موضوعات داغ

شوالیه سیاه مونیخ؛ بی ام و سری 2 سریعتر شد

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
بی ام و ازنسخه ای ویژه از مدل M2 با نام Black Shadow Edition رونمایی کرد که در این مدل سعی شده است استفاده ی بیشتری از رنگ سیاه در خودرو شود. بنابر اعلام بی ام و مدل M2 سال گذشته پر فروش ترین خودروی M این شرکت بوده است و بی ام و موفق شده تا بیش از 12 هزار دستگاه از آن را به فروش برساند.
مدل Black Shadow Edition از نظر فنی با مدل استاندارد M2 یکی است و از همان موتور 6 سیلندر 3 لیتری توربو بهره مند است که می تواند 364 اسب بخار قدرت تولید کند و این خودرو را در عرض 4.3 ثانیه به سرعت 10 کیلومتر بر ساعت برساند. این نسخه ی ویژه همچنین به همراه گیربکس 7 دنده دوبل کلاچ و یا 6 دنده ی دستی قابل خریداری است.

بی ام و M2 Black Shadow Edition

بی ام و M2 Black Shadow Edition

بی ام و M2 Black Shadow Edition تنها به رنگ سیاه موجود است روی این خودرو همچنین رینگ های 19 اینچی آلیاژی از نوع فورجکاری شده نصب شده است که این رینگ ها نیز به رنگ مشکی مات و همانند رینگ های بی ام و M3 و M4 CS هستند.
از تغییرات ظاهری این خودرو باید به آینه های جانبی فیبر کربنی و جلوپنجره‌ی مشکی رنگ اشاره کرد. همچنین یک دیفیوزر فیبر کربنی نیز در عقب خودرو نصب شده است و خروجی های اگزوز نیز به رنگ مشکی براق هستند.
بی ام و M2 Black Shadow Edition قرار است از ماه آپریل وارد بازار شود.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد