موضوعات داغ

تجربه رانندگی با جک S3 کراس‌اوور عجیب الخلقه کرمان‌موتور

31 خرداد 1397
عکس نویسنده
آریا محسنی
نویسنده و عکاس

چند سالی است که بازار کراس‌اوورها نسبت به سایر سگمنت‌ها مورد اقبال بیشتری از سوی خریداران واقع شده است. بر همین اساس شرکت‌های تولیدکننده و واردکننده خودرو سعی بر کامل نمودن سبد محصولات خود با این دسته از خودروها دارند. کرمان‌موتور یکی از شرکت‌هایی است که چند سالی است توانسته با عرضه کراس‌اوورهای چینی، در بازه قیمتی حدود 100 میلیون تومان حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.

اوایل سال 95 شاهد آن بودیم که گروه خودروسازی سایپا، با شروع مونتاژ چانگان CS35 در خط تولید کاشان و عرضه آن با قیمتی کمتر از 70 میلیون تومان، توانست سهم عمده‌ای از بازار کراس‌اوورهای کوچک شهری را به خود اختصاص دهد. این اقدام سایپا، بستری را فراهم کرد تا سایر خودروسازان کشور که به مونتاژ محصولات چینی در ایران مشغول هستند، اقدام به عرضه محصولات جدیدی در این رده کنند. شرکت کرمان‌موتور که در زمینه تولید محصولات جک و لیفان سابقه‌ای نسبتاً طولانی دارد، در همان سال در نمایشگاه خودروی کرمان، جک S3 را که یک کراس‌اوور کوچک بوده، به نمایش درآورد. همچنین پس از گذشت یک سال، نمایشگاه خودروی شیراز سال گذشته جایی بود که این خودرو به صورت رسمی به بازار معرفی شد. نکته جالب در خصوص این خودرو قیمت آن است که در زمان معرفی 71 میلیون و 900 هزار تومان اعلام شد اما اکنون تنها پس از گذشت چند ماه از تحویل این خودرو و همچنین اتفاقات و نوسانات بازار، قیمت این کراس‌اوور کامپکت شهری در بازار حدود 95 میلیون تومان شده است.

اصلی‌ترین رقیب این خودرو در حال حاضر هایما S5 توربو است که با قیمت حدود 115 میلون تومان در بازار خرید و فروش می‌شود. البته گفتنی است که این روزها شاهد افزایش قیمت کاذب بسیاری از خودروهای تولید داخل هستیم که توسط دلال‌ها در بازار شکل گرفته است. اما رقابت هایما S5 و S3 از لحاظ مشخصات فنی و سگمنت در بازار ایران کاملاً مشهود است. در ادامه قصد داریم به بررسی دقیق‌تر جک S3 بپردازیم. با خودروبانک همراه باشید.

ظاهری نه چندان زیبا اما قابل قبول

جک S3 دومین محصول کراس‌اوور برند جک بوده که حدوداً پس از دو سال از عرضه موفق مدل S5 به بازار ایران راه پیدا کرده است. این خودرو از سال 2014 به بازار جهانی معرفی شد و مدتی بعد نسخه فیس‌لیفت‌اش به بازار عرضه شد. اما نمونه‌ای که کرمان‌موتور برای بازار کشور درنظر گرفته همان نسخه اولیه پیش از فیس‌لیفت است. در نگاه اول می‌توان شباهت زیادی میان جک S3 و برادر بزرگ‌ترش جک S5 مشاهده کرد. همچنین طراحی این خودرو نیز همانند دیگر کراس‌اوورهای این خودروساز چینی، تحت تاثیر محصولات هیوندای صورت گرفته است بطوری‌که می‌توان رگه‌هایی از هیوندای ix25 و یا حتی ix35 را در نمای جلوی خودرو مشاهده کرد. نکته بارزی که در طراحی نمای جلوی آن جلب توجه می‌کند، شمای کلی جلوپنجره آن بوده که از سبکی پویا و جسورانه‌ بهره برده است. استفاده کردن از ادوات و نوارهای کرومی در جلوپنجره، علاوه‌بر اینکه تلاشی بوده تا چهره‌ای مدرن را رقم بزند، اما باید گفت آنچنان هم موفق نبوده و ابعاد و اندازه ادوات بکار رفته در این قسمت تناسبی با یکدیگر ندارند بطوریکه به نظر می رسد جلوپنجره بیش از حد بزرگ بوده و به طول کوچک قسمت جلو و درپوش کوچک موتور متناسب نیست و شاید به دید بعضی مشتریان جالب به نظر نرسد. بزرگ بودن جلوپنجره سبب شده تا طراحان این خودرو، چراغ‌های مه‌شکن را در زیر سپر به‌صورت افقی تعبیه کنند.

در نمای عقب جک S3 دیگر حتی از تلاش برای هیجان و تهاجمی بودن خبری نیست و طراحان این خودرو بسیار محافظه‌کارانه عمل کرده‌اند. چراغ‌های بزرگ عقب خودرو که این‌بار به هیچ خودرویی حتی محصولات سابق جک هم شباهتی ندارد، نسبتاً ساده و بدون هیجان هستند. طرحان این خودرو سعی کرده‌اند با استفاده از نوارهای کرومی در سپر عقب کمی حس اسپرت بودن را در بیننده القا کنند.

در نمای جانبی جک S3 سعی شده تا به بیننده یک کراس‌اوور شهری القا شود اما با توجه به طول کم درپوش موتور و بزرگ بودن قسمت کابین بی‌شباهت به یک ون شهری نیز نیست! اما فعلاً باید آن را در قسمت کراس‌اوورهای شهری قرار دهیم.

کابین زیبا اما نامرغوب

با وارد شدن به کابین جک S3 با طرحی نسبتاً آشنا رو‌به‌رو می‌شویم که پیش از این در خودروهای کره‌ای و سایر مدل‌های جک دیده شده است. طراحی داشبورد و ادوات میانی کنسول به گونه‌ای است که می‌توان آن را نسبتاً مدرن و جدید دانست. متریال به‌کار رفته در کابین خودرو از کیفیت چندان مناسبی برخوردار نبوده که این موضوع در همان لحظات ابتدایی به خوبی نمایان می‌شود، همچنین ترکیب رنگ‌ها درون کابین این خودرو کمی آشفته و شلوغ به نظر می‌رسد که با استفاده از قسمت‌های کرومی روی فرمان، داشبورد و روکش دربها تا حدودی این نقیصه جبران شده است.

دسترسی به کلیدهای تنظیم سیستم صوتی و سیستم تهویه مطبوع هوا که در کنسول میانی داشبورد تعبیه شده است، به گونه‌ای است که راننده و سرنشین جلو به راحتی می‌تواند از آن‌ها استقاده کنند و ارگونومی خوبی دارد. همچنین فضای پای مناسب برای سرنشینان جلو و عقب یکی از نکات مثبت درون کابین S3 است که باتوجه به کوچک بودن ابعاد خودرو بسیار حائز اهمیت است. اما سقف جک S3 شیب زیادی در قسمت عقب دارد که باعث می‌شود سرنشین جلو، از فضای خوبی در بالای سر استفاده کند؛ اما این سبک طراحی برای سرنشینان عقب با قد بیش از 180 سانتیمتر، می‌تواند مشکل‌ساز شود. از طرفی به دلیل داشتن عرض کم بدنه، فضای کافی برای نشستن 3 سرنشین بزرگسال در قسمت عقب کابین وجود ندارد که این موضوع می‌تواند یکی از موارد منفی در طراحی این خودرو به شمار آید.

وجود یک صفحه نمایش بزرگ در میان کنسول سبب شده تا ظاهری مدرن و جدید درون کابین شکل بگیرد. از امکانات رفاهی جک S3 می‌توان به مواردی از قبیل فرمان برقی، شش کیسه هوا، سنسور باران، سیستم پایداری الکتریکی، ترمز اضطراری و کنترل شروع حرکت در سربالایی، سیستم تهویه اتوماتیک، مانیتور هفت اینچی با بلوتوث و نویگیشن، تودوزی چرمی، کروزکنترل، کامپیوتر، دی لایت و سانروف، آینه‌های با تنظیم برقی به همراه راهنمای LED، چراغ‌های اتوماتیک جلو، کامپیوتر سفر، قابلیت مات شدن آینه وسط به‌صورت دستی، یخ‌زدای شیشه عقب، رینگ‌های ۱۵ اینچی و چهار شیشه‌ برقی اشاره کرد.

مشخصات فنی پیشرانه

کمپانی جک برای این کراس‌اوور کامپکت تنها یک نمونه پیشرانه چهار سیلندر تنفس طبیعی درنظر گرفته است. این موتور 1.5 لیتری قادر است در دور موتور 6000 دور در دقیقه حداکثر توانی معادل 107 اسب بخار تولید کند. همچنین حداکثر گشتاور این موتور 155 نیوتون‌متر بوده که در دور 3500 دور در دقیقه قابل دستیابی است. نیروی تولید شده موتور به کمک جعبه دنده اتوماتیک CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. تاکنون آزمون رسمی جهت اندازه‌گیری شتاب این خودرو از سوی کمپانی برگزار نشده است، بر این اساس آمار دقیقی از شتاب صفر تا صد جک S3 در دسترس نیست. اما باتوجه به بررسی‌هایی که در روز تست انجام شد، شتاب صفر تا صد این خودرو باتوجه به شرایط جوی شهر تهران و همچنین نوع سوخت مصرفی، عددی حدود 14.5 ثانیه به ثبت رسید که نسبت به ابعاد خودرو و وزن حدود 1250 کیلوگرمی که دارد، عدد قابل توجهی به شمار نمی‌رود و باید آن را یک کراس‌اوور نه‌چندان سریع بدانیم.

همچنین مصرف سوخت اعلام شده از سوی کمپانی 6 لیتر در هر 100 کیلومتر است که این عدد هم در ایران به حدود 8.5 لیتر در هر 100 کیلومتر افزایش پیدا کرده است.

پشت فرمان جک S3

با روشن کردن پیشرانه جک S3، صدای نسبتاً زیادی به درون کابین نفوذ می‌کند که این موضوع چندان خوشایند به نظر نمی‌‌رسد. با قرار دادن اهرم تعویض دنده در حالت D شروع به حرکت می‌کنیم، در ابتدای حرکت به دلیل داشتن پیشرانه‌ای نه‌چندان قوی و جعبه دنده CVT، شروعی نسبتاً کند و دور از انتظار را تجربه خواهید کرد که این برای یک کراس‌اوور کامپکت مناسب به نظر نمی‌رسد. اما پس از بالا رفتن دور موتور شتاب ثانویه خوبی احساس می‌شود. یکی از ویژگی‌های بارز در این خودرو سیستم تعلیق نرم و بی‌صدایی است که ضربات ناشی از ناهمواری مسیر را به خوبی جذب می‌کند. باتوجه به این موضوع می‌توان انتظار داشت که جک S3 در عبور از مسیرهای ناهموار خاکی سربلند بیرون آید و کمترین تنشی را به سرنشینان خود منتقل کند. البته گفتنی است که منظور از مسیرهای ناهموار خاکی آفرود و مسیرهای خارج از جاده نیست، زیرا این خودرو به هیچ وجه مناسب این کار نیست.

در ادامه مسیر نیز باتوجه به نوع عملکرد جعبه دنده CVT که دور موتور را همیشه بالا نگه می‌دارد، مجدداً صدای زیادی درون کابین به گوش می‌رسد که این موضوع می‌تواند در سفرهای طولانی مدت خسته‌کننده باشد. ابعاد کوچک بدنه و به خصوص کاپوت کوتاه خودرو سبب شده تا این خودرو در مانورهای شهری تند و تیز عمل کند. همچنین شعاع گردش مناسب یکی دیگر از نکاتی است که جک S3 را برای کاربری شهری مناسب کرده است.

سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک این خودرو چندان دقیق عمل نمی‌کند که این موضوع می‌تواند در روزهای گرم تابستان مورد میل سرنشینان نباشد، زیرا با تنظیم کردن اتوماتیک دمای داخل کابین، دائماً سیستم تهویه دچار نوسان دمایی می‌شود و به عددی ثابت نمی‌رسد. همچنین صدای زیاد پرتاب باد از دریچه‌ها یکی دیگر از مواردی است که ممکن است در دراز مدت سرنشینان را خسته کند.

صندلی‌های این خودرو مانند بسیاری از خودروهای چینی از راحتی بالایی برخوردار نیست، اما با توجه به نوع طراحی بدن را به خوبی فرا می‌گیرند. این موضوع در صندلی‌های جلو بیشتر نمایان است.

نتیجه گیری

اگر بخواهیم در پایان نتیجه‌گیری کلی از این خودرو داشته باشیم، باید بگوییم که باتوجه به وضعیت کنونی بازار و شرایط نامناسب قیمت‌گذاری از سوی خودروسازان، شاید خرید این خودرو باتوجه به مشخصات فنی نه‌چندان قابل توجهی که دارد، منطقی به نظر نرسد، اما امکانات رفاهی خوب و طراحی نسبتاً متفاوت سبب شده تا توجه بسیاری از خریداران به این کراس‌اوور کامپکت جلب شود. اما در واقع اگر بخواهید خریدی منطقی در این آشفته بازار این روزها داشته باشید، می‌توانید در بازار خودروهای کارکرده چینی به دنبال جک S5 کارکرده دنده دستی باشید تا پرداخت مبلغی نزدیک به 90 میلیون تومان، از یک خودروی تند و تیز با امکانات رفاهی و ظاهری زیباتر بهره‌مند شوید.

در انتها از یاشار علیزاده مالک محترم خودرو جهت در اختیار قرار دادن خودرویشان به تیم خودروبانک جهت تست و بررسی نهایت تشکر و قدردانی را داریم.

29 عکس

نظرات کاربران

195 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/3/31
دنا پلاس توربو هم بررسی کنید لطفا
1397/6/23
دوستان و هموطنان خوب و عزیز من تا اخر این سایتو نظرات واقعی و غرض ورزانه رو خوندم من خیالتان را راحت کنم موتور جک s3 گرین جت میتسوبیشی و گیربکسش بلژیکیست و سواریش فوق العاده نرمه و تو سربالایی به هیچ وجه مشکل نداره این هایی که میگن یه مشت ادم غرض ورز هستن و شما نباید به انان گوش بدین واقعیتش بالای 90 درصد کسانی که سواری جک s3 رو تجربه کردن راضی بودن و اونو بی نقص ختاب کردن پس خواهشا تا ته این سایت به حرف این دوستان گوش ندهید و به دل خودتان گوش دهید چون دیگران برای شما تصمیم نمیگیرند
1397/8/8
جناب آقای دوستان مشتری های شرکت بنز نمیتونن ماشینای بنز رو بی نقص ختاب کنن شما به این ماشین با این قیمت و موتور و قیافه مضحک میگی بی نقص؟؟ ماشین خوبیه در حد بازار ایران ولی بی نقصه بی نقصم نیست
1397/8/24
جک s3 بقدری ماشبن خوبی هست که نیاز به تعریف نداره و الان خیلی در ایران جا افتاده
1398/5/24
من زیرش ماشین رینگ 17 فاق متوسط انداختم ارتفاعش از توسانم زده بالاتر طول ماشینم که ار توسان یه کم بیشتره در کل ماشین خیلی فوق العاده ایه که بخاطر رینگ زشتش کردن و ارتفاعش رو کم کردن الان قیافش زمین تا اسمون فرق کرده
1398/6/13
کار ندارم موتورش میتسوبیشیه یا هر کوفتی ولی خداوکیلی با کدوم ماشین 1600 اوتومات میتونی 190 تا گاز بدی باورت نمیشه تو شتاب ثانویه سراتورم میخوره من خودم ماشینو گاز خور بار اوردم خدایی انگار موتور 2400 روشه اینجور میکنه البته بعد اب بندی نه قبلش
1398/7/9
کیفیت سواریش از ترمز تا قدرت موتور و هندلینگو و سیستم تعلیق از النترا هیچ دست کمی نداره دم چینیا گرم انقد زود پیشرفت کردن فقط دوستانی که اس 3 دارند بهتره رینگ اس 5 رو زیرش بندازن تازه کیفیتش تو نرمی فرمون از هیوندا النترا بهتره فقط میمونه عمر ماشین که کلا جکا به عمر زیاد و کیفیت ادوات ساخت معروفن ولی به النترا فکر نکنم
1398/7/16
دقیقا چینی ها حکم کره 10 سال پیش رو دارن به یکی میگفتی کره ای بخر انگار بهش فش میدادی الان شدن برند جهانی با همین سرعت رشد و کیفیت تا چند سال دیگه چینی هاهم ماشین لوکس میشن البته تو بعضی مدل ها همین الانم تو ایران لوکس محسوب میشن و ما هنوز 4 چرخ های داخلی رو روز به روز بی کیفیت تر میکنیم و ارابه تحویل مردم میدیم نمیدونم چرا به این روز افتادیم من خودم داداشم تو ارس تو کار واردات ماشین های گمرکیه تمام ماشین های توسان نیو و اسپورتیج نیو رو سوار شدم عالی بودن البته توسان قدرت کافی رو نداشت همین مدل جک اس 3 و اس 5 از امارات وارد میشن و یک سری مدل های جیلی همشون رو سوار شدم جک اس 3 میگم سواریش از اس 5 هم بهتره حالا صددرصد نمیشه گفت به اسپورتج نیو و توسان TL میرسه ولی خیلی خوبه
1398/7/16
نمیشه گفت در حد النترا هست نمیشه گفت هم اختلاف فاحشی بینشون هست چین پیشرفت خوبی کرده ولی نه با 100 درصد توان الان همین جک اس 3 که سواری خوبی داره موتورش رو ژاپن زده گیربکسش هم بلژیک پیشرفت مال وقتیه که خود شرکت بتونه موتوری در این حد کیفیت تولید کنه نه اینکه موتور یا گیربکس یه شرکت دیگه رو بیاره بزنه تو ماشینیش هاوال و ام جی و جیلی چرا تو چین معروفن چون خودشون موتور گیربکس رو میزنن البته که اونم طراحاش مال المان یا غیره ان ولی در کیفیتشو خیلی هاشون از کره پایین تر و بعضی از کره بالاترن البته کره همچین رقیب مالی نیست تا دیروز تو ایران مثل چینی ها مسخرشون میکردن اینا ایرانی هارو موش ازمایشگاهی کردن اولش لگن میارن بعد پیشرفت میکنن اون سالهایی که بجای ماشین امریکایی تازه ژاپنی اومده بود ملت مسخره میکردن بعد الان شدن خدای ایرانی ها خاک تو سر لگن ساز های ما
1397/3/31
لطفا کمی اطلاعات خودتان را بالا ببرید
اس۳ کروز داره
شش کیسه هوا
نداره
خیلی بد
مقاله را نوشتین
۱۰۷ نیست.تو خود سایت جک ۱۱۸ اسب بخار
هستش
چرا شما اینطوری نقد میکنین
واقعا براتون متاسفم
1397/4/1
برو بچه جون. تمام اطلاعات درست بودن. ضمنا تو میگی که جک ۱۱۸ اسب بخار از ۱.۵ لیتر گرفته :-) برو بابا جنست نم داشته.
1397/6/5
جک s3 موتورش گرین جت میتسوبیشی است و گیربکسش از نوع cvt و بلژیکی است البته شما در چینی های دیگر هم cvt میبینی که البته اونا cvt از نوع چینیش اند ولی جک s3 گیربکسش بلژیکیه این یعنی اصلا ماشین چینی نیست سواریشم مثل ماشین های کره ایست بیشتر
1397/3/31
ماشین اشغال چینی
الان چینی سواران میان به به چه چه میکنند
اگه تا دیروز پراید و پژو سوار بودی معلومه با نشستن توو این اشغالا حس بهتری از اونا داری
ولی جز محالاته کسی ک برند سوار باشه پول ب این اشغالا بده

من ماشین ژاپنی 200000 هزار کیلومتر کارکرد را ب اینا خیلی ترجیح میدم حداقلش اینه بهم نمیگن چینی سوار تازه ب دوران رسیده
1397/4/1
شما راحت باش چرا انقدر عصبانی هستی خب شما سوار نشو
1397/4/1
از لحن صحبتت کاملا مشخصه پول یه پراید هم نداری بدبخت...
1397/4/1
من خودم یه پارس ۹۳ دارم، ولی به لحاظ اخلاقی شما حق نداری به کسی که به خاطر بودجه محدود این ماشین ها رو سوار میشه «آشغال سوار» بگی!
ضمنا انتخاب شخصی افراد در خرید ماشین (چینی، کره ای یا ژاپنی یا ...) تحت هیچ عنوان به شما ربطی نداره!
پس بهتره ذره ای به دیگران احترام بزارید!
1397/4/1
خب تو خودت تازه به دوران رسیده ای.ادعای فهم و شعورت هم نشه که بلد نیستی به سلیقه مردم احترام بذاری
1397/4/1
دوست عزیز انسانها حق انتخاب دارند و خودرو علاوه بر بحث فنی از نظر ظاهری کاملا سلیقه ای هست!
شمایی که تصور میکنی با انتخاب یه ژاپنیه 200 هزار کار کرد بهت ژاپنی سواره کهنه کار میگن شدیدا بیخبری از وضعیت دنیا...
انتخاب رویایی ژاپنیه شما در اکثر کشور ها به قبرستان خودروهاشون هدیه داده میشه تا از شرش راحت شن!
خودروهای کره ای که تو ایران خدارو بنده نیستن تو کشوری مثل کانادا به 48 ماااااه قسط و پیش پرداخت 2000 دلار و بهره ی 0% و 4حلقه لاستیک زمستونی رایگان منت میکنن مردم رو که از ما بخرید!!!!
غرور خوبه ولی دست باللی دست بسیااااار است.
1397/4/1
کسایی که خودشون آلمانی و ژاپنی سوارن به اندازه شما پراید سوار عزیز اینقدر به خودروهای چینی حساس نیستن. کسی که دنبال خودروی فرسوده، تصادفی یا فاقد خدمات و قطعه نباشه مجبوره یا داخلی سوار شه یا چینی! انصافاْ هم چینی ها از نظر کیفیت مونتاژ، ایمنی و آپشن خیلی از داخلی ها سرتر هستن.
1397/4/1
این اوج بی فرهنگی یک فرد رو میرسونه که بر اساس وضعیت معاش یک فرد ایشان رو نقد کنه...
امیدوارم طرز فکر شما اصلاح بشه پسرم
1397/4/1
داداش هی برند برند میکنی و میزنی تو سر ماشین چینی امیدوارم لباس تنت و گوشی و لپ تاپ و بشقاب و لیوان و ...... همش برند باشه یه وقت چینی نباشه که بهتون بگن تازه به دوران رسیده!!! بیایید در زمان حال زندگی کنیم نه رویاهای قشنگ!!! الان چین بخواد همه جنساشو از بازار ما برداره فقط گوجه و خیار میتونیم بخریم!!!
1397/4/1
ببخشید ولی کسی که ماشین ۲۰۰ هزار تا کار‌کرده رو به صفر حتی چینی ترجیح بده یه چیزیش میشه!
1397/6/23
بله بله شما درست میفرمایین شما دستور بفرمایید ما چه ماشینی بخریم ؟ ما همونو میخریم هیچیم نمیگیم ولی خداوکیلی تا زمانی که سوار ماشینی نشدی نیا الکی اظهار نظر کن شرط میبندم اصللللا یه بار هم سوار یه ماشین خوب نشدی وگرنه افرادی که برند سوارن هیچ وقت اینجوری ماشینیو نقد نمیکنن امیدوارم روزی برسه شما هم بتونی ماشین خوب سوار بشی
1397/6/25
من تو این سایت تنها چیزی که راجع بهش حرف زده نشد جک s3 بود همه اومدن تو این سایت تبلیغ ماشین خودشونو کردن خیلی باحاله.... خلاصه کسی نمیتونه جک s3 رو با اون کیفیت خوب خراب کنه با حرف الکی نمیشه که..... هر کی خریده راضی بوده موتور ژاپنی و گیربکس بلژیکی و فروش بالا در اروپا با قیمت معمولی از مزایای جک s3 نسبت به چینی های دیگر است و شبیه سازی راحتی کره ای
1397/11/14
چینی سوار تازه به دوران رسیده یعنی چی؟یعنی چی واقعا؟ شما دقیقا تا چه سطحی دانش داری و البته شعور؟!چرا به خودت توهین میکنی؟ ماشین چینی ماشین کره ای ژاپنی و ... هر کدوم یک ویژگی هایی دارن و هرکس بنا به سلیقش میخره و سوار میشه
1398/1/17
کاش به جای حساسیت روی ماشین روی طرز صحبت کردن و منش تون حساسیت داشتین
1398/1/25
تو خوبی.آب رو بریز فقط اونجایی که سوخته.آره بابا جون
1398/6/11
برادرم ما اینجا اومدیم نظر بدیم نه توهین
1398/9/14
دوست عزیز ، از این نوع کامنت گداشتن مفلوم میشه ، خود نابعالی تازه به دوران رسیده اید ، این روزها تازه به دورانها سوار ماشین های انچنانی میشند ، هرچند که ماشین سوارشدن اصالت ادمها را نشون نمیده
1400/5/2
میدونی ، شما هم مثل خیلیهای دیگه ، اولا چون نمیتونی این ماشین را بخری ، اه اه و پیف پیف میکنی . دوما شما یک فرد برند زده هستی و فقط دنبال آنی که دیگران تاییدت کنند ، چون خودت هیچی نیستی . شما برو ماشین ژاپنی عالی ای که بعد از 200.000 تا کارکرد ، تبدیل به آهن پاره شده را ، بخر و سوار شو .
1397/3/31
دوستانی که جک اس3 خریداری کرده اند از خرید خود راضی هستند
و خرید انرا پیشنهاد می کنند.
1397/3/31
باسلام
این خودرو اصلا با این قیمت ارزش خریدن نداره !
در کل هم ماشین خیلی جالبی نیست و تو این محدوده قیمتی انتخاب های به مراتب بهتری هم وجود داره .
با تشکر از خودروبانک
1397/6/8
تواصلا ازبغل این مآشین ردشدی چرت میگی
1397/8/24
تو یه بار سوار جک s3 بشی میبینی که تنها چیزی که کم داره یه آرم کره ایست تو اگه آرمشو نبینی فکر میکنی سوار کره ای شدی تا چینی واقعا سواریش فوق العادس
1397/3/31
چرا چینی ها و کره ای ها همه جلو پنجرهاشون این کلی شده؟
1397/3/31
ام وی ام ایکس 33 اس خیلی از این بهتره چون هم موتور 2000 داره و هم خوشگل تره و توی این چند سال هم ماشین کم دردسری خودشو نشون داده
1397/4/1
علی اقا نظر شما کاملا درسته کرمان موتور فقط مردم را میچاپه موفق باشید
1397/6/16
ام وی ام الان جز ماشین های درجه 6 چین هست که تو چین 2000 ارزش ندارن فعلا تابلوعه اصلا سوار جک اس تری نشدی موتورش گرین جت میتسوبیشی و گیربکس cvt از نوع بلژیکیش در جک s3 وجود داره که شرف داره به موتور و گیربکس cvt اشغال و بی اصل ونصب ام وی ام اون 2000 شم گول زنکه همه تو سربالایی موندن به حجم موتور نیست موتور الفارومو 1200 است اون ام وی ام بی اصل نصب الان نصف قیمت جک s3 رو در چین داره قیمت mvm چهل و چهار هزار یوان و قیمت جک s3 هفتاد و شش هزار یوان
1397/3/31
در مجموع ماشین زیبایی هس و طراحی خاصی داره،
ولی با کمال احترام به جک سوارا، حتی ذره ای حس و حال یه کراس اوور توش نیست و البته موتور جالبی هم نداره!
اگر کیفیت بهتر در مقابل هزینه کمتر مطرح باشه، خرید چانگان منطقی تره.
اگر ظاهر مهمه ام وی ام x22 و لیفان x50.
و اگر آپشن و قابلیت های فنی مهمه هایما s5 یا s7 دست دوم به نظر شخصی بنده گزینه بهتریه/پاینده باشید.
1397/4/1
اقای امیری تورو خدا دست بکشین این کجاش زیبا هست ادم طراحی بدنشو میبینه حالت تهوع میگیره رسما هر کی اینو بخره به شعور خودش توهین میکنه.( با این قیمت) با این حجم کم موتور گیبرکسشم که سی وی تی. جالبش اونجاس که میگن گاز میدم دور موتور میره اخر ولی دنده عوض نمیکنه!!!!!!!!
1397/4/1
عطا جان اگر ادامه نظرم رو مطالعه کنید، عرض کردم هایما S5، ام وی ام X22، لیفان X50 و حتی جک S5 نسبت به این ظاهر بهتری داره. ولی هر طراحی ای حتی اگه کپی باشه برای طراحش ارزش داره و من به خودم اجازه نمیدم برای زحمت یک شرکت (البته به جز سایپا و ایران گاری) از واژه هایی مثل تهوع آور، آشغال و ... استفاده کنم. بدیهی است نظر شخصی هر کسی هم قابل احترام است/ خوش باشید.
1397/6/8
اولا کسی ازتونظرنخواست بعدم تمام اونایی که الان دارن نظرمیدن وماشین جک اس۳ ندارن هنوزیادنگرفتن که این سایت متعلق به اونایی که این ماشینو دارن وتجربیاتشون وبایدبگن طرف یکبارازبغلش ردشده میادچرت وپرت میگه آخه یک سری میخوان این ماشینوبخرن خودتون داریدمدیون میکنیدبعدم اصلاصدای موتورنمیادتواتاق خدامیدونه با۵سرنشین وصندوق پرکه دیگه هیچی جانداشت جاده هرازورومددرایوخیلی راحت میرفت ویکسری جاهاهم کولرروشن بودبعدم ۱۶۰۰سی سی و۱۱۸ اسب بخاره آدرس سایتشوباتمام جزییات ببینید
1397/6/22
جک s3 الان از تمام ماشین هایی که نام بردین پرفروش تره و خیلی کیفیت موتوری بهتری از mvm و لیفان داره اون چانگان کی تونست وارد بازار اروپا بشه ؟؟! ولی جک s3 تونست در ایرلند و فرانسه و انگلیس و روسیه وارد شه و به تازکی به خاطر فروش و استقبال زیاد در اروپا میخ اد به بازار های امریکایی وارد بشه و الان بالای 90 درصد کسایی که در ایران جک s3 دارند خیلی از ان راضی بودند
1397/7/29
کجای ام وی ام ایکس 22 زیباست نمای عقبش شبیه چشم قورباغه است لیفان x50 هم اصلا کراس اوور هم نیست از هاچ بک هم کوچک تر استچانگان هم از این سنگین تر است کیفیت این این هم از چانگان بهتر است قیافه اش هم زیبا تر است فقط هایما s5 در مقابل این ارزش خرید دارددر ضمن این خودرو رقیب x50 نیست و قیمتش از x60 هم بیشتر است
1398/11/28
سلام دوست عزیز مدت یکسال وخورده ای هست که این ماشین وسوارم واقعانرمه وهندلینگ عالی داره تاالان هیچ خرجی برای من داشته غیرازروغن وبنزین شش دنده داره که چانگان چهاردنده داره دنده اسپرت داره که چانگان فقط همون دی روداره از لحاظ قدرت وسرعت البته اگربااتومات بلد باشی عالیه جاده چالوس باکلی بارو چهارسرنشین اصلا کم نیورد توسربالایی یا کفی کافیه بری رواسپرت اونوقت سرعت وقدرت ماشین ومتوجه میشی خودروبانک فقط نقدکرد ولی توکشورمابهترین گزینه برای خریدتمام کسایی تابحال از کناراین ماشین رد نشدم قصدتخریب این ماشین دارندمهم اونایی که این ماشین دارندوراضین شمابایک راهنمایی اشتباه باعث میشیدیک نفربه اشتباه بیفته وضرر کنه پس بگذاریداونایی که این ماشین ودارندنظربدندموفق باشید
1397/3/31
بازار کراس اور ها تو تمام دنیا بسیار پررونقه ولی تو کشور ما ماشین شاسی بلندو یچیز با کلاس و مایع فخر فروشی و پز دادن به دیگران و درون فامیل میدونن(البته نه همه یموقع جسارت نشه چون بعضیا واقعا ماشین شاسی بلند دوس دارن)به همین دلیل و به دلیل اینکه ماها نمیتونیم ماشینای خوب بخریم،چینی ها با بررسی دقیق اخلاقیات و علائق مردم ایران هر چی دم دستشون هست رو میسازن و به بازار تشنه ایران تزریق میکنن و ما انواع و اقسام ماشینای چینی تو این سگمنت رو میبینیم.
1397/3/31
درسته که طراحی یک مقوله سلیقه ای هست ولی متاسفانه طراحی اتاق این ماشین اصلا هماهنگی نداره به خصوص از جلو و نمای جانبی و رینگ های کوچیک
هایما s5 با توجه به اینکه تو کشورمون به نسبت برند جک کمتر شناخته شده هست ولی خیلی هماهنگ تر و دارای هارمونی خاصی هست
در ضمن موتور توربو و قوی تری داره
بازم میگم طراحی سلیقه ای هست
1397/6/8
بهتون یکبارگفتم اشتباه گرفتی اینجاسایت هایمانیست جایی دیگه ای هست برواونجاتبلیغ کن درست کسی نمیخره ولی اینجاهرکی جک اس۳ داره راضیعه پس اینجانیاییدتخریب
1397/6/30
هایما s5 خودتون میدونی توربوی خطی و ضعیفی داره و بی کیفیت و تو سربالایی یه خاطر عملکرد ضعیف موتور گیربکس در حالت دنده 1 به 2 و معکوس کشیدن واقعا ضعیف عمل میکنه به هر حالا شما فقط دلت خوشه توربو داره و الکی باید خرج توربو کنی هیچی هم نصیبت نمیشه من خودم جک s3 سوار نشدم خودم الان سمند ef7 دارم ولی اگر واقعا سوار جک شده باشی با توجه به گفته های دوستان میگن ماشین عالی ای است
1397/3/31
سلام و روز بخیر ممنون از بررسی جک اس3
بنظر من در این سگمنت ماشین بسیار خوبی هست. رانندگی تو طولانی مدت واقعا شمارو خسته نخواهد کرد. هندلینگ نرم و بنطر من برای رانندگی نرمال شهری بسیار گزینه خوبیه ولی اگر دائم میخواهید با ماشین ها مثل پیست مسابقه کورس بگذارید گزینه خوبی نیست. تیپ ترونیک و مد اسپرت این ماشین بسیار خوب هستش. باید توجه داشت که این ماشین گیربکس cvt داره که کلا بیشتر به مصرف بهینه و نرمی توجه داره. درضمن نسخه ای که در ایران بفروش میرسه با موتور 1597سی سی هستش. صندق برای سفر خیلی جا داره. من با 4 سر نشین بزرگسال در جاده چالوس با دو دوچرخه و کلی بار بسیار راحت رفتم. در مورد کولر باید بگم در گرمای بسیار شدید بسیار خوب عمل میکنه حتی سرنشینان عقب نیز احساس خوبی داشتند. باید درنظر بگیر کولر اتوماتبک هست و وقتی شروع به کار میکنه با قدرت تمام برای رساندن به دمای مورد نظر کار میکنه و یکی از خوبی هاش این هست که روی دور موتور و قدرت آن تاثیر زیادی نداره. داخل ماشین خیلی حس خوبی میده. در مورد کنسول بنطر من تو خیلی از هم رده های خودش کیفیت خوبی داره. مثلا اون گوشه های اضافه و دستگیره های کم کیفیت و کنسول معمولی ساندرو و خیلی از ماشین های هم رده رو نداره.و با کروم هایی که درون در کار شده شیک بنظر میاد. کوچیک شدن درب موتور همراه شده با بزرگ شدن جلوی داشبرد که فصای داخلی رو خیلی بزرگ کرده و حس خوبی به سرنشینان میده. امکانات رفاهی واقعا خوب و کارآمدی داره. جمع بندی کلی من اینکه که ماشین خوبی هست و چهره زیبایی داره. البته فکر میکنم با توجه به اینکه جلوی این ماشین سال 2014 به بازار عرضه شده خیلی کپی کاریه مستقیم از محصولات هیوندایی نمیتونه باشه چون تاریخ طراحی بعد از کپی جک میباشه که یکم غیر منطقی این حرف.
بطور کل دوستانی که ماشین رو میبینند وقتی زمان بیشتری با ماشین ارتباط برقرار میکنند نکته های جالبی در طراحی میبینند که براشون جالبه. این ماشین سیستم مشایعت تا درب منزل هم داره و واقعا گیربکس راحتی داره و باید در نظر گرفت رانندگی با گیربکس cvt روش خاص خودش رو داره. البته من از آمدن صدای موتور که بنظر هم خیلی زیاد نیست خوشم نمیاد ولی این موضوع در این رنج فقط در این خودرو نیست و همه این مسئله رو دارند. در آخر باید بگم امیدوارم یک روزی ایران هم ماشین های با کیفیت با قیمت واقعی تولید کنه و ما ایرانی ها هم بتونیم با قیمت واقعی در دنیا سوار ماشین های خوب بشیم. تا کی باید هر ماشینی حتی چینی وارد ایران میشه هر سال بگیم اونی که سال قبل تولید میشد کیفیت بیشتری داشت. انشا... همگی شاد باشید و موفق. ممنون که مطلب را خواندید.
1397/4/1
چرا دوس داری علایقتو به همه بفهمونی که ماشین خوبیه؟یه جور تعریف کردی که یه لحظه فک کردم در مورد تویوتا پرادو صحبت میکنی.اخه موتور 1500 سی سی کجاش جون داره که 4 نفر سوارشن اون تو جاده چالوس با بار اضافی و کولر روشن.همه ام رضایت دارن از کولر خوبش؟تعجبه والا
1397/6/22
جک s3 بهترین موتور رو از لحاظ کیفیت نسبت به چینی های دیگر دارد و الان سرترین ماشین ایران تو این رنج قیمت است
1397/7/6
ایول دمت گرم بالاخره واقعیت دیدین منم قبول دارم جک s3 مثل کره ای هاست کلن چه سواریش چه قیامش چه جاداره بعد آب بندی هم شتابش خیلی عالی میشه فکر میکنی ماشین 2400 است بعد آب بندی
1397/3/31
بررسی خوبی بود اما بی انصافی است که S5 را زیبا تر بدانید! درسته که از نظر طول عرض و ارتفاع طراحی خوبی داره و تناسب خوبی داره اما نمای جلو S3 به نظرم جذاب تره
1397/3/31
این ک حاضریم این همه پول بدیم برا ی ذره ارتفاع بخاطر دهاتی بودن ما ایرانیهاست در صورتی ک هیچ کلاسی نداره ...
خودمون ب انواع مختلف باعث شدیم ک ب انواع گوناگون ازمون استفاده بشه .
1397/4/1
شما اول رو شعورت کار کن که واژه محترم دهاتی رو کوچیک نشماری ، دوم باعث بدبختی خیلی از ماها همراه و همدل نبودن هست و اینکه خودمون رو الکی از همدیگه برتر میدونیم و هفت خط بودنمون رو نشونه برتری میدونیم
1397/3/31
محل اتصال ستون a به كهپوت افتضاحه سايز كاپوتشم افتضاحه
1397/4/1
کلی مقاله نوشتید که اخرش از جک اس 5 اونم دنده دستی و کارکرده با قیمت 90 میلیون تعریف کنید .تند و تیزش رو که خیلی خوب اومدید
1397/4/1
شخصا همیشه نظرم بر این بوده که حتا اگه پیاده هم باشم، خودروی چینی نخرم، اتفاقا در مسافرت شمال پیش آمد که پشت فرمان یک برند چینی بشینم، همراه یک خودروی ۲۰۶ داشتیم مسیر رو به سمت جنگل در شیب حدود ۲۰درجه میرفتیم که بعد یک ساعت گیربکس ماشین چینی مذکور قفل شد، توی سراشیبی همه وحشت زده شدن تا من به سختی ماشینو در شانه کم عرض جاده متوقف کردم و هیچ خدماتی هم با توجه به تبلیغات متعدد در تلویزیون جاوبگو نبود و گفتن باید خودتون ماشینو بیارید. خلاصه صاحب ماشین رو با خودروش گذاشتیم و رفتیم تا اصرار نکنه شاسی بلند داره بهتره خوش میگذره و ازین حرفا!
1397/4/1
داشبوردش باب دله منه
1397/4/1
کرمان خودرو جو گیر شده و یهو قیمت x50 رو یک شبه از 59 میلیون برده 87 میلیون!!! X60 رو هم از 66 برده 96 میلیون. با این کارش خودزنی کرده.
1397/4/2
با سلام بیشترین مقصر خودمون هستیم برادرها چون تا بهمون بگن فلان چیز میخواد گرون بشه بخرید بجای اینکه کسی نخره همه هجوم میبرن برا خرید با اینکه هر روز هم بالا میره باز اسرار بر خرید میکنیم که عقب نمونیم در صورتی که اتحاد داشته باشیم ملت ایران از طریق کمپین در شبکه های مجازی مختلف این مشکلات بوجود نمیاد که دلالان تمام بازار رو در دست بگیرن و ما بدنبالشون التماس کنیم برا ماشینی که چندی قبل نصف قیمت هم خریدش نمیکردیم مثل همین جک اس5 که الکی قیمتش رو بردن بالا در صورتی که یکی از خودروهای چینی هست که مشکلات زیادی داره و تو خود چین جلوی تولیدش رو بستن و حتی تو ایران هم چند ماه پیش بخاطر الودگی پلاکش نمیکردن حالا شده عزیز دل همه دیگه نیدونن این خودرو لب تیغ هست هر ان ممکن هست باز جلوش رو بگیرن تا کسای که خریدن با ضرر خوبی مواجه بشن تا حساب کار بیاد دستشون پول زیاد بالای خودرو چینی ندن که بعد از دو سال که کار میکنن مثل صمند لش میشنو پر سروصدا که 80 میلیون هم زیادشون هست
1397/4/1
کلا برند جک تو ایران نسبت به سایر چینی ها جا افتاده.این ماشین هم با موتورvvt و گیربکس cvt در کنار اقتصادی و آرام بودن با توجه به ظاهر عامه پسند و به روز حرفایی زیادی مخصوصا تو یکی دوسال اینده خواهد داست و همانند اس۵ محبوب خواهد شد چون هنوز جا نیافتاده
1397/4/1
تا قبل دیدن این اعجوبه فکر میکردم جک اس۵ پشتش چقدر زشته تا این که این اومد و نشون داد جک میتونه ماشینی با جلو بغل و عقب زشت طراحی کنه! اصلا همخونی نداره، کلی قطعات کرومی به همه جا چسبوندن که همین حتی شلوغتر و بنجول ترش کرده.. با دیدن پشتش چشم درد میشه آدم.
1397/4/1
با سلام
متاسفم برای بعضی ها میان از این آشغالی چینی تعریف می کنن فقط بخاطر اینکه خودشون خریدن و کلاه سرشون رفته چاره ای جز تعریف ندارن!!!
1397/4/2
تو المان شیر رو 3 در صد افزایش میدن مردم همکاری میکنن کسی نمیخره بعد از چند روز قیمت رو میارن رو قیمت قبلی ربر عکس ایران چیزی رو دو برابر قیمت میکنن مردم چنان حمله میکنن برا خرید که قیمت میشه 3 ، 4 برابرواقعا چقدر بدبختیم ما البته دور از جون بعزی افراد که خودشوتن میدونن و تو این موارد خرید نمیکنن
1398/5/14
شرمنده میگم و آدم نفهم بی شعور سگ همین چینی ها شرف داره به اون اشغال داخلی که سوار میشی حداقل شعور داشته پول خریدن نداری زارتو زورت میکنی خودتو خراب کنی
1397/4/1
واقعا متاسفم از نقدتون، فکر کنم تا حالا اصلا سوار این ماشین نشدید ، سواری نرم ، کابین بی صدا ، طراحی بسیار زیبا ، مصرف پایین ، و هزاران قابلیت دیگه
ای کاش ما ملت جیره خوار برخی افراد سودجو نبودیم و واقعی نقد میکردیم
واقعا در رده خودش بهترینه
1397/4/1
سلام
من چند ماهه این ماشین رو سوار میشم انصافا خیلی مغرضانه دارید این ماشین رو نقد میکنید این ماشین به نظر من تو رده خودش تا ۱۰۰ میلیون رقیب نداره هم به لحاظ فنی هم به لحاظ زیبایی امکانات ماشین از هم رده های خودش بالاتره هندلینگ فوقا العاده مصرف سوخت خیلی پایین ترمز های ماشین عالی کولرش فوق العاده و..... در کل بگم من که قبلا نیکو ۵ داشتم این ماشین نسبت به قیمت فوقالعاده س و دارم باهاش لذت میبرم در ضمن بیخود نیست که پر فروش ترین کراس آور تو چین هستش البته این این تا جا بیافته زمانبره و در آینده زیاد از این ماشین میشنویم.
موفق باشید
1397/4/1
کسانی که میخواهند این ماشین رو خریداری کنند به این سایت اکتفا نکنند بهتره
من خودم جکs3دارم و از ماشین های هم کلاسی مثل لیفانx60وام وی امx33داشتم
جک از همشون بهتر هستش
به سایت های دیگر هم مراجعه کنید
چون جز مطالب غلط چیزی در این سایت پیدا نخواهید کرد
1397/4/1
یکی از زشت ترین ماشیناییه ک تو عمرم دیدم واقعا خیلی زشته اصلن با این قیمت نمی ارزه
1397/4/1
کافیه اون آرم وسطش رو بردارن آرم بنز بذارن با همین مشخصات اونوقت شما خودت میای میگی اوج جلال و شکوهه!!!
1397/4/2
موافقم این خودرو زیبا نیس و در همه ی جهات نامتناسبه به خصوص از زاویه کناری بسیار زشته و با تعویض آرم به بنز که هیچ با بوگاتی هم کسی از قیافش خوشش نمیاد.
1397/4/2
دقیقاً . زشت ترین و بدقواره ترین خودروی چینی که در حال حاضر بصورت صفر کیلومتر فروخته میشه اون هم با اختلاف زیاد همینه. اولین ایرادش نقص طراحی کاپوت و مجموعه جلو پنجره است که در عین کوچکی بیش از حد، به شدت ناپخته است. مورد بعدی اندازه بسیار کوچک رینگ و لاستیکه که هیچ هماهنگی و تناسبی با اندازه خودرو نداره. سومین مورد چیدمان و طراحی دمده چراغ های عقبه. چهارمین مورد هم ایراد در طراحی داخلیه. به عنوان مثال دریچه های تهویه هوا خیلی بزرگتر از اون چیزی که باید باشه طراحی شدن و برعکس نظر نگارنده که وجود یک نمایشگر معمولی رو باعث مدرن شدن داخل خودرو دونسته باید بگم که این نوع نمایشگر در بهترین حالت توی خودروهای ده سال پیش استفاده میشد. حتی رنگ قاب نمایشگر با داشبورد فرق داره و ابعاد بزرگ دریچه های هوا در طرفین نمایشگر باعث کوچک دیده شدن نمایشگر شده. به نظر من با پول الان هم بیشتر از ۴۰ میلیون ارزش خرید نداره.
1397/4/1
واقعا چقدر
پول گرفتی
تا اینطوری نقد کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
1397/4/1
سلام.

دوستان عزیز.لطفا به حرفهای من دقت کنید
شرکت کرمان موتور به نظر باید سلب امتیاز بشه و از ایران بره.
چون هیچ وقت یار و یاور مردم ایران نبودش.
نگاه کنید دوستاتی که النترا خریده بودن. 10 روز مانده به تحویل ماشینشون . چه بلایی سرشون اومدش. مگه سه ماه پیش شما پولشو نگرفته بودید. چه طور وارد نکردیدِ

الانم لیفان ایکس شصت قیمتش برده 95 تومن. از اول سال تا الان 35 میلیون گرون کرده. حالا نوبت جک هاست.

چرا ایران خودرو و سایپا گرون نکردن و تند تند دارن فروش میذارن. حتی دارن 5 تومنش چک میگرن برای اینکه ماشین دست مصرف کننده باشه.
به نظرم شرکت ایران خودرو و سایپا باید. ستود.

دوستان کسی که تو شرایط سخت و تحریم ماشین هاشو انقدر گرون کردش. و فکر خالی کردن جیب مردم هستش .به نظرم باید از ایران بره..
لطفا مردم عزیز تحریمشون کنید و ازش نخرید.
چرا که. سال گذشته ما تحریم نبودیم لیفان. دادن میدادن 65 چک سه سال. الان میدن 95

دولتی های عزیز. تو رو خدا به فکر مردم باشید. ببینید که کدوم شرکت تو شرایط سخت به فکر مردمه. و کدوم شرکت به فکر خالی کردن جیب مردم
1397/4/2
برادر من مشکل از خود ماست من چند نوبت ماشین چینی گرفتم میگفتن این خوب نیست اون یکی خوبه من عوض میکردم اونو میگرفتم از 315 تا ایکس 22 و 33 و جک که اخریش بود که همه از هم بدتر بودن تازه جک از اونا بدتر بود هر روز تو نمایندگی بودن حالا مصرف بالاش رو نادیده بگیریم دیگه از چینی خسته شدم بخدا دیگه داشتم برنامه ریزی میکردم تا ماشیین کره ای بگیرم همین که پولم جمع شد با افزایش این ماشینهای اشغال چینی اونا هم قیمتشون رفته بالا دو برا بر شده پس اگه ما خودمون هجوم نبریم این مشکلات به وجود نمیاد عزیران من تورا بخدا بیاید همکاری کنید تا جلد این مشکلان گرفته بشه یک مشت دلال از خدا بیخبر البته با حمایت بیشتر کرمان موتور دارن ابروی کشور عزیز ما رو میبرن کاری میکنن که توی دنیا جزءعجایب هست که قیمت خودرو تو دو هفته دو برابر بشه همیشه این کلمه تو خاطرمون باشه برا همه چی (نخرید) بجای هجوم
1397/4/1
سلام مجدد.
دوستان نخرید از این شرکت کلاهبردار.
من چتد وقت پیش تو دبی بودم لیفان ایکس شصت دیدم.
با ابشن .صندلی سرد کن و گرمن و یخچال و صندلی برقی و ....
قیمت به ایران 30.000 میلون تومن بودش. با دلار 6 تومنی.

الان این شرکت کرده 95. بدون هیچ ابشنی.
نگاه کنید کسانی که محصولات هیوندای خریدن چه بلایی سرشون اوردن.

اقایون که تو شرکت کرمان موتور کار میکنید ومدیر هستید.
از خودتون خجالت بکشید.
فقط فکر خالی کردن جیب مردم ایران نباشید. شاید این تحریم ها برداشته بشه. اونوقت علی میمونه و حوضش.

.

از دولت مردان هم میخام که سلب امتیاز کنه این کرمان موتور.
و بره

1397/4/1
درسته که تو ایران خیلی گرون میفروشن ولی امکان نداره اون ماشینی که شما دیدی رو تو دبی ۵۰۰۰ دلار بفروشن مگه کارکرده که خب متاسفانه تو ایران کارکرده ها هم به شدت گرون هستن. خودروی نو با آپشن بالا هیچ جای دنیا ۵۰۰۰ دلار نیست و معمولاْ شاسی بلندهای چینی پر آپشن حدود ۱۰-۱۵ هزار دلار قیمت دارن
1397/7/28
چه دروغ شاخداری گفتی یقین خودتم به دروغت میخندی تمام کسایی این ماشینونقدمیکنن بخاطراین که زورش نمیرسه بیشترازپرایدبخرن میان باپول گرفتن ازبکسری شرکتاونقض کردن این ماشین برن همین جک اس۳ بخرن کیف کنن ایشاالله که بخریدوخودتون ضایع واسباب خنده نکنین
1397/4/1
از بین رقبای این ماشین کدومشونو باید انتخاب کرد؟
1397/4/1
باورکنید خریدن پراید از سایپا خیلی بهتره تا اینکه که از کرمان موتور لیفان و جک خرید. یعنی واقعا مردم چرا هنوز از بلایی که این شرکت سر خریداران هیوندای النترا مونتاز اورد درس نمیگرن و هنوز میرن سراغ این شرکت که داره 20 میلیون 30میلیون محصولاتش را گرون میکنه واقعا به اینکه عقل و شعور دارن شک میکنه!
1397/4/1
سلام
من این خودرو را دارم و حدود 5000 کیلومتر پیمایش کردم ،هم شهرکرد رفتم و هم شمال خمام و بند انزلی و لاهیجان،چند بازهم شهر ابهر رفتم،خودرو قبلی تندر پلاس اتوماتیک بود،خودرو جک اس 3 بسیار بهتر ،نرمتر و سریعتر از تند پلاس هست امکانات خوبی داره ،هدایتگر فوق العاده ای داره و کاملا احساس اینکه یک خودرو کراس اوور را سوار شدید میده،تندر پلاس صندلی عقبش مثل نیمکته،این بسیار راحتتره به گواه خانواده،فضای عقب خوبه فضای جلو هم خوبه،با داشبورد بزرگ حس ایمنی خوبی میده و پنج ستاره ایمنیcnpc،رو هم داره که مطمئنا اونها بیجهت ستاره نمی دن،صندلی جلوش از تندر بهتره ولی خیلی راحت نیست از لحاظ طراحی مثل چانگانه احتمالا برای، رعایت درصد ایرانی بودن صندلی ها توسط یک شرکت داخلی تولید میشه، کولرش و تهویش فوق العاده است با کولر روشن در هیچ سربالایی نمی مونه،در حالت اسپورت خیلی پر شتابه،رینگش هم 16 است ،درکل امکاناتش و فنی اش جوریه که حس یک ماشین بالای 100میلیون رو میده،من سراتو اپشنال هم زیاد سوار شدم این خیلی بهتره در کل بعنوان مصرف کننده توصیه به خرید می‌کنم.
با تشکر از خودرو بانک
1397/4/2
هدایت گر دیگه چیه ؟ منظورتون فرمان خودرو هستش؟
1397/4/2
اولاً که CNPC نداریم و درستش هست CNCAP، دوماً رینگ این خودرو ۱۵ اینچیه و نه ۱۶ اینچی. سوماً موتور ۱۰۷ اسب بخاری توی شهر هم چندان بدرد بخور نیست. حالا چطور توی جاده و با وسایل و سرنشین مدعی هستید که شتابش فوق العاده است بماند. چهارماً توی همین مطلب بالا گفتن تهویه مطبوعش دقیق نیست ولی شما گفتید که عالیه. و در آخر اینکه از L90 با اون کیفیت و امکانات قعر جدول رفتید یک خودرو با چند تا آپشن بیشتر گرفتید پس بایدم راضی باشید ولی اینکه گفتید از سراتو آپشنال ۱۵۰ اسب بخاری کره ای بهتره و بالای ۱۰۰ میلیون هم ارزش داره دلیل این وضع بازاره که چهار چرخ هایی بی نام و نشون چینی با این قیمت های گزاف فروخته میشن.
1397/4/2
در خصوص هدایتگر منظورم،فرمان برقی،کروز کنترل،سیستم کنترل پایداری و رهایی ماهواره ای است.
در پاسخ دوست دوم باید عرض کنم من تمام خودروهایی را که گفتم امتحان کردم و نظرم رو ابراز کردم،تندر پلاس اتوماتیک از لحاظ امکانات مثل تانک بود ،موتور جک اس 3 تولید داخل 1600 با تکنولوژی گرین جت بوده که خیلی پر بازده تر از ال 90 است.گیربکس ال90 4سرعته است اما جک 6سرعتهcvt بخاطر همین در دور موتور کمتر شتاب بیشتری داره،کیفیت مواد داخل سراتو هم خیلی بده و وقتی سوار میشی بوی آشغال پلاستیک میاد البته مونتاژی،پلوسهاشم نقشه میزنه و سانروف کوچکی هم داره، در ضمن رینگ اس 3 هم 16 است.
1397/4/2
آقا یا خانم SPK عزیز
معلومه از نزدیک 1بارم اس3 رو ندیدی!!! پس خواهشا نظر کارشناسی رو هوا و بر اساس اینترنت نده!!!
رینگهای اس3 مدل 16 اینچی هست. درسته رینگهای بزرگتر زیباتر هستند؛ اما رینگهای سایز متوسط با فاق بلندتر هم مزیتهای خودشون از جمله کاهش کوبش سیستم تعلیق رو دارند.
قدرت موتور هم 118 اسب بخار هستند. در ضمن تنها اسب بخار میزان نیست، از اون مهمتر گشتاور هست که 155 و رقم قابل قبولیه برای این حجم موتور.
مورد بعدی چون در بالا گفته شده تهویه فلان طوری هست، شده 100 درصد حجت برای شما. اول بشینید در ماشین و بعد مطمئن نظر بدین.
در نهایت لیاقت خیلیها خودروهایی مثل استپ وی 80و90 میلیونی اونم با آپشنهای فراوانه. امان از جماعت پراید و پژو سوار.
1397/6/9
درپاسخ شما بایدعرض کنم‌ شاید جک اس۳ با۶ ایربگ وخیلی آپشن های فنی مثلاترمز اضطراری ورادار جلو وکروز هوشمند وقابلیت های دیگه که درچین میذارن روش بافیس لیفت جدیدکه درچین مونتاژ میشه ۵ ستاره ایمنی درچین بگیره ولی این جک اس۳ که درایران وتوسط کرمان موتور که خیلی آمشن هارا ازروش دزدی میکنه قطعا اگر دراروپا تست بشه ۲ ستاره بیشترنمیگیره چون ۵ ستاره چین انکپ معادل سه ونیم وحداکثر۴ ستاره اروپاست شماتوی فیلمهااگه دیده باشی تست تصادف ماشین های چینی خیلی فرق میکنه مثلا یک ماشین جلوش حرکت میکنه سرعت جفتشون ۲۰ کیلومتره جلویی سرعتش رامیرسونه به ۱۵ کیلومتر واون ماشینی که داره تست تصادف میده سرعتش همون ۲۰ تاست از جلوبرخوردمیکنه به اونوماشین جلویی درحالحرکت که کاپوت جلو وقسمت موتور کمی خم میشه اونوقت اسمش رامیزارن ستاره ایمنی شماتست تصادف تیگو۷ که چینی هست وورق اتاقش خیلی ضخیم هست رادراینترنت سرچ کنید میبینید چطوری تست میگیرن درچین البته منکر پیشرفت چینی ها نیستم ولی عرضم چیز دیگس کرمان موتور اون ماشین اصلی رابمردم نمیده بااون امکانات چین
1397/4/1
سلام
بنده خودم جک اس ۳ خریدم و لازم دونستم چند تا نکته رو به دوستان بگم
اول اینکه این خودرو از موتور نسخه ۱.۶ استفاده کرده و ۱.۵ نیست که معادل ۱۱۸ اسب بخار قدرت داره که برای صحت حرفهای بنده میتونید داخل سایت اصلی جک سرچ کنید
در مورد فضای پشت سر عرض کنم که سه نفر به راحتی و با قد ۱۸۰ به راحتی داخلش میتونند بشینند و صندلیها کیفیت خوبی دارند ولی ماشین سنگین میشه کمی بازی فنرها بیشتر میشه که با تی تی سی این مشکل رو حل کردم
صفر تا صد ۱۲ ثانیه هست
در مورد صدای موتور هم بگم که صدای موتور بعد از سرویس اولیه خیلی روونتر میشه
در کل ماشین خوبیه و با این قیمت خیلی با کیفیت تر جادار تر از ساندرو استپ وی هست
در ضمن کولر و بخاری واقعا عالی داره که بلافاصله خنک و گرم میکنه
نسبت به خودروی قبلی بنده که ۲۰۶ تیپ ۵ بود کولر به مراتب خنک تری داره
1397/4/3
با عرض سلام و خسته نباشید
جناب 5 ستاره کیفی رو فراموش کردین ذکر کنین
1397/4/4
واقعا برای شما متاسفم ۹۰ تومن دادی برای آشغال چینی بعد اینقدر تعریفش میدی خودم جک داشتم بعد از یک هفته با ۵ میلیو ن ضرر فروختم
الان دنا خریدم خیلی راضیم
1397/4/1
فقط با یک نگاه به رینگ و لاستیک مسخره و احمقانه این ماشین میشه از خریدش منصرف شد ...
1397/4/2
آخه شما که انقدر کارشناس هستی ، نظرت در مورد ماشینای ایرانی که ۳۰ ساله داره بدون هیچ خلاقیتی تولید میشه و فقط بلدن چراغ عوض کنن چیه ، یه طوری از چراغ عقب و هیجان صحبت می کنید انگار سالی دو سه تا ماشین جدید بیرون میدیم، برادر من شما که انقدر ریز بین هستی بفرمایید ایران خودرو و سایپا چنتا نظر کارشناسانه بدین که حداقل پیت حلبی تولید نکنیم ، اول یه سوزن به خودمون بزنیم بعد یه جوال دوز به دیگران، منصف باشید خواهشا
1397/4/2
دوستان به ماشین کاری ندارم که خوبه یا بده
فقط از کرمان موتور ماشین نخرید که دزدن پولتونو میکشن بالا. من ۶ ماه پیش الانترا مونتاژ نوشتم با قیمت قطعی نمی‌دن چون گرون شده گفتن بیاین جک بردارین با قیمت روز. خیلی دزدن خیلی بیشرفا
1397/4/5
کاملا موافقم.از کرمان خودرو نباید ماشین خرید.
1397/4/2
باشه تو خوبی ماشینتم خوبه مبارکت باشه یه جوری تعریف میکنه انگار بنز و بی ام و سواره تاسف برا ما ایرانیا به خاطر ایران خودرو سایپا و کرمان خودرو و دیگه اشغالای چینی
1397/4/2
اگه قیمتش 35 میلیون بود میخریدم از ۳۵ میلیون بیشتر برای این ماشین اشتباه و خریت هست
1397/7/6
نمی خواستم از این کلمه استفاده کنم ولی خاک برسرت 35 میلیون ؟؟!!؟جک s3 قیمتش در خود چین نزدیک به هفتاد میلیونه تو برو همون اشغالی مثل پراید سوار شو که قیمت اصلیش 2 میلیونه بدبخت ..... البته قول میدم پول پراید هم نداری خر سوار
1397/4/2
اقا دلارو بگو داره میشه8000تومنننننننننننن!!!!!!!!!!!!!!!!!یااااااااابلفضللللللل..........
1397/4/5
عزیز جان هرچی بالاتر بره بهتره مردم جنب و جوششیون میره بالا الان یعنی1397/4/5دلار 11000😡😡😡😡
1397/4/2
هيچوقت فك نميكردم ديگه از ليفان x60 ماشينه زشت تري توليد بشه.ولي انگار شد!!
1397/4/6
لطفا حرف چرت نزن و نظر مزخرع تو برای خودت نگه دار ایکس ۶۰ طراحی ش ۱۰۰ مرتبه از بقیه چینی و ایرانها بهتره به خصوص تو پشت ماشین
1397/4/2
سلام و خسته نباشید
دوستان عزیز از شماهایی که دارید نظر میدید چند نفرتون این خودرو از نزدیک دیدید؟
چند نفرتون ۵ هزارتا باهاش رانندگی کردید؟
شما با این مقاله دارید به خیلیا توهین میکنید که هیچی نمیفهمند
یجا میگفتی اقا مضخرفه چانگان بخرید
چرا خودتو ازیت کردیه اخه راضی نبودیم
من به شخصه سه تا ماشین دارم جک توجوی جک اس ۳ کیا اسپرتیج پس نمیشه گفت ماشین ندیدم
اون دوستاییم که میگن چینی اشغال شما پول داری برو کره ای بخر ما نداریم همینو سوار میشیم
کولر این ماشینم صدا داره ولی واقعا جوابه واسه یه شهری مثل اهواز
و اینکه صدای کمی به کابین میاد و فقط موقع معکوس که یه چیز عادیه
نکته دیگه درباره چهره این ماشین بگم که هر کی یه سلیقه ای داره و کسی قرار نیس چشم بسته بخره میبینه خوشش نیومد مجبورش نکردن بخره و کسایی که خریدن مبارکشون
این سایتم کلا بررسیاش میگه خودروهای جز پارس خودرو و سایپا اخن
همه بررسیاشونو خوندمه
بیایید منطقی باشیم که ما باید با چینیا بسازیم چون خیلی از خودروهای داخلی بهتره و پول ماشین های روزم نداریم
و قول بهتونم میدم چند سال دیگه همیناهم نمیتونیم بخریم
هرکیم میگه این ماشین بده بیاد خودم باهاش بحث منطقی میکنم
نمیگم عالیه
چون مجبوریم بسازیم و نمیگمم بده چون دارم و راضیم
1397/4/5
ماشین چینی که توسط ایران خودرو تولید میشه بسیار بهتر از ماشینی هست که کرمان خودرو تولید میکنه و پشتیبانی و خدماتش عالیه.ولی کرمان خودرو ابدا" اینجور نیست.
1397/4/2
در ابتدای مقاله رقیب جک اس3 خودروی هایما اس5 ذکر شده است، با حدود 15، 20 میلیون اختلاف قیمت بیشتر هایما از سوی ایرانخودرو.
از ادمین محترم خودرو بانک خواهشمندم در جهت روشنگری و مقایسه درست، اجازه رویت دو لینک زیر را کاربران داشته باشند.
همچنین با جستجوی عبارت جک اس3 یا jac s3 در آپارات فیلمهای بررسی عملی هست، نه فقط تئوری دوستان نظر دهنده.
مقایسه بین کشش 2 خودرو در سربالایی:

http://uupload.ir/view/lgh3_تست_سربالایی_جک_اس3_jac_s3.mp4/

http://uupload.ir/view/f5v_تست_سربالایی_هایما_اس5_hima_s5.mp4/

1397/4/2
بعضی دوستان حق دارن عصبی باشن ... به هزار دلیل و مهم‌ترینش شاید اوضاع نابسامان قیمت خودرو ...
ولی اونایی که میگن این چینی های حدودا۱۰۰ تومنی نمیرزن ،فکر اینم بکنن که اگر ی کارمند مثل خودم بخواد باشرایط فعلی ی ماشین صفر بخره که هم چندسالی گارانتی داشته باشه و هم آپشن خوب داشته و هم کیفیتش بهتر از ایرانیها باشه ،چی می‌تونه بخره؟!نه خداییش چی
آقایی که میگی چینی آشغال ... نه خداوکیلی چی بخرم؟ با اسب که نمیشه اینوراونور رفت ... ماشینای ایرانی هم بنظرم خریدشون باتوجه به شرایط فعلی اول از همه خریدشون توهین به شعور خوده آدمه بعدش پول کردن تو جیب یه مجموعه دزد ...
نه خداییش بگو چی بخرم...
1397/4/6
والا با خرید هر نوع ماشینی چه ایرانی چینی کره ای ژاپنی فرانسوی و ... پولتو میکنی تو جیب دزدا چون هیچ کدوم از این خودروها با قیمت اصلی و واقعیشون فروش نمیرن
1397/8/5
خدمت اون دسته از دوستانی که قصد خرید این خودرو رو دارند عرض کنم که جک اس تری یک خودروی کراس اوور شهری بسیار مناسب هست برای یک خانواده. این خودرو معایب خیلی کمی داره که به نظرم معایب نمیشه گفت میشه گفت آپشن. ولی مزایا : خیلی نرم و راحت و سواری باهاش بسیار لذت بخش هستش و واقعا از رانندگی در جاده باهاش لذت میبری. اگه رانندگی هیجانی دوست داری بزار تو حالت اسپرت ببین چطور جاده رو میخوره. اصلا انکا که یه موتور 2000 رو این خودرو نصب شده نه 1600 سی سی . صندلی های نرم و با کیفیت و جادار و صندوق عقب بسیار جادار. فرمان خودرو بسیار نرم هستش و اصلا اذیت نمیشی. آپشن های خوبی داره از جمله کروز - پایداری در لغزندگی - ایستایی در سربالایی - گرم کن آینه ها - سیستم مشایعت تا درب منزل - دی لایت و غیره....
باور کنید نرمی این خودرو در حد سانتافه و شایدم بهتر از سانتافه هست. اصلا قابل قیاس با چانگان و سایر خودروهای چینی دیگه از قبیل X22 و برلیانس وx60 و هایما نیست انصافا. خیلی سرتره. من همه اینهارو داشتم و سوار شدم. تو این ماشینهایی که گفتم اول هایما بعدش برلیانس بدک نبودن ولی جک اس تری یه چیر دیگه است. من که باورم نمیشه این خودرو چینی هست. البته به این دلیله که موتور که اصلی ترین قسمت یک خودرو هستش گرین جت میتسوبیشی هست و گیربکسش از نوع CVT ساخت کشور بلژیک هست.
خلاصه اینکه ین ماشین بینظیره دوستان. اونهایی که دارند فقط میفهمند من چی میگم.
1397/4/2
شرکت کرمان موتور حریص ترین شرکت در بحث افزایش قیمت خودروهای مونتاژی بوده و بیشترین افزایش قیمت رو امسال داشته. محض اطلاعتون هم عرض کنم که تولید لیفان در کرمان موتور متوقف شده و لیفان های فروشی شرکت مربوط به تولید سال 96 کارخونه هستش که تو انبارها دپو شده. یعنی خودرویی که با هزینه های سال 96 و قیمت دلار اون موقع تولید شده را با افزایش قیمت نجومی به مردم قالب میکنه. در حقیقت رو دستشون مونده بود و فروش نمیرفت و از طرفی ملت ما هر چیزی گرونتر بشه بیشتر به سمت خریدش هجوم میارن. این یه جور حربه از طرف مدیران کرمان موتوره که از ضعف مردم داره سوء استفاده میکنه.
1397/4/3
این گیبرکس های cvt چینی گه ترین نوع گیبرکسی که می شه پیدا کرد نام cvt هم همینا خراب می کنن cvt-x نیسان یا جدید هوندا(که روی سیویک اسپورت نصبه) کجا اینا کجا
1397/4/4
جناب حضرت آقای به اصطلاح کارشناس!
اولا این طرز صحبت به هیچ عنوان در شان یک فرد بی سواد یا حتی احشام و چارپایان و امثال قاطر و یابو هم نیست. ثانیا شما که در زمینه گیربکس شناسی از علمای اعلام هستی، بد نیست نگاهی به گیر بکس خودرو های داخلی ( چه دستی و چه اتوماتیک ) بندازین تا متوجه ایرادات اساسی مونتاژ و کیفیت قطعات شوی. ثالثا هم اکنون کیفیت خیلی از خودرو های چینی از نمونه های داخلی بهتر است. به شخصه تجربه رانندگی با جک s5 را داشته ام و این خودرو واقعا نسبت به قیمتش ارزش خرید دارد ( البته نه در بازار آشفته امروزی، پر از حباب و کف و صابون!! ) امکانات خوب، سواری نرم و ظاهر نسبتا زیبا‌. رابعا ظاهرا حضرت عالی در یکی از کشور های از ما بهتران زندگی می کنید و نعوذبالله ژن خوب هستید و کمترین خودرویی که سوار می شوید، از برند های هیوندای و واکسهال و کیا و فیات است! بگذار به همین چینی های رنگ وارنگ خوش باشیم حضرت آقا!
1397/4/5
من یدونه جک جی 5 اتومات یک زمانی از کرمان خودرو خریدم و مثل .. پشیمون شدم.هر شش ماه هم هوس میکنه تولید را قطع کنه و بره سروقت یه ماشین دیگه.به این نتیجه رسیدم که نباید از این کارخونه مزخرف ماشین خرید تا حساب کار بیاد دستش.
1397/4/6
چرا وقتی سوار نشدی حرف میزنی من خودم ایکس ۶۰ اتومات دارم هیچ فرقی با گیربکس توسان و اسپورتج نداره تو بیشتر سایت های بررسی هم همین میگن
1397/4/3
سلام .بعد از چند سال چه بلايي سر عقل و شعورمون اومده كه نه تنها هيچ تلاشي نميكنيم عقب موندگي كشور خودمونو تو تمام زمينه ها جبران كنيم بلكه با پول يك ماشين درجه يك تو خارج از كشور ي ماشين بي كيفيت سوار ميشيم و با تعصب كوركورانه از خودرويي كه نه ما توليدش كرديم نه ميتونيم ي پيچش رو بسازيم( هر چند بي كيفيت )دفاع جانانه ميكنيم و به منتقدهاش لقب پرايد سوار ميديم به نظر من زماني من ميتونم بگم كه پرايد سوارحق نداره راجع به جك و لوبيا صحبت كنه كه تو كشور خودم بهترش رو ساخته باشيم در ضمن هركسي نسبت به تواناييش سوار ماشين ميشه يكي داره بهترين ماشين الماني روسوار ميشه يكي هم مثل من نداره با پول ي ماشين خوب تو اروپا پرايد سوار ميشه دليل نداره من نتونم راجع به جك نظر بدم چون با ي سرچ ساده ميتوني تمام مشخصات و خوبي و بدي هاي يك خودرو رو تو سايتهاي خودرويي كه توسط كارشناس بررسي شده به راحتي بفهمي و قابل استنادم هست .
1397/4/5
آقا مجتبی کسی دفاع کورکورانه نمیکنه، آخه طرف وقتی 1ماشین از نزدیک ندیده میاد نظر میده رینگش اندازه سمنده. رینگ سمند اسپرت و 16 هست!!!؟ این یعنی زحمت همون سرچ اینترنتی رو هم بخودش نداده. در ضمن کسی که 1ماشین رو تا بحال 1دقیقه تجربه رانندگی نداره از روی سرچ اینترنت نباید نظر بده و تنها باید خواننده مطالب باشه. مطلب بعدی اینکه پراید با دلار امروز میشه 3000تا ، میخوام بدونم کجای اروپا با این پول ماشین روز و با امکانات بشما میدن؟؟؟!!! 1جمله ای که مد شده رو همین جوری نگین، اول 1حساب کتاب کنید بد نیست
1397/4/8
احسنت ! این آقایون به اصطلاح چینی سوار ، اصلآ به فلاکت و بدبختی ای که چین با دست خودمون داره سر خودمون میاره نه فکر میکنند و نه متاسفانه متوجهند
اینها دوتا گناه را با هم مرتکب میشن
اولا پشت فرمان چنان ژست میگیرند که گویی بالاترین مدل بنز را سوارندو گناه دوم اینکه با تعصبی وحشتناک از ای مصنوعات بی کیفیت دفاع میکنند
مثل اینکه با طراحی خودشان در کارخانه ی پدرشان این خودروهارا ساخته اند
در ضمن من پراید سوار هم نیستم . ماشینهای مختلفی داشته ام . الآن هم قیمت ماشینم متاسفانه ساعتی رو به افزایشه ، که اصلا ذوق نداره و شده 440 م .
1397/4/3
چرا انقدر دروغ!!
بهترين ماشين تو اين رنج هست عاليهههه
بهترين انتخاب زير ١٠٠
1397/4/5
کجای کرمان خودرو کار میکنی اینقدر سنگ این پدرسوخته ها را به سینه میزنی.برو عمو.دست امثال شما واسه همه رو شده
1397/4/4
بعضی ماشین چینی ها رو میبینی میگی کاش مثلا 10 سانت پهن تر بود تا نرمال میشد ظاهرش مثل هایما اس 5 ، یا مثلا کاش عقبش یکم 20 سانت پایین تر بود مثل مینی بوس نباشه مثل تیگو 5 یا مثلا کاش عقبش یه 20 سانتی کشیده تر بود مثل چانگان CS35 ...
من بار اولی که این قناصو تو خیابون دیدم گفتم یا خدا اونا شاهکار خلقتن پیش این ناقص الخلقه :)
1397/4/11
بیشتر شبیه سگ پاکوتاه هستش
1397/4/4
سلام به همگی
بنده اولین سری از این ماشین رو گرفتم و 6 هزارتایی باهاش رفتم . شتاب اولیش معمولیه ولی شتاب ثانویش تقریبا عالیه . بسیار داخلش جاداره ، قد بنده 190 هست وصندلی رو تا آخر عقب می دم ولی با این حال نفر پشت سری من هم به راحتی می شینه قبل از خرید یکی از اولویت هام جاداری ماشین بود ، البته فقط صندوقش یکم معمولیه ، ظاهر سلیقه ای ولی ظاهر بسیار زیبایی داره به ویژه از بغل و روبرو ، البته چراغ های عقبش از s5 بهتره ، در سربالایی معمولیه در حالت اتومات که هیچی ولی دنده دستی در سربالایی تا حدی کار راه انداز ولی قابل قبول نیست . یکی از امکاناتی که روی اکثر چینی ها و حتی سراتو مونتاژی و... حذف شده سیستم کنترل پایداری هست که روی جک s3 وجود داره. با توجه به این سیستم ، و چند آپشن دیگه در همین راستا ، بدنه تمام فولاد و 5 ستاره ایمنی خودرو ایمنی می تونه باشه . یه مقدار که ماشین کار می کنه اصلا متوجه صدای موتور داخل کابین نمی شم ، گاهی شک می کنم موتور روشن باشه .
بله دوستان گفتن رینگ های کوچکی داره و مواظب اشتباه نکید لاستیک های یزد این ماشین رو عوض کنید چون در هنگام تعویض لاستیک والف ها و سنسور باد ضعیفی داره و سریع می شکنه و حتی اگر نشکنه لاستیک پهن بندازین به بدنه خودرو گیر می گیره در نتیجه با همین لاستیک ها و اندازش باید بسازین.
اما مهمترین ایراد های این خودرو که تقریبا در بیش از 90 درصد دیده شد:
1- سنسور سرعت خودرو روی 120 باصدای بسیار بلند آلارم میده و قطع هم نمی شه
2 - تقریبا روزی یکبار و برای چند ثانیه سنسور سرعت خودرو بی دلیل روی سرعت 20 تا 40 به صدا در می آد که هنوز ظاهرا دلیلش مشخص نشده
3- درب صندوق عقب خودرو را اگر کمی آرام ببندین چراغ صندوق روشن مانده و خودرو باتری خالی می کند.
4- قسمت عقب خودرو در دست اندازه ها کمی می کوبه.
در مجموع جک s3 با حدود 90 میلیون قیمتش چه جایگزینی داره ، ماشین های ایرانی که زیاد جذابیتی ندارن ، خارجی های برند هم که فقط با این پول می شه کار کرده گرفت که معمولا اگر به تعمییرگاه بیوفتین با توجه به افزایش قیمتشون هزینه های میلیونی دارن . البته چینی هم چیش خوبه اما بازار قطعاتش روی دو هفته تا دو ماه معطلی داره ، شاید اگر قطعات این خودروها زیاد بود بهترین گزینه برای خرید می بودن.
شما در نظر بگیرین تیولی سانگ یانگ از موتور 1600 توربوش تا آپشن هاش که چندتایی فقط از این بیشتره مثل گرمکن صندلی ، آینه تاشو و کی لس که آپشن های خیلی مهمی نیستن و جای کمش در داخل فقط به خاطر یک اینکه یک محصول درجه 2 یا 3 کره ای هست 80 میلیون از جک s3 گرونتره. شاید قطعاتشم همین قدر کم باشه و خدمات کمی هم در ایران داره . یا ساندرو استپ وی نسبتا زشت که فقط چون رنو نصف و نیمه از ایران رفته به مرز 100 میلیون هم رسید.
نکته آخر در بازار چینی شاید هاول 2 گروه بهمن با قیمت 105 کارخانه و موتور کمی ضعیف تر از جک و البته امکانات فراوانش رقیب مهمی برای جک باشه .
1397/4/4
مشخصات فنیش که برای این چثه به نظر ضعیف میاد ...سایز رینگای این ماشین که اندازه سایز سمنده که اصلا بهش نمیاد و نمای کناریش رو غیر قابل تحمل کرده!!! من اگه پول این ماشین رو داشتم قطعا چانگان میخریدم!!
1397/4/29
از x22 بهتره که صفر تاصدش ۲۰ ثانیست
1397/4/5
کرمان خودرو بدعهد و برای مشتریانش کوچکترین ارزشی قائل نمیشه.فقط و فقط همیشه در گرانی پیش قدم هست و به تورم دامن میزنه.گول گارانتیش هم نخورید.
1397/4/6
سلام دوستان،من کاری به کرمان موتور و خدماتش ندارم فعلا،فقط همین که فروش قطعی داره خیلی خوبه بر عکس سایپا و...
ماشین رو دارم ،فوق العاده راضیم ،نرم ،بیصدا فقط وقتی معکوس تخته میکنی نعره میکشه، خیلی زیباست و همش مردم از قیمت و ... میپرسن با اینکه سفید دارم
1397/4/6
ضمنا بیخود یک ماشین نمیتونه پر فروش ترین کراس اوور چین با یک میلیارد سلیقه بشه
1397/4/6
سلام به همگی ، آقا اینقدر سر ماشین به هم دیگه نپرین ، زشته بخدا ، کاری به ظاهر خودرو ندارم که کاملا سلیقه ای و هست نظر هر کس برا خودش محترمه ، در این که کرمان موتور یه شرکت بی مسئولیتی هست شکی نیست که همه شرکت ها اینطوری هستن یه سیاستی هست که ماشین های چینی بد هستن و همه مورد تهاجم و جالبه که همیشه میگن ماشین چینی نخرین ولی اگه مجبور به خرید هستین ترجیحا از ایران خودرو یا سایپا بخرین اگه محصولات جک به جای کرمان خودرو توی پارس خودرو ساخته و عرضه میشدن امروز شاهد یه فروش خیلی بیشتر از این ها بودیم چطور که برلیانس با اینکه حتی یه تست تصادف درست و حسابی هم نداره میبینید به خاطر پارس خودرو بودنش فروش خوبی داره ، سخن رو کوتاه کنم محصولات جک هر چی باشن یه نکته مثبت دارن که تا حالا هم اثبات شده و اونم استهلاک پایین اون هست و میتونم راحت بگم تا 5 سال خیالتون از بابت راحت باشه کاش جک موتور چین در انتخاب شریک ایرانیش بیشتر دقت می کرد
1397/4/6
لطفا پراید سوارها در مورد ماشینهای چینی نظر ندن
1397/4/7
با سلام
متاسفانه کرمان موتر در عین ناباوری به من خودرویی بدون GPS و دوربین عقب داد که وقتی اعتراض کردم گفتن شانسیه و پاسخگد نیستن و بین مشتریها تبعیض میگذارن.واقعا جای تاسف داره
1397/4/10
با سلام
بنده حدود یکساعت با این ماشین رانندگی کردم
یک اصل کلی وجود داره که اگر شما قبل از این ماشین 206 سوار و یا ماشین ارزانتر از این ماشین داشته اید خیلی هم از سواری اس3 لذت میبرید بخصوص اگر اولین ماشین اتومات شما باشد ولی اگر ماشین بهتر حتی کره ای سوار بوده باشید چندان چنگی به دلتان نمیزند.
از دید بنده مزایا :
-بزرگی ماشین و ارتفاع آن از جهت سواری و سوار و پیاده شدن
-به روز بودن و آپشن ها
معایب :
-موتور بسیار ضعیف که حداکثر سرعت بنده 80 تا بود
-جنس قطعات(بخصوص قطعات فنی ، قطعات و جنس داخل کابین بد نیست) و اگر خدای نکرده نیاز به قطعه داشته باشید چند هفته باید منتظر باشید
موفق باشید
-
1397/4/20
با قسمت اعظم پیامتون موافقم.
ولی 80 تا !!!!!؟؟؟؟ من خودم در دوره آببندی هستم، ولی ماشین دقیقا نسبت به پدال گاز حساسه و مخصوصا در مورد اس خیلی پرشتاب میشه و سریعا به 120میرسه. احتمالا لیمیتر خودرو رو فعال کردین که بیشتر نرفته.
1397/4/29
من ماشینو دارم ،مطمئن باش خیلی بیشتر از اونی که میگی سرعت میره،بایه نیش گاز 140 رو میزنه
1397/5/17
"ولی اگر ماشین بهتر حتی کره ای سوار بوده باشید چندان چنگی به دلتان نمیزند." !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
مهندس شما اگه بنز هم سوار می شدی ماشین کره ای واسط چنگی به دل نمی زد ! این چه مقایسه ؟! خب شما 200 میلیون بزار روش برو کره ای سوار شو نوش جونت !
بعد سرعت 80 تا !! جان ؟
اینطور که شما می گیرد بفروشم برم پراید بخرم :)
1397/4/10
من حدود ۱ ماه هست که ماشین را تحویل گرفته ام و سوارش می شوم. قبلا هم حدود ۶ ماه i20 کرمان موتوری داشتم. در خصوص جک s3 باید بگویم که بنظرم با توجه به قیمت هایی که این روزها ماشین ها دارند، این ماشین ارزش خرید را دارد. مزایای آن: سواری نرم، آپشن های خوب و سانروف، ظاهر زیبا، جادار بودن صندوق، مصرف بسیار کم، فرمان نرم، شتاب ثانویه نسبتا خوب و معقول، چسبندگی و فرمان پذیری مناسب و ... می باشد. معایب آن نیز: حجم موتور کم، اندازه ظاهری چرخ ها، کم شدن شتاب با افزایش تعداد سرنشین ها، کاهش دید جلو راننده توسط ستون A (ستون جلو، سمت راننده) و ... می باشد.
امیدوارم مفید بوده باشد برای دوستان.
1397/4/21
این ماشین عالیه من قبلا دنا داشتم از وقتی سوار این ماشین شدم انگار سوار bmw شدم دنا که کلا نقص فنی بود دنده عقب تقه میزد ماهی 2 بار تو تعمیر گاه بودم قبلش ساندرو داشتم که از دنا ام بدتر بود اون دنده 1 به2 تقه میزد تو هر معکوس تقه میزد ولی جک s3 کوچکترین مشکلی نداره گیربکس عالی عوض میشه در حد کره ای ها گیربکس cvt بروز هستش که یک مارک بلژیکی عالیه کنترل پایداری داره آگه شتاب خوب میخوایم بذارین روی حالتs از چانگان خیلی امن تره وبا کیفیت تر چون چانگان بیش فرمانی داره ولی این کنترل پایداری داره زنجیر تایم داره که تو این رنج قیمت پیدا نمیشه از سازمان Bedger کانادا از نظر استهلاک 8 از 10 گرفته که عالیه و عمر آن بدون بخرج افتادن 8 سال در نظر گرفته شده صندوق جادار داره و در ضمن برای اون عزیزی که پراید سوار میشه و میگه این ماشین بده لطفا حرف مفت نزنه بره همون اشغال داخلی سوار شه واقعا برای خودم متاسفم که عمرمو سر اشغال داخلی از دست دادم و از بینندگان خواهشمندم به حرف پراید سوار ها و سایت ها زیاد گوش ندن چون سایت ها بیشتر از روی اعداد قضاوت میکنن باید بگم تا سوار نشی درک نمیکنی چه ماشینیه فرمان برقیه شعاع گردش عالیه ماشین خیلی نرمه و بگم همه جوره سورپرایزت میکنه همین اول کاری که آمده نسبت به اوایل s5 هم بیشتر سروصدا کرده چون ماشین عالیه نسبت به اشغالای ایرانی بالای 140 میلیون میاره و آرزوی موفقیت برای همتون دارم.
1397/5/21
با عرض سلام
دوست عزیز من اومدم مطالب رو بخونم تا اطلاعاتم نسبت به این ماشین بره بالا اما به اتفاق مطالب شما رو هم خوندم دوست عزیزم میتونی بگی چطوری و چگونه چانگان رو اینقد صریح میکوبی ماشینت رو دوست داری قبول حرفی در موردش نیست اما این حرفت هم درست نیست که چانگان ماشین نادرستی!
از هر لحاظی بگی من با چانگان راحتم اگه قرار به تبلیغ باشه به قول دوستمون اونی که پراید هم داره از پرایدش تعریف میکنه اما به جای این حرفا معایب و مزایا رو با هم بگین تا اونی که ما بین چانگان و جک دو دل هست از گمراهی در بیاد وگرنه خود چانگان هم گیربکسش ایسین ژاپنه که برای بیشتر ماشین های اروپایی و ژاپنی گیربکس میزنه و سیستم برقی و ایسیو هم مال بوش المان و همونطور که گفتین این ماشین هم به جا تسمه تایم از زنجیر استفاده شده و هم چنین با چند مزایا و معایب دیگه که تو جفتشون مشهوده و اینکه من نیومدم بگم کدوم ماشین خوبه کدوم بد من اگه از لحاظ مادی مشگل نداشتم در وحله اول ژاپنی یا المانی سوار بودم در وحله دوم کره ای یا فرانسوی سوار ولی چون بودجم نرسیده نسبت به نیازم ماشین رو انتخاب کردم و این رو هم خدمتتون بگم اگه پول بیشتر داشتم بدون شک جک اس 5 میگرفتم اما چون این روز ها از لحاظ مالی مشگل داشتم چانگان رو انتخاب کردم و از انتخابم راضی ام همونطور که شما و دوستان راضی هستن به جای رحمت به اموات سعی نکنیم با راهنمایی اشتباه لعنت به اموات بفرستیم
1397/4/22
بنظرم خرید ایکس 22 اتومات اسپرت اکسلنت یا با کمی مبلغ بیشتر ایکس 33 اس اسپورت منطقی تره . لاقل میدونیم اونا امتحانشونو خوب پس دادن
1397/5/30
X33 که کلا تو سربالایی تعطیله 😂😂😂😂
1397/4/22
این ماشین عالیه من قبلش بسترن داشتم از اون خیلی نرم تره و آشغال سوار های داخلی که نمیدونن ماشین یعنی چی و هنوز گاری سوار میشن حق ندارن راجع به این ماشین حرف بزنن
1397/4/24
این ماشین عالیه حرف نداره کلا بدون نقص فنیه لطفا کسانی که ماشین های اشغال داخلی سوار میشن راجع به این ماشین حرف نزنن این ماشین تو این رنج قیمت عالیه هر کس میگه بد قیافس عمو خودت بد قیافه ای همچین میگن بد قیاس انگار مازراتی سوار میشن بعد به این میگن بد قیافه داداش تو برو پراید خوش قیافتو سوار لیاقتت همونه
1397/4/25
این ماشین عالیه هر کی میگه این ماشین زشته حاجی خودت زشتی لطفا نظر های منطقی بدین من حتی فنی این ماشینو از نظر استهلاک در حد کره ای ها میبینم بعد یک مشت آدم نفهم و احمق که محکومن گاری داخلی سوار شن میان به این میگن بدرد نمیخوره همین احمق هایی مثل شما با این تعصبات بیخود و پیرزنانه وضعیت مملکتو به این روز انداختن شما که با ماشین های اشغال داخلی طلسم شدین مجبورتون نکردن که پشت این ماشین بد بگین بودند اینکه حتی از نزدیک دیده باشین😒😒😒😒😒😒😒
1397/4/27
زشت تر از این ماشین فقط سیناد کیش خودرو هست که منقرض شده،ماشین دست دو ژاپنی با همین قیمت صد شرف داره به این ماشین،خداروشکر همه پولدار شدن ماشین چینی هم فراوان،یادشون رفته تا چند سال پیش پراید هاچ بک رو میپرستیدن و پاترول هرکی داشت،رضا شاه بود
1397/4/29
بعید میدونم سوار این ماشین شده باشی ،خدایی سواری فوق العاده ای داره ،البته نمیدونم ازش چه جور رانندگی رو میخواین
1397/4/29
این آدم های عوضی که میان میگن آشغاله( که البته خودشون آشغالن) حتما مال سایپا یا ایرانخودرو هستن که بعد از شکست بزرگشون مقابل s5 دارن پشت سر این هم حرف در میارن واقعا که 😒😒😒😒😒
1397/4/31
قیمت جک اس3:
اولین باری که اومد 73تومن بود(پاییز96)
در طرح دوم فروش شد 78تومن(زمستان96)
در طرح سوم فروش شد 87تومن(خرداد97)
و در آخرین طرح فروش که بسته هم شده توسط کرمان موتور شد 105تومن(تیر97)
اما کلا اینا به کنار اگر این ماشین رو بخواین صفر نقدا و فوری بخرید باید 110 تا 125 تومن داشته باشید و بگردین تو بازار شاید پیدا کنید!
حالا حتی تو این رنج قیمت هم باز به چینی های دیگه می ارزه
پس خواهشا اگه کسی دنا سوار شده اومده کامنت داده که من راضیم از همون دنا لذت ببره!
اینو نوشتم چون عادت داریم وقتی دستمون به گوشت نمیرسه بگیم بو میده!
1397/5/2
این ماشین عالیه نسبت به ماشین های چینی دیگه حتی بنظر من بالای 140 میلیون هم میارزه عالیه😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😌😉😉😉😉😉😉
1397/6/1
سلام دوست عزیز ۸۸ واقعا براتون متاسفم هرچنداین ماشین خوب باشه سوارشو ولذتش راببر کرمان موتور خودش هرماه بالامیبره قیمت را بنده خدا چرانظرمیدی ۱۴۰ می ارزه چینی ها مترصد چنین تحریمی بودن که ایرانی ها را دراین خصوص بدوشن دیگه شمانگو ۱۴۰ میارزه آخه کجا این ماشین ۱۴۰ تومن باید قیمتش باشه بااین قیمت پارسال این موقع میشد کراس اورکره ای سرحال خرید درسته که الان بااین اوضاع ارز ومسائل دیگه الان توبازار۱۱۵ تا۱۲۰ هست ولی اینطورهم نمیمونه خواهشا قیمت نده فردا کرمان موتور اعلام میکنه ۱۵۰ پیش باسودمشارکت وقیمت غیرقطعی همین شما بچه پولدارها هستید که قیمتها رابه اینجارسوندید نکنیداین کارهارا ماشینتو سوارشو استفاده کن اگه خواستی روزی عوضش کنی بگو ۲۰۰ میلیون دست دومش را شاید یکی خیلی پول دار بود خواست برای نوکر درخونش ازشمابخره که نوکرش بره نان بگیره مردم ترخدا کلا مدتی ماشین عوض نکنید باهمون پراید یاهرماشین یاموتور اگه دارید بسازید تاچینی ها و جاده مخصوصی ها وکرمانی ها وتبریزی ها وکاشانی ها ومشهدی ها به مروم التماس کنن که تراخدا بیایید تحویل فوری ببرید این قیمتها رادلال ها درست کرده اند الان ایران خودرو ماشینهاش را داده به نمایندگیهاش اونها هم به اسم تحویل فوری وکارتکس ومال مشتری بهرقیمتی دلشون بخواد میدن به ملت ترا خدا اگه فعلا نیاز ۱۰۰ درصد ندارید مدتی تحریم کنید خریدرا
1397/5/2
این ماشین عالیه هی موتور موتور نکنین آگه به موتور بود هاوال h2 با 140 اسب بخار سربالایی نمیموند در سربالایی ها مهم ترین آیتم عملکرد درست موتور گیربکس است چون تو دور موتور پایین توربو اصلا راه نمیافتد آگه به حجم موتور بود پس چطور رنو تالیسمان با موتور 1600(مثل جک s3) تو سربالایی مشکلی نداره؟؟؟ ماشین های جک این مشکل که بقیه چینی ها تو سربالایی دارن رو برطرف کردن آنهایی که میگن کشش موتور پایینه بخاطر اینه که روی حالت اتومات از حالت D استفاده میکنن درحالی که حالت D سه چهارم موتور رو به میاندازه ولی آگه میخواین کل قدرت موتور رو داشته باشین که هم تو سربالایی هم تو شتاب به مشکل برنخورین باین روی مد s یا بزارین روی حالت دنده ای که کل موتور رو داشته باشین و دوباره نمی گم این ماشین عالیه از هر لحاظ نسبت به چینی های دیگر به نظر من در ایران بالای 150 میارزه . شما برو تو یه سایت معتبر بزن ببین پر فروش ترین کراس آور چین چیه بعد میفهمی این ماشین واقعا ماشین خوبیه😆😆😆😆😆😆😆👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👏👋💓💓💓💓💓💓💓💓👌👌👌👌👌👌
1397/5/8
تمام کسایی که میرن ماشین چینی میخرن مجبورن ازش خوب بگن..چاره ای ندارن...هیچ ماشین چینی به ادم حس اطمینان تو رانندگی رو نمیده..من خودم برلیانس و ام وی ام و جک اس 5 داشتم...باید عرض کنم خدمتتون که برلیانس که موتور سوزوند و مدارکشم موجوده..کسی خواست نشونش بدم..بقیه چینی ها هم اینقدر حس بدی به ادم میدن که وقتی تو جاده میری باهاش احساس راحتی و امنیت نمیکنی....دوستانی که چینی میخرین مطمعن هستم همتون پشیمونین و مجبورین از ماشینتون تعریف کنین که بازار دست دومش خراب نشه..ولی به امید روزی که همه ایرانی ها ماشین با کیفیت در رده جهانی سوار بشن
1397/5/21
دوست عزیز من اینجا گفتی دیگه هیچ کجا نگو تلیسمان موتورش 1600 توربو هست و قدرت موتورش از ماکسیما که موتورش 3 لیتری هست قوی تره توربو داریم دور موتور 1.5 شروع میشه توربو داریم رو 3000 تازه یادش میوفته عمل کنه یا نه
