موضوعات داغ

ام وی ام 110S جدید – خانم کوچولو چینی با مهریه ای سنگین!

14 تیر 1395

عکس: بامداد صفائیان

آزمایش و نوشته: امین امیری فر

مقدمه

زمانی که دوو ماتیز به ایران آمد، نه ماشین های کوچک شهری و نه خودروهای کره ای هیچکدام محبوبیت امروزه را بدست نیاورده بودند. درنتیجه همه با تمسخر و گذاشتن اسامی مثل جارو برقی(!) و دوو مبتلا به عقب ماندگی ذهنی(!) سر به سر خریداران این محصول اقتصادی می گذاشتند و حتی برخی آن را یک اتومبیل واقعی نمی دانستند. اما دیری نگذشت که عملکرد خوب ماتیز زبان منتقدین را کوتاه کرد. نکات مثبتی مثل کیفیت و ایمنی بالاتر، تهویه مطبوع مناسب و مصرف سوخت پایین در مقایسه با پراید، این ماشین مظلوم را حسابی محبوب کرده بود و حالا دیگر حتی طرفداران پر و پا قرص پراید نیز احترام فرزند کوچک کرمان خودرو را نگه میداشتند (هرچند بنا به دلایلی از جمله فضای حمل بار و خصوصیات ظاهری، پراید همچنان مشتریان بیشتری داشت). اما پس از مدتی و با خروج محصولات دوو از کشور ام وی ام فرصت را غنیمت شمرد و با ارائه کپی چینی ماتیز (یعنی MVM110) موفق شد از بستری که خودروساز کره ای به سختی برای محصولش آماده کرده بود به خوبی استفاده کرده و به فروش مناسبی در کشورمان دست پیدا کند.

البته کاری به دعوای حقوقی GM (مالک دوو) بر سر این قضیه کپی برداری و اینکه تولید ماتیز در امریکا با نام شورولت اسپارک ادامه یافت نداریم اما خواهر ناخوانده ی چینی هم علیرغم کیفیت و بخصوص ایمنی پایین ترش نسبت به محصول کره ای، خریداران را کاملاً ناامید نکرد. اکثر دارندگان مدل 110 حداقل در دو سال اول خرید مشکلات عجیب برخی دیگر از چینی های نوپا (و یا برخی از محصولات وطنی) را نداشتند و از اتومبیلشان نسبت به قیمت پرداختی راضی به نظر می رسیدند. حالا چند وقتی است که مدل جدید این اتومبیل با کد S و ظاهر و باطن اندکی متفاوت در خیابان های کشور دیده می شود. امروز به لطف همکاری یکی از مالکین محترم که به تازگی اتومبیلش را تحویل گرفته به سراغش آمده ایم تا ببینیم پشت این چهره متبسم چه نکاتی نهفته است.

طراحی ظاهری

احتمالاً خوره های ماشین با خودشان می گویند این اسباب بازی عجیب و غریب دیگر چیست؟ نه خشونتی، نه جسارتی و نه ابهتی! پس به چه دردی میخورد؟! اما کمی صبر کنید. قرار نیست خودروسازان تمامی محصولات خود را با هدف رضایت دیوانگان سرعت و قدرت طراحی کنند. بخصوص برای اتومبیل های شهری که بهتر است ظاهرشان با باطن هماهنگی قابل قبولی داشته باشد. مثلا تجسم کنید یک فورد موستانگ عضلانی با موتور 1 لیتری تنفس طبیعی چقدر احمقانه به نظر خواهد رسید! بخاطر همین است که خودروهای بامزه ای مثل فیات 500 ، سیتروئن C1، اسمارت و ... خلق می شوند که علاوه بر ابعاد کارامد در شهر، با چهره های آرام و ملایم نظر مشتریان خاص خود را جلب نمایند.

برگردیم سراغ میهمان امروزمان. ام وی ام 110S یکی از همین اتومبیل های با نمک و بی ادعا (البته در رده قیمتی پایین تر نسبت به مثال های فوق) است که طراحی اش توسط شرکت ایتالیایی تورینو انجام گرفته ولی همچنان شباهت های کلی به پدرش دارد. در قسمت جلویی چراغ های بیضی درشتی که انگار همیشه در حال تعجب اند و سپری خندان قرار دارد که در کنار یک کاپوت کوتاه و شیشه ای بلند صورت ام وی ام را همواره شاد و خوشحال نشان میدهند! در قسمت جانبی خطوط بی هدفی به چشم میخورد که با حالت تخم مرغی اتاق هارمونی چندانی پیدا نکرده اما حداقل جلوی سادگی بیش از حد بدنه را گرفته اند. آیینه هایی جانبی هم بدون رنگ می باشند که البته برای یک اتومبیل شهری که هر لحظه در معرض برخورد قرار دارد، ایراد چندان بزرگی محسوب نمیشود؛ ضمن اینکه این آیینه ها با سایر قسمت های مشکی کار شده روی اتومبیل تا حدودی همخوانی دارند.

نکته دیگری که در طراحی جانبی ام وی ام توجه را به سمت خود جلب مینماید محل قرار گیری دستگیره درب عقبی است که در جایی غیر متعارف تعبیه شده. در ابتدا گمان کردیم هدف طراحان از این کار القای حالت اسپرت و دو درب (مثل آلفا رومئو جولیتا) بوده اما پس از مشاهده سایت اصلی چری (نام دیگر ام وی ام 110 ، چری QQ است) کاشف به عمل آمد که اهداف بسیار بزرگتر و مهم تری از طرز فکر سطحی ما پشت قضیه میباشد!! در حقیقت دستگیره به شکلی قرار گرفته که در کنار شیشه ی عقبی حرف Q را به ما نشان دهد و با این کار اشاره به نام اتومبیل یعنی " QQ " داشته باشد!

حال اگر ارگونومی دستگیره هم قربانی این امر مهم شده فدای سرتان. خوب درصورتیکه با پی بردن به این کشف بزرگ هنوز سر به بیابان نگذاشته اید به ادامه ی بررسی بازگردیم! در قسمت عقب اوضاع بهتر است و ام وی ام با طراحی نسبتاً جذاب چراغ ها و شیشه ای که حکم درب صندوق عقب را نیز دارد ظاهری مدرن به دست آورده و سپر نیز هماهنگ با دماغه طراحی شده است. به طور کلی نمیتوان گفت که ام وی ام 110 جدید اتومبیل زیبایی است اما در مقایسه با مدل قبلی پیشرفت قابل قبولی داشته و امروزی به نظر میرسد. در واقع با توجه به اینکه اکثریت مشتریان خودروهای تک منظوره شهری خانم ها هستند، ام وی ام به خوبی سلیقه زنانه را برای محصولش در نظر گرفته و سعی کرده با ارائه ی اتومبیلی کوچک و مهربان آن هم با رنگ های شاد، توجه نیمه ی احساساتی تر جامعه را به خود جلب نماید.

طراحی داخلی

در داخل اتومبیل نیز با محیطی کوچک و فانتزی مواجه می شویم که با استفاده از تعداد زیادی دایره و نیم دایره با نمای خارجی سازگاری پیدا کرده. کیفیت متریال استفاده شده همانطورکه انتظار میرفت متوسط و همه جای کابین پوشیده از پلاستیک خشک است. پشت غربیلک فرمان بینهایت ساده MVM، نشانگری دیجیتالی قرار دارد که دور موتور را در حاشیه نیم دایره ای خود و سرعت را در قسمت مرکزی اش به نمایش می گذارد. در کنسول وسط نیز همه چیز به سادگی هر چه تمام تر سر جای خود قرار گرفته و نکته خاصی برای گفتن نیست، اما در بالای این قسمت یک محل کاربردی برای قرار دادن اشیاء تعبیه شده که البته بیشتر برای گذاشتن گلدان(!) مناسب به نظر میرسد!

سمت شاگرد هم از درب داشبورد خبری نیست و برای دور از چشم ماندن وسایل شخصی می بایست به صندوق عقب (که خیلی هم بزرگ تر از داشبورد نیست!) مراجعه نمایید. در یک جمع بندی کلی فضای داخلی نسبت به پراید و تیبا دلنشین و قابل قبول است اما با نزدیک شدن قیمت این تازه وارد چینی به پژو 206 شانس چندانی برای رقابت باقی نخواهد ماند.

پیشرانه و سیستم انتقال قدرت

ام وی ام 110 های قدیمی ابتدا با موتور سه سیلندر 0.8 لیتری و پس از مدتی 4 سیلندر 1.1 لیتری ارائه شدند که به ترتیب 51 و 68 اسب بخار قدرت و 70 و 90 نیوتن متر گشتاور تولید می کردند. اما برای 110S یک انجین جدید 3 سیلندر با حجم دقیق 998 سی سی در نظر گرفته شده که با 4 سوپاپ در هر سیلندر و نسبت تراکم 11:1 قادر است قدرت و گشتاوری در حدود موتور های 4 سیلندر 1.1 لیتری قدیمی تولید نماید. یعنی 68 اسب بخار قدرت در دور 6000 و 93 نیوتن متر گشتاور در دور 3500 الی 4500 که این اعداد برای یک بدنه ی 936 کیلویی و همچنین کاربردی که برای این خودرو تعریف شده خیلی هم بد نیست. پس می توان نتیجه گرفت که پیشرانه ام وی ام 110 اس، نسبت به 110 خالی(!) اندکی بهینه شده است. یک گیرباکس 5 سرعته دستی هم داریم که وظیفه ی انتقال قدرت نه چندان زیاد موتور به چرخ های جلو را به عهده گرفته. البته از اتومبیلی با قدرت مشابه پراید و گشتاور پایین تر و وزن بالاتر (در موتور ارتقاء یافته پراید کمی قویتر شده و 69 اسب قدرت و 106 نیوتن متر گشتاور تولید میکند) نباید توقع شتاب و سرعت چشمگیری داشته باشید اما از نظر توان خروجی نسبت به حجم پیشرانه و استفاده ی بهینه از قدرت خروجی، 110S عملکردی به مراتب بهتر از محصول سایپا دارد.

امکانات رفاهی و ایمنی

محصول جدید صنایع خودروسازی مدیران از نظر سطح تجهیزات در دو مدل کم آپشن (کامفورتبل Comfortable) و فول (لاکچری Luxury) ارائه می گردد. اتومبیل مورد تست از نوع اول است و از آپشن هایی نظیر: کیسه هوا SRS برای راننده و سرنشین جلوئی، ترمز ضد قفل ABS بهمراه توزیع الکترونیکی نیروی ترمز EBD ، مه شکن های جلو و عقب، سیستم پخش MP3، نمایشگر مصرف سوخت لحظه ای، تنظیم ارتفاع چراغ های جلو از داخل، چراغ روز (که البته در این اتومبیل از LED خبری نیست و همان مه شکن های جلویی با روشن ماندن دائمی نقش دی لایت را بازی میکنند) و 4 شیشه برقی و ... بهره میبرد.

اما با پرداخت 2 میلیون تومان وجه بیشتر و انتخاب مدل لاکچری، گزینه های بیشتری مثل رینگ های آلومینیومی، گرمکن شیشه عقب، آیینه های برقی، سنسور پارک، بلندگوهای پشتی و برف پاک کن عقب به امکانات فوق اضافه میگردند. خوب ارائه یک اتومبیل با سطح تجهیزات متنوع اصلاً چیز بدی نیست چرا که با این روش کسی پولش را پای آپشنی که از آن استفاده نخواهد کرد هدر نمی دهد و حتی بزرگترین کمپانی های خودروسازی جهان هم محصولاتشان را با امکانات رفاهی متنوع عرضه می نمایند. پس طبیعتاً ما هم مشکلی با این قضیه نداریم. اما سوال اینجاست که چرا گرمکن شیشه ی عقب که وجودش در فصل سرما برای دید بهتر و ایمنی بالاتر واجب است در مدل کامفورت حذف شده؟ گرمکن شیشه ی عقب که گرمکن صندلی نیست که جزو امکانات رفاهی باشد. اما واقعیت این است که برف پاک کن شیشه ی عقب برای اتومبیل های بدون صندوق (حال میخواهد هاچ بک باشد یا استیشن و یا کراس اوور) یک وسیله ی لازم است. در واقع بدلیل حالت خاص قسمت انتهایی این قبیل خودروها، جریان هوا پشت سر اتومبیل دچار آشفتگی بیشتری خواهد شد و درنتیجه ذرات معلق در هوا (بخصوص آب باران) بیشتر به شیشه ی عقب برخورد میکنند و از این رو این قسمت اتومبیل بسیار زودتر از یک سدان کثیف خواهد شد. حال بماند که در مدل لاکچری هم محل نصب برف پاک کن عقب به صورتی بوده که قسمت زیادی از شیشه را پوشش نمی دهد اما در کل بهتر بود بجای حذف آپشن های ضروری مثل گرمکن و برف پاک کن، گزینه های رفاهی مثل شیشه بالابرهای برقی عقب در مدل کامفورت حذف می شدند.

راستی ام وی ام مدعی شده با تقویت بدنه و درب ها ایمنی محصولش را ارتقاء بخشیده که افزایش وزن حدوداً 46 کیلویی S نسبت به مدل قبلی میتواند شاهدی بر این ادعا باشد.

تجربه رانندگی

قبل از شروع رانندگی نگاهی به صندوق و صندلی های عقب انداختیم تا ببینیم اوضاع و احوال چگونه است. فضای پای سرنشینان عقبی نسبت به ابعاد (طول 3564، عرض 1620، ارتفاع 1527 میلیمتر) و انتظاری که از این اتومبیل داریم قابل قبول بود و 110 از 206 جای پای بیشتری در اختیارمان گذاشت. شاید بگویید برای اتومبیلی که برای استفاده ی شهری ساخته شده فضای صندوق اهمیت چندانی نخواهد داشت اما 110 جدید دیگر شورش را در آورده و فضایی بسیار محدود در حد یک ساک دستی برای سرنشینان در نظر گرفته است (احتمالاً در این مورد ام وی ام خواهد گفت که تازه شدیم شبیه بی ام و i8 !) البته ناگفته نماند که با خواباندن صندلی های عقبی میتوان به یک فضای حمل بار کاربردی دست یافت.

برگردیم پشت فرمان و چرخی هم با اتومبیل بزنیم. صندلی ها کاملاً نرم و فرمان نیز عملکرد روانی دارد. علیرغم ابعاد کوچک و شیشه های بزرگ اتومبیل دید برخی قسمت ها چندان مناسب نیست؛ بخصوص در مورد دید عقب که پهنای ستون C و وجود پشت سری های صندلی عقبی، راننده را دست به دامان سنسور پارک خواهد نمود (که البته در مدل کامفورت این اپشن باید جداگانه نصب شود). دنده ها گرچه بازه ای طولانی را برای تعویض طی میکنند اما بدون سختی خاصی در جای خود قرار میگیرند. سیستم تعلیق که در جلو از نوع مک فرسون و عقب غیرمستقل است با نرمی نسبتاً قابل قبولی سرعت گیرها را پشت سر میگذارد اما با توجه به بدنه ی سبک و ارتفاع بلندی که تقریباً برابر با عرض خودرو است در هنگام فرمان دادن های سریع حس اطمینان و اعتماد به نفس چندانی برای راننده وجود نخواهد داشت. فرمان نیز در واکنش های ناگهانی زیادی سبک به نظر میرسد. البته سایز رینگ و لاستیک ها نسبت به 110 قبلی اندکی بزگتر شده (165/60R14) که این مورد در کنار وزن سنگین تر S ، پایداری را اندکی بهبود بخشیده اما همچنان اتومبیل از چسبندگی مطمئن فاصله دارد. ولی باز هم با یادآوری کاربرد این خودرو، مسئله را فراموش میکنیم چرا که قرار نیست با این چینی ریزه میزه در گردنه های چالوس بگازیم و یا در اتوبان با کسی کل کل کنیم!

فکر نمی کنم تاکنون کسی یک اتومبیل سه سیلندر 1 لیتری تنفس طبیعی را با هدف شتابگیری و شیطنت های خیابانی خریداری کرده باشد. چرا که با بودجه مشابه اتومبیل های قویتری در دسترس هستند؛ هدف اصلی خریداران چنین خودروهایی مواردی مثل مصرف سوخت بهینه، قدرت مانور خوب در شهر، استهلاک پایین و از این قبیل چیز هاست؛ اما با این وجود حتی همین افراد هم دلشان نمی خواهد در یک سربالایی یا به هنگام شروع حرکت با پیشرانه ای ناتوان و بسیار کند مواجه شوند. برای همین بد نیست کمی هم قدرت حرکتی این کوچولوی خوشحال را بررسی کنیم. حداکثر سرعت که البته برای رسیدن به آن به زمان زیادی نیاز دارید 150 کیلومتر بر ساعت عنوان شده که با توجه به حداکثر سرعت مجاز، حتی در خلوت ترین آزاد راه های خارج شهر هم زیادی است چه برسد به مسافت های پر ترافیک شهری. اما مسئله مهم و اصلی شتاب و کشش می باشد. بیشتر مسیر تست شیب نسبتاً تندی داشت که ما را برای آزمایش استاندارد شتاب صفر تا 100 دچار مشکل کرد اما در عوض باعث شد راحت تر توانایی های کششی این اتومبیل را به چالش بکشیم. با افزایش دور موتور صدای سوت پیشرانه که مستقیماً به کابین وارد میشود تا حدودی آزار دهنده بود اما خوشبختانه ام وی ام در سربالایی ها با 3 سرنشین و کولر روشن ما را ناامید نکرد و گرچه مجبور شدیم با دنده های سنگین و دور موتور بالا حرکت کنیم، اما در هر صورت بدون مشکل خاصی از پس شیب های تند بر آمد. در شتابگیری نیز 110 در دنده های یک و دو با شتاب قابل قبولی (نسبت به خودش) به راه افتاد اما با ورود به دنده 3 با افت شتاب روبرو گردید، درنتیجه برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت از حالت سکون به عددی بهتر از حدود 16 ثانیه دست پیدا نکردیم که می توانید فیلم شتاب گیری این خودرو را در زیر مشاهده کنید.

شعاع گردش اتومبیل بسیار خوب است و این ویژگی دور زدن در معابر تنگ و شلوغ شهری را تسهیل خواهد نمود؛ ترمز ها که در جلو دیسکی، عقب کاسه ای و مجهز به ABS و EBD هستند عملکرد متوسطی از خود نشان میدهند که تا حدودی با توانایی های حرکتی اتومبیل همخوانی دارد اما با این حال بهتر است اندکی هم محتاط باشید. شاید مهم ترین برگ برنده ی ام وی ام 110S در مقابل رقیبان مصرف سوخت مناسبش باشد که با مصرفی در حدود 4.2 الی 5 لیتر در هر صد کیلومتر میتواند صرفه جویی زیادی در هزینه های سواری ایجاد کند. بخصوص که جدیداً زمزمه های ناخوشایندی از افزایش مجدد قیمت سوخت به گوش میرسد.

متاسفانه در ایران عادت کرده ایم که بعد از خرید یک اتومبیل صفر ارزان قیمت بلافاصه با مشکلات عجیب و غریب روبرو شده و پس از مراجعات مکرر به نمایندگی بالاخره به خودرو سالم مورد نظرمان دست پیدا کنیم! اما خوشبختانه 110S تاکنون مشکل خاصی از این نظر نداشته و تجارب تلخ خریدهای قبلی مالک در مورد این اتومبیل تکرار نشده است (فکر میکنم فقط در کشور ما سالم بودن یک اتومبیل نو به عنوان مزیت مطرح می شود!)

قیمت و نتیجه گیری

ام وی ام 110S اتومبیلی با ظاهر جدید، مصرف سوخت بهینه و عملکردی کارآمد در شهر است که میتواند به خوبی برای یک خانم و یا به عنوان ماشین دوم برای خانواده انجام وظیفه نماید. در واقع با توجه به افزایش روز افزون رانندگان خانم و همچنین معضل ترافیک و قیمت سوخت این قبیل خودروها پتانسیل بالایی نیز برای فروش دارند، اما به شرطی که با قیمت منطقی ارائه گردند. ام وی ام 110 جدید در ابتدا با قیمت مناسب تری فروخته می شد (که مالک این خودرو هم در همان موقع اقدام به خرید کرده) اما اکنون در بازار با قیمت 29 میلیون و 810 هزار تومان برای مدل کامفورت و 31 میلیون و 810 هزار تومان برای مدل لاکچری عرضه میگردد که خوب برای اتومبیلی در این سایز با این توانایی حرکتی و این برند، حتی در بازار محدود ما هم کمی گران به نظر می رسد. در مقایسه با رقبا حتی تیبا هاچ بک که خود با قیمتی بسیار گرانتر از ارزش واقعی (در مقایسه با نمونه صندوقدار) به فروش میرسد نیز حدود 4 میلیون از ام وی ام جدید ارزانتر میباشد. با اندکی هزینه اضافه هم میتوان 206 زیباتر و قویتر را جایگزین این محصول کوچک و اقتصادی نمود که از مزیت افت قیمت کمتر در هنگام فروش نیز بهره میبرد. درصورتیکه از متعصب ترین طرفداران اتومبیل های چینی و به طور اختصاصی ام وی ام باشید باز هم سخت است که به یک ام وی ام 315 یک ساله دست رد زده و بجای آن 110S لاکچری صفر را انتخاب نمایید. حال بماند که در کلاس سدان، سمند و رانا و پژو 405 به صف رقبا اضافه میگردند که با توجه به بازار هدف متفاوت ما کاری به آنها نداریم.

البته مدیران خودرو به لطف تازگی در بازار و شرایط اقساطی نسبتاً مناسب، توانسته اتومبیل جدیدش را به فروش برساند اما اگر قصد دارد به موفقیتی مشابه مدل قبلی دست پیدا کند ، به نظر میبایست قیمت 110 جدید را به سطح رقبای آسان تر کاهش دهد.

در پایان ضمن تشکر از آقای "امید واحد" و همسر محترمشان که امکان بررسی اتومبیل را برای گروه خودروبانک فراهم نمودند، برای مشاهده لیست کامل مشخصات فنی و تجهیزات نصب شده روی این خودرو می توانید به صفحه ام وی ام 110 جدید رجوع کنید.

46 عکس

نظرات کاربران

171 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1395/4/14
متن فوق العاده زیبا بود، در تست و بررسی ها خودروبانک واقعا عالی کار میکنه
فقط من فکر میکنم مشکل اصلی این ماشین قیمتشه که یکم بالاست وگرنه اگه حدود 25 بود الان خیلی چیزها متفاوت میشد
1401/9/26
جالبه نوشتید ۲۵ میلیون 😂 امروز ۲۶ آذر ۱۴۰۱ مدل ۹۵ اش رو دارن میدن ۱۹۰ میلیون و پراید شده ۲۳۰ میلیون فرض کن ۵ سال دیگه که بیایم دوباره به این پیام من بخندیم چقدر دردناکه 🙃
1395/4/14
سردنده ی خوشگل وو خوشدستی داره
1395/4/14
واقعا با این پول تیبا هاچ بک و 206 تیپ 2 یه سر و گردن ازین بالاترن.
1395/4/14
یا خدااا!!!من برم سر به بیابان بذارم...
1395/4/14
من همیشه بررسی های شما رو دنبال کرده و میخونم. یک پیشنهاد دارم: سه ستونی بودن مطالب بسیار زیباست اما خواندن را دشوار می کند. اگر مطالب را طوری طراحی کنید که آغاز هر سرفصل در ابتدای ستون جدید باشد خواندن بسیار ساده تر خواهد شد. راهکار بعدی هم این است که در حالت سه ستونی متن ستون وسط را با تصاویر جایگزین کرده و متن تنها در دو ستون اول و آخر نوشته شود.
ممنونم.
1395/4/14
فکر کنم علتش اینکه خواستن عین روزنامه یا مجله به سایت نگرش بشه فک کن فردا روز بیانو مجله یا ماهنامه خودروبانک رو چاپ کنن (البته نمیدونم این کار رو تا حالا کردن یا نه) به هر حال اگ چاپ کنن خیلی با حال میشه عین سایت میشه دیگه
1395/4/14
علی آقا شما اگر کمی روی صفحه زوم کنید مشکلتون حل میشه و خیلی راحت میشه خواند
1395/4/14
مرسی احمد جان
زوم 200 درصد کردم تو کروم دقیقا همون شکلی که علی خواسته بود شد!
1395/4/14
طراحی : جوی استیک فانتزی های گیمرها
کیفیت : آتاری های بازار مشترک
فنی : error
ایمنی : سی جی 125
قیمت : هم قیمت مگان در سال 89
پ ن : روانیه اون طراحی رو دری عقبم ... زی زی گولو : )
1395/4/14
حتی هنوز دستگیره های درش از روی ماتیز تقلید شده اما خودشونو بکشن هم نمی تونن و نمی خوان ماشینی با کیفیت ماتیز تولید کنن
من یه ماتیز دارم که نزدیک به 140 هزار تا کار کرده با تمام این شرایط گاهی که همزمان با یه ام وی ام تو خیابون حرکت می کنم صدا موتور ام وی ام بیشتر از صدای خود ماشین شنیده می شه
هر جور فک می کنم نمی تونم درک کنم چرا کسی 206 تیپ دو رو ول می کنه این اسباب بازی رو می خره حتی اگه نیت استفاده اروم و شهری باشه بازم 206 توجیه داره
حالا اگه کسی احساس می کنه تو یه ماشین با ابعاد کوچیکتر ارامش و سرعت عمل بیشتری تو ترافیک های اشفته و غیر معقول شهر های بزرگ داره بازم با خرید یه ماتیز و حتی نهایتا تعویض اکثر قطعات ظاهری و موتوری (که باتوجه به چینی بودنشون کار عاقلانه ای نیس ) و حتی رنگ زدن کامل ماشین فقط واسه خوشگلی
به مراتب کار عاقلانه تر و اقتصادی تری نسبت به خرید این ماشین کرده
1395/4/14
به نظر من این ماشین اگه با قیمت پراید بیاد بیرون میتونه بازارو دست خودش بگیره. اکثر خانم ها و جوون هایی که پولشون در حد پرایده ولی نمیخوان سر هر خیابون ادما بهشون بگند مستقیم/دربست این رو جاگزین میکردند. تازه ایمنیش هم بالاتره و قیافشم جدیدتره و اپشنش هم بیشتره. یعنی اگه مثلا 2 تومن گرونتر هم بود باز موفق میشد. ولی خدایی با 31 تومن دیگه خیلی زیاده. ممنون از خودروبانک که از ماشین کوچولو ی ارزون تا گرونترین ها رو در نظر داره همیشه
1395/4/14
چقدر متن خوب نوشته شده بود ، ممنون :)
به نظرم این ماشین فوقش 21-2 تومن بیرزه ، واقعا این قیمت زیاده براش ، نمیگم ماشین بدیه اما اقتصادی بودن یه ماشین فقط کم مصرفی و کوچولو بودنش نیست که ، قیمتش هم باید اقتصادی باشه !!! وگرنه تو این بازه قیمتی این همه ماشین ریخته تو بازار
1395/4/14
در ضمن ، اقتصادی بودن به کنار ، خیلیه نزدیک به سی میلیون هزینه ماشینی کنی که گرم کن و برف پاگن شیشه عقب نداره ، یا مثلا آینه هاش به روش پیکانای دهه 50 تنظیم میشه !!!
حالا اندازه صندوقش که یه معضل کلیه و نویسنده هم نوشته که دیگه شورش در اومده ، به کنار!! فکر کن با ماشین 30 میلیون تومنیت که کلی پزش رو دادی میری با دوستات خرید ، بعد چارتار کیسه خرید به زور تو صندوق جا بشه !! بلاخره مردم با یه ماشین شهری اقتصادی کوچیک هم دوست دارن برن خرید دیگه ، یا اینم انتظار زیادیه ؟!!!! یا مثلا به کسی که صندلی عقب نشسته بگی قربون دستت ، با آستینت اون بخار رو شیشرو پاک کن ، دمت گرم !!
1395/4/14
یک اشغال چینی به تمام معنا
1395/4/14
آخه 31 ملیون تومن ؟؟؟با هر دینی حساب کنی ارزش نداره............دیگه چقدر به قابلیت های شهری باید علاقه داشته باشیم 31 میلیون تومن براش پول بدیم؟؟
1395/4/15
خخخخخخخخخ.......ایمان به قابلیتهای شهری
1395/4/14
آشغاله بابا. ایمنیش صفر. حتی 1 ستاره نتونست کسب کنه. 32 تومن برای چی باید داد به این؟؟؟ 32 تومن را بزار تو بانک فعلا و سال دیگه رنو کوئید بگیر و لذت بر.
1395/4/14
من واقعا متاسفم برای تولیدکنندگان این ماشین و مخصوصا خریدارانش (و علی الخصوص مردان)
من فکر می کنم به جای خودرو های ناب آمریکایی باید جلوی ورود و تولید این آشغال های چینی ، تکرار میکنم آشغال ، گرفته بشه
ببخشید والا ما یادمون پیکان های دهه 70و80 هم گرمکن عقب داشتن الان مثلا فک کنید دارید تو زمستون تو اتوبان حرکت میکنید
برف و بارون هم میاد شیشه عقب هم بخار کرده ، حالا راننده بدبخت باید بزنه بغل پیاده شه ، دستمال و لنگ برداره شروع کنه به خشک کردن و تمیز کردن شیشه عقب آخه این یعنی چی ؟؟؟! سنسور عقب و آینه برقی و .... بخوره تو سرشون
والا روروئک زمان بچگی من از این محکم تره
فک میکنم همین چند وقت پیش بود که همین خودروبانک اعلام کرد نسل قبلی این ماشین فقط اجازه تردد در مجموعه های بزرگ مثل فرودگاه ها و ورزشگاه ها و کارخونه ها را داره و اصلا مجوز و امنیت لازم برای جاده وشهر رو نداره
بازم صد رحمت به پژو206 و تیبا
یاعلی
1395/4/16
آره به مولا راست میگی
این چیه آخه میدن دست مردم
جالبه براش ایریگ هم گذاشتن
آخه اگه قرار باشه این تو تصادفا له بشه حالا دوتا بادکنک هم اون وسط وابشه چه تاثیری داره؟!!!!
..........
1395/4/14
آخه وقتی میتونی با این پول یه پژو 405 جادار بگیری چرا باید سوار این بشی؟ موتورش قوی نیست که هست جا نداره که داره سواریش هم بهتره تازه یکم هزینه کنی میتونی پرشیا بخری
در کل من موافق خرید این ماشین نیستم مدیران خودرو هم اشتباه بزرگی کرد آوردش چون کلی ضرر میکنه
اگه مثلا 15 یا 12 میلیون بود واسه تمرین رانندگی خوب بود
1395/4/14
خیلی قشنگ بود خانوم کوچولو چینی با مهریه سنگین😂😂😂😂
1395/4/14
اون کسی رو که با این قیمت این ماشین رو میخره خیلی دوست دارم از نزدیک ببینمش
1395/4/15
دوست گلم نظر تون راجب ماشین بدید برا دید و باز دید نیس
هر چی بیاد تو ایران همینه هیچ ماشین ب قیمت نمی ارزه حالا فکر کن دیگه چینی باشه از اون بد تر اینه ک سفارش ایران باشه حداقل کیفیت حداکثر قیمت
ظاهرا تیبا صندقدار جز محدود ماشین های ک می ارزه
تو انستا گرام ی پیچی هست ب اسم تصادف های ناجور تصادف های تیبا رو باپژو دیدم یکی دو تا بیشتر بوده امید وار شدم
این نتیجه گیری درستی نیس ولی ...
1395/4/15
من دیدم ......ماشینشو پارک کرد رفت تو پاساژ منم رفتم دنباش ...یه چند دقیقه نگاهش میکردم ...بعد متوجه شدم که چرا این ماشین رو خریده ..خخخخخخخ
شما اگه دیدی ......نرو نبالش
1395/4/16
دوست عزیز، کسانی که این ماشین رو می‌خرند، الزاماً آدم‌های عجیب و ‏غریبی نیستند.‏
تقریباً همۀ کسایی که این ماشین رو می‌خرند، به‌عنوان خودروی دوم برای ‏آمدوشد در شهر می‌خرند و بنابراین به دنبال وسیلۀ نقلیۀ خیلی کوچکی ‏هستند که هزینۀ خیلی زیادی هم بابتش نپردازند. در این حالت، تعداد ‏گزینه‌های موجود در کشور زیاد نیست. مثلاً، یکی از گزینه‌ها پراید هاچ‌بک ‏و تیبای هاچ‌بک است که ماشین اول و آخر (و نه ماشین دوم) جوان‌های ‏طبقۀ متوسط به پایین یا رانندگان آژانس است و به همین دلیل «کلاس» ‏آن پایین‌تر از ام.وی.ام است؛ بگذریم از این‌که کیفیت پراید و تیبا بسیار نازل ‏است. پس خانواده‌هایی که می‌توانند بیست و چند میلیون برای پراید و تیبا ‏به‌عنوان خودروی دوم و شهری بپردازند، کمتر از ده میلیون روی آن ‏می‌گذارند و ام.وی.امی می‌خرند که کلاس و کیفیت بالاتری دارد و ‏هرکسی که آنها را پشت فرمون آن ببیند، می‌فهمد که قطعاً خودروی ‏دیگری هم در پارکینگ دارند.‏
بااین‌همه، واقعاً قیمت سی‌ویک میلیون برای چنین خودروی کوچک و ‏کم‌حجمی ظالمانه است.‏
1395/4/14
درسته ماشینای ایرانی اپشن ندارن و بعضی وقتا کیقیت مونتاژشون رو اعصابه،ولی دیگه خدایی سمند بهتر از این آشغاله.حداقل توی سمند مطمئنی
اگه سریع بپیچی چپ نمیکنی!
1395/4/14
وقتی 206 تیپ 2 هست چرا باید بری سراغ این ماشین!؟ واقعا چرا !!!
باید 25 قیمت میخورد 30 خنده داره!
1395/4/14
سلام ، تاکنون از X33 NEW مقاله تجربه رانندگی و یا فیلم بررسی منتشر نکرده اید ، در صورتی که برای مصرف در ایران عمومیت بیشتری دارد . سایت خودرو بانک میتواند ملاک خوبی برای ارزشیابی خودرو باشد لذا خواهشمندم از X33 NEW هم ارزیابی دقیقی ارائه نمایید . با سپاس
1395/4/14
قیافش خدایی بامزست - قیمتش خدایی احمقانست--یعنی از سر و ته یه ماشین چینی ارزون هم میزنن آخه لا کردار گرم کن شیشه ؟؟؟برف پاک کن ؟؟؟؟ اینا آپشنه؟؟؟؟من 110 داشتم ولی اون موقع که ارزون بود خریدم 6-7 تومن از پراید بهتر بود به اون قیمت می ارزید ولی کسی که با این قیمتا و این تیپ بندی های احمفانه ایرانی چنین پولی میده واقعا داره به خودش توهین میکنه .با با به خدا اینا ماشینای خیلی ارزون حساب میشن کامفورت و لاکچریشو کجای دلم بزارم مگه بنزه ؟؟؟؟؟؟
1395/4/17
دمت گرم دیگه جای هیچ حرفی رو نذاشتی.
فقط تو ایران برف پاک کن از لیست ایمنی میره تو لیست آپشن!!!!!!!!!!! تنها ماشین هاچبک بدون برف پاک کن عقب دنیاست مطمئناً!!!
1395/4/14
31 میلیون تومان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ اگه من بخواهم اینقدر هزینه کنم یک پژو 405 دوگانه سوز می‌‌خرم شاید مصرفش از ام وی ام بیشتر باشه ولی نسبت به ام وی ام موتور حجیم تر و کابین جادار تری داره درسته که ماشین دیگه خیلی قدیمه شده ولی باز ارزش داره که یک خودرو چینی 1 لیتری 31 میلیون تومانی نخرم
1395/4/14
ماشینی به مراتب بهتر از 405 و پارس و پراید و تیبا هست .
از لحاظ شتاب و کشش تو سر بالایی از همشون سرتره .
ما یدونه 4 سیلندر قدیمیشو داریم پابه پاب sd v8 راه میره .
نگید sd راه نمیره که باهاش 405 و سمند و ال 90 رو سوسک کردم.
کیفیتش از پارس و 405 و تیبا و پراید بهتره.7 بار تهران تا ارومیه رو رفتم و برگشتم اونم با ظرفیت پر و سرعت بالای 130 .مصرفش هم تو جاده 4.5 تا 5 و تو شهر 6 تا 7(برا تهران) هست .
البته قبول دارم قیمت این جدیده رو خیلی خیلی بالا دادن.و حدود 25 اونم فولش میارزید
1395/4/15
میدونم همه این ماشینایی رو که گفتی اسباب بازیشو داری!
ولی پسر گلم ، چرا بدون اجازه مامان بابا میای تو اینترنت!؟
پسر بد ، برو باب اسفنجی تو نگاه کن...
1395/4/15
البته از پراید واقعا بهتره همه جوره. از تیبا هم بسته به نوع استفاده میتونه بهتر یا بدتر باشه.
کشش هم خوبه اما دیگه نه بهتر از پارس!
بعد با اس دی تندر رو سوسک کردی و اینم پا به پاش میره یعنی ام وی ام 110 میتونه تندر رو سوسک کنه؟ سوسک کنه یعنی تندر شتابش 10.2 ثانیه است ام وی ام باید 9 باشه دیکه!
دوست عزیز کل کل های خیابونی ملاک خوبی برای سنجش توانایی های خودرو نیست. تو همین ویدیو میبینیم که شتاب این ماشین که اسب و گشتاورش شبیه ام وی ام 4 سیلندره 16 ثانیه است. فکر میکنم تندر استانداردش 10.2 ثانیست . حالا تو تهران بشه 11 نه 12 نه 13 نه 14 !!! بازم از 16 بهتره! تازه شتاب ثانویه که تاثیر وزن کمتره و قدرت موتور 105 اسب کجا و این کجا. سوسک کردن توی شهر بیشتر به دست فرمون و ریسک پذیری راننده ها بستگی داره. من خودم گاهی یه گاز میدم با ماشینم بعد میبینم طرفم خیلی دیوانه وار میره از ترس پلیس شل میکنم! دلیل نمیشه ماشین من (که اسم نمیبرم) از اون مثلا پراید یا پیکان ضعیف تر باشه.
در مورد مصرف و قیمت تا 25 تومن هم کاملا با شما موافقم.
1395/4/15
درکت میکنم.......میخوای خودتو راضی کنی
1395/4/15
یکی از خریداران پیداش شد (حامد):
طرز فکر: موتور چینی 1000 سی سی 3 سیلندر با 90 ن گشتاور از موتور1.8 4 سیلندر 97 اسبی با 155 نیوتن متر در 4250 دور در دقیقه کشش و شتاب بهتری داره! بسه دیگه آخه تا کجا ؟؟؟!!! من 2 تا پرشیا داشتم خودم تاحالا،با یکیش 11 زدم شتابو با یکش بهتر از 12 نمی شد الانم حالم از ماشین ایرانی و چینی بهم می خوره چیز دیگه ای سوارم اما بسه دیگه تا کجا بعضی هاتون می خواهید دروغ بگید زشته بخدا ... آخه اون حرفه تو راجع به کیفیت این ماشین زدی ؟ از.... بهتره ؟ راستی اصلا از ایمنی این ماشین خبر داری ؟ امثال 206 یا پارسم خیلی ایمن نیستند اما از حداقل ایمنی برخوردارند که بشه جون عزیزتو بزاری توش اما این ماشین ... ؟!؟! تغییر بده خودتو هموطن عزیز ، از همین الان شروع کن ، اگه خودت خریدی مبارکت ولی ما قانع نمیشیم
1395/4/17
خیلی دل گنده ای داری با ظرفیت پر میندازیش تو جاده!!!! ظرفیت خالیشم برا جاده طراحی نشده به جوونیت رحم کن
ضمناً قیاسش با 206SD خیلی باحال بود راننده 206 زن بوده حتماً
1395/4/20
عزیزم داروهاتو خوردی
1395/4/14
از نظر من بهترين ماشين براي ايران و شهرهاي شلوغه .
1402/5/3
من الان دو ساله خريدم و واقعا دوستش دارم شده پرنسس زندگيم رنگش آلبالوئيه من با قيمت ١٥٨ميليون خريدم كه در حال حاضر با قيمت ٣٥٠ميليون داره خريد و فروش ميشه واقعا تو سفرها شهري بينظيره چه سرعت چه شتاپ كولر و بخاري بينظيره مصرف سوختش محشره اما به هيچ عنوان جرات نميكنم باهاش مسافرت برم و اينو به جد ميگم براي داخل شهر و براي ما خانما بهترين گزينه است نه مسافرت به نظر شخصي من براي مسافرت ايمن نيست البته اين نظر شخصي منه شايد به نظر بقيه اينطور نباشه من كه عاشقشم حتي چندين بار ميخواستم بفروشمش دلم نيومد بفروشم اونقدر كه دلبره و رانندگي باهاش بهم حال ميده حاضرم يه ماشين ديگه به جاي اين بخرم اما اينم داشته باشم اينقدر كه تو قلبم جا شده من مانيتور هم روش انداختم هم فوق العاده شيك و گوگولي شده هم ديد عقب رو با دوربين بهتر كرده به جد ميگم براي داخل شهر براي خانما بهترين گزينه أست
1395/4/15
این ماشین نسخه درجه چند پیکانتو ب 70 تا 80 میلیون گرونه اینم ب 28 تا 30 تومن مخاطب این جور ماشین خاصه و نسبتا پولدار این ماشین برا ی کسی ک ی ماشین کوچیک می خاد خوبه ویژگی حجم کم و مصرف کم و نرمی ولی تیبا رقیب سر سختیه براش
1395/4/15
ولی من این ماشین رو تو خیابونا کم ندیدم حتما یه چیز خوبی داره
یه سوال این ماشین میتونه برقی باشه؟
1395/4/15
یه دوره شرایط قسطی خوب میدادند نمیدونم هنوزم میدند یا نه
فکر میکنم اکثر کسایی که خریدند با همون انگیزه اقساط مناسب خریدند وگرنه توجیهی نداره
1395/4/22
توی اینترنت سرچ کردم. نسخه برقی داره ولی توی چینه فقط
1395/4/15
خودروی کم مصرف,تکنولوژی جدید,... اونوقت درجه آلایندگیG یعنی چی؟؟!! این چینیا ماروچی تصور کردن؟
1395/4/15
بازم پراید
1395/4/15
الان که نظر میزارم میبینم یه عده دارن این ماشینو با ماشینای دیگه قیاس میکنن
بگم که تو خوب بودن این ماشین نسبت به هیکلش حرفی نیست یه عده که گفتن سمند و فلان رو گرفتیم تو درگ باید بگم که بله میشه چون تا پاتو رو کلاچ این ماشین 500 کیلویی بزاری معلومه شتاب اولیش از سمند 2 تنی بیشتره ولی تو صفر تا صد که بحث حجم مطرحه کم میاره بحث سر قیمته میگن با این قیمت نمیارزه مثلا اگه یه بنده خدایی بنز cls داره و پسرش میخواست واسه گواهینامه تمرین کنه cls رو که نمیده دستش که یه ماشین ارزون میخره مثلا اگه همین 15 یا 18 میلیون بود که مطمعینا میتونست باشه یه ماشین مرود اطمینان واسه آموزشگاه های تعلیم رانندگی محسوب میشد که نشد
در کل همه چیز رو نسبت به قیمت بسنجین نه اینکه آپشن و فلان
1395/4/24
میلاد جان داداش سمند 1220 کیلوئه نه 2 تن! این ماشینم 940 کیلوئه نه 500 کیلو!
از نظر شتاب و کشش هم یه چیزی تو مایه های پرایده همین و بس! راه رفتنش اصلا در حد سمند و پارس و تندر و ... نیست اینارو کسایی که خریدن میگن جدی نگیرین...
اگه 25 بود ماشین خوبی بود ولی با 30 و 32 خریدش احمقانست مگر اینکه صرفا با پول کم دنبال خرید یه ماشین جدید شهری باشید وگرنه نمیارزه
1395/4/15
من فقط تو کف اسم مدل فولشم Luxury
1395/4/16
اره واقعا . یه جوری میگن تیپ لاکچری یکی ندونه فکر می کنن لکسوس می خوان سوارشن
1395/4/16
قیمت این خودرو نسبت به خودروهای رقیب بالاست. کلا این مساله در مورد بقیه محصولات مدیران خودرو هم صادقه ولی نمیدونم چرا با این وجود این خودرو توی خیابان زیاد میبینم. اصرار به تکرار مدلهای تکراری چند سال گذشته باعث شده که برخی مردم حاضر بشن که چنین محصولاتی رو با وجود قیمت غیرمعقول خریداری کنند.
1395/4/16
خودروهای چینی چهره به روز و امکانات بیشتری هم دارند ضمن اینکه از نظر کیفیتی هم بهتر هستند و مشکلات
روغن ریزی موتور و ecu و جعبه فرمان را هم ندارند.!!
1395/4/18
واقعا از این مقاله متاثر شدم .....
این ماشین نزدیک 30 میلیون قیمت داره ولی اصلا مناسب هست به نظر شما؟؟؟؟؟
با 30 میلیون راحت میتونی یه سمند ef7 بخری یه رانا بخری ...
این چی داره البته درسته که این ماشین مناسب خانمهاس ولی ....
چی بگم والا وقتی تو یه کشور پراید حلبی 20 میلیون قیمتش باشه اسباب بازی هایی مثل اینم باید 30 میلیون قیمتشون باشه.....
1395/4/22
آره والا ماشین فقط کیا و هیوندا..این ماشیین هم مثل همتایان ژاپنی و فرانسویش بی کیفیته
1395/4/23
ژاپنی و فرانسوی بی کیفیتن؟؟؟؟ :-[ :-[ خوبین شماها؟؟؟ چی مصرف میکنین که اینقد فازتون بالاست؟؟؟؟ ببین با کیا شدیم ٨٠ میلیون…
1395/5/3
داداش صنعتی رو با سنتی همزمان مصرف نکن !!! تویوتا در 20 سال اخیر بهترین خودروهای جهان رو ساخته ( از نظر کیفیت ) شما میگی کیا و هیوندای !؟ چند سالته ؟! زیر 20 سال هستی احتمالا ;)
1395/4/19
تست خوب و کاملی بود. به امید دیدن برند‌های کهنه‌کار با قیمتی منطقی در کشورمون!
1395/4/19
ماشین فوق العادست حالا گوش کن چی میگم..۱_تا زمانیکه ملاک بهتری ومقایسه بین مردم جامعه ما شتاب و گاز ماشین باشه ،جامعه ماازین بهتر نمیشه و بهتره همون سوار پراید و تیبا بشن که بخاطر وزن حلب روغنیشون با ی گاز کوچیک میپره جلو.. درثانی اینجورماشینا قرار نیست ارزون وارد بازار شه تا هر ننه من غریبی ازخونش فرار میکنه بره بخره..بازار هدف خودروهای مدیرانخودرو افراد خاص و قشرخاصی ازجامعه هستند..اکی؟
1395/4/20
ماشین فوق العاده؟ منظورت کار راه اندازه شهریه دیگه!
ملاک شتاب و سرعت نباشه؟ چشم. ملاک هندلینگ باشه، جاداری و برند و کیفیت ساخت و آپشن باشه خوبه؟ یا این ها هم مهم نیست؟! اصلا ملاک چی باشه؟ گرد بودن چراغ ها؟؟؟! داشتن چرخ؟
شما تست تصادف ام وی ام 110 قبلی رو دیدی؟ این جدیده یکم بهتر شده ولی این هم در مراکز معتبر اروپایی تست شده ایا؟
یعنی شما میگی یه ماشین بد باید گرون باشه که مردم خاص بتونند بخرندش؟! یعنی اگه مثلا پیکان بشه 100 میلیون هم خاص بشه خوبه؟
بعد شما که با 30 تومن حس خاص بودن در اجتماع رو دارید خدا نکنه روزی بتونید ب ام وه i8 بخرید که احتمالا در اون روز ادعای پیغمبری خواهید کرد.
راستی اون اصطلاح ننه من غریبم هم اینجا بکار نمیره. احتمالا منظور شما ننه قمر بوده!
البته من هم موافقم این ماشین از پراید بهتره ولی باید مثلا 25 تومن باشه. ولی وقتی میشه 32 تومن و رقیبش میشه سمند و 206 و این ها قضیه اینطوری میشه.
1395/4/24
مهدی به این قیمت ماشین اشغالیه حالا گوش کن چی میگم ، قدرت و شتاب نداره - برند درست حسابی نداره - کیفیت و هندلینگ و جاداری و ایمنی و ... هم نداره! مجموع اینها یعنی بیشتر از 25 نمیارزه..اوکی؟
راستی افراد خاص جامعه!!؟؟ عزیزم 30 تومنه نه 300 تومن خدایی وات د فاز!؟ D ;
1395/4/24
جنابعالی پول داری یا پولت زیای کرده دیگ
اخه کدوم ادم واسه ی جاروبرقی ک نه صندوق داره نه هیکل نه قیافه فقط مصرف سوختش پایینه خب همینو پرایدم داره دیگ درضمن فکر کن ی روز بری بازار ایا میشه تو صندوقش چیزی ریخت؟4تا پلاستبک بزاری تمومه
خلاصه قیمتشم ک خیلی بالاس پس نشون بی ارزش بودنش کاملا مشخصه و دیگ هم جای بجث نیس
تازه بازار دست دو هم ک نداذه بگیری باید باضرر جالبی بفروشیش
نتیجه ادم باید براساس عقل و منطق تصمیم بگیره
Finish
هرکی موافقه like bede
1395/5/3
پراید هم یه افتابه مثل همین !! اینم مثل پراید و تیبا !! شما چنان نوشتی مدیران خودرو ، قشر خاص، اوکی ؟! :)) آدم فک میکنه 3 میلیارد ریختی رو میز که دو سه تا i8 بخری یه جا !!! داداش 30 تومن پول ماشین دادی شاخ غول نشکستی که آقای خاص !!! مدیران خودرو بی کیفیت ترین و بدترین چینی ها رو داره میزنه و اینجا تنها جایی که من به عنوان یه حامی کرمان موتور میگم جک ها شرف دارن به چری !!

( من نه چینی داشتم، نه میخرم نه آرزوشو دارم.... الان هم 4 ساله ژاپنی سوار هستم، قبلشم که بودجه کمتر بود ایران خودرو سوار میشدم ، البته اون روزا اینقدرا چینی تو بازار پلاس نبود )
1395/4/20
با سلام فعالیت گروه خیلی عالیه ایکاش یه تجربه رانندگی باخودروی دنا رو هم داشتین باتشکر از سایت خودرو بانک.
1395/4/21
جای بررسی این آشغالا چری تیگو 5 رو بررسی کنید.
1395/5/3
اونم یه اشغالی مثل این !!!
1395/4/21
ميدونستيد اين ماشين در كشور چين اجازه تردد جاده اي نداره و به قيمت 20 هزار يوان معادل 10 ميليون تومان فروخته ميشه
1395/4/21
اون 110 قدیمی 3 سیلندر بود نه این. اگه می خوایی اطلاعات بدی درست بده
1395/4/22
میدونستید شما یا دروغ میگید یا ناآگاهید؟ اگر با چیزی یا کسی مشکل داری دلیل نمیشه که دروغ بگی. این ماشین در چین فروخته میشه و قیمتش هم بین 38 تا 50 هزار یوان هست. (بستگی به آپشن ها داره)
اینم یک لینک معتبر
http://chinaautoweb.com/car-models/chery-qq/
1395/4/21
قیمت مدل فول اپشن یا همون لاکچری اگه تا 25 میلیون بود واقعا خوب بود واستقبال خوبی هم میشد ازش ولی با قیمت 31 خورده ای نمیرزه و میشه رفت 206 مدل 92 خرید که بهتر از این هست ...
1395/4/22
چقدر آمار فروش اين ماشين به درد تست سالم يا ناسالم بودن عقل افراد يك جامعه ميخوره (براي كساني كه پولش را دارن)
واسه كساني كه پول خريدش را ندارن هم ميشه از همين تعريف و تمجيد و تبليغ و لينك گذاري و ... شناسايي كرد
31 ميليون واسه قوطي كبريت يا بهتر بگم تابوت متحرك!!!
1395/4/22
یه نیسان گاوی با سرعت 50 تا از پشت بهش بزنه نفرات صندلی عقب اگه بد شانسی بیارن و زنده بمونن حتما همشون قطع نخاع میشن
1395/4/24
با سلام به دوستان
این ماشین رو دو ماهه با شرایط مناسب تر و قیمت 26 خریدم بسیار نظرتان را جلب می کنه طراحی داخلی بسیارخوب نرم وباشتاب ترازمدل قبلی کابین بدون صدا کم مصرف جادار صندوق برای مصارف داخل شهر برای گزینه داخل شهر و ماشین دوم بسیار مناسب است حداقل از پراید و206با کیفیت تراست کسانی که
نظر منفی میدن یا از عوامل دو لگن ساز داخلی هستند یا اینکه نمیتوانند هزینه کنند واگرنه کسی که این ماشین رو داشته باشه
نظرش جلب میشه البته قبول دارم که قیمت 30برای این ماشین زیاده و همون 26 خوبه
1395/4/31
فازت چیه 26 تومن پول واسه ماشینی که از عقب مثل صندلی چرخدار برقیه دادی؟
1395/5/3
خوش به حالت پولدار !!!!!!!!
خدایا این ملت چرا توهم قدرت و ثروت برشون داشته !!!!!!
داداش 26 تومن نــــــــــه ، آخرش 31 پول دادی !!! هرکی میاد میگه بی کیفیته یا ایرانخودروییه یا پول ندار ؟! زشت به خدا!!! ماشین زیر پای ما 4 برابر اون آفتابه قیمتشه ( و 100% خیلی ها ماشینشون 5 برابر ماشین من قیمت ماشینشونه ) اما اینطوری با کسی حرف نمیزنیم !!! یه ذره جنبه داشته باش
1395/4/25
با سلام
این ماشین آمپر آب نداره؟
1395/4/31
از نظر ظاهر ،جاداری ، قدرت موتور ساینا خودمون سگش شرف داره به این ماشین بدقیافه
آدم را یاد خودروی معلولین میندازه
1395/5/1
آقای فاز اگه نظر ندی میمیری خوب
هرکی یه سلیقه ای داره بسته به مورداستفاده شماهایاازعوامل دولگن سازداخلی هستیدیانمیتونیدهزینه کنید اینجا محل تبادل نظرات و تجربیات دارندگان و علاقمندان این خودرو است
1395/5/2
کسی از شما اظهار نظر نخواست نخود هر آش
1395/5/2
خانم كوتوله بدريخت براي عقب ماندگان ذهني!
اگه يكروز معلوم بشه چيني ها با اين ماشينهاي عجيب غريب دارن فهم و شعور مردم ايران را مورد بررسي و سنجش براي سلطه بيشتر در آينده قرار ميدن من يكي كه تعجب نميكنم
1395/5/3
عقب مونده ذهنی کسی است که 34تومن به راناو38تومن به 206میده اونم از جنس درجه 3چینی بی کیفیت که هرروز باید برای تعمیر گاه بعد به خودت میایی میبینی ماشین صفر همه جاش دستکاری شده
1395/5/13
من برای ماشین دوم 206 تیپ 5 مدل 95 دارم با 9 هزار کیلومتر کارکرد کوچکترین مشکلی نداشتم
قبول دارم که ماشین ایرانی افتضاح هستش ولی واقعا من حتی روم نیمشه سوار ماشین چینی بشم چه برسه
این ماشنی اسم کاملش Chery QQ3 هست که در ویکی ‍ ‍پدیا انگلیسی نوشته
their safety ratings differ dramatically. A Euro NCAP front offset crash test showed that the driver's injuries in the QQ are worse than
those sustained in the Matiz
موسسه تست امنیت خودرو اروپا این خوردو را بسیار نامن دونسته و گفته حتی از پلت فورمی که کپی شده ( ماتیز ) بسیار نامن تر هستش و راننده صدمات شدید در تصادف میبینه و سرنشیان ها کاملا در خطر هستند
حلا اینو با 206 4 ستاره ایمنی مقایسه میکنید
اگر جون خودتون و خانواده مهم نیست این اسباب بازی را بخرید.
1395/5/18
نه باوو بعضیا شدیدا عشق چینی شدن ...
آره 206 قدیمیه ولی اون قد هم بدبخت نشده که ماشین چینی ازش بهتر باشه حتی اگه ساخت ایران باشه
خدایی دلتون میاد خیابونای ایران رو با برند های بی نام ونشان چینی پر کنین؟ پول نداری ماشین دست دوم بگیر که برند معتبر باشه
با همه ی اینا به کسی که پژو داره میگه عقب مانده ذهنی نرفته چینی بگیره
من رانا و سمند و ... رو به چینی ترجیح میدم چه برسه به پژو
1395/5/3
ضمنا استقبال از این ماشین بسیار بالاست میدانید چرا چون بهترین گزینه برای یه ماشین داخل شهرجمع و جور کم مصرف کم خرج با کیفیت تراز لگن های داخلی است همسایه ما یه SLXصفر خریده
پدرش دراومده هرروز نمایندگی شما ظاهرمیبینی که پژو است اما یک
قطعات درجه سه چینی بی کیفیت بدون بلند قطعات داخلی زیر پله ای برای اینکه هزینه ها کاهش بدن حالا شما دلت رو خوش کن به این چرت وپرت های که میگی اما من میتونم از آ مار فروش این ماشین بگم اون اقلیت که بد میگن از لحاظ ذهنی مشکل دارند که میرن بابت یک ماشین ازلحاظ تکنولوژی پایین تر کیفیت پایین تر خدمات پس از فروش پایین تر هزینه میکنند
1395/5/5
بر خلاف شما من افتخار ميكنم پول واسه ماشين داخلي با تمام مشكلاتش بدم تا ماشين چيني حداقل ميدونم بخشي از اين پول گير چندتا كارگر زحمتكش و خانواده ايراني مياد نه چيني ها ضمنا وطن فروشي خيلي وقتها از ناداني ناشي از مدعي دانا بودن حاصل ميشود
1395/5/21
آقای رامبد خان، کار شما دقیقا مثل خرید از بچه ی دستفروش سر چهار راهه به بهونه ی اینکه نیازمنده و بخشی از پول بهش میرسه در صورتی که این پول فقط جیب اونهایی رو پر میکنه که از دستفروشی این بچه ها سود میبرن، در صورتی که اون بچه همیشه دستفروش میمونه! برادر، ریختن پول به جیب برخی تولید کنندگان بی کیفیت داخلی نه تنها دردی ازون کارگر دوا نمیکنه که تولید کننده رو یاغی تر میکه که محصولات بی کیفیتشو تولید کنه، کار گر رو استثمار کنه و پول رو از جیب من و شما بزنه. همین استدلال های شبیه استدلال شما ست که توی سطوح کلان کشور جریان داره و صنعت خودرو رو به در جا زدن واداشته و من و شما رو هر روز بدبخت تر میکنه. برای رسوندن پول به کارگر زحمتکش هزاران راه منطقی تر و علمی تر و تجربه شده وجود داره، نمونش همون اتفاقی که توی صنایع چین و همچنین صنت خودروشون در حال اتفاق افتادنه.هر چند ماشین های چینی هم کادو پیچ شده وارد کشور نمیشند و به هر حال کارگر ایرانی توی مونتاژشون سهیمه، مگر اینکه شما کارگر رو فقط کارگر ایرانخودرو و سایپا بدونی. در هر حال این استدلالات نتیجش میشه همین وضعیتی که صنعت خودرو توشه. پول کارگر زحمت کش رو من و شمای خریدار نباید بدیم، برنامه ریزهای صنعت خودرو باید بدن، من و شما شاید بتونیم با تجدید نظر توی خریدن ماشین بی کیفیت برنامه ریزای صنعت خودرو رو وادار کنیم به برنامه ریزی صحیح برا اون کارگر زحمتکش و همچنین مراقبت از جیب خودمون!
1395/5/3
طراحی جدید به صورتی است که قبل از رسیدن به مرحله جوش صفحه با علامت دماسنج آلارم میده و شما بایستی چک کنید ولی اگر همیشه مخزن آ ب چک بشه هیچوقت روشن نمیشه که همیشه دیتا سطح نشانه مخزن داشته باشه
1395/5/5
اولا شرکتهایی مانند مدیران خودرو و...پرسنل هموطن در کادر اداری و کارخانه کار میکنند که نه ازفضا اومدن نه ازچین دوما برای طرز فکر آ دم هایی مثل شما متاسفم که حاضرید به هر قیمتی جان آ دم هارو بازیچه دست خودشون قرار بدن وبا هر قیمتی ماشین بی کیفیت وبدون کنترل کیفیت را به همون هموطنی که نام میبری غالب میکنند بدون خدمات پس از فروش مناسب تازه با این رقابت که بوجود اومده اوضاع پراید پژو ....اینجوریه وای به حالیکه اینها نبودن متاسفم برای این آدمها به نظر من ما باید پیشرفت رو از چینی ها یاد بگیریم حالا هم که این دو لگن ساز میرن وازهمون چین وارد میکنند
1395/5/5
ضمنا متاسفم برای بعضی ها که با هر قیمتی میخوان نون بخورن حتی به قیمت از دست دادن جان آ دم ها
1395/5/6
آنهایی باید از نون خوردن به قیمت جان آدمها خجالت بکشند که دیگران را تشویق به خرید قوطی کبریت 31 میلیونی میکنند
حقا که در چینی پرستی از خود چینی ها هم گوی سبقت را ربوده ای شما
1395/5/25
خدا وکیلی خود چینیا نمیخرن این آشغالاشونو
برید تحقیق کنید ژاپنی میخرن المانی میخرن حتی کره ای میخرن اما ماشینای ساخت چینو نمیخرن

ما ایرانی ها شدیم اولین و تنها مشتری این برند های گم نام.....
1395/5/6
مثلا شما فکر میکنی لگن های که تولید میشه چینی نیستند اون که بهتره که درجه سه چینی بدون نام و نشان اونها جون آدم هارو به خطر میندازن شما صحبت قوطی کبریت میکنی در حالیکه بازار اشباع شده پر از تسمه تایم تقلبی و....که رو خودروها نصب میترا خودتون رو گول میزنید من میگم باید این مدیریت و تکنولوژی رو از اونها یاد بگیریم آقای وطن پرست
1395/5/6
همچنین این ماشین رو باید نسبت به خصوصیات استفاده کنید داخل شهر و گزینه دوم نه اینکه بخوای با اون مسافرکشی کنی یا مسافرت این دو لگن ساز ما با صرف وقت و اتلاف در حق مردم خیلی جفا کردن با گرفتن وام و هدر دادن منابع فقط تونستن انواع وانت تولید کنند الان هم که دارن از چین وارد میکنند شاید بااین انتقادها و رقابت ها به خودشون بیان واز گذشته درس بگیرن
1395/5/6
آقای آ رمان
یکطرفه به قاضی نرو روی صحبت با کسی است که دارندگان این ماشین رو مسخره می کنند یکی میگه نیسان از عقب یکی میگه صندلی چرخدار ....با این آ دم ها باید با ادبیات خودشون صحبت کنی حالا دیگه شمارو نمیدونم ولی من میدونم که باید به سلیقه و نظر دیگران احترام بگذاریم شما اول همه کامنت ترومبون ببین که چی جواب کی بوده بعد قضاوت کن
1395/6/17
این ماشین اگه جایگزین پراید میشد بهتر بود ولی با این قیمت فکر نکنم فروش بالایی بتونه داشته باشه.
در هر صورت مبارک خریداراش باشه.
1395/5/7
دم از باسوادی و احترام به سلیقه دیگران نزنید راه انتقام گرفتن از تولید کنندگان داخلی فرستادن مردم داخل لباسشویی چرخدار نیست
1395/5/7
مردم خودشون عقل دارن و حق انتخاب مگه اسلحه گذاشتن رو مخ کسی که باید اینو بخری هرکسی دوست داشته خریده شما هم دم نزن
1395/5/8
زیاد شلوغش نکنید در کل ایران با اینکه اقساطی واسه فروش گذاشتن فقط 109 دستگاه فروش رفته میتونید به آمار شرکت مدیران خودرو مراجعه کنید شک نکنید چند سال دیگه همشون گرفتار تهیه لوازم و قطعات برای ماشینی که مشتری نداره خواهند بود
1395/5/8
دوستان علاوه با افزایش تعداد نمایندگی شرکتهای مطرحی چون مدیران خودرو و کرمان موتور و...در روزنامه همشهری در بخش
آ گهی فروش آ گهی تعمیرگاه‌ها ی تخصصی دیده میشود و لوازم یدکی نیز در بازار به وفور وجود دارد
1395/5/9
چقدر این ماشین ضایع و زشت طراحی شده صفحه کیلومتر مثل ماشین اسباب بازی شارژی طاقچه سمت شاگرد داشبوردش آدم را یاد داشبورد پیکان میندازه همینطور لچکی شیشه جلو ،کنسول وسط و دسته دنده دقیقا مثل رنو5 طراحی شده , لاستیکش را خیلی راحت میشه از ابزار فروشی سر کوچه تهیه کرد چون سایزش با لاستیک فرغون یکیه
اون قسمت گرد وسط روی داشبورد منو کشته احتمالا واسه گذاشتن قابلمه طراحی شده
ماشین بچه گانه ایه
1395/5/11
واقعا برام جای سواله کسی 31 میلیون پول به این ماشین میده؟
1395/5/25
اره داداش همونطور که اونقدر هستن 100 ملیونو میدن چینی میخرن که بگن شاسی بلند سواریم ...........
1395/5/13
این بیشتر منو یاد ماشین فنری بچه ها میندازه
1395/5/16
دوستان واقعا سخته با پارس و 405 و سمند داخل شهر رانندگی کردن
این ماشین برا استفاده خودش خوبه
تو شهرتون نگاه کنین کلی یاریس و i20 و پیکانتو و میراژ ... میبینین که یه ماشین شهری هستن و قیمت گزافی دارن ولی مردم برای راحتی رانندگی داخل شهر میخرن پس این خاله ریزه هم چندان چیز بدی نیست
درسته این ماشین شتاب چندانی نداره ولی شما تو ترافیک میخواین با این ماشین شتاب گیری کنین یا با این ماشین درگ بذارین!!!! نه این ماشین فقط برای راحتی رانندگی شهریه و تازه نیمه ی خیلی پر لیوان هم ببینید این ماشین نسبت به پراید و تیبا و 206 از موتور به روزتری استفاده میکنه و به ازای هر لیتر قدرت بیشتری تولید میکنه
حالا هرکی موافقه لایک کنه
1395/5/18
پس از کلی تحقیق،واقعا به همین نتیجه رسیدم وبا نظر شما کاملا موافقم جون دنبال یک ماشین جمع و جور بودم داخل شهر با توجه به جای پارک خیلی اذیت میشم من خانمم چون یک شاسی بلند دارم و رفتم یکی ثبت نام کردم
1395/5/19
دوست عزیز با نام ...علیرضا...
شما احتمالا همونی نیستی که تویه پیج جیلی امگرن GL یه جوری در مورد ماشین های چینی نظردادی که دوستان به ایرانی بودنت شک کردن ؟؟؟؟
شما که کراس اوور چینیتو داخل شاسی بلند حساب می کنی بایدم به عنوان نفر 130 ام یکی از اینا بخری، مشخصه کسی که چینی الاصل باشه به جای 206 اینو می خره دیگه، آخه نیست واسه 206 توی خیابون جا پیدا نمیشه...یا شایدم کلاسش از این آشغال کمتره.....یا نکنه خواستی به قول خودت از برادران چینیت حمایت کنی ؟؟!!!!!!!!!!!!!!
در مورد نظرآقای فریبرز عزیز هم باید بگم ماشین های که نام بردین یکی شون از اون یکی اعتبار بیشتری داره و برای مردمی که تمایل به خرید ماشین کوچیک ایرنیو چینی ندارن، خوب بسیار هم مناسب به نظر می رسه ! در ضمن بحث اصلی دوستان در اینجا اینکه تا جایی که ماشین هایی مث 206 تیپ 2هنوز تولید میشن چرا این ماشین با این قیمت عرضه میشه؟؟؟ یعنی اونقدر از نظر کیفی و ظاهر بهتر از 206 هست که ارزش خرید داشته باشه ؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!
1395/6/2
اقا مسعود
کسی که ماشین چینی میخره از چینی ها حمایت نمیکنه که. کارخانه های مدیران خودرو و کرمان موتور و گروه بهمن و ... اینا کل کارگراشون ایرانی هستن و حتی شما نگاه کنی کارخونه های ایرانخودرو و سایپا هم محصول چینی مونتاژ میکنن حالا وقتی ماشین های چینی موتور و اپشن های به روزتری نسبت به محصولات ایرانی دارن چرا ادم نخره؟؟
حرف شما درست ولی این همه شما مسافرت رفتین چند بار پیکانتو یا هیوندای i20 دیدین؟؟؟ حالا اینو میخوام بگم کسی که پیکانتو میگیره با کسی که این ماشینو میگره هر دوتا شون یه استفاده ازش میکنن اونم به عنوان ماشین دوم و فقط برا رانندگی شهری و روزمره هسته حالا کسی که پول داره یاریس میگیره و کسی هم نداره این ماشینو میگیره به خدا کلی ادم هسته که ماشین اولشون هم به اندازه یاریس یا پیکانتو قیمت نداره ماشین دوم که بماند
1395/5/17
آقا من بد جوری از سمند بدم میاد ولی می خوام بدونم کسایی که با این پول به جای سمند، اینو می خرن دقیقا دنبال چی می گردن ؛ آیا در کشور ما کسی با جادار و بزرگ بودن سمند مشکلی دارد ؟؟؟ یا اینکه دنبال حمایت بیشتر از تولیدات چینی مر گردند ؟؟؟؟
آیا این قوطی کبریت نسبت به سمند یا رقیب خوش نامش، 206؛ زیباتره ؟ امکانات بیشتری داره ؟ قدرت موتور عجیب و غریبی داره ؟ برند خوش نامتری داره ؟ بازار خریدو فروش و خدمات گسترده تری داره ؟ دوام و کیفیت بالاتری داره ؟ یا اینکه با کلاس تره ؟؟؟؟؟ توروخدا یکی به من بگه این چینی مسخره چه چیزی بیشتر از پراید 111 داره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تجربه نشون داده ماشینای چینی که تازه به بازار ایران میان، توی یه حباب قیمتی قرار می گیرن، یه مدتی که بگذره و استقبالی ازشون نشه قیمتشون بدجوری میاد پایین؛ مث mvm 530 که تا سه سال پیش به مرز 45م هم توی بازار رسید، اما حالا میشه صفرشو با 38م هم خرید إإإ بسترن b50f پارسال تا 86م هم معامله میشد ولی الآن میشه صفرکیلومترشو با 78م هم خرید إإإإ
با این اوصاف قیمت این ماشین هم تا کمتر از 2 سال دیگه می رسه به زیر 25م ، البته تا اون زمان احتمالا قیمت پراید 111 بالاتر از 25 تومن باشه.
با آرزوی موفقیت برای کسانی که جسارت خرید این خانوم کوچولوی چینی اونم با چنین مهریه ی سنگینی رو داشتن إإإإإإإإإإإإإإإ
1395/8/30
با نظر شما موافقم ولی متاسفانه ایرانی جماعت همینه ،ماشین جاداره ،میگن ماشین جمعو جور میخوایم , ماشین کوچیکه ،میگن نفسه ادم میگیره ,قدیمیه ،میگن طراحی به روز میخوایم ، به روزه، میگن هیچی اصالت قدیمیو نداره خلاصه همیشه یه توجیهی برای کارمون داریم.
1395/5/20
بعضیها اینجا طوری تفاوت راحتی رانندگی بین این قوطی کبریت و مثلا ماشینی مثل 206 را شرح میدن انگار بین ماشین سواری و تریلی 18 چرخ مقایسه میکنند
ایمنی این ماشین در تصادفات شهری با ماشینهای بزرگتر از خودش در حد موتور سیکلته
البته برای آقایانی که به دنبال یک راه کم دردسر برای رهایی از شر خانمشان هستند گزینه فوق العاده ایه!!!
1395/5/22
دوست عزیز آقا مسعود شما هم احتمالا یکی از کارکنان ایران خودرو یا سایپا نیستی آخه اگه کسی نظرش رو درمورد یک ماشین بیان میکنه نبایستی چنین جبهه گیری کرد مگه منافع شما در خطر باشه یعنی به نظر شما اگه کسی رفت بریلیانس از سایپا یا اچ سی کراس از ایران خودرو خرید یا تعریف کرد اصالتش چینیه
خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ
میدونی اولا یاد بگیر به نظرات دیگران احترام بذاری
دوما حالا که خودروسازهای ما هم به جای پیشرفت وایده پردازی رفتن ازهمین چین خودرو مونتاژ میکنند
سوما شما اگه فکر میکنی 206یا...فرانسوی هستند سخت دراشتباهی چون اونم دارای قطعات درجه سه چینی است
1395/9/24
واقعا درسته در مقايسه با ماشينهاي ايراني زشت وبي كيفيت،خيلي ماشين خوبيه
1395/5/22
من نمیخواهم از این ماشین طرفداری کنم ولی قیاس این ماشین با توجه به خصوصیاتش با سمند یا پژو یا 206 اشتباهه این ماشین رو با پیکانتو یا لوبو یا ماشین درحدخودش مقایسه کرد حالا
اگه کسی میره واونو با این قیمت میخره به خودش ونوع کاربردش
مربوطه واین سلیقه ایه
1395/5/30
یعنی از این ماشین آشغال تر نیست واقعا ماشین بی کیفیتیه
1395/5/31
تو روزنامه همشهری مورخ 31خرداد نوشته بود براساس آیین نامه کیفیت خودرو و قطعات تولید پژو پراید غیر قانونی است یعنی با حداقل استانداردهای لازم فاصله دارد بهتر لفظ آشغال را جای دیگری بکارببری
1395/9/24
بعضيا چون پولشون به پرايد ميرسه اين حرفارو ميزنن ماشينهاي ايراني آشغالن
1395/6/11
چرا میگین راحتیو جا پارک مگه واسه خانواده پزو یا خانواده سایپا یا خانواده ایران خودرو جا پارک نیست ؟ مگه چقد بزرگ ترن اونا قیمتش 31میلیونه که رقیباش میشه 206یا شایدم تیبا هاجبک خوب اینام اندازشون تقریبا یکیه راحتیشم از این فکر کنم بیشتر یا یجور باشه سرعت و قدرت متورش که 1000پله از این بالا ترن فضای کابین و صندوق بزرگ تری نسبت بهش دارن حالا با این حال چرا ام وی ام 110؟ شاید مردم دیگه زدم به سیم اخر حقم دارن ما 500سال 206سوار میشیم تیبا هم که گیربکسش اونجوری 405که نگو مومیای شده سمندم که لشه راستم میگن ادم موخش هنگ میکنه میره اینو میگیره جان هرکی دوس دارید یه چارتا خودرو خوب بدید با قیمت مناسب مردمو دیوانه کردید یارو میره اینو میگیره پفففف
1395/8/19
چنتا علت دیگه هم هست که خیلیا اینو ترجیح میدن مثلا مصرف سوخت پایینتر نسبت به 206 تولید امسال و همینطور کیفیت ساخت بالاتر و دوام بیشتر بازم نسبت به 206. واقعا هم همه از یکنواختی محصولات داخلی خسته شدن خدایی 15 ساله 206 توی ایران داره با همون ظاهر ولی کیفیت پایینتر تولید میشه الانم که بحث خودروهای جدید پژو هست بنده خودم به شخصه تضمین میدن محصولات پژو زیر 60 میلیون در ایران عرضه نخواهند شد.
1395/9/29
داداش من یکی خریدم . پابه پای 206 تیپ 3 را میره . کنترلش هم بهتره . ترمز هاشم قویتره . تست تصادفش هم ایمنتره . پس چرا 206 چرا ام وی ام . ماشین فقط تویوتا . بقیه همه اسباب بازین . مقایسه اسباب بازی هم کاره اشتباهیه داداش
1395/6/14
کلا باید دوره ماشینهای چینی خوش ظاهر بد باطل رو خط کشید.واقعا ماشینهای چینی یکی از یکی آشغالتره.با دو سه تا امکانات جذاب سعی در جلب مشتری دارن که واقعیتش بعد به اون صورت به درد نخواهد خورد
1395/6/15
سلام.من مدل 4 سیلندر 93 خریدم.موقع خرید هم پیش چندتا مکانیک بردم و همه هم تاییدش کردن که مشکل موتوری نداره.اما خودم حس میکنم در دنده 2 وقتی پام رو از گاز برمیدارم ماشین به یکباره سرعتش کم میشه و وقتی دوباره گاز میدم میخواد بپره جلو و تکون میخوره.به نظر شما این مشکلی داره و اگه داره از چی میتونه باشه؟
1395/6/29
تجریه بنده از سوار شدن یک هفته ای از این ماشین ...بنده یک هفته بنا به ضرورت در شهر تهران این ماشین دستم بود و از صبح این ور اونور میچرخیدم دنبال کارهام تا شب و نتایج به دست امده به این صورت هستش به نظر من
1 . طراحی داخلی خوبه کیفت داشبورد و صندلی ها بهتر از 206 هستش اما پشت امپر و صفحه کیلومتر خیر بهتر میتونست باشه
2 فضای صندلی عقب برای افراد بلند قد خوب نیست البته به طرز نشتن افراد جلو ربط داره
3 ماشین نرم استارت میخوره و از نظر قدرت موتوری منو کاملا سوپرایز کرد برای مثال تو سرپالایی شدید بهضی محله های تهران با کولر روشن با 2 سرنشین که جمعا 200 کیلو میشدیم راحت و بدون هیچ مشکلی ماشین با هر بار گاز دادن با شتاب و قدرت مناسب حرکت میکنه که واقعا خوب بود کولرم خنک میکنه اوکیه.. سرو صدا میاد تو اتاق .. کمک فنرهاش خوبه بهتر از ایرانیاست ولی عالی نیست اما این حرفی هم که تو برسی بالا گفت درست نیست . عملکرد گیربکس معمولیه دید عقب بده اما سنسور پارک و اینه بزرگ راحت میکنه ظاهر بیرونش زشته البته سلیقه ای هستش نظر من این بود ..نتیجه گیری کلی شاید قیافش اوکی نباشه اما داخل اتاق و نرمی بهتر از 206 هستش و این ماشین با اینکه حدود 100 هزار تا کار کرده بوده اما یه بارم تعمیرگاه نرفته بود و دوست خودم 206 اس دی صفر داره الان 20 هزارتا نشده 5 بار رفته تعمیرگاه !!! شاید بگن دوستان موتور ضعیفه که جواب این دوستان اینه این ماشینو نساختن باهاش تهران اصفهانو 2 ساعته بری والا ما که موتوری راضی کرد و جوابگوی هیکل ماشین بودکه اصلا انتظار نداشتم.. واسه خانما و خوانواده کوچیک عالیه حالا اگه پول داری برو بهترشو بخر.. تو این رنج تو بازار ایران به نظر من بهتر از 206 هستش با توجه به رانندگی یک هفته ای گارانتیشم این دوستمون میگفت خوبه هر بار رفته کارشو سری راه انداختن واسه بازدید های دوره ای در کل به نظرم میرزه بخری و بهتر از 206 هستش با توجه به قیمتش.. امیدوارم هر کسی هر ماشینی دوس داره بخره و این تجربه کمک کنه

