موضوعات داغ

این خودروها را راحت 300 هزار کیلومتر برانید!

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
خودروهای امروزی به فناوری های بسیاری مجهز هستند و همین امر آنها را تبدیل به کامپیوترهای متحرک کرده است. اما همین مورد زمانی که به میزان خرابی و قابلیت اطمینان برسیم می تواند تبدیل به یک نکته ی منفی شود. امروزه خودروسازان کمی وجود دارند که محصولات آنها بتوانند بدون اشکال تا بیش از 300 هزار کیلومتر را کار کنند.
به تازگی لیستی منتشر شده است که 10 خودروی مطمئن را که می توان آنها را تا 3320 هزار کیلومتر استفاده کرد معرفی می کند و در صدر آنها نیز تویوتا قرار دارد که البته حضور تویوتا آن هم در چنین لیستی اصلا جای تعجب ندارد.

شورولت سابربن

شورولت سابربن

اما قبل از این که به این لیست بپردازیم باید بدانید که اطلاعات این لیست چگونه فراهم شده است. 13.5 میلیون دستگاه خودرو از سال 1981 تا 2017 مورد بررسی قرار گرفته اند. همین مورد این لیست را متفاوت از لیست 10 خودروی مطمئن کانسیومر ریپورت می کند که چندی پیش معرفی کردیم.

هوندا ادیسه

هوندا ادیسه

اگر به دنبال خودروهایی مطمئن هستید بهترین انتخاب اس یو وی ها هستند و در بین آنها تویوتا سکویا بهترین انتخاب است. از بین تویوتا سکویا ها 6.6 درصد آنها بیش از 320 هزار کیلومتر مورد استفاده قرار گرفته اند.
فورد اکسپدیشن و شورولت سابربن نیز به ترتیب 5.4 و 5.2 درصد را بیش از 320 هزار کیلومتر پیموده اند و در رتبه های بعدی قرار دارند.
در رتبه بعدی مدل فوررانر تویوتا قرار دارد که 4.2 درصد آنها بیش از 320 هزار کیلومتر رانده شده اند و سپس جمس یوکان با 3.9 درصد قرار دارد.
سایر خودروهای لیست را نیز جمس یوکان، تویوتا تاکوما، تویوتا آوالون و هوندا ادیسه تشکیل می دهند. در ادامه می توانید لیست کامل این خودروها را مشاهده کنید که نشان می دهد چند درصد از این خودروها بیش از 320 هزار کیلومتر مورد استفاده قرار گرفته اند.

اما برای کسانی هم که به خودروهای شاسی بلند و اس یو وی علاقه ندارند و خودروهای سواری را می پسندند نیز لیست زیر می تواند کمک کننده باشد.

نظرات کاربران

7 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/1/28
چه خبره
یه خانواده عادی سال 20 الی 30 هزار کیلومتر میره با ماشین تو ایران
اینجوری یعنی بالای 10 سال نگهداشتن ماشین
کسی که پوله اینارو داره میره یه کره ای با کلی اپشن میخره نهایتا ۴ ۵ سال سوار میشه بدون مشکل و از اپشناش و زیباییش لذت میبره بعدم یه ماشین به روز دیگه میگیره و این کسایی که کیفیت ژاپنی هارو هم میپرستن بازم مجبورن قبل ورود نسل بعدی ماشینشون بفروشن چون افت قیمت میکنه همه ماشینا با نسل بعدی
اون کیفیتم هیچ وقت به هیچ کاارشون نمیاد الکی خودشونو اذیت میکنن و پول بیشتر میدن واسه یه ماشینه کمتر :))
اگه این خودرو بانک نظر منو گذاشت یبار
1397/1/28
... چه داند قیمت حلوای تلخ
... چه داند قیمت نقل و نبات
کیفیت ماشین ژاپنی هیچوقت به کار نمیاد؟
همین شب شهادت امام رضا که گذشت یعنی 1396/09/05 با سرعت 170 تا با راوفور درحالی که رادار جلوگیری از تصادفش خاموش بود حین حرکت کوبیدم به یه سانتافه
خدای من شاهده که ماشین من فقط سپر جلوش شکست و یکم کاپوت جمع شد و گلگیر سمت راننده اما حتی رو سرشاسی ماشینم خط نیفتاد،شاسی که جای خود دارد
و اما از سانتافه بگم که اومد خودرو بر برش داشت و رفت و گلگیرا چسبیده بود به لاستیکا عقب. .
اما ماشین بنده روپا حودش تا مشهد رفت
بله
اینجاس که کیفیت ماشین ژاپنی خودشو نشون میده
ماشین نیس
استخونه فیله لامصب
که اگه سهل انگاری نمیکردم و رادارشم روشن میکردم هیچوقت این اتفاق نمیفتاد.
و اما قابل توجه اون عزیزانی که اطلاع ندارن و الان به قصد تخریب بنده میان جلو و میگن تو اگه راو4 داشتی میدونسی که اصلا رادار نداره باید عرض کنم
ماشین بنده راو4 سفارش کانادا هستش و فول رادار و فول آپشنه...

ختم کلام که عزیزان ژاپنی سوار شید اگه نمیتونید آلمانی سوار شید
یا علی مدد
(راسی دوستان سانتافه سوار من کوچیکتونم بخاطر یه سانتافه فحش کش نکنید منو
جذابیت سانتافه مثال زدنیه)
1397/1/28
شما با این اظهار نظرت ثابت کردی که کره ای پسندا واقعا تازه به دوران رسیدن
1397/1/28
من ۲۰۶ صندوق دار دارم مدل ۸۷ الان کارکردش حدرو۳۱۲۰۰۰ شده
1397/1/28
لطفا دقت کنید:عنوان مقاله خودرو است.
۲ نکته وجود داره:
1- کره ای در کشورهای جهان اول بسیار ارزان با تسهیلات بدون سود وبا گارانتی بلند مدت ارایه میشه وباز هم کسی زیر بارش نمیره . چون برا قشر متوسط به بالا هنوز مفهوم خودرو را نداره.
2- چیزای دیگه که ما سوار میشیم در ایران؛ استاندارد دنیا بهشون خودور نمیگه!!!!
موفق باشید
1397/1/28
هوندا ادیسه یکی از بهترین مینی ون های خانوادگی دنیاست.
1397/1/29
تویوتا کرولا چرا نیست تو لیست 00