1397/6/1
سلام دوست محترم میدونم ذوق داری که سوارمیشی مبارکت باشه ومیدونم که ماشین خوبی هم هست اما دلیل نداره شماهم مثل دوست عزیز ۸۸ بگید ۱۵۰ میلیون هم می ارزه چینی ها مترصد این نقطه ضعف ها هستن واقعا اگه دلال بازی نشه قیمت این ماشین همون ۱۰۵ میلیون ولی دلال ها خودشون دست دارن ثبت نام میکنن بنام تمام اعضی خانوادشون بعد میریزن توی بازار وخودشون این قیمتهای فعلی ۱۱۵ تا۱۲۰ را روش میزارن تازه همه دلال هاخرید سری اول راالان ریختن توی بازار که خریدخودشون ۸۶ میلیون بوده واقعا شمالطف کنید اگه تعریف هم میکنید فی ندید که خیلی بدترمیشه ممنون ببخشید
1397/5/9
آقا بابک این چرتو پرت هارو از کجات درمیاری جک s5 حس بدی به آدم میده ؟؟؟ بدبخت تو بهت ماشین خوب نیومده قول میدم تا حالا سوار s5 نشدی قدرت موتورش یه جوریه که توسان هم مقابل سوسک میشه اون وقت تو پشتش حس خوبی نداری!!!!!برند جک بهترین چینیه و برای آدمی مثل تو پراید بدرد میخوره که بهت حس خوب بده نه جک.... مثل این میمونه من الان سوار اودی شم بگم وای چه حس بدی داره خب یعنی چی !!!! قول میدم اصلا تا حالا ماشین سوار نشدی چه برسه به چینی مردک خر سوار
1397/5/14
من خودم ماشین چینی سوارم -- واقعا برای امثال شما متاسفم که برای یه ماشین آشغال چینی اینگونه به دیگران توهین میکنید - جک S3 و s5 هم یه آشغالین مثل بقیه چینیها که به خاطر شرایط مملکت مجبوریم با این قیمتهای نجومی بخریم و سوار شیم -مخصوصا s3 موتور 1600 و گیربکس cvt !!!!!!!!!!!!!! دیگه تکلیف معلومه یه لاک پشت واقعی -
1397/5/16
سلام من این ماشینو ثبت نام کردم و قبل از اینکه تحویل بگیرم نظرات کاربرانی که توی سایتها بود دلم زد و خواستم قبل از تحویل بفروشمش ولی بهرحال یک هفته است که تحویل گرفتم
1- خدا رو شکر که این ماشین نازنین رو نفروختم
2- کیفیت قطعاتش غیر قابل مقایست با چانگان و تیگو اصلا به چشم پیداست .
3- دیگه هیچوقت ماشین ایرانی نمی خرم .
4- کسایی که ثبت نام کردن به نظرات اشخاصی که حتی یکبار هم سوار نشدن توجه نکنن .
عالیه خیلی دوستش دارم
1397/5/18
والا ما تو هر سایتی رفتیم تعریف جک s3 رو شنیدیم
1397/5/24
سنسور باران ؟؟ 6 کیسه هوا ؟؟ رینگ 15 اینچی؟؟؟ همین چند تا اشتباه ناشیانه کلیت این بررسی رو زیر سوا میبره
1397/5/25
سلام خداروشکر۱۵روزه ماشینوتحویل گرفتم جون مادرتون اونایی که تاحالا این ماشینوازنزدیک ندیدن نظرهای دروغ ندیدقبل ازاینکه برم کرمان موتورازهمه ماشینای چینی بدم میومدوهرکی فحش میدادلایک میکردم ولی تازه میفهمم این ماشین چقدرعالیه ماایرانیهاعادت داریم ندیده ونشنیده روی همه چی قضاوت کنیم تمام اونایی که ازماشین چینی بدشون میادیکبارمثل من برن توکرمان موتوروازنزدیک ماشینا روببینن صددرصدنظرشون عوض میشه تعصب من خیلی بدترازشما بودولی عوض شدچون پیشرفت چینیهاروازنزدیک دیدم ممنون
1397/6/9
درپاسخ به ادمین بایدعرض کنم شمااصلا داخل سایت کرمان موتورنشده اید که میگویید نوشته ۱۱۸ اسب بخار و۶ ایربگ این قضیه ۱۱۸ اسب بخاررامن درسایت ماشین ۳ دیده ام که درمقایسه این ماشین وهایما اس ۵ خیلی هایماراکوبیده ودرابتدا وداخل متن زمان مقایسه نوشته ۱۱۸ اسب بخار ولی درمشخصات فنی قیدشده ۱۰۷ اسب بخار و۶ ایربگ هم فیس جدید مونتاژ خودچین ودرچین هست نه اس ۳ کرمان موتور کرمان موتور ۲ ایربگ گذاشته براش و۴ تاش رابالاکشیده ازطرفی توی سایت کرمان موتور نوشته ۱۰۷ اسب بخار پس هیچ غرضی متوجه نویسنده خودروبانک نیست بلکه نسبت به ۲ موضوع واقعیتی که بوده عنوان کرده وحالا هرکسی ازاس ۳ خوشش اومده وخریده مبارکش باشه انشاءاله بسلامتی سواربشه وخدای نکرده صحنه ای هم پیش نیاد که چون ۲ تاایربگ داره خسارت جانی به کسی بزنه امیدوارم فرهنگ رانندگی درایران باتوجه به جاده های درجه ۳ و۴ که ماها داریم درست بشه دراین جاده ها مرسدس AMG 63هم که داشته باشیم اگه حواسمون پرت باشه وخواب آلودپشت فرمون بشینیم وبخواهیم بگازونیم بازهم درخطرهستیم پس سعی کنیم واقعا رانندگی کنیم نه لج ولج بازی که خدای نکرده صحنه دلخراش برای خودمون وخانوادمون وبیگناه طرف مقابل درست کنیم انشاءاله
1397/6/12
هی بیخودی ایرادهای من درآوردی از این ماشین و یه سری خودروهای خارجی مخصوصا چینی نگیرید هر چی باشه از ماشین های ما ایرانی ها یه سر و گردن بالاترند.اینکه گفتیم ۳ نفر نمیتونن عقب بشی من مگه گوریل میخواد عقب بشینه چطور توی ۲۰۶ و پراید ما ۳ نفر جا میشه ولی توی این نمیشه و سقفش که نوشتیم با قد ۱۸۰ مشکل ساز میشه دیگه سقفش حداقل از پراید و ۲۰۶ خودمون که کوتاه تر نیست.اصلا میدونین چیه ما ایرانی ها عادت کردیم از کالای چینی بیخودی ایراد بگیریم در حالی هم از اجناس ما بهترو و هم خودرو و کلا کالاهای خودمون ده برابر چینی ایراد دارن و همینه که پیشرفت نکردیم و نخواهیم کرد
1397/6/24
با سلام به دوستان يك ماه است كه ماشين را تحويل گرفته ام از نكات مثبت . فرمان ان واقعا انقدر نرم است كه مايه ارامش راننده است . در سرعت كم و در داخل شهر ماشين واقعا نرم است . نسبت به قيمت ان كيفيت ادوات و صندلي و ابشن ان متوسط ميباشد و نسبتا قابل قبول است . در مورد صدا داخل كابين لاستيك فابريك ان يزد تاير بود خيلي صدا به كابين منتقل ميشد كه با لاستيك كره اي تعويض كردم فقط دردور بالاي موتور نسبتا صدا به داخل كابين مي ايد نه انقدر كه ازار دهنده باشد ولي در دور كم صدا بعد از تعويض لاستيك به راحتي از نصف هم كمتر شد ولي در سرعت بالا صداي باد مقداري كم ازار دهنده است در مورد شتاب اين ماشيم سيستم ان طوري تنظيم شده كه به دليل كم كردن مصرف ان در دور موتور پايي دنده عوض ميشود اگر در سرعت اولي و يا سرعت زير صد كيلومتر دنده را به صورت دستي عوض كنيد احساس كم بودن شتاب نميكنيد ولي در سرعت بالا مواقع سبقت كه احتياج شتاب انچناني داريد احساس ضعف و قدرت اين موتور براي شما محسوس ميشود در كل اين ماشين براي داخل شهر در اين رده قيمت جهت خانواده مناسب است مخصوصا فرمان نرم .ابعاد مناسب نرم .بيصدا بودن البته بعد از. تعويض لاستيك . مصرف كم ان . قيمت مناسب . البته اگر هر خودرو نسبت به هم رده و هم قيمت ان مقايسه شود نتيجه بهتر ميشود موفق باشيد
1397/7/15
با سلام به دوستان عزیز کلا چینیا خوبا مشیناشونم خوبه هرکدوم و که سلیقتون میکشه بخرین برین حالشو ببرین فقط از ایران خودرو و سایپا نخرین که جان و مالتان بر فنا است گول کره ای ها را هم نخورید که کلا ناز و ادا دارن کیفیتشون خیلی پایین تر از چینی هاست با قیمت 3 برابر که کلا ارزش خرید ندارن کسانی هم که ماشین المانی یا ژاپنی دارن خوشا به سعادتشون ولی باید ببنید استرس و وحشتشونو وقتی یک پراید سوار از جان گذشته بصورت انتحاری میپچه جلوشون اون موقع قیافشون دیدنیه
1397/10/13
سلام
بنده قبلا به ترتیب این ماشین ها را سوار شدم:
پیکان . 206.405.سمند.ریو. آزرا ، سوناتا ، ماکسیما، ام وی ام 520 ،آوانته، لیفان 620 ، اسپرتج، جیلی و آخری سراتو 2008 که متاسفانه بعد از 1000 کیلومتر که دست من بود یاتاقان زد و باعث شد برم تو نخ عوض کردن ماشین خیلی تحقیق کردم برای خرید ماشین بین 100 تا 150 میلیون تومان اتفاقا با این صفحه و جک اس 3 آشنا شدم حقیقتا اصلا خوشم نمیاد از ماشین شاسی بلند و نهایت بعد از خواندن نظرات ارزشمند دوستان در این مکان تصمیم گرفتم این ماشین را برای مسافرت بگیرم و کنارش هم یک تیبا برای امور روز مره
و بالاخره چند روز دل رو به دریا زدم و یک دستگاه مشکی صفر از این ماشین خریدم 149 میلیون تومن نتیجه 5 ساعت رانندگی امروز
– واقعا فکر نمی کردم این قدر عالی باشه حسی که فرمان برقی این ماشین به راننده منتقل می کنند واقعا غیر قابل وصفه خیلی عالیه.
– نظرات را که خونده بودم فقط یک نگرانی داشتم قدرت و سرعت ماشین و برای من که تا یک هفته پیش سراتوی موتور 2000 با آن شتاب و قدرت فراوان نزدیک 140 اسب بخار چیزی احساس نکردم بنا دارم شنبه با این ماشین از قم به تهران برنم و توی اتوبان تستش کنم طبیعی است نتیجه تست نهایی را خدمت همه سروران عرض خواهم کرد.
جمع بندی :
1- اصلا به اعداد و ارقام درمورد موتور این ماشین اهمیت ندید سوار شد دور بزنید و بعد تصمیم بگیرید
2- تنها نکته ای که تو ذوق من زد فقط آینه های کار شده روی درش یود.
3- صندوق عقب این ماشین بسیار بزرگ و غافلگیر کننده است.
4- دوربین عقب بسیار بی کیفیت است.
5- کاش مانیتورش آندروید بود
6- اتاق بسیار جادار و بزرگ است حتی برای بنده با قد 185 و وزن 125 کیلو واقعا صندلی خوب و راحتی داره
7- دور زدن با این ماشین بسیار راحته و شعاع گردش کمی دارد.
8- صفحه کیلومتر بسیار زیبا و جذاب
چند تا هم سوال دارم :
هزینه تعویض روغن گیربکس چنده ؟
نصب کیلس و آینه برقی به گارانتی ماشین خللی وارد می کند یا خیر ؟
وقتی صندلی های عقب را می خوابانیم برای تخت و یا حمل بار استفاده کنیم ستور پرده چادر طاقچه عقب را می توان برداشت یا خیر ؟
لاستیک ها را باچه لاستیکی عوض کنم بهتر است؟
در چه کیلومتری به نمایندگی مراجه کنم
1397/10/14
سلام
دیشب با ماشین زدم به جاده و رسیدم تهران و الام هم شهرک محلاتی منزل یکی از اقوام هستم چند نکته هست که به شرح ذیل عرض می کنم :
1- ترکیب کروز کنترل و گیربکس cvt واقعا عالی است در کل فکر نمی کردم cvt اینقدر خوب باشه شاید یکی از دلایل نرمی بیش از حد این ماشین وجود همین گیربکس باشد.
2- نگرانی که داشتم برای عبور از سر بلایی ها و شیب های تند واقعا رفع شد و اصلا نباید بهش فکر کرد خیلی عالی بود و احساس نمی کردم که فشاری روی ماشین است.
3- از لحاظ فنی موتور و گیربکس و سیستم تعلیق اصلا نباید نگران بود این ماشین فراتر از انتظار است
تنها چیزی که توی ذوقم زد:
نمی دونم چرا خودرو ساز های داخلی برای مونتاژ قطعات پلاستیکی و لاستیکی خودرو باید از قطعات بی کیفیت و به درد نخور استفاده کننده !
با این که ماشین 380 کیلیومتر بیشتر راه نرفته لایه دومی که از وسط سقف داشبور شروع می شود اندازه چند میل دهن باز کرده و وقتی فشار می دهم دوبار باز می شود و جیر جیر خاصی دارد ، یه هولدر موبایل از این های که به دریچه هوای کولر نصب می شه داشتم که نصب کردم با کمال تعجب امروز صبح دیدم که باعث شده قاب دریچه کولر از جاش دربیاد مجبور شدم زه نقره ای زیر داشبورد را باز کنم و خارها و گیره هار با چسب دوطرفه محکم کنم و جا بزنم که بهتر شد پیچش رو مجکم کردم و زه رو جا زدم و وقتی تست کردم دیدم همه دریچه کولر های روی داشبور با یک کشش ساده از جاش در میاد .
اگر مقایسه کنیم ماشین های وارداتی 5 تا ده سال گذشته را و مقایسه کنیم با مونتاژ داخل واقعا نمی دونم بعد از چند سال این قطعات چه وضعی پیدا خواهند کرد. یادم هست برای لیفان 620 هم همین مشکل بود ولی قطعات فنی ماشین حرف نداشت.
1397/11/15
من ۲ ماهه که این ماشین رو خریدم و در جاده اهواز به آبادان با سرعت بالای ۱۴۰ کیلومتر رفتم خیلی نرم و با کمترین فشار به موتور بود...داخل کابین حس خوبی داره...صندوق جاداره ...فرمونش بسیار نرم و راحته...دستگاه پخش و نمایشگرش عالیه..اورگونومی داخل کابین بسیار خوبه و دسترسی به امکانات راحته...در کل راضیم
میثم از اهواز
1397/11/25
سلام به همه دوستان عزیز
بزرگوران صاحب نظر هر شخصی هر کالایی هر حیوانی باتوجه به ضعف ها و قدرت هاش یک نمره از صفر تا بیست داره.... تروخدا انقدر تعصبیو صفرو صدی نظر ندین.... این ماشین و هر ماشین دیگه نه انقدر بده که اسمش به آشغال نه انقدر خوبه که بشه خدا.... بر مبنای قیمت و توانمندی و امکانات و شرایط خودمون و شرایط خودروهای وطنی به هر ماشینی یک نمره بدین.... بجای بحثای بی فایده
این تفکر ابلیس خدایی یا همون نظر صفرو صدی مملکت مارو بدبخت کرده... مدل رای دادنمونم همین طوریه... یه روز میگیم آقای فلانی خداست و آقای بهمانی ابلیسه چند وقت بعدش میگیم نه اشتباه کردیم بهمانی خدا بود و فلانی ابلیس.... در حالی هر کسو برمبنای کارایی و توانش و رزمش و عملکردش میشه بهش نمره داد نه اینکه بگیم تویه یک کلمه خوبه یا بده..... جان هرکسی دوست دارید ازین تفکر اهریمن اهورایی که از دوران کوروش کبیر و عزیز رو ما ایرانیا نصبه فاصله بگیرید و به هرچیزی یک نمره بدین نه اینکه فقط بگین خوبه یا بده.....

در مورد این مطلب و این ماشین هم هرکس بنا به بودجه و علاقش می تونه انتخاب کنه که این ماشینو استفاده کنه یا نه

عزیزی گفتن من ماشین کارکرده ژاپنیو به چینی ترجیح میدم بخاطر اعتبار برند ژاپنی
عزیزی گفتن من بخاطر گیربکس بلژیکی و موتور میتسوبیشی این ماشینو مناسب می دونم
عزیزی گفتن نظرات غرض ورزیه و با نیت سو مثلا تخریب بازار این مطالب ارائه شده
و هزار تا مطلب دیگه
نظر بنده حقیر هم اینه وقتی خودرو دنا پلاس توربو ۴ ایربگ الان که پست میذارم حدود ۱۲۵ میلیون قیمتشه رنو ساندرو استپ وی ۱۳۲ میلیونه و جک اس ۳ با امکانات نسبتا بیشتر با اختلاف کمی از قیمت حدود ۱۵۳ میلیون قابل خریده طبعا تمایل دارد جکو بخرم و تعصبی هم روی جک و هیچ ماشینی ندارم و می دونم این ماشین هم مثل همه ماشینای دیگه نقاط ضعف و قوت داره...
در کمال اینکه نظر همه عزیزان برا من محترمه...
لطفا باهم مهربون باشید و دوستانه و بدون تعصب نظر بدین.... این کارخونه جک نه برای پدر منو شماست نه برای پدر دشمن منو شما.... دنبال کسی هم نکرده که ملت باید بخرید یا نباید بخرید.
یاعلی مدد
انشالله همه عزیزان موفق باشن.
1397/11/28
باسلام ممنونم از راهنمايتون خدا خيرتون بدهد بسيار سپاسگزارم
1397/12/11
از نظر من به این نوع نوشتن نویسنده نقد نیست بیشتر حملست . بابا من این خودرو رو دارم والا خیلی ازش راضیم .
مزایا : مصرف کم > فضای جا دار و عقب و جلو > هندلینگ عالی > قدرت عالی در سربالایی ها > گریبکس بدون خنگی و عملکرد عالی > صدای موتور بسیار کم
معایب : خدمات پس از فروش کرمان موتور واویلا > قطعات یدکی گرون> مثل تمام بقولی شاسی بلند ها تکون نسبتا زیاد در جاده . >
1397/12/18
ببخشید ولی اینجوری که ایشون این ماشین رو مورد انتقاد قرار دادن که انگار اندازه پرایدم ارزش نداره امیدوارم مافیابازی توی این سایتا تموم شه
1397/12/18
سلام بر هموطنان عزیز. جک اس 3 در بین رقبا بهترین ماشینه. من هم شاسی بلند داشتم هم سواری های دیگه. به جرات میشه گفت این بهتر از اوناس. شاید در سربالایی با 5 مسافر کمی بنظر از شاسی بلندای دیگه کم قدرت تر به نظر بیاد ولی به نسبت قیمت خیلی خیلی بهتره و سگش به ماشینهای وطنیمنون متاسفانه می ارزه. قول میدم سال بعد تو رنج 300 هزار تومن باشه این ماشین
1398/1/23
سلام
من اسفند ۹۷ میخواستم سراتو ۲۰۰۰ اپشنال سایپا بخرم که تو ۱۰ روز ۵۰ میلیون گرون شد و به خودم گفتم ماشین مدل ۱۰ سال پیش بدون esp و گرمکن صندلی و ترمز کاسه ای ۲۶۰ تومن نمی ارزه
یکی از دوستام چانگان cs35 داشت و یکی دیگه جک اس ۳ هر دو خاکستری ،اول طراحی چانگان به نظرم معقول تر میرسید و اوایل جک رو مسخره میکردم ولی هردو ماشین رو بارها و بارها نشستم و روندم و آخر نظرم عوض شد و جک خریدم
به نظر جک و چانگان تو موارد زیر از نظر من متفاوت بودن :
۱. جک شتاب و کشش بیشتری نسبت به چانگان داشت و رانندگی نرمتر و دلچسب تری از نظر من داشت
۲. وقتی دنده رو در حالت درایو قرار میدادم چانگان برای راه افتادن مثل اچ سی کراس تاخیر و به اصطلاح خنگی داشت و مکس میکرد که آزار دهنده بود ولی جک هیچ تاخیری نداشت و زود به پدال گاز واکنش نشون میداد
۳.ترمز در جک عملکرد سریعتر و قوی تر و تیز تری از چانگان داشت
۴.تعلیق و فنربندی جک از چانگان بهتر و نرمتر بود
۵. کولر چانگان در تابستان پشت چراغ قرمز دم میکرد ولی کولر جک یخچال بود ،البته دوستم گفت که فراخوان دادن برای اصلاح و رفع عیب کولر چانگان
۶. بخاری جک خیلی قویتر از چانگان بود و زودتر داغ میکنه
۷. جک مونیتور و رهیاب و دوربین دنده عقب داره که چانگان سایپا نداره و ۵ تومن هزینه داشت که دوستم خودش نصب کرده بود
۸. از همه مهم تر جک esp داره و چانگان نداره که خیلی مهم و حیاتی هست
۹.جک ۶ حالت تیپ ترونیک داره و چانگان ۴ حالت
۱۰.صندوق عقب جک بزرگتره
۱۱.جک ۳ سال و چانگان ۲ سال گارانتی داره
مزایای چانگان هم:
۱. وجود اینه تاشو برقی که برای جک هم با ۱.۲ میلیون نصب میکنن
۲.گیربکس کم خرج تر و با طول عمر بیشتر (گیربکس جک cvt هست که حساس تره و بیشتر باید مراقب بود )
1399/4/18
آفرین..منم همه نظرات شما رو تایید میکنم در طول این دوسال و نیم که جک دارم
1398/2/3
من این ماشین رو خریدم که سود کنم و بفروشم بره. قبلش مزدا ۳ نیو داشتم. صد در صد به مزدا نمیرسه. مزدا جان من بود که برای خونه فروختم. ولی این رو میخواستم بفروشم دیدم قابل قبوله. ماشین خوبیه. اگرچه به مزدا نمیرسه ولی آشغال نیست خیلی هم عالیه. درسته موتورش ضعیفه ولی اشغال اون ماشین‌های ایرانی هستند که مثل سرطانه نه ماشین به این نرمی. من که خوشم اومده و تا الان نفروختم. میگم موتورش ضعیفه ولی کافیه. شتابش هم خیلی خوبه. فضاش که واقعا کافیه. پولشم کم نیست تو این وانفسا من مزدا رو ۹۳ دادم رفت این رو خریدم ۱۶۰ تومن. بازم میگم جک ماشین خیلی خوبیه
1398/2/6
سلام به همه . من برای اطلاعات گرفتن خیلی تو سایتا میچرخم . ولی متاسفانه فرهنگمون خیلی ضعیف هست . خیلی از دوستان مشخص هست حتی یکبار هم نشستن داخل ماشین و نظر میدن . من این ماشینو داشتم و یه مدت بعدش به علت مشگل مالی فروختم . ماشینای زیادی به علت موقعیت کاریم نشسم . این ماشین . ماشین خیلی خوبیه ( نرم . هماهنگ بودن گیربکس و موتور . تاخییر نداشتن دنده . جادار بودن و .... ) شکل ظاهر هم یه چیز کاملا شخصیه . من با این ماشین هم سمت رشت و تبریز رفتم ( ۴ نفری ) خیلی ایده ال بود ولی هرچی پول بدی اش میخری . موتور ۱۶۰۰ تو جاده تبریز حس میشد و اگر ۱۸۰۰ یا ۲۰۰۰ بود خیلی بهتر بود که اونجوری باید s5 بگیری . در کل تو شهر عالیه و تو سفر طولانی هم اگر نخوای ۱۵۰ تا بری خوبه . مسافت طولانی ۱۱۰ خوبه که بهش فشار نیاد ( مرسی که خوندین ) راستی دوستانی که میخوان بگن من اصلا ماشین نداشتم و ..... تو هر شرایط حاضرم با دلیل باهاشون بحث کنم تا الکی پشت کسی حرف نزنن . لطفا فرهنگمون رو خراب نکنید
1398/3/12
سلام.
دقیقا این یک ماشین شهری هستش و برای جاده هایی با شیب نسبتا تند اصلا مناسب نیست چون خسته کننده میشه!!! البته برای من که تحمل ندارم. یه چیزی هم که هست اینه که ما خدایی پول آشی که دادیم کمم نیست!!!
در کل من راضیم ازش، توسان داشتم زانتیاداشتم و سراتو، توی شهر این ماشین فوق العاده هستش و پیشنهاد میکنم حتما یه بار درایو تست رو انجام بدید.
1398/3/7
چرا یک درک با این خودرو نمیذارین
1398/3/19
من این ماشین سوار شدم. در حد تست دایو. و راجبش اطلاعات بدست آوردم.
کسی راجب میزان عمر مفید گیربکس و موتور این ماشین اطلاعی نداره، چون ماشین جدید هستش و امتحان پس نداده محسوب میشه. قطعا این موضوع برای کسی که عادت به تعویض مکرر ماشین نداره و بعد از خرید یک ماشین صفر، سالهای سال ازش استفاده میکنه (مثل دوستان اهل اصفهان)، نگران کننده خواهد بود. اما راجب سواری و راحتی به نظرم برای کسی که اهل هیجان نیس و صرفا یک ماشینی برای تردد در شهر و چند مسافرت در سال به همراه خانوداه، نیاز داره، گزینه خوبی خواهد بود. داخلش به نصبت راحته، کراس هستش و قطعا نسبت به ماشینهای وطنی حس بهتری به آدم انتقال میده. جمله آخر اینکه یک ماشین متوسط برای آدمهای متوسط. (منظورم از آدم متوسط شخصی هستش که از ماشین فقط یک سواری معمول میخواد و اهل هیجان و آفرود و درگ و ... نیس و چند مورد منفی مثل صدای زیاد فن دریچه ها و یا عدم تطبیق دمایی سیستم تهویه اتوماتیک و صدای موتور در دورهای بالا روی اعصابش نیس.
1398/4/16
سلام دوستان
ما اين ماشينو ٢ ماهه داريم
از لحاظ موتوري خيلي ضعيفه
وًصداي داخل اتاق زياده
حد اقلش اينه از ماشيناي ايران خودرو و سايپا بهتره
1398/6/10
خیلی ظاهرش قناصه
1398/9/20
خیلی خوب بودولی موتورجک خیلی خیلی خوب بود.
1398/10/15
اين ماشين يه جورايي از بغل دماغه جلو تا شيشه جلوش خيلي ناجوره يعني مزحكه. سوارش نشدم ولي با توجه به ظاهرش برام قابل قبول نيست حتي سواريش. ماشين بايد ظاهرش درست باشه ال نود طلا هم بشه يه قوطي كبريته.
1398/11/14
لطفا خودروی سال ۹۹ را با
لاستیک بزرگ
قدرت موتور ۲۰۰۰ تحویل دهید
کیفیت بیشتر یعنی فروش بیشتر و سود بیشتر
1398/11/25
لوازم یدکی جک S3 براحتی گیر میاد یا نه ؟ برای روغن موتور و روغن گیربکس از چه روغنی استفاده کنم؟ این ماشین تسمه تایم داره یا زنجیر؟
1398/11/28
من نزدیک دوسال جک اس ۳ دارم وتابحال بغیرازسرویس های دوره ای هیج خرجی نداشته ماشین بسیارنرمیه وسواری لذت بخشی داره توسربالایی بسیار خوب عمل میکنه دنده درایو واسپرت داره و۶ دنده دستی دوستان این ماشین بهترین گزینه برای خریدوازدوستانی که تابحال این ماشین ونداشتند خواهش میکنم نظر ندید تابانظر اشتباهتون کسی به دردسر نندازید ومدیون بشید اینجا کسایی نظر میدن که ماشین دارندهمگی موفق باشید
1399/1/28
با سلام خدمت دوستان عزیز من کاری ندارم مااشین خوبیه یانه چون سوارش نشدم، اما خدایی توی این بازار داغون این ماشین ارزش 350 میلیون پول نقد رو داره؟ اصلا از بحس چینی ها بیایم بیرون الان مردم پرایدم با قیمت 75 میلیون شده آرزوشون! این ماشینا که دیگه دست نیافتنین.من خودم الان یه دنا پلاس 97 دارم که دو سال پیش 51 میلیون برام تموم شد، اما الان به خاطر سود جویان و دلالان این ماشین 200 میلیون معامله میشه! اما در آخر ازتون خواهش می کنم این ماشین ها رو با این قیمت نجومی نخرید تا یکم قیمت ها منطقی بشن.
1399/4/18
امروزه هیچ چیزی سر جاش نیست.نه پراید قیمت هشتاد نودی میرزه نه این ماشین نه حتی بطر آب معدنی...بهتر نیست بجای نقد قیمت خودرو و ارزش‌گذاری مسایل فنی و امکانات و قابلیت های خودرو بچالش کشیده بشه تا انتخاب خریداران با چشمانی باز باشه
1399/4/18
بنام خرد
منم دوسال و نیم هست که این ماشینو دارم.قبلاهم بترتیب ۴۰۵و۲۰۶وپارس وزانتیا ماکسیما و رونیز ماشین خونگیم بوده و هیچ تعصبی هم روی هیچ کدومشون ندارم.... ماکسیما اگرچه بی رقیب و سالار جاده هاست ولی ایرادهای خودشو داره.زانتیاخوش استیله ولی پراستهلاک..رونیز خشک و بی امکانات وخلاصه که گل بی خار نیست اینم مسلما پر از کجی و کاستی و ایراده ولی باید محاسن و معایب در کنار هم آنالیز بشه و صد البته که در مقابل مقدار پولی که بابت داشتن هر کالا هزینه میکنیم.
من بی اغراق این ماشینو با همه کاستی ها و ضعفها یکی از بهترین های بازار این رنج قیمت میدونم.
چون خودم پایه یک هستم و دو دوره هم تمدید گواهینامه کردم پس کسی نمیتونه انگ غیر فنی بودن بهم بزنه.این ماشین تنها ماشینی هست که بعد از چهل هزار کیلومتر فقط و فقط روغن و بنزین و فیلتر هزینه داشته برام.حتی اندازه اثر انگشت هم جایی از موتور لکه چربی نداشته.سیستم تعلیق بی نظیری داره که فقط در خودروهای سدان انتظار میره.ترمز قابل اعتماد و خوبی داره.سیستم گرمایش و سرمایش بیش از حد انتظار داره گیربکس و موتور بی نهایت باهم ست و هماهنگه . بنظرم امکاناتی نظیر کنترل پایداری و کروز و سایر مزایایی که در این ماشین میبینیم نباید بخاطر چند اسب بخار بیشتر که موجب استهلاک زود هنگام ماشین میشه یا چرخهای کوچک و رینگ سایز نامناسب کارخونه باعث بشه چشم بر حقیقت محض ببندیم
چون با رینگ کوچک میشه تبریز و مشهد رفت و بدون اینکه احساس کنیم رینگ کوچکه اما در سرازیری ها سیستم کنترل پایداری و تثبیت سرعت تاثیر مستقیم بر سلامت ما و سرنشینان و خانواده مون داره
علی ایحال از دید من با این بازار پریشیده که باید سمند عهد عتیق بقیمت خون پدر ایران خودرو خریداری کرد و هر هفته هم برای رفع ایرادهای اون صبح علی الطلوع از خونه بیرون زد برای صف گارانتی و خدمات ضعیف پس از فروش این شرکت ماشین چینی ای که دوساله حتی برای سوختن یک دونه لامپ و فیوز منو تا نمایندگی نکشونده در واقع برام حکم بنز سفارتی داره نه جک چینی
عزیزان باید تعصب رو کنار گذاشت و حقیقت رو بازگو کرد
1399/4/18
ماشین بسیار عالی با امکانات روز دنیا در حد پولی که هزینه کرده ایم
1399/5/3
نقد و بررسی کارشناسانه باید بدون هیچ جهت گیری و حب و بغض صورت گیرد...من بارها و بارها شاهد بودم که همین آقایان باصطلاح کارشناس مراحم و الطاف خودشونو نثار خودروهای دموده و قدیمی و بدون هیچ آپشن و امکاناتی کردن که آراسته به لوگوی رنو و پژو فرانسه بوده...بدون اینکه حتی فکر کنن که خود فرانسه اصالتا جایگاهی در خودرو سازی اروپا نداره و تا ایتالیا و آلمان و انگلستان غولهای خودرو سازی هستن فرانسه هیچ جایگاهی نداره!! بعنوان مثال دنده یک به دو ۲۰۶که خیلی خیلی ضریب افتضاحی داره از چشمشون پیدا نیست ولی خوب بلدن ایراد بگیرن که سیستم تهویه مطبوع جک سردرگم عمل میکنه....برای تعویض لامپ چراغ مگان که باید حتی چرخ جلو و کایت زیر گلگیر هم پیاذه کرد بلااشکاله ولی از موتور میتسوبیشی ژاپن بلدن ایراد بنی اسرائیلی بگیرن.... ماشین افتضاحی مثل ساندرا استپ وی بدون حتی یه دوربین عقب و کروز کنترل در رده های وراکروز و بلکه لکسوس ارزیابی میکنن ولی از چرخ و صندلی و بوق جک اس تری هم ایراد میگیرن درصورتیکه این ماشین فقط در حد و اندازه های هاچ بک های بازار مثل ۱۱۱پراید و ۲۰۶باید مقایسه بشه
علی ایحال شما عزیزان کارشناس حرفاتون در حدی قابل استناد و استماع هست که پا رو از جاده انصاف بیرون نذارین... منصور و موید باشید
1399/8/11
یجوری از موتور میتسوبیشی این ماشین تعریف میشه که انگار موتور روز دنیا روشه :))))
یه موتور ۱/۵لیتری که از دم حدود ۹۰درصد چینیا ازش استفاده میکنن جزو موتور های از رده خارج حساب میشه دیگه اینقدر تعریف نداره :))
دیگه خیلی می‌خوان این موتور رو خفنش کنن میان یه توربو میندازن روش بعد هموطنان گرامی میان از پیشرفت ماشین سازی چین دم میزنن
این ماشین برای کشور های جهان سومی ای مثل ایران و روسیه و آمریکای جنوبی است تازه برای اونا فیس لیفتش هست نه این مدل :)
1400/7/17
تموم شد؟خیلی تاثیر گذار بود
حالا برو پرایدت رو سوار شو
1399/11/28
با این قیمت ارزش خرید نداره . پولتون رو تو جوب آب نریزید.
1400/2/10
کارشناسی خیلی مغرضانه بود
جک s3تو این رده قیمتی خیلی خوب و با کیفیت هست.خیلی بهتر از تولیدات داخلی هست که اکثراکیفیت درجه ۳چینی استفاده کردن
حداقل میدونی جک شرکت معتبر و درجه یک هست و تو خیلی از کشورها هم امتحان خودش رو پس داده.

اگه قصد خرید کراس آور دارید بهترین ماشین همین جک s3 هست.تردید نکنید
1400/9/20
با سلام دوستان لطفا به جای بحث در باره خودروهای مختلف و یا صحبت هایی کخ بیشتر جنبه سلیقه داره، تجربه تون رو در مورد خودروها به اشتراک بگذارید. فعلا همه تو این شرایط گیر افتادن و چاره ای هم نیست باید با همین خودروها ساخت اما می تونیم با نوشتن تجارب خودمون به انتخاب بهتر دیگران کمک کنیم. لذا پیشنهاد می کنم بنویسید این خودرو در جاده و در سفر از ابعاد مختلف چطور بوده؟ راحتی سرنشین کیفیت صندلی ها صدای موتور کشش در سینه کش ها و گردنه ها و یا مصرف بنزین و غیره طبق تجربه شما چطور بوده؟ کیفیت کار کولر و بخاری و فرمان و تعادل سر پیچ ها و خرابی ها و تعمیرات چطور بوده؟
با این کار اطلاعات مردم بیشتر میشه و باعث میشه با پولی که همیشه محدود هست انتخاب بهتری داشته باشن.
1400/10/8
اگر بخواهید بین دو خودرو s3 و دنا اتوماتیک توربو یکی را انتخاب کنید،در مجموع کدام خودرو برای شما قابل قبول است؟ممنون.
1402/8/26
سلام
کسی میدونه که ثبت نام اقساطی جک s3 کی هست؟