موضوعات داغ

ماشین پژو 206 تیپ 2

(3.7/5) 253,234 رای

پژو 206 تیپ 2 هاچ‌بکی اقتصادی و محبوب در بازار است که تولید آن از دو دهه پیش تاکنون توسط ایران خودرو ادامه دارد. این خودرو هم‌اکنون در بازار با خودروهایی همچون تیبا 2 و کوییک به رقابت می‌پردازد. پژو 206 تیپ 2 یکی از پرفروش‌ترین خودروهای ایران است که حتی با وجود افزایش شدید قیمت طی سال‌های گذشته، همچنان خریداران مشتاق خود را حفظ کرده است. مصرف سوخت پایین، چهره هماهنگ و زیبا و فراوانی قطعات یدکی، از جمله مزایا پژو 206 تیپ 2 هستند. در سوی مقابل افت کیفیت ساخت، عایق بندی ضعیف و فضای کم صندلی‌های عقب را باید از جمله معایب پژو 206 تیپ 2 برشمرد. پژو 206 تیپ 2 طی دو دهه حضور خود در بازار با تغییرات مختلفی به دست مشتریان رسیده است. در بازه‌ای این خودرو به واسطه الزامات قانونی مجهز به کیسه هوا، سیستم ترمز ضد قفل و سیستم توزیع نیروی ترمز شد و حتی ایران خودرو برای پژو 206 تیپ 2 سنسورهای دنده عقب نیز در نظر گرفت. با این حال از سال 1398 و به واسطه نیاز ایران خودرو به مقرون به صرفه کردن فرآیند تولید، برخی امکانات همچون سی دی پلیر و سنسور دنده عقب از پژو 206 تیپ 2 حذف شدند.

170 km/h
حداکثر سرعت
6.3 liter/100km
مصرف سوخت
1360 cc
حجم موتور

مشخصات پژو 206 تیپ 2

کلاس بدنه
هاچ بک
انتقال نیرو
دیفرانسیل جلو
نوع جعبه دنده
5 دنده دستی
حداکثر توان
75 اسب بخار
تنفس موتور
تنفس طبیعی
تعداد سیلندر
4 سیلندر

مزایا و معایب پژو 206 تیپ 2

مزایا

معایب

بررسی پژو 206 تیپ 2

پژو 206 را به جرات می توان یکی از محبوب ‌ترین و پرفروش‌ ترین خودروهای بازار معرفی کرد که فعالیت خود را از سال 1380 در ایران آغاز کرد و هنوز هم طرفداران زیادی در بازار کشور دارد. این درحالیست که هاچ ‌بک فرانسوی محبوب بازار ایران برای نخستین بار در سال 1998 میلادی راهی بازارهای جهانی شد. پژو 206 در زمان معرفی به خاطر داشتن طراحی جذاب و بروز و همچنین امکانات رفاهی نسبتا خوبی که داشت، توانست سهم فروش قابل توجهی از بازار خودروهای اقتصادی و ارزان قیمت اروپا و برخی کشورهای به خود اختصاص دهد، هرچند در سال 2010 میلادی تولید آن در بسیاری از کشورهای جهان به پایان رسید و بازنشسته شد. در ایران هم خودروی پژو 206 خودرویی بدون رقیب بود که سال ‌ها در بازار خودروهای اقتصادی عنوان پرفروش ‌ترین محصول تولید داخل را به خود اختصاص داده بود. اما کم کم با روی کار آمدن خودروهای جدید چینی در بازار کشور، به یکه تازی پژو 206 هم در کشور پایان داده شد، هرچند پس از گذشت تقریبا 20 سال از ورود این خودرو به بازار کشور، هنوز هم یکی از گزینه‌ های جذاب و محبوب جوانان بوده و از تقاضای بالایی در بازار برخوردار است. خوب است بدانید که پژو 206 در ابتدای ورود به بازار ایران در 6 تیپ متنوع عرضه شد، اما به مرور زمان ایران خودرو برخی از تیپ‌ های 206 را از رده خارج کرد و تنها به تولید نسخه صندوقدار و دو نسخه هاچ‌ بک در تیپ‌ های 2 و 5 بسنده کرد.

داخل پژو 206 تیپ 2

پژو 206 در زمان معرفی و یا حتی ورود به بازار ایران، به خاطر طراحی جذاب و مدرن داخل کابینش بود که توانست به محبوبیت و موفقیت چشمگیری دست پیدا کند، اما امروزه طراحی فضای کابین پژو 206 مناسب و قابل قبول ارزیابی می شود و همچنان از دید بسیاری از خریداران و علاقه‌ مندان جذاب و گیرا به نظر می ‌رسد. همچنین ارگونومی و کاربری آسان برای راننده و سرنشینان از دیگر مواردی است که تاثیر زیادی در جلب توجه مخاطبان خود داشته است. پژو 206 در ابتدای عرضه به بازار ایران دارای کابینی به نسبت با کیفیت بود که از اجزا و متریال فرانسوی با سطح کیفی قابل قبول استفاده می کرد، اما به تدریج با شروع تحریم های بین المللی و افزایش میزان داخلی ‌سازی قطعات، از کیفیت متریال مصرفی داخل کابین آن کاسته شد، بویژه در سال 91 و با آغاز تحریم های بین المللی صنعت خودروسازی و نرسیدن قطعات اصلی پژو به کشور، کاهش کیفیت قطعات داخل کابین شدت گرفت و قطعات چینی و ایرانی جایگزین قطعات با کیفیت فرانسوی شد. پژو 206 در ابتدا با 6 تیپ متنوع راهی بازار ایران شد که هر یک از آن ‌ها ویژگی ‌های منحصربه ‌فرد خود را داشتند. تیپ 1 ساده ‌ترین و کم آپشن ‌ترین نسخه از این خودرو بود، اما بعدها با عرضه تیپ 2 از مدار تولید خارج شد. در واقع پژو 206 تیپ 2 مجهز به سیستم برق مالتی‌ پلکس بود که از نظر سیستم برقی پیشرفت چشمگیری به حساب می آمد و شیوه نوینی برای اجرای فرامین راننده بود.

طراحی پژو 206 تیپ 2

یکی از اصلی‌ ترین دلایل موفقیت پژو 206 در بازارهای جهانی، بدون شک طراحی پویا و تطبیق‌ پذیری بالای آن با سلیقه های مشتری است که پس از گذشت حدودا دو دهه همچنان مقبولیت خود را در میان خریداران حفظ کرده است. ظاهر امروزی و جوان ‌پسند این خودرو که پتانسیل بالایی جهت انجام تغییرات ظاهری و تیونینگ دارد، یکی از مواردی است که موجب شده پژو 206 همواره در جدول پرفروش‌ ترین خودروهای داخلی جایگاه قابل قبولی داشته باشد و خودروی اول جوانان برای خرید یک خودروی شخصی باشد. پژو 206 به خاطر طراحی ظاهری متفاوت خود، به عنوان یک خودروی سنت ‌شکن وارد بازار ایران شد، زیرا پیش از این در بازار خودروهای هاچ ‌بک گزینه جذابی وجود نداشت و این خودرو با طراحی جذاب تخم مرغی خود به نوعی توانست انقلابی در خودروهای هاچ بک عرضه شده در بازار کشور ایجاد کند. خطوط سیال و روان روی بدنه این خودرو که در نهایت موجب حجیم ‌تر شدن درها و گلگیرها شده است، از نکاتی به شمار می رود که در جذابیت ظاهر آن نقش به سزایی ایفا کرده و همچنین چراغ ‌های بزرگ و کشیده در قسمت جلوی خودرو، ظاهری تهاجمی و اسپرت به آن بخشیده است. البته طی سال‌ های گذشته تغییرات بسیار جزئی در ظاهر این خودرو ایجاد شده است که می ‌توان به تغییر گرافیک داخلی چراغ ‌های عقب، طرح کریستالی چراغ‌ های جلو و طراحی سپر عقب این خودرو اشاره کرد.

مشخصات پژو 206 تیپ 2

پژو 206 تیپ 2 طبق اعلام شرکت سازنده، طول کلی 3822 میلی متر، عرض 1652 میلی متر، ارتفاع 1432 میلی متر و فاصله بین دو محور 2441 میلی متر دارد که با تمامی تجهیزات خود به وزن خشک حدودا 1024 کیلوگرمی رسیده است. برای تامین نیروی مورد نیاز این خودروی بیش از 1 تنی، پیشرانه چهار سیلندر 1.4 لیتری بنزینی تنفس طبیعی مورد استفاده قرار گرفته است که در محدوده 5500 دور بر دقیقه توانایی تولید 75 اسب بخار قدرت و در محدوده 3400 دور بر دقیقه می تواند خروجی گشتاور 118 نیوتن متری تولید کند. حاصل ارسال این نیرو با استفاده از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی به چرخ های جلو، ثبت حداقل شتاب صفر تا صد 14.1 ثانیه و حداکثر سرعت 170 کیلومتر برساعت خواهد بود. به صورت ترکیبی، پیشرانه تنفس طبیعی پژو 206 تیپ 2 می تواند مصرف سوخت 6.3 لیتری به ازای کارکرد 100 کیلومتری طبق اعلام شرکت سازنده داشته باشد، این درحالیست که میزان سوخت مصرفی برای پیشرانه یورو 4 بوده و در شرایط کاملا استاندارد خودرو و جاده بدست آمده است که در استفاده های واقعی مصرف سوخت بالاتری خواهد داشت. به طور جداگانه، پژو 206 تیپ 2 با استانداردهای آلایندگی یورو 4، مصرف سوخت 5 لیتری برای استفاده های خارج از شهر و همچنین مصرف سوخت 8.4 لیتری برای استفاده های شهری دارد.

مشخصات فنی پژو 206 تیپ 2

نام خودرو
پژو 206 تیپ 2
کشور سازنده
پرچم کشورفرانسه
سال (طراحی)
2003
موتور
4 سیلندر 8 سوپاپه
حجم موتور
1360 سی سی
تنفس موتور
تنفس طبیعی
انتقال نیرو
دیفرانسیل جلو
حداکثر قدرت
75 اسب بخار در 5500 دور در دقیقه
حداکثر گشتاور
118 نیوتن متر در 3400 دور در دقیقه
جعبه دنده
5 دنده دستی
شتاب 0 تا 100
14.1 ثانیه
حداکثر سرعت
170 کیلومتر در ساعت
وزن
1024 کیلوگرم
اندازه (میلیمتر)
3822 طول - 1652 عرض - 1432 ارتفاع
فاصله بین دو محور
2441 میلیمتر

مصرف سوخت ماشین پژو 206 تیپ 2

  • داخل شهر
  • خارج از شهر
  • ترکیبی
  • حجم باک
  • استاندارد آلایندگی
  • میزان تولید CO2
  • استاندارد امنیت
  • 8.4 لیتر در هر صد کیلومتر
  • 5 لیتر در هر صد کیلومتر
  • 6.3 لیتر در هر صد کیلومتر
  • 50 لیتر
  • یورو 4
  • 149 گرم در هر کیلومتر

امکانات و تجهیزات پژو 206 تیپ 2

یکی از راه‌ های تشخیص تیپ های مختلف پژو 206 در ایران را می توان بررسی لیست امکانات رفاهی و آپشن‌ های آنان دانست. در واقع پژو 206 تیپ 5 را می ‌توان فول‌ ترین نسخه موجود در بازار ایران دانست که نسبت به سایر تیپ ‌ها از امکانات رفاهی بیشتری برخوردار است و در حال حاضر تیپ 2 را می توان کم آپشن ترین 206 تولید شده در ایران معرفی کرد. در حال حاضر گروه صنعتی ایران ‌خودرو پژو 206 را تنها در دو تیپ 2 و 5 به بازار عرضه می‌ کند. همچنین نسخه صندوقدار آن هم تنها با تیپ V8 به بازار عرضه می‌ شود که به لحاظ فنی و امکانات رفاهی، مشابه با نسخه هاچ ‌بک تیپ 5 است. اگر بخواهیم تیپ 2 را از نظر امکانات رفاهی مورد ارزیابی قرار دهیم، باید به مواردی همچون 2 عدد کیسه هوای راننده و سرنشین جلو، سيستم ترمز ضد قفل ABS، EBD و EBA، فرمان هیدرولیک، سیستم تنظیم سرعت برف پاک ‌کن با سرعت خودرو، چراغ مه‌ شكن جلو و عقب، قابليت تنظيم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل کابین، قفل مرکزی با سوییچ کنترل از راه دور رادیویی، چراغ همراهی تا درب منزل در محيط ‌های تاریک، سیستم کنترل بخار بنزین، آینه ‌های جانبی دستی، شیشه بالابر برقی درهای جلو و کنترل سیستم صوتی از پشت فرمان اشاره کرد.

امکانات پژو 206 تیپ 2

کیسه هوا
كيسه هواي راننده و سرنشين جلو
سیستم صوتی
بلندگوي درهاي جلو،پخش CD با كنترل پشت فرمان
ترمز و پایداری
ترمز ضدقفل ABS و EBD و EBA (چهاركاناله) - ترمز جلو دیسکی و ترمز عقب کاسه ای
دیگر امکانات
چراغ مه شكن جلو و عقب - چراغ نقشه‌خوان - قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ جلو از داخل خودرو - آیینه‌های جانبی دستی - قفل مركزی با سوییچ كنترل از راه دور رادیویی - سیستم ضد سرقت (ایموبیلایزر) - كمربندهای ایمنی جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع - سیستم كنترل بخار بنزین - سیستم تهویه با تنظیم دستی - فرمان هیدرولیك - صندلی راننده با قابلیت تنظیم ارتفاع - پشت سری جلو با قابلیت تنظیم ارتفاع - شیشه بالابر برقی درهای جلو - صندلی عقب با قابلیت تاشوندگی - چراغ همراهی تا درب منزل در محیط های تاریك - سیستم تنظیم سرعت برف پاك كن با سرعت خودرو

رقبای پژو 206 تیپ 2 در بازار

یکی از رقبای پژو 206 تیپ 2 در بازار را می توان محصول هاچ بک سایپا، یعنی خودروی کوییک اتوماتیک پلاس معرفی کرد که در بازار قیمتی نزدیک به یکدیگر دارند، اما باتوجه به مشخصات فنی، طراحی ظاهری و بسیاری از فاکتورهای دیگر می توان خودروی کوییک پلاس اتوماتیک را محصولی مقرون به صرفه تر نسبت به خودروی پژو 206 تیپ 2 معرفی کرد. مزیت بزرگ کوییک پلاس اتوماتیک نسبت به پژو 206 تیپ 2، همین جعبه دنده اتوماتیک آن خواهد بود که در استفاده های شهری می تواند کمک بزرگی برای رانندگان باشد و در ترافیک های سنگین زحمت راننده را برای گرفتن کلاچ و تعویض مداوم دنده کم کند. علاوه بر این، خودروی کوییک پلاس اتوماتیک را می توان یک خودروی جدید معرفی کرد که از طراحی خوب و امکانات ارزشمندی برخوردار است، درحالی که حدود 20 سالی از معرفی و عرضه پژو 206 در بازار کشور می گذرد و در سطح دنیا به عنوان یک خودروی تاریخ مصرف گذشته شناخته می شود، هرچند هنوز در ایران مشتریان زیادی دارد و در نبود رقیب خارجی، جذابیت بالایی برای مشتریان جوان دارد. در بخش فنی پژو 206 تیپ 2 پیشرانه تنفس طبیعی 1.4 لیتری با خروجی قدرت 75 اسب بخاری و گشتاور 118 نیوتن متری دارد، اما کوییک پلاس اتوماتیک با بهره مندی از یک پیشرانه 1.5 لیتری می تواند خروجی قدرت 87 اسب بخاری و گشتاور 128 نیوتن متری تولید کند. با این حال اگر کوییک پلاس اتوماتیک را رقیب این خودرو ندانیم، گزینه بعدی کوییک R پلاس با جعبه دنده دستی خواهد بود که علاوه بر پیشرانه خوب و مزیت های دیگر، قیمت کمتری هم نسبت به خودروی پژو 206 تیپ 2 در بازار آزاد دارد که می تواند انتخابی جذاب برای مشتریان جوان باشد.

قیمت و نمایندگی

  • قیمت
  • نمایندگی

سوالات متداول

موتور پژو 206 تیپ 2 چیست؟

در خودروی پژو 206 تیپ 2 یک پیشرانه چهار سیلندر 1.4 لیتری بنزینی تنفس طبیعی مورد استفاده قرار گرفته است که در محدوده 5500 دور بر دقیقه توانایی تولید 75 اسب بخار قدرت و در محدوده 3400 دور بر دقیقه می تواند خروجی گشتاور 118 نیوتن متری تولید کند

موتور پژو 206 تیپ 2 چه تفاوتی با تیپ 5 دارد

پژو 206 تیپ 2 یک پیشرانه 1.4 لیتری تنفس طبیعی دارد که در محدوده 5500 دور بر دقیقه توانایی تولید 75 اسب بخار قدرت و در محدوده 3400 دور بر دقیقه می تواند خروجی گشتاور 118 نیوتن متری تولید کند. اما پژو 206 تیپ 5 پیشرانه 1.6 لیتری با میزان خروجی قدرت 110 اسب بخاری و گشتاور 142 نیوتن متری دارد

ایمنی پژو 206 تیپ 2 چقدر است

پژو 206 با دو عدد ایربگ در سال 2000 میلادی توسط موسسه ایمنی یورو NCAP ارزیابی شده و موفق به دریافت 4 ستاره ایمنی از این موسسه شده است. لازم به توضیح است که استانداردهای ایمنی در آن سال‌ ها متفاوت با استانداردهای امروزی بوده است

تفاوت پژو 206 تیپ 2 و تیپ 5 چیست؟

در بخش فنی، پژو 206 تیپ 5 پیشرانه قوی تر 1.6 لیتری در مقایسه با پیشرانه 1.6 لیتری تیپ 2 دارد و همچنین امکانات بیشتری با خرید تیپ 5 در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت که لازمه آن پرداخت هزینه بیشتری است

نظرات کاربران

206 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1390/2/12
در قسمت گالری عکس داخل کابین مربوط به 206 تیپ 6 میباشد لطفاگ انرا اصلاح فرمائید
1390/5/4
تا 25 میلیون به جز بقیه تیپهای خودش هیچ ماشینی به پاش نمیرسه!170 تا باهاش رفتم خیلی راحت!
1397/6/18
دادش elxدویست و شچهل تا رو مثل اب خوردن تخت میکنه
1398/12/9
من با تیبا ۱۹۰ رو هم رفتم
1399/2/10
من با تیبا ۲۰۰ تا رفتم
1399/2/22
تیبا 206 رو خیلی راحت میگیره اگه خوب کار کرده باشه و نفسش باز باشه
1399/12/14
تیپ ۲ گرد پراید جمع نمیکنه
1390/5/11
لطفا در مورد رنگبندی 206 هم صحبت کنید. آیا سورمه ایش خوشگله؟
1397/12/18
بسیار عالیه
1398/10/29
سلام پژو ۲۰۶ شامل رنگ های سفید بژ نقره ای دولفینی مشکی سورمه ای کاربنی قرمز آلبالویی رنگ سفید بیشتر تو بورس هست رنگ بژ نقره ای دولفینی مشکی بمرور زمان بدلیل نور آفتاب دچار رنگ پریدگی میشود
1390/5/22
مدت 8 سال 206 داشتم که خیلی خوب بود،الان با یک پارس سال عوض کردم و واقعا پشیمونم- ماشین نرمیه
1390/5/29
من یه 206 تیپ3 دا
1390/6/6
باتوجه به قیمت بهترین ماشین هستش
1390/7/1
سلام
تیپ 2 کیسه هوای راننده هم داره حداقل مدل 90 که من دیدم داره
1390/7/15
سلام به نظر من 206 ماشین خیلی خوبیه فقط خیلی کوچیکه، sd هم که خیلی زشته.
1390/7/30
واقعا ماشین عالیه و سگش می ارزه به هر چی ماشین چینیه. البته مدل(82)
1390/8/6
5ساله استفاده ميكنم.الان كه ميخوام بفروشمش.فقط حافظ شيرازي نيست كه ازم بگيره.هيچ ماشيني ازجنبه مصرف بهش نميرسه.
1390/9/1
man in mashino to aragh dashtaam tahee mashiine lamasaaaaab
1390/10/27
این ماشینی که همه ازش تعریف میکنید:
حجم موتورش و بدن بالا اما به خاطر اینکه مضرفش بالا نره همان مقدار مخلوط سوخت وارد سیلندر میشه پس نسبت تراکمش کاهش یافته و کمپرسش پایین آمده در نتیجه قدرتش کمتر شده
سیستم تعوض دنده که پر صرو صداست
قدرت ماشین که اندازه پرایده
کمک فنراش که آدم و یاد سواری با اسب میندازه
من نمیدونم چیه این خوبه
فقط قیافه داره
آها هنگام تصادف از جلو هم خیلی ایمنه
قطعات کاپوت به خصوص موتور به ضربه به طرف زمین جمع میشه تا به سرنشینا آسیبی نبینه
کسی که میگه ماشینه خوبیه غیر پراید چیز دیگه ای سوار نشده
1391/2/15
تو ایران ماشین های زیر 20 میلیون 206بدک نیست و ما ایرانی ها هستیم اینقدر به پژو علاقه مندیم.
1390/11/3
www.persiakhodro.vastblog.com
1390/11/30
206فقط تامدل86اونم نیمه اولش که گازاشون برقی نیست.............
از86ببعد محصوله کشوردوستو برادر چین،پرسوخت ودر یک کلام حیف پول ..........................
1390/12/17
شما که نمیتونی و وقت ندارید سایتتون رو به روز کنید بیخود میکنید به مردم اطلاعات اشتباه میدید امروز 17 اسفند 90 وقیمت پژو 206 16میلیون و هشت صد هزار تومان . نه 14 میلیون .
1397/12/1
هه یادش بخیر داداش خواب اصحاب کهف هم اینقدر وسایل گرون نشده بود
امروز 84 میلیون شده گلم
1398/2/12
ای خدا ببین تو این هفت سال چی شده. الان ۱۴ میلیون یه موتور میدن به آدم.
1398/4/12
خخخخخخخ
1398/10/29
امروز یکشنبه 29دی ماه 1398
قیمت روز خودرو 206 تیپ 2
تنها 93000000 تومان :)
1399/1/16
یاد باد آن روزگاران یاد باد، فروردین ۹۹ پژو ۲۰۶ تیپ ۲ قیمت ۱۱۵ میلیون( بخاطر کرونا فعلا قیمت پایینه)
ببینیم چن سال دیگه میایم و چی قضاوت خواهیم کرد.
1399/2/6
امروز قیمت روز ۲۰۶ تیپ دو ۱۲۰ میلیون ، خدارا شکر که ایرانی ام
1399/3/7
اوه اوه یادش بخیر الان سال ۹۹ قیمتش تا ۲۰۰ ملیون رفته یکم همت کنه ۲۰۰ تا رو هم رد میکنه واقعا جای اصحاب کهف خالی
1399/6/8
ی چی اونور تر از اصحاب کهف... امروز 170 تومنه))
1400/3/28
امروز ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ قیمت ۲۰۶ تیپ دو ۲۱۲ میلیون تومنه داداشش تو داری حرص دو میلیون هشتصد رو میخوری؟
1400/4/31
هه هه سال 1400دویست و هشتاد میلیون
1400/5/11
عزیز شماها خیلی دیگه اصحاب کهفین
امروز ۱۰ تیر سال ۱۴۰۰ قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ شده ۲۲۵ میلیون
با همین فرمون پیش بریم یکی دیگه میاد رو کامنت من جواب میده میگه ۳۰۰ تومن
1400/5/14
امروز14مرداد 1400 شده235میلیون
206تیپ2
1400/6/5
الان شهریور ۱۴۰۰ و قیمت ۲۵۶ میلیون برگاتون بریزه
1400/9/8
امروز هفتم اذر ماه ۱۴۰۰ قیمت ۲۶۴ میلیون
1400/9/25
امروز 25 اذر و قیمتش شده 275 .................
1401/2/9
امروز 1401/2/9 206 تیپ 2 ۳۱۵ میلیون تمن در بازار قیمت خورده و آروزیه دست نیافتنیه جوانان ایران یاده روزگاران گذشته یاد باد کجایین ان روزهای بی ادا
1401/3/5
و امروزم ۳۲۰ میلیون تومن
1401/7/15
امروز ۴۰۰ میلیون شده 😂 فک کنم تا ۷۰۰ برسه
1401/10/10
شد ۴۵۰ میلیون😂😂😂😂😂😂
1401/11/5
امروز206تیپ دو460تومنه1401/11/5😚❤️‍🔥😂
1402/3/16
۱۶ خرداد ۱۴۰۲ ، تیپ ۲ ۵۵۰ میلیون
1390/12/24
banazare ali kamelan movafegham
age orzeye berooz rasani nadarin tatil konid saito
1391/1/1
به نام خدا>با اجازه مدیریت محترم سایت جواب دوستانو بدم>تو جایی که نرخ تورم هر ثانیش فرق میکنه باید یه گروه بشینن فقط قیمتهارو تغییر بدن و دیگه بقیه کارای سایت که باید به روز رسانی بشه رو زمین میمونه.خودت برو قیمت بگیر مدعی.
1391/1/22
سلام دوستان ایران خودرو و سایپا باید برن بمیرن با این خدماتشون همه ماشیناشون که باید برن گارانتی همشون مشکل دارن وقتیم میری با برخورد بد نمایندگی مواجه میشیو میگن ساعت 7 صبح اینجا باشین ما پول دادیم مشین سوار بشیم نه ماشین سوار ما بعدشم جالبه هیچی شامل گارانتی نمیشه هیچ کسم صداش در نمیاد 4 برابر پول ماشینو میدیم ولی باید سوار فرغون بشیم
1391/4/1
بیشتر عکسهاتون با ماشین معرفی شده مغایرت داره مخصوصا در قسمت داخل کابین.لطفا دقت بیشتری شود.با تشکر از سایت مفیدتون
1391/4/13
به آقايي كه ميگه به جز پرايد چيز ديگه اي سوار نشدن بگين كه نسبت به ماشيناي داخلي و هم قيمت خودش خوبه فرانسه هاش فوق العاده است.
1397/6/19
من مدل٨٤موتور فرانسشو دارم خداييش دور موتور ٧خفه ميكنه تاحالا٢١٠فول باهاش رفتم اخ مگفته و با نظر اين عزيز واقعا موافقم
1391/4/15
gheymat in mashin shode 18.200
1391/7/3
گه باصف کشی وپیش خرید این اهن گرازه ها باز هم میخواهید به مردم خیانت کنید یه سری به لینک زیر بزنید شاید یه کم به فکر وادارتون بکنه.
http://www.motors.co.uk/vehicledetailsview.aspx?carid=31215859
1391/8/16
29 میلیون نــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــه خدایا .. ارزوی 206 خریدن هم یواش یواش باید ب گور ببرم
1398/5/14
واقعا اون روزا كه25 بود این مثال رو زدی الان كه اندازه دیعه كامل همون روزاس 4 تا 25 تومن باید بدیم تازه 206 چینی اشغال كه 50% اپشن هاش نیست جا فیوزشم خالیه . یادش گرامی، روحش شاد. خداییش چقدر خوشبختیم و از لوله كشی های وعده داده چقدر بی استرس میگذرونیم . واقعا یك متر تو بیابون های وطنمون اونم زیر خاك باید پول خونه تو نیاوران رو واسه جنازمون بدیم با هزارتا ب.ك حالا رو بماند
1398/5/14
واقعا اون روزا كه25 بود این مثال رو زدی الان كه اندازه دیعه كامل همون روزاس 4 تا 25 تومن باید بدیم تازه 206 چینی اشغال كه 50% اپشن هاش نیست جا فیوزشم خالیه . یادش گرامی، روحش شاد. خداییش چقدر خوشبختیم و از لوله كشی های وعده داده چقدر بی استرس میگذرونیم . واقعا یك متر تو بیابون های وطنمون اونم زیر خاك باید پول خونه تو نیاوران رو واسه جنازمون بدیم با هزارتا ب.ك حالا رو بماند
1398/5/14
واقعا اون روزا كه25 بود این مثال رو زدی الان كه اندازه دیعه كامل همون روزاس 4 تا 25 تومن باید بدیم تازه 206 چینی اشغال كه 50% اپشن هاش نیست جا فیوزشم خالیه . یادش گرامی، روحش شاد. خداییش چقدر خوشبختیم و از لوله كشی های وعده داده چقدر بی استرس میگذرونیم . واقعا یك متر تو بیابون های وطنمون اونم زیر خاك باید پول خونه تو نیاوران رو واسه جنازمون بدیم با هزارتا ب.ك حالا رو بماند
1391/11/26
یه ماشین عالیه،حتی از پرشیا هم سرتره
1392/2/13
او 206 نقره ای مدل 84از قم 31میلیون تومانه؟
انوقت با مامانشه یا تکی تکی 31تومان؟
1392/4/5
اصلا شتابش خوب نیست
1392/4/5
اقا نیما چیه206 ازپرشیا سرتره حجم موتورش که1300قدرت موتورش75اسب بخار راحتی ام که نداره
1392/6/19
دقیقاً هم موتورش به روزتره هم طراحی بدنه اش هم طراحی داخلیش هم کلاس 206 بسیار بالاتر از پرشیاست،شناسنامه داره مثل پرشیا اتاق ماله یه کشور موتور ماله 405 نیست
1392/7/18
درود بر شما به نظر من 405وپرشیا رو باید تعطیل کرد چون خیلی طراحیش قدیمی شده توی سریال کمیسر مولدوانت که بچه بودیم این دو مدل بودن ولی 206 هم طراحیش جدیده هم سواری خیلی نرمی داره تازه هنوزم توی کشورهای اروپایی وترکیه استفاده میشه فقط فرمونش خیلی تیزه اشاره کنی مسیرت عوض شده .
1392/8/16
خواستم یه تجربه شخصی رو اینجا بگم تا شاید واسه کسایی که قصد خرید پژو 206 رو دارن مفید باشه. من قبلا یه 206 تیپ 2 مدل 90 داشتم که خیلی ازش راضی بودم ولی به قیمت خوبی ازم خواستن منم فروختم به خیال اینکه یه 206 تیپ 5 مدل 92 صفر بگیرم . الانم حسابی پشیمونم. چون 206 های 91 یا 92 اصلا به درد نمی خورن. برای مثال بنزین می زنم دو روز دیگه آمپر بالا می یومد بردم نمایندگی گفت شناورش ایرانیه چاره نداره یا کلاچش خیلی سنگینه یا اینکه بعضی وقتا گیر میکنه بازم بردم نمایندگی گفت اگه بخوای درست شه باید کله سیستم کلاچ رو عوض کنی و.... کلا به حدی اذیتم کرد که کیلومترش تا 4000 تا نشده بود فروختمش. امیدوارم که مفید بوده باشه
1398/5/21
موافقم از نوع صد در صدش/206 فقط و فقط تا مدل 85
1398/8/18
😭😭منم۹۸شو گرفتم همینطوره خیلی مسخرس تا حالا ۴بار نمایندگی رفته...کلامش افتضاح ... شتاب که اصلا نداره ... ۲سال بود یه پراید ۹۵ داشتم یبارم مشکل نداشت... این ۲۰۶ خیلی رو مخه... همش باید مرخصی بگیرم ببرمش تعمییر...😣
1392/9/19
دنیای ضعف توی این 206 وجود داره
خدایی به این هم میگن ماشین؟
به جای این پول حاضرم 500 هزار تومن بدم یه اسب بخرم حداقل سرسیلندر نمیترکونه 3 میلیون خر بزاره رو دستم
1394/3/11
آقا محسن با 500 تومن یا باید بری الاغ بخری یا مجسمه ی اسب
1394/9/28
داداش با 500 هزار تومن افسار اسبم دستت نمیدن..چه برسه به اسب؟
1392/12/25
سلام. من 206 تیپ 2 مدل 88 دارم. 44000 تا هم رفتم. میخوام عوض کنم یه اتومات بگیرم. راهنمایییییییی پلیییز
1394/5/27
اگه ماشینتون و میفروشین من میخوام.
1393/1/7
آقا محسن اسب قيمتش اينقدر ارزون نيست.206هم آرم اسب روش داره اسب مي خواهي چيكار!!!!
1394/3/9
ارمش شیره نه اسب؟؟؟
1398/3/14
آقا محسن اون آرم اسب نیست رو 206 اون شیره داداش
1393/2/4
آقای ناشناس... دوست عزیز...
آخه آرم پژو کجاش شبیه اسبه؟؟؟
1393/3/11
باسلام
دوستان من یه 206 تیپ2 89 دارم که بدک نیست.
الانم یه تیپ 5 نوشتم که قصد سوار شدن داشتم.
تا اینکه پرس و جو کردم دیدم افتضاحه.
اکثر قطعات آشغال ایران و چین شده + خیلی ازآپشنها به خاطر مولتی پلاکس نبودن دیگه قابل نصب نیست + داشبورد با جنس آشغال به سروصدا می افته + مصرفش نسبت به مدل قدیمی ها 3-4 لیتر صدی بیش تر +گیربکس ایرانی آشغال با زوزه به عبارتی یه پا لگنه (( اینا رو من فقط شنیدم و تائید نمی کنم اگه کسی دیده منم راهنمایی کنه مرسی))
1394/11/28
واقعا درسته.همينه كه ميگين.جديدا اصلا خوب نيستن.چون 60درصد وسايل 206 قبلا از فرانسه ميومدن الان اون 60درصد چيني شدن.405 وپارس به نسبت بهتر از 206 هستن.سيستم برقشون هم به خاطر عوض شدنء اپشنهاش مثل كروز كنترل گرون شده.تا اخر 90 خوبه 206 بعد از اون به درد نميخوره
1393/4/31
na aghaaa kii mige type 5 eftezahe man modele 92 ro daram khilii ham bi azaro khube keyfiatesham dar hade 206 haye ghable in harfa shayeass az mani ke daram har ruz az in mashin savari migiram beshnavin na kasaii ke estefade nemikonan
1393/6/8
دوستان من یه 206 تیپ 3 مدل 88 دارم که خرداد 88 از ایران خودرو گرفتم ،اوایل دنده یکش اذیت میکرکه بعد از چندبار مراجعه به نمایندگی گفتن بخاطر ضخامت صفحه کلاچه ، کم کم خوب شد از وقت تا حالا هیچ هزینه ای جز بنزین و روغن نداشته البته ماشین من کم کاره 33000 کار کرده ، اما اطرافیان که مدلهای جدیدتر و بخصوص 92 داشتن خیلی شاکی بودن حتی روی یکی از ماشینا قطعات پیکان بود! از یک نفر شنیدم که کیفیت ماشینا بستگی به روز تولید داره مثلا روزی که ایران خودرو بازدید داره یا بازرس دارن از قطعات اصلی استفاده میکنن و نتیجه اش ماشینای با کیفیت میشه و روز بعد دوباره قطعات بنجل رو وارد خط میکنن واسه همین یه ماشین خوب از آب درمیاد و یکی افتضاح! حالا میخام عوض کنم یه آی 20 یگیرم، خیلی ها میگن حیفه اما فک میکنم وقتشه عوضش کنم. به نظرتون چکار کنم؟
1395/1/16
سلام .نگرش دارین ماشین خوبیه .من دارم حیفم میاد 50.60 بذارم روش یه ماشین درحدهمین بگیرم!باآرامش ازش لذت ببرین.
1395/4/14
خخخخ چه تابلو میخوای ماشبنو تو پاچه یکی کنی
1393/9/5





