1395/6/29
ام وی ام در کل ماشین خوبیه اما در سربالایی ها کم میاره و صفحه کلاچ ضعیفه در این این ایرادا رفع شده ؟ چون میخام بخرم
1395/7/27
شما بهتره همون پراید و پژو سوار بشی نه یه خودرو با طراحی روز
1395/12/23
خخخخخخخ.طراحی روز.!!!!!!!جمع کن بابا اونم چه طراحی روزی!!
1395/12/23
خخخخخخخ.طراحی روز.!!!!!!!جمع کن بابا اونم چه طراحی روزی!!
1395/8/19
من خودم به شخصه قصد خرید ماشین کوچیک دارم بین این مدله و 206 واقعا موندم. از یه طرف 206 ماشین جا افتاده تری هست ولی خب کیفیتش جدیدا خیلی بد میگن ازش همینطور هم خیلی تکراری شده. از یه طرفم این که جا افتاده نیست اما هر کسی که داره راضیه. مصرفش خیلی کمتره. 3 سال گارانتی داره از نظر سطح ایمنی از 206 ایمنتره. دوستان اگه کسی میتونه منو راهنمایی کنه. با تشکر
1395/8/19
من خودم به شخصه قصد خرید ماشین کوچیک دارم بین این مدله و 206 واقعا موندم. از یه طرف 206 ماشین جا افتاده تری هست ولی خب کیفیتش جدیدا خیلی بد میگن ازش همینطور هم خیلی تکراری شده. از یه طرفم این که جا افتاده نیست اما هر کسی که داره راضیه. مصرفش خیلی کمتره. 3 سال گارانتی داره از نظر سطح ایمنی از 206 ایمنتره. دوستان اگه کسی میتونه منو راهنمایی کنه. با تشکر
1395/8/28
این خودرو باتوجه به قیمت 30 میلیونی خریدنش اصلا منطقی نیست.کلا قیمت خودرو در ایران کاذب است اما این یکی دیگه واقعا ارزش ندارد.
1395/8/30
خدایی خیلی ضایس تیبا از این بهتره
1395/9/3
خوب شما برو تیبا بخر که یه موقع ضایع نشی
1395/12/10
به نظر من یا شما از عوامل ام وی ام هستی یا کلا ام وی ام سوار نشدی من خودم 315 داشتم این ماشین با مصرف سوخت بالا و کلاج ضعیف وخدمات پس از فروش خیلی خیلی بد با نمایندگی های بی ادب یکی از دوستانم 110 داشت آن هم با همچین مشکلاتی روبرو بود برادر بایم به هم راست بگوییم من نمیگم ایران خودر یا سایپا خوبه ولی ام وی ام با خدمات وگرونیش خیلی از آنها بدتره
1395/9/16
ماشین خوبیه برای رانندگی توی شهره ولی اگر قیمتش ئر حد پراید میبود....در ضمن روی داشبوردش جا قابلمه ایی هم داره برای مواقعی که صبحا میری حلیم بخری بدرد میخوره :))))))))))))
1395/10/11
خیلی ممنون از مطلبتون، در رابطه با قیمت این خودرو بید عرض کنم که من با شخصی که توی شرکت مدیران خودرو کار میکنه صحبت کردم و ایشون گفتن ما نمیخواستیم با این قیمت خودرو رو عرضه کنیم ولی شورای رقابت ( اگه اشتباه نکنم) به ما گقت باید با این قیمت ارائه کنید حتی قرار بوده مدل برقی این خودرو و دنده اوتو ماتش هم بیاد که وزارت صنایع اجازه نداده میگفت خودروی ام وی ام 315 نیو رو قرار بوده با قیمت 45 میلیون و آپشن هایی مثل گرم کن صندلی و .... ارائه کنن و باز هم بهشون گفتن اونم باید آپشن هاشو بردارید و با قیمت 65 میلیون بفروشید !!! امیدوارم حق مطلب ادا شده باشه!!!
1395/11/12
بهش میگن مافیای خودرو تو ایران شغل شریفیه
1395/10/25
رفتم نمایندگی اقساطیش در میاد دقیقا 45 میلیون تومان پول رایج این مملکت در حالی که برا خودشون 20 میلیونم در نیومده کل هزینه وارداتش. پراید یکم قیافش تکراری شده ولی از لحاظ کیفیت از این بالاتره من بخوام 45 میلیون بدم این میرم ساندرو میخرم آخر کیفیت فرانسه نه این واقعا جارو برقی. بعضیا اینو با پیکانتو یا یاریس مقایسه میکنن باید بگم کل سرتا پاش در حد آینه بغل یاریس یا چرخای پیکانتو نیست
1395/12/9
امین جان ماشین با سود و همه چی میشه 45 میلیون ساندرو نقدش تقریبا 50 میلیونه اگه 45 نقد داری که این ماشینو چرا میخوای قسطی برداری پس؟ اگه نداری پس در حد جیبت نگاه کن. حالا این مقایسه هات به کنار برای اعتراض برو یه منتطق پیداکن اول همهرو اشتباه زدی:)))
1395/11/5
پراید و تیبا با اون مصرفشون، درجه سی و دی دارن اونوقت این چرا جی گرفته؟؟؟؟!!!
1395/11/12
چون شرکتش دولتی نیست نیاز به توضیح بیشتر داره؟
1395/11/15
سلام من این ماشین رو ثبت نام کردم بنده هم پراید صفر داشتم هم وانت اریسان حالا هم اینو ثبت نام کردم با توجه به تحقیقات بنده ماشین خوبیه از چند نفر پرسیدم گفتن راضی هستن حتی میگفتن 150 تا باهاش رفتن درکل میگفتن خیلی دیر تعمیر میاد ولی من پراید صفر خریدم شاید یک هفته اینه بالابر خراب شد نمایندگی هم بلد نبود درستش کنه اقا بلاخره بعد یک هفته مراجعه درستش کردن با عوض کردن قطعه یک ماه بعد سنسور اکسیژن سوخت هر چقدر هم تو نمایندگی عوض میکردم 2 ساعت نمی کشید می سوخت مصرفش میرفت بالا اینم بعد یک ماه خرج کردن 500 هزار تومان درست شد دلشون خوشه رینگ گذاشتن تو جاده شمال زدم تو دست انداز رینگ کج شد دیگه خلاصه فروختمش
اریسان خریدم برا شغلم برم جنس بیارم برا مغازه صدای موتور وحشتانک تو کابین دنده خیلی خشک قیمت زیادی بود برا این ماشین ولی mvm110دیر خراب میشه 3سال گارنتی داره 4 سال بیمه بدنه اونایی که میخوان بخرن بخرن واقعا خوبه همه اونایی که دارن اینو میگن حالا بعضیا ندارن الکی یه چیزی میگن یکی گفت 45 میلیون اقاطی میشه دروغه 40 میلیون تموم میشه ولی خوب بگید قبلش 4تومن پیش میدید قسطش ماهی 800تومنماشین های دیگه بیمه بدنه 700 تومن تو این رنج قیمت که میشه 2800000تومان 3 سال گارانتی که میشه تقریبا سالی2 تومن به امروز جمعا میشه 6 تومن در کل 9 تومن پول این ماشین صرف پول بیمه و گارانتی میشه حالا انتخاب باخودتون ماشین صفر میخرید در تعمیر گاه برید خیلی خنده دار با تشکر
1395/11/16
Shoma az koja gereftid ba 4 pish? Mishe shomarashono be manam bedid?!🙈
1395/11/17
از نمایندگی خسروانی شعبه تهرانپارس تعداد محدوده اگه قصد دارین عجله کنید 4 تومن باهاش موتور هم نمیدن
1395/11/18
من4ماهه خریدم واقعا ماشین های خوبی هستن اصلا خرابی نداره من که ازش راضی ام
1395/12/3
مگه قراره توی 4 ماه واسه ماشین صفر چه اتفاقی بی افته؟؟؟
1396/5/16
اقای ناشناس شما برو از سایپا و ایران خودرو ماشین بخر ،چار ماه که سهله ،تو چار روز اول اتفاقاتی برا ماشینت میوفته که تو هیچ ماشینی حتی چینی تو چار سال نمیوفته.
1396/9/24
سلام دوستان من مدل لاکچری خریدم واقعا پشیمونم نخرید مصرف درون شهری 7.5 تا 7.8 که برای یه موتور 1000 سی سی فاجعه هست.
سرعت بالای 70 تا باد میپیچه توی ماشین انگار شیشه ماشین پاینه.
30 هزار تا رفتم دنده برنجی مشکل به هم زده و دنده 3 صدا میده.
کلا گول ظاهرش نخورید.
1395/12/1
این جمعه بیست و نهم بهمن با ام وی ام ۱۱۰ جدید تا ۱۲۴ کیلومتر سرعت گرفتم تو جاده شهریار به تهران.واقعا عالی بود باورم نمیشد تا این اتدازه راحت باشه و ایستا.البته پیچیدن صدای باد تو سرعتهای بالای ۸۰ تو آینه بغل واقعا آزار دهنده بود.
1395/12/17
واقعا عالی بود مخصوصا عکس ها دستتون درد نکنه
1396/1/16
من يكماه ميشه كه مدل كامفورت رو خريدم.ماشين خيلي نرميه ظاهر قشنگي هم داره.كسايي كه ميگن كشش نداره بيان ببينن تو سربالايي لواسان با چهار سرنشين با چه قدرتي بالا ميره.حداقل در حد 206.توش هم خيلي جادار و راحته ولي صندوقش خيلي كوچيكه.از طرفي شرايط اقساطيش تو ايران بي نظيره.4/700 ميدين و ماشين رو تحويل ميگيرين!
1396/3/16
دوستان سلام
درست سوار شدن ماشين باعث ميشه ماشين خراب نشه من ٢٠٦ داشتم خدايش ماشين خوبي بود ولي ي مدت باهاش تونستم اروم برونم ولي نشد مخصوصا اتوبان همت ،هركي ميگه ٢٠٦ بد درست نميكه،
اين از اين
اين ماشين ام و ام به نظر نمياد ماشين بدي باشه درست به ٢٠٦ نميرس هيچ وقت ولي براي كسايي كه شهرهاي بزرگ زندگي ميكنن بد نباشه....
قيمتش خيلي بالاس 😔😔😔
1396/3/22
فوق العاده مزخرفه...
من یه ام وی ام ۱۱۰ نیو خریدم . الان دوماه ماشینم تو پارکینگ خونست
بخاطر اینکه رینگ فابریکش هیچ حا نیس . از شهر خودم و اطراف بگیر تا تهران رفتم ولی هیچ جا نبـــــــــود ... ماشین رو زدن ولی رینگش رو خودشون ندارن و تنها راهی که جلوی پام گذاشتن ،اینه که رینگ الومینومی که دونه ای ۳۰۰ هست بخــــرم
حالا این کجاس خوبه ، من نمیدونم ...
هرکی میگه خوبه، بیاد بگه رینگ رو از کجا بگیرم . منم حرفمو پس میگیرم
پس تا اونموقع خواهشا نگیذجد ام وی ام خوب و عالیه
1396/4/6
سلام خدمت همه عزیزان من راننده اسنپ هستم چون پول پیش کمی دارم نمیتونم پراید بخرم ولی پول پیشم ب اندازه۱۱۰sهست ب نظر شما پراید مدل پایین خودم رو نگه دارم یا ۱۱۰sبخرم؟ممنون
1396/5/3
باسلام بنده ام وی ام 110مدل 88را باقیمت 8200000تومان انهم با باپرداخت 2میلیون نقد ومابقی اقساطی وماهیانه 200000تومان داشته ام نسبت به پراید خیلی بهتراست ولی قیمت قطعات یدکی ان خیلی گران است ان موقع که قیمت رینگ چرخ پراید 5000تومان بود قیمت رینگ این خودرو34000بود خودتان قضاوت کنید تورنج قیمت 13میلیون ماشین خوبی است ولی 32میلیون خیلی گران وموقع فروش افت قیمت فاحشی درحدود11الی13میلیون دارد
1396/7/10
دوستان عزیز
اونایی که اصلا سوار این ماشن نشدن چرا بیخود نظر میدن ؟
این ماشین با اپشن هایی که داره نباید با پراید حلبی مقایسه کرد . امکاناتش کاملا در 206 هست و هیپ چیزی کم نداره . و یکی از عالی ترین مزایای این ماشین سه سیلندر پر قدرت و کم مصرف بودنشه . واقعا کم مصرف و بسیار راحته . خداوکیلی از وقتی خریدمش خیلی خیلی راضیم . هم 405 و پراید داریم اما واقعا امکاناتش و راحتیش عالیه . وظاهر کوپکی داره اما اول برید بشینید داخلش میبینید که از 206 بیشتر جا داره ( اول برو سوار بشو بعد نظر بده .
خیلیا از خداشونه این ماشین رو داشته باشن ولی چون نمیتونه بخره با پراید حلبی مقایسه میکنه .
امیدوارم همتون بتونید بخرید 1000برابر از این بهترا بخرید امین . اما عزیزان تا پیزیرو سوار نشدید نظر ندید . ماشین از لحاظ ظاهر از پراید بزرگتر و از لحاظ کابین سرنشین از 206 هم راحتر و بزرگتر . امکاناتش هم در حد 206 با این تفاوت که خداروشکر داعم نمیخواد ری نمایندگی :)
1396/12/12
Movafeqam mashin khobie
1396/7/25
سلام من 15000 باهاش رفتم سفرم رفتم جاده چالوسم انداختم. ماشین خوبه تصادفم کردم بدنش خوبه. فقط میتونم بگم که متاسفم برای مرددم که مقایسشون با ماشینای 1980 هست
1396/8/13
ماشین فوق العاده نرمو محکمیه..من ۲۰۶دداشتم اینم دارم بخدا سگش شرف داره به ۲۰۶ الان
1396/9/1
من یه ساله ۱۱۰sگرفتم خیلی ازش راضی هستم قبلش ۲۰۶صفر خریده بودم یه سال زیر پام بود از بس رفته بودم تو ایران خودرو که کل تعمیرکاراش بام دوست شده شدن خخخخ خلاصه که بعد از گرفتن ای ماشین خدایش راحت شدن تا حالا جز روغن و بنزین هیچ خرجی نداشته من اواسل رو قیمت ۲۹تومن نقد گرفتم حساب کردم اگه پراید ۲۱ملیونی اون موقع میخواستم بگیرم تا حالا پول ای ماشین خرجش کرده بودم کسایی که ظاهر کوچیک ای ماشین رو دیدن پیشنهاد میکنم تو از داخل یه نگاه به اتاقش بندازن بدون شک از پراید و ۲۰۶ جا دار تره تو اتاق صندوقش خدایی کوچیکه ولی برا افرادی که مرتب تو شهر کار دارن و پارک میکنند بهترین گذینه است البته یه چند جا نماینگی ها سر زدم قطعاتش گرونه ولی شرکتش با گارانتی ۳ ساله و بیمه بدنه ۴ساله این مشکل رو حل کرده وقتی در مورد ای ماشین تحقیق کردم از اونایی که مدل قدیمی ای ماشین هم داشتن میگفتن تا حالا تعمیرگاه نرفتیم مگر بر اثر تصادف و ...عامل های که مقصر خودشون بودن من به حدی به ای ماشین علاقه دارم که کل ایران برا گیربکس اتومات سرچ کردم و بلخره انجامش دادم واقعا ازش راضی هستم اگر هم روزی تصمیم به ماشین جدید بگیرم حتما نگهش میدارم
1396/9/14
سلام ميشه راهنماييم كنيد كجا گیربکسش رو اتومات کردید با تشکر
1396/10/17
الان ۲ ساله که این ماشینو خریدیم و ازش راضی هستیم...حتی یه خرج کوچیکم غیر روغن موتور عوض کردن نکردیم منو همسرم همیشه درحال سفر کردن ما این ماشین هستیم..حتی یکبار در جاده رشت به تهران با سرعت ۱۷۰ تا رفته و فیلم هم گرفته که به همه ثابت کنه..مصرف بنزین هم که خیلی کمه...طوری که ما همیشه میگیم از کنار پمپ بنزین ردش کنیم باکش پر میشه😬😬..داخل ماشین راحت و جا دار هست..عقب هم راحت ۳ نفر میشینن...شک نکنید ماشین عالیه ای هست
1396/10/22
سلام من واقعا از آپشن ها و طراحی این ماشین خوشم اومد ولی خب با دیدن کامنتای دوستان یواش یواش دارم پشیمون میشم میشه ی نفر راهنماییم کنه که واقعا ماشین خوبی هست یا نه چون ی سریا میگن به خرج میوفته ی سریام میگن من خیلی وقت دارم ولی فقط روغن موتورش و عوض کردم☹️
1397/3/12
من دو ساله که 110 جدید رو واسه همسرم خریدم . تا الان هم 50 هزار تا کارکرده . میتونم بگم هیچ مشکلی نداره . کیفیتش مثل روز اوله و زیر و بندش به هیچ وجه به صدا نیفتاده . اوایل مصرفش بیشتر بود ولی الان خیلی کم شده . شاید 4.5 شده باشه . فرمون نرمش و کولر فوق العاده و رانندگی آسان از مزایای بزرگ این ماشین هست . جای پارک کمی احتیاج داره و چون صندلی اون نسبت به ماشینهای همسطحش بالاتر قرار میگیره ، حس رانندگی خوبی به آدم میده
1397/2/17
ام وی ام 110 معمولی مدل 94 رو دارم عالیه.قبلا سمند داشتم خرابیش زیاد بود.این ماشین فقط روغن و بنزین میخواد.اب هم کم نمیکنه عالیه
1397/7/7
باسلام این خودرو در رده تیبا ،پراید ،۲۰۶ راناو سایر ماشینهای دو سه دهه قبل ایرانی نیست.بلکه با تکنولوژی روز دنیا ساخته شده.اینجا ملاک ما فقظ قیمت است در حالی که تو کشورهای پیشرفته مصرف سوخت،الوده گی هزینه نگهداری و البته قیمت،و مسائل فنی، ملاک میباشد به نظر من رقیبای این خودرو پیکانتو ای۱۰ومیراژ میباشد. با توجه با نداشتن گریبکس اتوماتیک و قدرت کمتر به واسطه قیمت خیلی کمترو مصرف پائین گزینه خوبی برای خرید است لارم به ذکر است قیمت تو چین ۷۸۰۰ دلار امریکا میباشد.با یک مسال حرفم را تمام میکنم ،موتور سیکلتهای شبه هوندا ۱۲۵ با قدرت سرعت بیشتر از اسکوتر چینی ویو ۲۵۰۰ هزار قیمت دارند در حالی که ویو۹۵۰۰ هزار و وسپا۹۵ میلیون تا ۱۴۵ میلیون. حکم تیبا وام وی ام ۱۱۰ اس و فیات ۵۰۰
1397/9/19
با سلام و عرض ادب
دو تا سوال داشتم
1 » آمپر آب خودروی 110 اس کجاست ؟ (توی صفحه دیجیتالی بزرگ ؛ ماشین بنده مدل 95 هست و تازه خریداری کردم )
و
2 » دکمه آب پاش شیشه شور برف پاک کن عقب کجاست و چطوری آب بپاشم ؟؟؟؟
1398/6/4
الان که اختلاف قیمتش با پراید صفر در حد 30 تومن شده مسخره است دیگه
تا الانم هر کسی این ماشینو خریده فقط ثسطی خریده فک نکنم کسی بوده باشه حاضر باشه نقدی اینو بگیره
1398/6/13
چرا متعصبلنه حرف می زنید، سگش می ارزه سگش نمی ارزه یعنی چی، ماشین و باید ببینی برای چه استفاده ای می خوای، وقتی می گی ماشین کوچیک شهری، دیگه چرا سمند و قاطی این می کنید،توی این سایز بدنه آپشن ها رو ببینید، بابای من اینا از سال ۱۳۷۸ یدونه ۱۱۰ سه سیلندر داذن. خیلی هم راضی ایم، دم درشون هست، هر کدوم می خوایم میریم سوار میشیم، دقت کنید بچه ها، ماشین سال ۱۳۷۸، با ۴ تا شیشه برقی، مه شکن عقیب و جلو، آینه برقی، دزدگیر فابریک، پاورویندو!!! باورتون میشه! به طور کلی ماشینهای مدیران ماشین های خوبی هستند خصوصا الان، کیفیتشون از اغلب ماشین های تولید داخل به جز خانواده رنو بهتره، آپشن هاش خیلی زیاده، الان ایکس ۲۲ رو نگاه کنید، esp داره، اون و با استپ وی مقایسه کنید، استپ وی فقط یه زذه کیفیتش بهتره، همین، می گفتم کلا ماشینهای مدیران خوبن، فقط یهزذه قیمتش بالاس، اونم داذه با شرایط خوب فروش تحویل میده
1399/1/19
سال 1378؟؟!!!!!!!!!!!!!
1399/11/28
مطلبتون در مورد این ماشین به شدت غیر حرفه‌ای و ساده لوحانه بود
1400/2/5
حداقل ماشين مسافر كشي نيست مثل آشغالاي سايپا و ايرانخودرو و اون هايي كه تجربشو ندارن ميان الكي نظر ميدن
1401/10/28
سلام ... من الان 2 روزه که ام وی ام 110 اس خریدم .... تازه بعد از خرید دیدم که اصلا سیستم آینه های جانبی برقی نیست .... حالا سوالم اینه که میشه تنظیماتش رو برقی کرد؟