موضوعات داغ

شرایط فروش جدید محصولات تویوتا توسط ایرتویا اعلام شد

عکس مطلب اول
شرکت ایرتویا نماینده انحصاری تویوتا در ایران جدیدترین بخشنامه فروش خود را اعلام کرد. در این بخشنامه، شرایط فروش نقدی و تسهیلاتی جدیدی برای محصولات این شرکت درنظر گرفته شده است. در بخشنامه جدید تخفیف های نقدی، هدیه ویژه، بیمه بدنه یکساله رایگان، تحویل فوری و تسهیلات بدون کارمزد، شرایط فروش مشارکتی و... در نظر گرفته شده است.

پریوس، پرفروش ترین هیبرید دنیا
تویوتا پریوس یکی از پرفروش ترین خودروهای شرکت ایرتویا است. خودرویی که در بازارهای جهانی نیز با استقبال بسیار بالایی همراه بوده و به عنوان پرفروش ترین خودروی هیبرید دنیا شناخته می شود. در این بخشنامه خریداران محترم در شرایط نقدی از تخفیف نقدی ۳.۵۰۰.۰۰۰ تومانی برای تیپ C و ۳ بهرمند خواهند شد. همچنین در بخشنامه جدید در شرایط اقساطی نیز خریداران می توانند از تسهیلات ۳۶ میلیون تومانی بدون کارمزد با بازپرداخت ۹ ماهه بهرمند شوند. ضمن آنکه تسهیلات ۷۲ میلیون تومانی با کارمزد ۱۸درصد و بازپرداخت ۱۸ ماهه نیز برای هر دو تیپ تویوتا پریوس در نظر گرفته شده است.

راوفور، شاسی بلند قدرتمند
شاسی بلند قدرتمند، تویوتا راوفور نیز در بخشنامه جدید با شرایط متنوعی بفروش می رسد. خریداران نقدی تیپ T3-V در این بخشنامه از یکسال بیمه بدنه رایگان به عنوان هدیه ویژه نقدی بهرمند خواهند شد و در صورت انتخاب شرایط اقساطی می توانند یکی از دو روش اقساط ۱۲ ماهه بدون کارمزد و اقساط ۲۴ ماهه با کارمزد ۱۹درصد را انتخاب نمایند.
تیپ T3-E نیز به عنوان دومین تیپ راوفور در این بخشنامه مشاهده می شود. خریداران تویوتا راوفور تیپ T3-E می توانند از دو روش اقساطی به صورت تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی بدون کارمزد با بازپرداخت ۸ ماهه و یا تسهیلات ۹۰ میلیون تومانی با ۲۱درصد کارمزد و بازپرداخت ۱۸ ماهه بهره مند شوند.
همچنین علاقه مندان می توانند در صورت تمایل جهت خریداری تیپ T3-E راوفور با شرایط خرید استثنایی به صورت دو مرحله "پرداخت اولیه" به شکل پرداخت اول در زمان ثبت نام و پرداخت دوم ۶۰ روز بعد ( دریافت چک در زمان ثبت نام) به همراه ۱۸% سود مشارکت و در زمان تسویه با انتخاب دو روش نقدی و یا اقساطی (برای مبلغ تکمیل وجه) اقدام نموده که در صورت انتخاب تسویه نقدی امکان بهره مندی از هدیه ویژه ایرتویا و در صورت انتخاب تسویه اقساطی از دو روش 8 ماهه بدون کارمزد و 18 ماهه با کارمزد 21% بهره مند می شوند.

NX، شاسی بلند پرفروش
لکسوس NX به عنوان پرفروش ترین خودروی شاسی بلند لوکس کشور شناخته می شود. در این بخشنامه لکسوس NX200t در شرایط نقدی با هدیه ویژه بیمه بدنه یکساله رایگان بفروش می رسد. در بخشنامه جدید شاهد تغییر قیمت لکسوس NX300h هستیم. لکسوس NX300h فول EU (FP7) مدل ۲۰۱۷ هم اکنون با قیمت ۳۷۵ میلیون تومان بفروش می رسد. همچنین خریداران در صورت استفاده از شرایط اقساطی برای هر دو تیپ NX200t و NX300h می توانند از روش اقساط ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۱۲ ماهه بهرمند شوند.
البته خریداران تمامی خودروهای هیبرید نیز در شرایط نقدی و تسهیلاتی از هدیه ویژه ۷سال یا ۲۰۰ هزار کیلومتر گارانتی تعویض باتری ولتاژ بالای سیستم هیبرید بهره مند خواهند شد.
جهت کسب اطلاعات بیشتر از شرایط فروش ویژه خودروهای تویوتا جداول زیر را مطالعه نمایید.

شرایط فروش جدید ایرتویا

شرایط فروش جدید ایرتویا



شرایط فروش جدید ایرتویا

شرایط فروش جدید ایرتویا



شرایط فروش جدید ایرتویا

شرایط فروش جدید ایرتویا



شرایط فروش جدید ایرتویا

شرایط فروش جدید ایرتویا

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/6/12
کارمزد 18 درصد؟! ربای خالصه ک. این ایرتویا خیلی دندون گرده هم خیلی گرون میفروشه ماشیناشو هم خیلی زرنگه . طرف مثلا 270 میلیون ماشین میخره بعد 1 میلیون هدیه میده ولی به جاش 10 میلیون میکشه رو ماشین. ینی واقعا خاک بر سر ما
1396/6/13
وای خیلی عالیه ولی حیف که تویوتا سی اچ آر وارداتش محدوده وگرنه با ورودش تمام کره ای هارو توی سگمنت خودش از لحاظ قیمت-آپشن-ایمنی-مصرف سوخت و... شکست میده