موضوعات داغ

نسل جدید رنو داستر 2018 معرفی شد + فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
رنو داستر یا همان داچیا داستر از بدو معرفی نسل اول خود در سال 2010 توانست بسیار خوب بدرخشد و در بازارهای مختلف جهانی فروش بسیار مناسبی را تجربه کرد تا جایی در طول هفت سال فروش نسل اول، داستر پرفروش‌ترین مدل داچیا در طول زندگی این برند شد و بیش از 1 میلیون دستگاه را به مشتریان تحویل داد.
حال در نمایشگاه فرانکفورت که به زودی آغاز می‌شود، نسل جدید رنو داستر در مدل 2018 رونمایی خواهد شد و قبل از آن و درست ساعاتی قبل از انتشار این خبر، عکس‌هایی از این مدل محبوب به صورت رسمی در فضای مجازی از سوی داچیا منتشر شد.

رنو داستر 2018

رنو داستر 2018

نسل جدید رنو داستر در نمای بیرونی تغییرات زیادی داشته اما کماکان شکل و طراحی اصلی داستر تغییری نکرده و با شکل و شمایل همان داستر کنونی روبرو هستیم. البته باید گفت تغییرات زیادی روی رنو داستر جدید صورت گرفته و نسبت به نسل کنونی بسیار مدرن‌تر و بهتر شده است.

نسل جدید رنو داستر

نسل جدید رنو داستر

چراغ‌های جلوی خودرو کشیده‌تر شده و سپر جلوی خودرو نیز کاملاً تغییر کرده است. جلوپنجره جلویی نیز تغییراتی به خود دیده و چهره اسپرت‌تری را به این خودرو داده است. در نمای کناری کمی شیشه‌ها کوچک‌تر شده‌اند و باعث شده تا در نمای کناری با چهره‌ای اسپرت‌تر و بروزتر سر و کار داشته باشیم.


تغییرات دیگری نیز روی این خودرو انجام شده و کمی تزئینات مشکی رنگ، میله آلومینیومی نصب شده روی سقف و رینگ‌های 17 اینچی جدید آلومینیومی از دیگر تغییرات روی این خودرو است. متاسفانه تا بحال عکسی از نمای داخلی این خودرو منتشر نشده است اما داچیا اعلام کرده که بیشترین تغییرات روی مدل 2018 داستر در داخل کابین انجام شده و باید تا شروع نمایشگاه فرانکفورت برای مشاهده کابین جدید داستر منتظر بمانیم.

داستر 2018

داستر 2018

همچنین در مورد مشخصات فنی داچیا داستر جدید، این شرکت قصد دارد تا در حدود 2 هفته آینده در نمایشگاه فرانکفورت، اطلاعات کامل را اعلام کند اما شایعه‌هایی مبنی بر وجود یک مدل 7 نفره با فاصله بین دو محور بیشتر نیز شنیده می‌شود.
حال با معرفی نسل جدید رنو داستر، باید منتظر عرضه آن توسط نگین خودرو نیز باشیم و مطمئناً با چهره بروزتر این خودرو، در صورت قیمت گذاری صحیح شاهد فروش مناسبی خواهیم بود.
در زیر می توانید فیلم کوتاهی از معرفی نسل جدید رنو داستر 2018 را مشاهده کنید:

نظرات کاربران

27 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/8
دستشون درد نکنه، خیلی بی ریخت بود حالا لااقل قابل تحمل شد!!!
امیدوارم فضای داخلی هم حداقل تا همین حد به روز شده باشه
1396/6/8
بسیار زیبا و مثل گذشته با کیفیت
1396/6/8
شما به ماشینی که صندلی و داشبرد L90 روشه میگی با کیفیت !!‌
1396/6/9
محصولات رنو باا کیفیت هستن از ال90 گرفته تا تالیسمان اقا سامان چه بخوای چه نخوای شما پارس داشبورد سوناتایی سوار شو با پلاستیک بازیافتیش
1396/6/9
صندلی و داشبورد مهم نیست اصل ماشین موتور و گیربکس هست که پدرشو دربیار هیچیش نمی شه!!بنزین هم هرچی بزن هیچیش نمی شه!!
1396/6/8
پسندیدن فرم طراحی و زیبا دونستن یک محصول بخش زیادیش سلیقه ایه ، به نظرم نسل قبل هم خیلی خوب بود ، شاید زیبا نبود اما تو دل برو بود ، جوری که با نگاه اول از ریخت عجیب غریب و زشتی و زمختی این ماشین حیرت زده شدم اما به مرور نشون داد نه ، طراحیش اونقدرام بد نیست ، و یه قلدری خاصی تو طراحیش بود که همین موضوع باعث شد دوست داشتنی باشه . این نسل هم که خیلی بهتر شده ، تنها ضعف نسل قبلی طراحی داخلی قدیمی و کسل کنندش بود که به بقیه محصولات داچیا مثل ساندرو و ال نود نزدیک بود امیدوارم این ضعف هم بر طرف شده باشه! و در آخر اینکه این ماشین با توجه به کاربردی بودن و شیطنتی که تو ظاهرش هست و گزینه های حرکتی که برای دیفرانسیل این ماشین تو نسل قبلی تعبیه شده بود و زوایای ورورد و خروج خوبی که داره لیاقت یک موتور قوی تر رو هم داره تا به یه ماشین خوب و اقتصادی برای آفرودهای نه چندان سنگین تبدیل بشه
1396/6/8
این که فقط یه فیس لیفت ساده هست !!!! اینا هم زدن تو کار ایران خودرو
یکم چراغ هارو کشیدن ، عقب هم که فقط یه تغییر ساده فرمی هست ، کنار هم که دقیقا همون قبلیه ، اونوقت اسمش رو گذاشتن نسل جدید :))))))) شراکت با ایران داره اثرات خودشو میزاره روشون
1396/6/9
فقط میتونم بگم خاک بر شرت
1396/6/10
اسکُلی؟
1396/6/8
خیلی بهتر شده . فقط چراغهای عقبش زیاد جالب نیست . بهتر بود مثل جلو از چراغهای کشیده استفاده میکرد به جای مربع . خیلی خوب میشه اگر داخلش هم کامل عوض شده باشه .
فقط معلوم نیست این مدل قراره بره روی خط تولید ایران یا باز هم میان کلی ازش میزنن و یک لاشه تحویل ملت میدن ؟!
1396/6/8
فکر کنم یک فیس لیف دادن برای قابل قبول بودن بیشتر
ولی زیاد سعی ندارن کار کنن تا از حالت ارزونیش خارح نشه
1396/6/8
البته داچیا و رنو به طور رسمی پنج سایت تولیدی برای داستر در جهان ذکر کرده اند که ایران هم در اون ها هست.
1396/6/8
از قبلياش خيلي بهتر شده مخصوصا عقبش. البته قيمتشم خيلي بهتر از ميشه از قبل!!
الان كه 2017 حدود 115 تومن باشه با اين قيمت گذاري نگين خودرو كه خودروهاي جديدشو مثل كولئوس رو 30 ميليون زياد كرد، حداقل 130 تومن قيمت ميخوره. تو اين رنج قيمت به نظرم سوزوكي ويتارا سر تر از اين باشه...
1396/6/8
خدایا رنو تا کی میخواد به این ماشینای بیریختش ادامه بده؟؟
1396/6/9
شما چقدر کج سلیقه ای!
1396/6/8
يعني رنو اين نسل جديد رو به گفته خودش توليد خواهد کرد در ايران؟ اگر اينجور باشه عالي ميشه خيلي بهتر از قبل شده و چهره اسپرت تري دارد.منتظر نيوسيمبل هم هستم اميدوارم اون هم عالي شده باشه.
1396/6/8
ما خودمون رنو داستر ۲۰۱۵ دارین واقعا ازش راضی هستیم ماشین خیلی خوبیه بی سرو صدا نرم با شتاب عالی
1396/6/8
لابد مدل2018هم به خاطر به روزاوری های انجام شده تا برسه ایران سراز قیمت 150میلیون در میاره خدایا شششششکرت......
1396/6/8
حالا با این نمای زیبای بیرونی قابل خرید هستش
واقعا دمشون گرم نمای بیرونی بسیار زیباتر از مدل فعلیه
1396/6/8
اولین عکس رو دیدم نمی دونم چرا یهو یاد مورانو افتادم

اما خداییش داره فرم بهتری کم کم پیدا میکنه
اولین نسلش که افتضاح زشت هست اصلا آدم میبینه کهیر میزنه داخلشم که خدا بده برکت
1396/6/10
چراغ های عقبش شبیه جیپ رنه گید شده!!
جلوش هم کمی بهتر از نسل قبل شده هنوز جای بروز رسانی داره خیلی ساده است!
1396/6/11
داستر یک ماشین ساده هست با قیافه اروپایی که اونقدر از چراغهای کشیده درش خبری نیست....چند سال اخیر با هجوم ماشینهای اسیایی به ایران و عدم ورود اروپایی ها سلیقه مردم عوض شده وگرنه قیافه اش بد نیست و از همه مهمتر کاربردی بودن این ماشینه و داشتن قطعات مشترک با مگان و ال نود خیال ادم رو راحت میکنه.......فقط اقا سامان بگه یکبار هم داخل داستر رو دیده؟
1396/6/11
با سلام
کسی از مشخصات فنیش خبر ندارد؟
1396/6/12
نسبت به مدل فعلی خیلی زیباتر شده. کاش زودتر این مدل در ایران تولید شود.
1396/6/13
خیلی اسپرت شده..اگر وزنش هم همون حدود 1250کیلو باشه ( وزن کم جبران قدرت موتورش رو میکنه چون مهم نسبت hp\kg نه فقط hp ) با دو دیقرانسیل بودنش ماشین هم شهری و هم آفرود خوبیه حداقل چینی نیست....اتفاقا چراغ عقبش قشنگی خودش رو داره ... فقط باید حالا قیمت گذاریش رو دید!؟؟
1396/6/17
دوست عزیز مهم نسبت گشتاور به وزن هست ... خیلی از ماشینها اسب بیشتری دارند ولی گشتاور کمتری از سوزوکی دارند (مثل خیلی از کره ای ها ) و همچنین وزن بیشتر. اما داستر نسبت گشتاور به وزن خیلی خوب هست و هیچ ایرادی تو این رنج قیمت نداره و با این فیس جدید و گیربکس 6 سرعته که داره عالیه و قرار هست مونتاژ داخل بشه با همکاری ایدور و به قیمت 100 میلیون تومان .
1396/8/23
من داستر 2017 دارم ...خیلی راضی ام ازش ..از هر نظر عالی ..خودرو فرانسوی همیشه یک سر و گردن از همتایان چینی و ایرانی بالاتر است ..هرچند که خودرو سازان ژاپنی هم کیفت خوبی دارند ولی بورس بازار ایران هنوز خودرو سازان کره ای هستند