موضوعات داغ

ارزان قیمت ترین خودروهای صفر کیلومتر در بازار انگلیس – بخش اول

عکس مطلب اول
طبیعی است که خریداران هنگام انتخاب خودرو به محدودیت بودجه فکر کنند زیرا بودجه عاملی تعیین کننده در انتخاب خودروی دست دوم یا نو است.
امروز فهرست شگفت انگیزی از خودروها با قیمت های جذاب برای کسانی که قبلا فقط استطاعت خرید خودروهای کارکرده را داشتند وجود دارد. یک راه مقرون به صرفه برای داشتن یک خودروی صفر خرید این نوع خودروها است.
سازندگان این خودروها معمولا شرایطی را به خریداران ارائه می دهند که بتوانند تا مدت زمان طولانی بدون دردسر از خودروی خود استفاده کنند مانند گارانتی های طولانی مدت. به این ترتیب این آرامش خاطر را دارید که هر مشکلی رخ دهد سازنده خودرو با کمترین نگرانی آن را برطرف خواهد کرد. خرابی های خودرو نیز تحت پوشش قرار می گیرند تا اگر چنین مواردی در حین سفر اتفاق بیفتد، وقفه بزرگی در سفر شما ایجاد نشود.
اکثر این خودروها از آخرین دستاوردهای فناوری مانند سیستم سرگرمی و اطلاع رسانی بی بهره هستند ولی امکانات ضروری در آنها وجود دارد.
فقط خریداران شخصی نیستند که از قیمت پایین خودروها منفعت می برند. شرکت های تجاری که نیاز به ناوگان حمل و نقل یا خودروهای سازمانی دارند نیز از انتخاب یک خودروی ارزان قیمت و پرداخت مالیات کمتر سود می برند. بعضی از خودروهای ارزان قیمت آلایندگی بسیار پایینی دارند که باعث می شود هزینه های جانبی آنها تا حد زیادی کاهش یابد.
در ادامه فهرست خودروهای ارزان قیمت برتر در بازار انگلستان که بیشترین ارزش را در برابر مبلغ پرداختی ارائه می دهند ذکر می کنیم:

1 – داچیا (رنو) داستر
داچیا (رنو) داستر

داچیا (رنو) داستر

وقتی بحث ارزش در برابر مبلغ پرداختی مطرح می شود، داچیا داستر بی رقیب است. تمام مدل های داچیا ارزش بالایی نسبت به رقم پرداختی دارند ولی داستر در این زمینه امتیاز برتر را دریافت می کند زیرا یک کراس اوور در حد و اندازه های نیسان قشقایی ولی با حدود نصف قیمت آن است. اگر با قیمت کمتر از 10 هزار پوند نسخه پایه این خودرو یعنی مدل Access را خریداری کنید به وضوح متوجه می شوید که پول شما بیش از هر چیز صرف بدنه و مهندسی این خودرو شده است. از مزیت های داستر این است که امکانات ایمنی گسترده و به روزی دارد. داستر کابین جادار و پرکاربردی دارد که در برابر آسیب های ناشی از استفاده خانوادگی بسیار مقاوم است.

2 – اشکودا سیتیگو هاچبک
اشکودا سیتیگو هاچبک

اشکودا سیتیگو هاچبک

یکی از مهم ترین دلایل برای خرید یک خودروی صفر و ترجیح دادن آن به یک خودروی کارکرده بزرگتر بحث ایمنی است. اشکودا سیتیگو 5 ستاره ایمنی از موسسه ارزشیابی مستقل یورو انکپ دریافت کرده است. هر کدام از مدل های این خودرو را انتخاب کنید باز هم 5 ستاره ایمنی را دریافت می کنید. سیتیگو قیمت معقولی نیز دارد. ارزان ترین مدل این خودرو مدل پایه S است که می توانید با قیمت حدود 8 هزار پوند صاحب آن شوید و از کیفیت بالای اشکودا و خدمات مشتریان آن بهره مند شوید. این خودرو از موادی با کیفیت بالا و مستحکم ساخته شده و به خوبی مونتاژ شده است.

