موضوعات داغ

نمایشگاه خودرو سال 97 چه زمانی برگزار می شود؟

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
نمایشگاه خودروی تهران امسال دومین سال برگزاری خود را پس از وقفه ۱۱ ساله ای که ایجاد شده بود تجربه کرد و شاهد استقبال بی‌نظیر و گسترده مردم از این نمایشگاه بودیم. همچنین خودروسازان و واردکنندگان نیز از این نمایشگاه استقبال مناسبی کرده بودند و گرچه جای خالی برخی برندهای مشهور همانند بی ام و میتسوبیشی در نمایشگاه احساس می‌شد اما همچنان نمایشگاه بسیار پرشور و در شرایط مناسب برگزار شد در نمایشگاه امسال شاهد حضور گسترده خودروسازان چینی هم بودیم که برخی محصولات خود را به صورت تولیدی و برخی دیگر به صورت وارداتی در بازار ایران عرضه خواهند کرد.
نمایشگاه امسال در مقایسه با سال گذشته حرفه‌ای تر و با نظم بهتری نیز برگزار شد و یک روز قبل از آغاز رسمی نمایشگاه نیز روز مخصوص خبرنگاران در نظر گرفته شد که انجام چنین کاری با استاندارد های نمایشگاهی جهانی همخوانی دارد.
در همین خصوص خودرو بانک گفت و گویی با آقای عاجزی مدیر برگزاری نمایشگاه خودروی تهران داشت و از ایشان در مورد تاریخ برگزاری نمایشگاه سال آینده نیز سوال کردیم. نمایشگاه سال گذشته در بهمن ماه برگزار شده بود و نمایشگاه امسال در آذرماه، ایشان عنوان کردند که نمایشگاه سال آینده نیز در ماه آبان و تقریباً در نیمه‌های آبان‌ماه آغاز به کار خواهد کرد و سال آینده نیز یک روز پیش از آغاز رسمی نمایشگاه به عنوان روز مخصوص خبرنگاران در نظر گرفته خواهد شد.
در ادامه می توانید مشروح کامل این مصاحبه را تماشا کنید.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/9/13
ایشون یکی از اقازاده ها و ژن های برتر این مملکت هستن