موضوعات داغ

نبرد با مرسدس بنز SL؛ لکسوس LC کروکی در راه است

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
معرفی یک خودروی کروکی از سوی لکسوس، کمک می‌کند تا این خودروساز ژاپنی یک رقابت بهتر و قوی‌تر با خودروسازان آلمانی داشته باشد، به همین منظور پایگاه خبری "اتو اکسپرس" اخیرا گزارش داده است که شرکت خودروسازی لکسوس برمبنای طرح مفهومی "لکسوس LF-C2" که در سال 2014 میلادی رونمایی شد، به دنبال توسعه و تولید یک خودروی قدرتمند کروکی است.
در گزارش‌های "اتو اکسپرس" آماده است که خودروی جدید لکسوس با سقف متحرک، در خانواده LC قرار خواهد گرفت و به احتمال زیاد، از سیستم‌های محرک این خانواده استفاده خواهد کرد، هرچند علاوه بر یک خودروی کروکی، گفته می‌شود که شرکت خودروسازی لکسوس به دنبال طراحی و ساخت یک نسخه قوی‌تر از "لکسوس LC F" خواهد بود که در حال حاضر اطلاعات دقیقی از آن منتشر نشده است، اما طبیعتا انتظار می‌رود که نیروی 600 اسب بخاری داشته باشد.

لکسوس LF-C2 کانسپت

لکسوس LF-C2 کانسپت


همانطور که گفتیم، خودروی کانسپت LF-C2 در سال 2014 میلادی معرفی شد و در طراحی ظاهری خود یک شباهت نزدیک به محصولات جدید لکسوس دارد. در ابتدا قرار بود که این خودرو یک محرک و طرح اولیه برای توسعه "لکسوس RC کروکی" باشد، اما مشکلی وجود ندارد که شرکت خودروسازی لکسوس از این طرح کانسپت برای ساخت محصولات دیگر خود استفاده کند، همچون طراحی و ساخت یک نسخه کروکی از خانواده LC که فعلا موقعیت بسیار خوبی در بازارهای جهانی دارند.
جزییات فنی اتومبیل هنوز مشخص نیست، اما به احتمال زیاد بر روی لکسوس LC کروکی از همان سیستم محرک استفاده خواهد شد که بر روی دیگر اعضای خانواده لکسوس LC استفاده شده است، همچون پیشرانه هشت سیلندر تنفس طبیعی با خروجی قدرت 471 اسب بخاری و یا سیستم محرک هیبریدی با خروجی قدرت 354 اسب بخاری که از یک موتور 3.5 لیتری شش سیلندر و یک موتور الکتریکی مجهز به باتری‌های "نیکل متال هیدرید" تشکیل شده اشت.
در پایان مدیر بین المللی لکسوس در مصاحبه اخیر خود با "اتو اکسپرس" عنوان کرد: من امیدوار هستم که در آینده نزدیک یک خودروی کانورتیبل (کروکی) داشته باشیم. ما می‌دانیم که بازار اتومبیل‌های لوکس نیاز به یک برند کروکی دارد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد