موضوعات داغ

نسل جدید تویوتا آئوریس معرفی خواهد شد

عکس نویسنده
سجاد حیدری
نویسنده
عکس مطلب اول
نمایشگاه بین المللی ژنو سوئیس همچون سال‌های گذشته، بهترین مکان برای خودروسازان اروپایی خواهد بود تا جدیدترین محصولات خود را معرفی کنند، اما امسال شرایط کمی فرق کرده و علاوه بر خودروسازان بزرگ اروپایی، شرکت خودروسازی تویوتا هم یک برنامه ریزی گسترده برای شرکت در این نمایشگاه بین المللی دارد.
پیش از این، کمپانی خودروسازی تویوتا تایید کرده است که نسخه مسابقه‌ای نسل جدید "تویوتا سوپرا" در نمایشگاه بین المللی ژنو رونمایی خواهد شد و یا چند روز پس از آن، شرکت خودروسازی تویوتا نسخه جدید "تویوتا آیگو" رونمایی می‌کند تا نمایش عمومی آن در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال انجام شود، اما اخیرا کمپانی خودروسازی تویوتا با انتشار یک تصویر پیش نمایش جدید، نسل جدید تویوتا "آئوریس" را تایید کرده و قرار است در نمایشگاه بین المللی ژنو امسال رونمایی شود.
به غیر از انتشار یک تصویر جدید از سوی تویوتا، در حال حاضر هیچگونه اطلاعات دقیقی منتشر نشده است، اما منابع ادعا می‌کنند که خودروی نسل جدید تویوتا آئوریس در مدل‌های "استیشن" و "هاچ بک" در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت. علاوه بر این، گفته می‌شود که شرکت خودروسازی تویوتا از استراتژی پیشرانه‌های هیبریدی استفاده کرده و در نظر دارد تا یک پیشرانه 2 لیتری بنزینی به همراه یک موتور الکتریکی ارائه دهد، هرچند گزینه‌های استاندارد بنزینی در دسترس مشتریان قرار گرفته و پیش بینی می‌شود که یک موتور درون سوز 1.8 لیتری در لیست سفارشات تویوتا قرار گیرد. ولی برای تایید این موارد باید تا برگزاری نمایشگاه ژنو امسال صبر کنیم.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد