موضوعات داغ

هیوندای کونا و هیوندای i30 جدید سال آینده به ایران عرضه می‌شوند

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
معاون بازاریابی شرکت کرمان موتور در جمع خبرنگاران خودرویی در مورد وضعیت کنونی و آینده شرکت کرمان موتور توضیحاتی را ایراد کرد. اکبری در مورد ماهیت تولیدی شرکت کرمان موتور گفت و از قراردادهای تولید هیوندای i10 و هیوندای اکسنت تابحال اشاره کرد و گفت که کرمان موتور در آینده نزدیک هیوندای الانترا و هیوندای توسان را نیز روی خط تولید می‌برد.
اکبری اشاره کرد که هدف اصلی کرمان موتور تولید در داخل و اشتغال‌زایی است و واردات در اولویت‌های بعدی قرار دارد.
معاون بازاریابی شرکت کرمان موتور در مورد قراردادهای فروشی که قبل از بسته شدن ثبت سفارش با قیمت قطعی به فروش رفته‌اند گفت که اگرچه در این مورد تصمیمات دولت باعث ضرر کرمان موتور شده ولی هدف اصلی رضایت مشتریان است و آن قراردادها با همان قیمت قطعی ذکر شده در قرارداد به مشتریان تحویل داده می‌شود.
اکبری در مورد ادامه همکاری با شرکت‌های چینی جک و لیفان گفت که در مورد محصولات جدید همچون جک J4 و یا S7 تحقیقاتی در حال انجام است و در ماه‌های آتی محصول بعدی از این شرکت‌ها تعیین می‌شود.
کرمان موتور قصد دارد در سال ۲۰۱۸ به تیراژ ۲۵ هزار دستگاه برای دو خودروی هیوندای اکسنت و الانترا برسد. ممکن است در سال ۲۰۱۹ با رسیدن با تیراژ مناسب بازارهای صادراتی نیز از روی خط تولید کرمان موتور تامین شود. اکبری از احتمال تولید هیوندای i20 در نیمه دوم سال بعد با تجهیزاتی کامل‌تر گفت. کرمان موتور در مورد لیفان گفت که مشکلات بین این دو شرکت باعث تاخیر در تحویل لیفان ۸۲۰ شد و حال این مشکلات مرتفع شده‌اند.
اکبری اشاره کرد که کرمان موتور سعی دارد خودروهایی که با تاخیر و نزدیک به پایان سال به دست مشتریان می‌رسد را با مدل ۹۷ تحویل دهد.
در آخر معاون بازاریابی کرمان موتور گفت که هیوندای کونا، هیوندای آزرا و هیوندای i30 جدید در سال آینده در برنامه عرضه به بازار قرار دارد. همچنین اکبری از قطع کامل تولید خودروهای لیفان ۶۲۰ و جک J5 خبر داد.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/10/23
آفرین به کرمان موتور که جدی داره کارش رو پیش میبره، نه مثل بعضی شرکت هاکه ناز میکنن.

هیوندا کونا منو یاد سیتروئن c3 میندازه :-)))
1396/10/23
می خوام صد سال سیاه خودرو به بازار عرضه نکنید وقتی که هیوندای الانترا بیست
هزار دلاری در بازار دنیا را 170 میلیون تومان به مردم غالب می کنید!!
1396/10/23
آزرا كه موتورش شش سيلندره نميتونه بياد
1396/10/24
سلام. مرا به خیر تو امید نیست شرمرسان‬‎. همانگونه که آی 20 و آی 10 و اکسنت را به قیمت کمتر از وارداتی این خودروها دست مردم رساندی این چند مدل را هم می توانی. دیگه امیدی به این مسئولین نیست.
1396/10/24
این تولید داخلی زمانی به نفع مردم است که با قیمت خوب عرضه شود نه اینکه تفاوتی با قیمت وارداتی نداشته باشد.