گه بین 30 تا 40 هستن عمرن دیگه فروشی نخواهند داشت به نظرم اگه نسخه دستی 30 تا 32 باشه خیلی خوبه که البته فکرک نم با 10 میلیون بیشتر عرضه خواهد شد...
1395/12/17
واقعا خیلی مفته انقدر به مرگ گرفتن به تب راضی شدین واقعا ننگه
1395/12/17
یک نکته ی مثبت اینکه ظاهرا دارن متوجه میشن که خودرو چه آپشن هایی نیاز داره
اما نکته ی منفی به نظرم طراحی ظاهری و ضعیف بودن موتور این خودروست.
به نظر من وقتی خودروساز با اضافه کردن چند آپشن اومده خودروی ساینا رو بزک کرده تا فروشش رو ببره بالا.
وگرنه در قسمت طراحی هم نگاه کنید مخصوصا داخل خودرو زیاد چنگی به دل نمیزنه. و شاید به نظر شخصی من خودروی 206 (کاری به مدلش ندارم) ولی از نظر طراحی داخلی خیلی بهتر از اینه.
باعث تاسفه که باید گفت صنعت خودروسازی ما از کره در زمان استارتش جلوتر بود. حالا نمیدونم شاید اونا سریع میدون و یا ما داریم روی تردمیل حرکت میکنیم بطوری که از چین هم عقب تر هستیم.
1395/12/17
حاصل رابطه نامشروع تيبا٢و ساينا!!
اين ماشين با اين آپشن ها رو اگه كيلويي ام حساب ميكردن باز بيشتر از اين قيمت درميومد
سيستم ورود بدون كليد،مانتيو ٧اينچي،سنسور دنده عقب
استارت دكمه ايي،كروز كنترل و... با قيمت ٣٥ميليون تومن؟؟!!!
خدا ميدونه باز چه خوابي ديدن واسمون
1395/12/17
سلام
شما خوشحالي كه اين قيمت را گذاشتن؟!
فكر كردي اين آپشن ها چقدر قيمت داره!!!
برو يه اسپرتي همه اينا را برات ميندازه
نميدونم چي بگم!!!!
1395/12/17
206 تیپ 2 با کمی امکانات رفاهی ولی قدرت کمتر و قیمت بیشتر!!!! از طرفی برای کشور چالستونی مثل ایران که گشتاور و فشار به موتور زیاد است گیربکس cvt با این قدرت، ضعیف است اگر رنج قیمت 27 میلیونی داشته باشد خوب است وگرنه 206 تیپ پنج 16 سوپاپ بسیار بهتر از این است.
1395/12/17
میدونم که به خاطر قیمت از این موتور استفاده میکنن ولی دیگه موتور 8 سوپاپ خیلی منسوخه. خب یه موتور یه لیتری 16 سوپاپ بزنید، قدرتش حتی ممکنه بیشتر هم باشه
1395/12/17
این موتورها تکنولوژی می خواد.مگه اینا می توانند.همین موتور پراید را هم دادن آلمانها براشون تقویت کرده رو این و تیبا میزارن
1395/12/17
موتورش تیبا هست اما شما موتور پراید گفتین
1395/12/17
دوست عزیز موتور تیبا همون موتور پراید هست که دانشمندان سایپا با همکاری آلمان با افزایش ظرفیت منیفولد ورودی و باز طراحی سرسیلندر و افزایش حجم؛ قدرت اون رو به 87 اسب رسوندن
1395/12/17
اين كه كيلس نيست!!!!!!حداقل الان توى عكس نبود.
1395/12/17
وای خدا عجب طراحی چه امکاناتی واقعا آدم این طراحی رو میبینه بی خیال طراحی بوگاتی میشه
1395/12/17
سلام عزیزان فرضعلی هستم،قبلا تیبا داشتم خیلی شتابش خوب بود باهاش زانتیا رو می گرفتم در حال حاضر ال90دارم،خانمم طرفدار شاسی بلند هست و مله و باغ هم راحت تر می شه رفت و الان بین ام وی ام اکس 33 و لیفان اکس60 و چانگان سایپا و جک توربودار گیر افتاده ام ممنون می شم راهنماییم کنید یا گزینه بهتری معرفی کنید.باتشکر از شما عزیزان
1395/12/17
داداش کوتاه بیا آبادانیام جرات ندارن همچین لافی بزنن با تیبا زانتیا را میگرفتی .احتمالن زانتیا کنار خیابون پارک بوده
1395/12/18
سلام دوست عزیز،
اول از همه می‌خواستم بدونم که تیبایی که زانتیا رو میگرفت چند فروختی شما؟
و اما در مورد سوالتون، از نظر من شما برای خرید ماشین براي خانومتون بايد چند مورد را در نظر داشته باشید.
۱. موتورهای توربو چون نگهداری به خصوصی می‌خواد و باید بنزین سوپر و مکمل بهش بزنید (اون هم نه هر مکملی) بهتون پیشنهاد می‌کنم جک رو از لیستتون حذف کنید. به طور مثال مکمل پریستن جزو معروفترین مکملهای توی بازار هست ولی‌ به موتور خدروهای MG آسیب میرسونه.
۲. اگر به فروش بعد ماشین هم فکر می‌کنید، پیشنهاد من اینکه کلا از خرید ماشین چینی‌ منصرف بشین و برید سراغ ساندرو استپوی. چون خودتون هم ال۹۰ دارید قطعا با ساندرو هم راحت تر خواهید بود. البته به نظر من قیمت آزادش نمی‌ارزه و پیشنهاد می‌کنم که اگه عجله ندارید اسم نویسی کنید. یا حتا میتونین صبر کنید تا پژو ۲۰۰۸ به بازار بیاد البته من به اون شاسی بلند نمیگم
۳. و اما در مورد بقیه گزینه‌های شما، پیشنهاد من ام وی ام اکس 33 جدید هست چون هم تغییرات اساسی روش انجام دادن و هم شرکتش خصوصی هست و داره تلاش می‌کنه که بهتر بشه.چانگان سایپا از نظر ظاهر خوبه (البته اگه با اسمش مشكل نداشته باشيد) ولی‌ تا اونجا که من میدونم دریچه باکش کوچکه و بنزین زدن سخت هست. در مورد لیفان هم به نظر من كيفيتش از بقیه پایینتر هست و احتمالا فروشش از بقیه سختر خواهد بود.
امیدوارم تونسته باشم بهتون در تصمیم‌گیری کمک کرده باشم.
1395/12/18
فقط خواهشاً اگه برای خانومتون شاسی بلند خریدید بهشون بفرمایید درست رانندگی‌ کنند.
بخدا دست فرمون این خانمهای پشت شاسی بلند چینی‌ از ۱۰۰ تا راننده آژانس بدتره
1395/12/18
فقط می خواستم بهت سلام بدم و برم، فرضعلی جان سلام
1395/12/18
بنظرم همون پرایدتو سوار شو. یکم دیگه بهش فشار بیاری بوگاتیم باهاش میگیری
1395/12/17
مردم عزیز فقط بشتابید که الان تمام میشه
1395/12/17
آآقایون اصلا فکر میکنیم این خودرو با کیفیت و خوب فقط باید دعا کنیم با همین آپشن ها با همین ظاهر و همین قیمت به دست مردم برسه و بلایی که سر دیگر ماشین ها اومد سر این ماشین نیاد.
1395/12/18
دلت خوشه ها به فرض محال که همه این اپشنا رو بزارن چه فایده داره وقتی خود ماشین بی کیفیت و داغونه البته ناگفته پیداست از هر اپشنش دوبار استفاده کنی دفه سومی وجود نداره برا همین دلخوشی به اپشن این ماشین کار بیهوده ایه
1395/12/17
87 اسب بخار :| پراید من خیلی کوییک (Quick) تر از اینه |:
1395/12/17
بابا این همون سایناست هرکاریش کنن به درد نمیخوره من یه ساینا داشتم به خاطر صدای موتورش که داشت دیوونم میکرد فروختمش این که دیگه با گیربکس سی وی تی راه نمیره . محصولات تولید خود سایپا هیچگونه کیفیت قطعات ندارن من تو سه ماه دوبار دیسک چرخ عوض کردم حالا اینا هی بیان آپشن چینی یکبار مصرف بزارن روش.اگه راست میگن حداقل یه موتور 16سوپاپ براش میزاشتن یا عایق بندی اتاق رو درست میکردن.
1395/12/17
من نمیدونم اینا واقعا خرن یا ملتو خر فرض کردن.کوییک دیگه چ سیقه ایه؟الان ینی میخواسن بگن ما همه ی اسمامون با مسما هست؟ازون 111 و 131و132و....اینام فلسفه داشتن؟بابا این همون ساینا 2 هست ورداشتن الکی ی اسم دری وری گذاشتن براش وجه تسمیه هم براش گفتن و خدامیدونه چندمیلیون بخاطر همین اسمش کشیدن روش به بهونه ی ماشین جدید! حقیقتو بخوای درنظر بگیری این ماشین همون فورد فستیوای 30سال پیش امریکاس با کیفیت و امنیت پایین تر.
1395/12/18
داش نمیخوام بحث کنم ولی مشکل از ما هس
مردم یبار بیاد نخره این سایپا که نمیدونم جواب ملتو تو قیامت چی میده میفهمه که کی به کیه و اونی که ملت رو فرض کرده خودشه
1395/12/17
انصافا طراحی اش نسبت به مدل های قبلی تولیدی سایپا بد نیست ولی با این قیمت ارزش نداره اگر موتورش هم قوی تر بود بهتر بود
موتور این خودرو و تیبا دقیقا همان موتور پراید است که توسط شرکت E.F.V آلمان از 68 اسب بخار به 87 اسب بخار رسیده
1395/12/17
سی و پنج میلیون تومن دارید پول میدید نه سی و پنج میلیون دلار! مرسدس s500 نمیشه خرید هیچ جای دنیا
1395/12/20
سلام دوست عزیز
نظر شما کاملا محترمه ولی :شما باید ببینید این 35 میلیون تومان که میشه تقریبا 10000دلار، قیمت چه ماشین هایی با چه سطح کیفیت و بروزی ای هست رو دارید واسه چه ماشینی میدین.واسه موتور تیبا که خودشم معلوم نیست چیه،واسه کیفیت قطعات،واسه ایمنی،واسه بروز بودن خودرو.بهینه بودن موتور،ماشینی که موتور نداره کیفیت فنی قطعات نداره،ایمنی نداره،خدمات نداره و ... سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه ای میخواد چکار.متاسفانه صنعت خودرو سازی ایران اصلا جای دفاع نداره.
1395/12/17
آین چرا درب موتورش بازه !!!!؟؟؟؟؟
1395/12/17
داشبورد ساینا + سر دنده طرح BMW + فرمون طرح بنز
ما شما را به مقام انسانیت میرسانیم ...
1395/12/17
فرمان D Cut هم که داره :))))
1395/12/17
خدایی باید طراحان سایپا و ایرانخودرو یه تجلیل جهانی ازشون بکنن دارن حیف و میل میشن تو این مملکت.البته هستن همیشه آدمهای...همیشه در صحنه .از ماست که بر ماست
1395/12/17
این ماشین بی کیفیت که همش با قطعات درجه دو و سه چینی ساخته شده . با تعدادی آپشن الکترنیکی که متاسفانه بازم از چین خریدن. ۳۵میلیون واسه این خیلی زیاده....تیبا به عراق صادرات میشه ۱۳ میلیون تو ایران میدن ۲۴میلیون .بعد عده ای همین جا نوشتن قیمتش عالیه .موتور ۱۵۰۰ ۸سوپاپ پراید با گیربکس اتومات cvt یعنی ۰تا ۱۰۰بالای ۲۰ ثانیه.سبقت باهاش فاجعست .معیار ماشین سازی دنیا بر روی کیفیت و دوام قطعات ،هندلینگ ، سرعت وشتاب .راحتی سرنشین ،زیبایی و غیره.. معیار خودرو سازی ایران ،پایین اوردن کیفیت قطعات . تغییر سپر و چراغ هر پنج سال یبار. بالابردن میلیونی قیمت با شیب نا ملایم . ملت ایران محکوم به خرید بین خودرو بد و بدتر .اگه صنعت خودروسازی اینه خوشبحال افغانستان .سومالی .یمن که صنعت خودرو سازی نداره...
1395/12/17
اندازه فرمون زیادی بزرگه. طراحی فرمون و دنده هم هیچ تناسبی با ظاهر دُمده و بی سلیقه داشبورد نداره. جدا از اینها هنوز نیومده سایپا چند تا تیپ ازش درست کرده. توی عکس های بالا مانیتور نداره ولی جای دیگه دیدم مانیتور داشت. طرح رینگ هم دو مدل داره که احتمالاً توی تیپ ها مختلف با اسم های لاکچری و اکسلنت و فوق اکسلنت (مثل چری) استفاده میشه!!!
1395/12/18
آدم حس میکنه تمام قسمتهاش داره از هم جدا میشه و میفته !!!
1395/12/18
فقط کافیه برید توی تیبا و ساینا و ...بشینید و استارت بزنید که با35میلیون اینا می ارزن یا مثلا سمندef7 یا چینی ها.چیزی که گرون شد پایین نمیاد.
1395/12/20
تو ef7 مقایسه میکنی بااین لگن ناصرالدین شاه
1395/12/22
با این ef7 پدر مارو در آوردید دیگه رده بندی کیفی خودروها رو اگه قبول داشته باشید میبینید که سمند جز آشغال ترین هاست تو رنج قیمت خودش
1395/12/25
ناموسا چند ساله داری با سمند لگن با مصرف بالا زندگی میکنی که این حرف رو میزنی سطح دیدتو باز کن ببین تمام دنیا از صفر شروع کردن و این ماشین با همکاری رنو ساخته شده و قرار بود به اسم رنو مونتاژ بشه ولی الان دارن خودشون میزنن
سطح زندگیتو درست کن
1395/12/18
اغا خیلی عالییی

دست مریزاد با همچین اختراعی!

ماشالا به ایده های جوانان خلاق شرکت مربوطه
1395/12/18
هخعخع
1395/12/18
پراید مدل هشتاد شرف داره به این
1395/12/18
بوي پلاستيکي بازيافتي اتاقشو از تو عکس احساس ميکنم
1395/12/18
داشبورد ماشین سکه ای های بچه ها تو شهربازی هم طراحی قویتری داره هم کیفیت فوق العاده بالاتر
1395/12/19
جلو ساینا عقب تیبا 2 بقل رنو ساندرو .یه دیلایت که خودمونم زدیم .با این موتور ضعیف و گیربکس cvt که خود cvtتنبله دیگه شتابش چی بشه
1395/12/19
چرا اسم خارجی گذاشتند روش؟ به سرنوست اسم تیبا دچار نشه. يه چیزی تو مایه تیبا و ساینا اسمش میشه تینا
1395/12/20
دوستان با دقت بخونید و خودتون سرچ کنید: درآمد متوسط سالانه یک خانوار ایرانی حدودا 28 میلیونه (به گفته سازمان آمار ایران). قیمت این خودرو تقریبا معادل درآمد یک سال و نیم یک خانوار ایرانیه. سوال: یک خانوار امریکایی با درآمد یک سال و نیمش چی می تونه بخره؟ پاسخ: میتونه 2 تا هیوندای سانتافه مدل 2017 بخره.... هر کس به اندازه داناییش خوشبخته. با تشکر.
1395/12/21
رانا که بهتره ارزون تر هم هست موتورش خیلی بهتره
1395/12/21
درسته که کوییک فعلا به چشم ننیاد ولی قطعا از نمونه های ژاپنی و هم تراز مثل یاریس بهتره اینو همه میدونن تازه با گیربکسcvt شاید حتی بهتر از یاریس عمل کنه ولی بهتره یه عده بجای تخریب بیانو پشت این ماشین رو بگیرن
مگه ما چیمون از ژاپنی های زرد کمتره؟؟؟ اصالت ایرانی رو هیچ کحای دنیا نداره پس بیاین همگی با حمایت از کوییک و دنا و ساینا و تیبا و حتی پراید به اقتصاد کشورمون کمک کنیم الحمدالله هم نرخ تورم پایین اومده و قیمت ها هم مناسب شده من نمیدونم جرا باز یه عده ناشکری میکنن
1395/12/22
اینارو شوخی میکنی یا جدی میگی ؟! اگه جدی میگی دوست عزیز هیچ کدوم از ماها با ماشین های ساخت وطن مشکلی نداریم ولی در شرایطی که طراحی ماشین ها و قیمت گذاری در حد فاجعه باشه و خودروساز فقط به فکر چاپیدین مردم باشه مطمئنا مردم هم عکس العمل نشون میدن پیشرفت اقتصادی تو پاچه کردن ماشین های دره پیت تو پاچه مردم نیست ساخت و طراحی ماشین در حد لیاقت مردم کشور عزیزمونه تا شاهد از دست دادن جون هموطنمون به خاطر کیفیت پایین و نبود امکانات خودروها نباشیم ، در ضمن هیچوقت تویوتا را با این ماشین هایی که اسم بردی مقایسه نکن چون ظاهرا یا سوار نشدی یا خودتو زدی به اون راه در ضمن مسخره کردن مردم کشور های دیگه در حد شخصیت یک ایرانی نیست
1395/12/22
می فرمایید مگه ماچیمون ازژاپنی های زردکمتره؟
این حرف را باید به مسئولین سایپا وایرانخودرو بزنید.
اگرکسی کمی غیرت داشته باشه ،نگاه به تکنولوژی چندسال قبل ایران والان دلش را واقعا به درد میاره که کجای کاریم و درزمینه دانش وتولیدخودرو چه برسرما اومده؟؟؟؟؟؟؟
1395/12/22
ta amsale shoma nadan haye roshan fekr nama bashand mamlekat vazesh az ini ke hast bad tar mishe..shoma hamoon prideto savar sho ke ye vaght be tolid meli zarbe nakhore.roo che hesabi va ba che estedlali migi kooek az yaris va baghi joponiha behtare? in hatta az badtarin chini too bazar ham badtare agha az chi tarafdari mikoni?base in hame bi elm sohbat kardan base inhame koor koorane hemayat alaki kardan. khodrosaza be amsale shoma mikhandan va 10 barabar savari migiran bekhoda base in hame hemaghat.
1396/3/14
مدیر کدوم قسمت سایپا هستی شما؟؟؟!!!!!! اگه مدیر بالا دستیت این پیامو ببینه حتما حقوقت اضافه میشه، ولی برا افزایش حقوق ملت رو خ ر فرض نکن
1396/3/14
مدیر کدوم قسمت سایپا هستی شما؟؟؟!!!!!! اگه مدیر بالا دستیت این پیامو ببینه حتما حقوقت اضافه میشه، ولی برا افزایش حقوق ملت رو خ ر فرض نکن
1395/12/22
درسته گرونه و نه چندان جالب ولی عده ای هم هستن که خیلی خیلی بدبینن
1395/12/23
کاری به کیفیت ماشین ندارم امیدوارم با کیفیت باشه ولی جاییکه خودروسازهای مهم خارجی از اسامی با اصالت ایرانی مثل قشقایی و توسان استفاده میکنند چرا ما خودمون از اسامی ایرانی استفاده نمیکنیم ...
1395/12/23
سلام
واقعا دستشون درد نکنه
هر روز یه مدل جدید تو صنعت خودرو به مردم ارائه میدن
تنوع مدلهاشون هم که حرف نداره
فقط نمیدونم چرا کاملا شبیه تیبا هستش با این تفاوت که 4 تا رینگ براش خریدند مدل ماشین به نام سایپا ثبتش کردن بیایید همه با هم یه تومار جمع کنیم و زیرشو امضائ کنییم بگیم جایزه نوبل و اسکار و چند تا جایزه معروف دیگه رو هم حتما بدن به شرکت سایپا
واقعا خلاقیت تو صنعت خودرو ایران مرده نه زیبایی داخلی و نه زیبایی بیرونی هیچ خبری تو خودروی ایرانی پیدا نمیشه
شاید به خاطر اینکه صنعت خودرو در ایران به صورت مافیای دولتی هستش
واقع افسوس که پرچمدار کهن ترین تمدن تاریخ ما هستیم و بهترین دین دنیا یعنی اسلام داریم ولی آشغالترین خودروهای دنیا رو باید به مبلغ گرانترین خودروهای دنیا خرید کنیم
افسوس
1395/12/28
نه بابا دمشون گرم اين يكى ديگه شباهتى به پرايد نداره!
1395/12/29
حاضرم قول بدم تا چند وقت دیگه وانتش میاد 😅😅😅