موضوعات داغ

15 خودروی دست دوم فوق العاده با قیمت کمتر از 70 میلیون تومان در بازار جهان – بخش سوم

عکس مطلب اول
وقتی نوبت به انتخاب یک خودروی دست دوم ایده آل می رسد گزینه های زیادی پیش روی شماست. برای انتخاب بهترین خودرو باید بررسی کنید که چه خودرویی بیشتر از همه با سبک رانندگی، فعالیت های مورد علاقه شما، اولویت های ظاهری و بودجه شما سازگار است.
وقتی از یک مشاور ارشد فروش خودرو پرسیده شد که خریداران در یک خودروی دست دوم زیر 70 میلیون بیشتر خواهان چه چیزهایی هستند، این چنین جواب داد:
- مصرف سوخت پایین به همراه قدرت بیشتر در مواقعی که نیاز باشد
- یک خودروی اسپرتی با لذت رانندگی بالا و اندکی سرعت و شتاب بیشتر
- خودرویی که بتوان به راحتی در شهر با آن سفر کرد بدون نگرانی از بابت پیدا کردن ایستگاه سوخت گیری بعدی

در بخش اول و دوم این مقاله 10 خودروی دست دوم برتر با قیمت کمتر از 70 میلیون را معرفی کردیم. اکنون در بخش نهایی، 5 خودروی باقی مانده را معرفی می کنیم.

11 – نیسان ورسا نوت
نیسان ورسا نوت

نیسان ورسا نوت

ورسای نوت یک خودروی کوچک ولی پر زرق و برق است که با فهرست منحصر به فرد امکانات جذاب خود راننده و سرنشینان را به یک اندازه خشنود می کند. این هاچبک 5 در به خوبی و بدون هیچ مشکلی از عهده سفرهای جاده ای و مسافرت های درون شهری در ترافیک های طولانی بر می آید. ورسا نوت 2016 یک موتور 1.6 لیتری 4 سیلندر کم مصرف دارد. گیربکس CVT نیسان با نام Xtronic در بعضی مدل های آن نصب شده است که در هر شرایطی از رانندگی نسبت دنده مناسب را انتخاب می کند. مدل های S Plus و SV همراه با شیشه های برقی خودکار و تزئینات با کیفیت کابین عرضه شده اند.

12 – داج دارت
داج دارت

داج دارت

دارت با اینکه اصالت امریکایی دارد، در سال 2012 با موتور فیات در نمایشگاه های داج به نمایش گذاشته شد. این پلتفرم که مخصوص خودروهای بزرگ و دیفرانسیل عقب است دوباره احیا شد و به پلتفرم مخصوص یک سدان کوچک دیفرانسیل جلو تبدیل شد. این خودرو با چندین پیشرانه عرضه شده است. موتور 4 سیلندر 2.0 لیتری در مدل هایی مانند دارت SXT 2015 یافت می شود. خطوط بدنه زیبا و شیب اندک قسمت جلوی خودرو رو به پایین، حیاتی دوباره به این خودرو بخشیده اند. سیستم تعلیق این خودرو الهام گرفته از آلفارومئو است که در محور جلو از نوع مستقل مک فرسون و در محور عقب مستقل مالتی لینک (چند عضوی) است.

13 – هیوندا النترا
هیوندا النترا

هیوندا النترا

النترا از زمان معرفیش به عنوان یک سدان 4 در ساده در اوایل دهه 1990 تا به امروز، به یک خودرو با ظاهری جذاب و شخصیتی سرزنده تبدیل شده است. این خودرو طی نسل های بعدی با ارائه ویژگی هایی مانند یک موتور 2 لیتری چهار سیلندر با قدرت 173 اسب بخار و گیربکس 6 دنده دستی به معنای واقعی جذابیت پیدا کرد. این موتور در النترا اسپرت مدل 2014 به چشم می خورد. نسل پنجم این خودرو از خطوط بدنه قوس دار سود می برد و کیفیت کابین هر 6 نسل آن در حدی است که رضایت راننده و سرنشینان را جلب کند. هر یک از رده های تجهیزاتی این خودرو نمای ظاهری و ویژگی های فنی متفاوتی دارند تا رانندگان بتوانند ترکیب مناسب را از میان آنها انتخاب کنند.

14 – نیسان سنترا
نیسان سنترا

نیسان سنترا

برای یک رانندگی سریع و اندکی ظرافت در طراحی، این خودرو به راحتی تیر خود را به هدف می زند. با توجه به اینکه این خودرو 7 نسل از طراحی را پشت سر گذاشته و چندین بار فیس لیفت شده است، تقریبا برای تمام علاقه مندان به خودروهای کوپه و سدان جذابیت دارد. ساختار متعادل این خودرو تلفیقی از عملکرد، راحتی و سبک طراحی است. سنترا SE-R مدل 2007 مجهز به موتور پرقدرت 4 سیلندر 2.5 لیتری با 200 اسب بخار قدرت و 244 نیوتن متر گشتاور است. گیربکس های CVT و دنده دستی در بعضی مدل ها ارائه شده اند که در سفرهای کوتاه و طولانی با این خودرو تا حد زیادی حس تسلط به خودرو را به راننده القا می کنند.

15 – شورولت سونیک
شورولت سونیک

شورولت سونیک

با اینکه نسل اول این خودرو با نام Aveo حیات خود را آغاز کرد که یک خودروی معمولی و بی جذبه بود، نسل دوم آن به یک خودروی چابک تبدیل شد و به سونیک تغییر نام داد. سونیک با میانگین قیمت نسبتا ارزان ظاهر اسپرت و عملکردی سریع که هماهنگ با هم هستند ارائه می دهد. ولی مدل های 4 در سدان و 5 در هاچبک آن ( مانند سونیک LT مدل 2015 ) با موتور 4 سیلندر 1.8 لیتری تنفس طبیعی عرضه شده اند. گیربکس 6 دنده اتوماتیک که در بعضی مدل های سونیک ارائه شده است قدرت موتور را با مهارت تمام به سطح مسیر حرکت منتقل می کند. با توجه به رنگ های روشن و گزینه های فراوان در انتخاب رینگ برای این خودرو، می توانید با اطمینان سونیک را مطابق با سلیقه خود انتخاب کنید. هنگام رانندگی با سونیک در اطراف شهر، امکانات فراوانی که در کابین آن وجود دارد راحتی و سرگرمی را برای سرنشینان به ارمغان می آورد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد