موضوعات داغ

سیتروئن C4 پای ثابت سایپا در نمایشگاه‌های خودرو + فیلم

عکس مطلب اول
سایپا سال ها است که وعده ی عرضه ی محصولات سیتروئن را در بازار ایران می دهد اما تا کنون این امر محقق نشده است. امسال نیز مانند نمایشگاه های سال های قبل و حتی نمایشگاه های یک دهه پیش سایپا محصولات روز سیتروئن را به غرفه ی خود آورده بود (یک دهه ی پیش نیز محصولات روز سیتروئن در غرفه ی سایپا بودند اما خبری از آن ها در بازار نشد.) البته احتمالا امسال وعده ی سایپا عملی شود و شاهد آغاز فروش محصولات سیتروئن در ایران باشیم که با مدل C3 که چند روز پیش رونمایی شد شروع خواهد شد. اما محصول دیگری که در غرفه ی سایپا حضور داشت خودروی سدان سیتروئن C4 بود که سال گذشته نیز این خودرو به نمایش درآمده بود.
این خودرو از نشر فنی اشتراکات زیادی با خودروهای پژو ۲۰۰۸، ۵۰۸ و محصولات دی اس دارد و از همان موتور ۴ سیلندر توربوی ۱.۶ لیتری بهره مند است که می تواند ۱۶۷ اسب بخار قدرت را در دور موتور ۶ هزار دور بر دقیقه و ۲۴۵ نیوتن متر گشتاور را در دور موتور ۱۴۰۰ تا ۴ هزار دور بر دقیقه تولید کند. این موتور به یک گیربکس ۶ دنده ی دستی و یا شش دنده ی اتوماتیک می تواند متصل شود و مصرف سوخت ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر را برای این خودرو به ارمغان بیاورد. البته احتمالا شاهد عرضه ی مدل دنده دستی این خودرو در بازار ایران نباشیم.

شتاب صفر تا صد کیلومتر این خودرو نیز باید عددی در حدود ۹ ثانیه باشد و حداکثر سرعت آن نیز ۲۱۵ کیلومتر بر ساعت است.
از امکانات این خودرو نیز می توان به سیستم کنترل پایداری، ترمز ضد قفل دیسکی در هر ۴ چرخ، تودوزی چرمی پارچه ای، تیپ ترونیک، تهویه ی اتوماتیک، دوربین دید عقب، نمایشگر لمسی داخل کابین، گرمکن صندلی های جلو، فرمان چرمی و خروجی تهویه برای سرنشینان عقب را نام برد. این خودرو با قیمتی در حدود ۱۰۰ تا ۱۲۰ میلیون تومان وارد بازار ایران خواهد شد. در ادمه می توانید گالری تصاویر و ویدیوی تهیه شده از این خودرو در نمایشگاه خودروی تهران را مشاهده کنید.

نظرات کاربران

2 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/13
چرا قیمت گذاری ها تو ایران ایجوریه؟
فول ترین مدل این ماشین 86 میلیونه اونوقت چطور 120 میلیون قیمتش شده؟
این اختلاف قیمت 34 میلیونی بین محصولات برا چیه؟!
چون همین اتفاق برا پژو 301 هم افتاده و اونم 35 میلیون اختلاف قیمت داره با قیمت جهانی.
1396/9/17
چقد زیر تهویه مطبوع ضایع طراحی شده!!!
کلام اخر: نع ب خودروی پر اصتحلاک فرانسه! فرانسه ی اشغال ساز