موضوعات داغ

وقتی AMG میتسوبیشی گالانت تیونینگ می کند!

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
بسیاری از مردم خودروی سدان اسپرت میتسوبیشی "گالانت VR-4" در نسخه چهار چرخ محرک خود را یک پیش زمینه قوی برای طراحی و ساخت خودروی افسانه‌ای میتسوبیشی "لنسر اوولوشن" می‌دانند، اما با این حال شکی در این موضوع نیست که اکثر مردم با این نسل ششم میتسوبیشی گالانت آشنایی ندارند که توسط شرکت معروف AMG تقویت شده است.
درست شنیدید، شرکت معروف AMG که در حال حاضر یک همکاری قوی با کمپانی خودروسازی مرسدس بنز دارد و به تولید ماشین‌های قدرتمند و سریع به این شرکت آلمانی کمک می‌کند، اما در سال 1990 میلادی این شرکت به زیرمجموعه مرسدس بنز اضافه نشده بود، به همین دلیل گاهی اوقات شاهد پیدایش خودروهای غیر مرسدس بنز در رسانه‌های مختلف هستیم که توسط شرکت AMG تقویت شده‌اند، همچون میتسوبیشی گالانت که حالا یکی از نسخه‌های تقویت شده آن توسط AMG دیده شده است.

گالانت VR-4

گالانت VR-4

باتوجه به اطلاعاتی که از این خودرو منتشر شده است، خودروی میتسوبیشی گالانت تقویت شده توسط AMG تنها به تعداد محدود 500 دستگاه ساخته شده است که عمده تقویت‌های صورت گرفته بر روی آن مربوط به بخش مولد قدرتی اتومبیل خواهد شد که در این زمینه با تقویت‌های صورت گرفته بر روی پیشرانه 2 لیتری چهار سیلندر 4G63، قادر به فعالیت تا 8000 دور بر دقیقه و همچنین تولید حداکثر 170 اسب بخار قدرت خواهد بود که به صورت تنفس طبیعی بدست آمده است و اگر یک توربوشارژر بر روی آن نصب بود، چه بسا حداکثر خروجی قدرت آن به رقم حدودا 200 اسب بخاری هم می‌رسید که چنین کاری صورت نگرفته است. در انتها پیشنهاد می کنیم که گالری تصاویر این خودرو را تماشا کنید.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/7
گالانت عینکی سوپر سالن همین الانش هم می ارزه به کل چین و کره و فرانسه
1396/10/7
به به
1396/10/7
میتسوبیشی واقعا عالیه . به خصوص میتسوبیشی لنسر یه ماشین خاص و با اصالت و با کیفیت .
1396/10/8
این که هنر نیست ! هنر اینه که مثل سایپا از ماشینی به اسم پراید و که 20 سال پیش تولید و عرضه شد و تموم شد، با استفاده از لقاح مصنوعی جوری تبدیل به ماشین جوجه کشیش کنی که از بغلش 131،132،151،111، همینا هاچ بک، با استفاده از تکنولوژی جراحی پلاستیک، تیبا، تیبا 2 و ساینا، کوئیک و در آینده خدا میدونه چی در بیاد !!! این هنره !
1397/5/19
پدر بزرگ اینجانب یک مدل دنده ای تولید 1990 داشت ! باهاش 140 تا تو اتوبان میرفتم، صدای موتورش توی اتاق نمی اومد !!! شیشه هاش دستی بود داده بود برقی کرده بودن، ولی ماشینو انقدر دووند که با یک تصادف کوچیک کلا به رحمت خدا رفت ! تازه رفته بود تو اوراقی ها واسش موتور پیدا کنه باز هم پیدا نکرد ! بنده خدا کل عمرش شرولت ایمپالا و بلیزر و بیوک زیر پاش بود اصلا حاضر نبود ماشین ایرانی بخره تا آخرسر مجبور شد بره یه 206 بخره ! ماشینه رو تو دیوار میزد عین خیالش نبود ! میگفت اینا رو سگ ریده توش !!! خخخخخخ