موضوعات داغ

ساینا، ارزان قیمت سایپا در نمایشگاه ارومیه

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
گروه خودروسازی سایپا در راستای رویکرد توسعه و ارائه محصول جدید، سال گذشته نسخه جدیدی از خودروی تیبا سدان را با نام "ساینا" معرفی و عرضه کرد که بیشتر به عنوان یک نسخه فیس لیفت برای "تیبا" شناخته می‌شود، اما مدیران سایپا اعتقاد دارند که تغییرات اعمال شده بر روی "سایپا ساینا" بیشتر از آن چیزی است که به آن فیس‌لیفت گفته شود، به همین دلیل خودروی "ساینا" از سوی گروه خودروسازی سایپا به عنوان یک خودروی کامل جدید عرضه می‌شود که اخیرا همراه با این خودروساز داخلی به نمایشگاه بین المللی ارومیه آمده است و ما هم امروز مروری کوتاه بر روی آن خواهیم داشت.

ساینا

ساینا

در مشخصات فنی می‌توان گفت که خودروی سایپا ساینا دارای طول 4215 میلی متر، عرض 1663 میلی متر، ارتفاع 1484 میلی متر و همچنین دارای فاصله بین دو محور 2415 میلی متر است که از این ابعاد و اندازه حداقل وزن خشک 1050 کیلوگرمی بدست آمده است، اما برای حرکت دادن این خودروی تقریبا 1 تنی، گروه خودروسازی سایپا از یک پیشرانه 1.5 لیتری چهار سیلندر 8 سوپاپ استفاده کرده است که در 5300 دور بر دقیقه قادر به تولید حداکثر قدرت 87 اسب بخار و همچنین در دور موتور 4000 هم قادر به تولید گشتاور 128 نیوتن متر خواهد بود که توسط جعبه دنده 5 سرعته دستی دریافت شده و به چرخ های جلو ارسال می شود. گفتنی است که نمونه این پیشرانه بر روی دیگر محصولات سایپا، یعنی خودروی تیبا و خانواده پراید هم مورد استفاده قرار گرفته است که بر روی سدان "سایپا ساینا" برای تولید حداکثر 87 اسب بخار قدرت و 128 نیوتن متر گشتاور، 7 لیتر سوخت ترکیبی به ازای کارکرد صد کیلومتر مصرف می‌کند.
از دیگر مشخصات فنی این محصول هم می‌توان به سیستم فرمان هیدرولیکی، سیستم ترمز جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای، 2 عدد کیسه هوای ایمنی برای سرنشینان جلو، تجهیز به سیستم‌های ایمنی EBD و ABS، سنسورهای پارک دنده عقب و در آخر هم به سیستم تهویه مطبوع نیمه اتوماتیک داخل کابین اشاره داشت که خودروی نسبتا ارزان قیمت سایپا ساینا در اختیار شما قرار می‌دهد.

ساینا

ساینا

در پایان باتوجه به آخرین شرایط فروش گروه خودروسازی سایپا، خودروی سدان "سایپا ساینا" با قیمت 27 میلیون و 888 هزار تومان به مشتریان عرضه خواهد شد که در این رنج قیمت تاحدودی سطح توقعات مشتریان را بالا می‌برد و ممکن است شما را در برخی مواقع ناراضی کند، اما در مقایسه با خودروی "تیبا" عملکردی به مراتب بهتر و پویاتر خواهد داشت، بویژه امکانات بیشتری که در خودروی "سایپا ساینا "در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

نظرات کاربران

6 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/4/18
خیلی بد فرمه خیلی رحمت به دنا
1396/4/19
عذر خواهی میکنم با این ک باطن و پلتفرم و... اشغاله مثل سایر خودرو های مونتاژی
ولی طراحی بدنه زیباتر و امروزی به نظر میاد تا سایر محصولات ایرانی
1396/4/19
حیف وقت که بخوای برای این آشغال بنویسی شما خودت چطور تونستی در مورد این آشغال بی کیفیت مقاله بنویسی؟
ساینا با قیمت 28 میلیون تومان به هیچ عنوان ارزش خرید نداره
با 29 میلیون میشه سمند se خرید درسته طراحی اش ساده است ولی ایمنی و قدرتش از ساینا بیشتره
1396/4/19
عکس صندلی عقب وانت رو برای ساینا گذاشتین.
1396/4/19
منو این همه خوشبختی ... محاله ... محاله ... محاله
1396/5/17
قیمت فعلیش در آخرین مرحله ی ثبت نام در سایت سایپا با دو بسته ی اجباری که شرکت به کلک توی پاچه ی ملت و خریدار میکنه 28.265.000 تومن هستش پس از 30 روز داخل نوبت بودن.
متاسفانه این خودرو ارزش این قیمت و این مقدار پول رو نداره و باید قیمتش خیلی کمتر از اینا باشه . کیفیت شم که آشغال آشغاله. موتورش صدای تراکتور میده