3 – داچیا (رنو) ساندرو هاچبک
داچیا (رنو) ساندرو هاچبک

داچیا (رنو) ساندرو هاچبک

ساندرو ارزان ترین خودروی جدیدی است که در حال حاضر می توانید در انگلیس خریداری کنید. قیمت مدل پایه ساندرو اندکی کمتر از 6 هزار پوند است و درست مانند داستر ارزش بالایی نسبت به مبلغ پرداختی دارد. فرمول برتر داچیا برای دستیابی به ارزش بالا این است که یک خودروی بزرگ را با قیمت یک خودروی کوچک ارائه می دهد. به عنوان مثال ساندرو از فورد فیستا بزرگتر است ولی ارزان تر از فورد KA+ است. مدل پایه این خودرو امکانات چندانی ندارد ولی با پرداخت اندکی مبلغ بیشتر از سیستم تهویه مطبوع در مدل Ambiance بهره مند می شوید. ساختار مستحکم، موتورهای جدید با مصرف سوخت پایین و دوام بالا از مزیت های این خودرو است.

4 – سئات Mii هاچبک
سئات Mii هاچبک

سئات Mii هاچبک

سئات Mii یکی دیگر از سه خودروی شهری گروه فولکس واگن است که شبیه هم هستند. این خودرو نیز مانند سیتیگو بسیار ارزان قیمت است ولی با وجود شباهت هایی که با هم دارند، مدل Mii ماهیت بصری کاملا مستقلی دارد. Mii سرشار از حس اسپرت و هیجان است که مدل های بزرگتر سئات به خاطر آن شهرت دارند و رانندگی با آن لذت بخش است. هزینه های نگهداری این خودرو نیز با قیمت پایین آن سازگاری دارند. با اینکه قیمت مدل S این خودرو بسیار جذاب است ولی با پرداخت 500 پوند مبلغ بیشتر می توانید از سیستم تهویه مطبوع برخوردار شوید و از این خودروی شهری کوچک و جسور لذت بیشتری ببرید.

5 – داچیا (رنو) لوگان استیشن MCV
داچیا (رنو) لوگان استیشن MCV

داچیا (رنو) لوگان استیشن MCV

اگر دنبال یک خودروی جادار با قیمت ارزان هستید لوگان استیشن بی رقیب است. حجم فضای بار این خودرو رقم شگفت انگیز 573 لیتر است که فقط اندکی از فضای حمل بار فولکس واگن گلف استیشن (که بیش از دو برابر آن قیمت دارد) کوچکتر است. فضای فراوانی در عقب این خودرو وجود دارد و سه فرد بالغ می توانند با راحتی نسبی در صندلی های عقب بنشینند. البته مسلما این خودرو کیفیت فولکس واگن را ندارد و سه ستاره ایمنی از یورو انکپ دارد ولی برای خودرویی که قیمت مدل پایه آن کمتر از 7500 پوند است و یکی از ارزان ترین خودروهای این فهرست است، داشتن کابینی بسیار جادار آن را به یک خودروی شکست ناپذیر تبدیل می کند.

نظرات کاربران

3 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1396/11/28
ای کاش خودروسازای ما به جای واردات انواع و اقسام ماشین شاسی بلند چینی حداقل ماشین های اروپایی شهری ارزان قیمت مثل همین اشکودا و سئات یا حتی فولکس آپ میکردن.واقعا افسوس که حتی از داشتن خودروهای شهری به روز دنیا هم محرومیم !!!
1396/11/29
این قیمتا رو به تومن تبدیل نکنید
این قیمتا زمانی اهمیتش معلوم میشه که دستمزد پایه در انگلیس حدود 2000 پونده
بعبارتی یه داستر معادل 5-6 ماه حقوق پایه و ساندرو معادل 3-4 ماه حقوق پایه در انگلیسه
اینجوری میشه بهتر مقایسه کرد با ایران
1396/12/9
احسنت
روی حقوق پایه تاکید بیشتر میکنم!!!!