پ











پژو 206 مدل 90 کارکرد 30 هزار قیمت 29500000



1393/9/14
دوست عزیز اقای <علی گلرد> من 206 صفر دارم از نمایندگی میگیرم 31تومن تو مدل 90 و 30هزار کارکردو چطوری 29.5 میدی ؟؟
یکم انصاف...
1394/3/9
۲۰۶ بیشترزنونست من یه ۲۰۶مدل اخر۸۷دارم خیلی ازش راضیم غیرازروغن بنزین اصلا رودستم خرج نمی ذاره عاشقشم ۱۰۰۰۰۰تاکارکرده ولی انگارنه انگارولی راجع این۹۲هاخیلی بدشنیدم بمیرمم با۹۲عوضش نمی کنم
1394/4/7
دوستان خودرو بانک سلام وقت بخیر.
1) ماشینم 206 تیپ 2 (تحویل فوری بهمن 89 است و سند 90 خورده) آلایندگی این مدل رو هیچ جایی پیدا نمیکنم. میشه بگین این مدل یودو چنده؟ مرسی
1394/5/14
اطلاعی از کیفیت تیپ 2 مدل 92 ندارم و شنیدم که مشکلاتی داشتن .. من یه تیپ 2 مدل 94 گرفتم خیلی خوب و کامله ... دیسپلی زیبا ضبط خوب با کیفیت قابل قبول با بلوتوث و کار کیت .... سنسور دنده عقب .. خیلی هم نرم و سنگین تو جاده میتازه ... هیچ مشکلی هم نداشته تا حالا ..شتابش هم قابل قبوله ... اگه شتاب بالاتر میخاین باید تیپ 5 بگیرین و با موتور پرحرارتش کنار بیاین که خیلی داغ کار میکنه و زود جوش میاره .. منبا tu3 هیچ مشکلی نداشتم ...
1394/5/16
سلام دوستان.من ۲۰۶ مدل ۸۵ دارم.خیلی ماشین خوبی بود تا امسال که ۱۴۵/۰۰۰کار کرده خرج خاصی هم نداشتم و خیلی راضی بودم تا اینکه چند هفته پیش متوجه شدم بلوک سیلندر از قسمت پشت فیلتر روغن سوراخ شده و داره اب میده.لطفا راهنمایی کنید.
1395/8/16
سلام.منم ۲۰۶تیپ دو دارم که سیلندر از پشت فیلتر سوراخ ریزی داره.کارای مختلفی کفتن میشه کرد.مثل جوش مخصوص .چسب مخصوص وووو.ولی من فقط یکم زرچوبه ریختم.یه کم بهتر شده.اب اضافه میکنم.فعلا استفاده میکنم
1394/5/16
سلام، من یه 206تیپ دو داشتم مدل 89 واقعا راضی بودم تا پارسال فروختنش تا یدونه نو بگیرم یه تیپ 6 گرفتم خیلی اذیتم کرد بردم نمایندگی هیچ کاری نتونستن بکنن ماشین شناورش خراب بود من 3 میلیون خرج اون کردم دیدم نمیشه تا وقتی تحریم ها برداشته شد تغریبا سه روز بعدش یه دونه تیپ 5گرفتم واقعا ازش رازیم مخصوصا اپشن هایی که داره از من میشنوین یدونع برین از نمایندگی بردارین کارکرده خوب نیست الان جدیداش قطعاتش اصله من از ماشین خودم خیلی رازیم
1394/7/25
داداش تحریما کی برداشته شده ما خبر نداریم... خدا رو شکر که رازی!!!! هستی. تغریبا!!!! ما هم راضی هستیم تحریما برداشته شه انشااله اون موقع یه پانامرا ور میداریم جای206
1401/9/3
سلام زمن ارز سلام از وقتی که تحریما برداشته شد عرض هم ارظون شد ۲۰۶ هم خوب شده لواظمش،تشکر کازم رحمانی
1394/8/28
سلام مصرف تیپ دو تو جاده چقدره؟ممنون اگه بهم بگید...
1394/11/3
5
1394/11/13
سلام دوستان،ميخوام ٢٠٦ خريدارى كنم به نظرتون بين تيپ ٢ و تيپ ٥ كدومو بخرم و چرا؟! تفاوت ٢ و ٥ را واسم توضيح بدين ممنون
1394/11/14
سلام.من تیپ 2دارم...تیپ 5 *16 سوپاپه و شتابش و سرعتش بیشتر از تیپ 2 است کلا نسبت به تیپ 2پیشرفته ترو پر قدرت تره و کمی آپشن اضافی فقط خرجاش اگه به خرج بیفته خیلی بالاست و اینکه عقبش خیلی کم جا داره
1394/12/10
باسلام خدمت دوستان
من میخوام 206 تیپ 2کارکرد تا 150000 قیمت تا 14 میلیون بگیرم
بنظر شما ارزشو داره از نظر اینکه تو خرج نباشه یا پراید بگیرم؟؟؟
1394/12/17
سلام آقا امیر حسین من 206 مدل 89 برج 12 دارم سفید صدفی کارکرد 104000 قیمت 24 میلیون . به نظر من 206 تیپ 2 کارکرد 150000 واقعی با 14 میلیون عمرا پیدا کنید اگه ام پیدا شه یا چپه هستش یا از نظر فنی و شاسی و عقب و جلو خرج داره پژو 206 ام اگه از نظر فنی سالم نباشه بدجور خرج داره . به نظر من شما با پولتون پراید بخرید به صرفه هستش باز انتخاب با شماس
1395/1/17
اقا ناصر ممنونم از راهنماییتون
الان پراید دارم سالمه و تا حالا هیچ خرجی برام نداشته ولی دیگه از پراید خسته شدم
1394/12/19
سلام امكان نصب پخش ٢٠٦ مدل ٩٤تيپ ٥ بر روي مدل ٩١ تيپ ٢ وجود دارد؟
1395/1/12
سلام.خدمت دوستان.با15.16تومن میشه206تیپ5سالم پیداکرد؟تااین قیمت چی پیشنهادمیکنید؟پراید.روا.سمند.206تیپ2پژو405؟
1395/6/18
با این قیمت براید بگیری خوبه اخه با ۱۵ تومن ۲۰۶ ۵ میدن؟
۲ هم نمیدن چه برسه ۵.....
1395/1/28
باسلام خدمت دوستان 206 بازم
بنده 23سالمه تاحالا ماشین نداشتم الان میخوام یه 206تیپ دو مدل88 خونگی 77هزارتا کارکرد بدون این که زپاس خورده باشه وهنوز لنت هاش تعویض نشده رو بردارم
بنظرتون خوبه میعرضه وفی چند میدید در ضمن کاپوت جلو یکمرنگ هست بخاطر این که ماشین خلاصی حرکت کرده برا اقوام هست
فقط میترسم خرج داشته باشه نظرتون چیه ممنون میشم جواب بدید
1395/2/3
سلام دوست عزیز به نظر من اگه رانندگیت فول هستی دنبالش برو وبخرش آخه چو اگه ناشی باشی برات خرج سنگینی میاره فی هم حدود17الی 18 تومن هستش *** بای
1395/4/1
سلام من یه تیپ ۲ مدل ۹۱ دارم.خدایی خیلی راضی ام.میخوام رو ماشین کیلس و کروز نصب کنم.هاواردم میخوام بندازم روش.میشه راهنمایی کنید تهران کجا باید برم؟ممنون میشم
1395/4/12
باسلام
یه 206 تیپ 2 مدل 83 با170.000 کارکرد بگیرم همه چیزش سالمه میخواستم ببینم بصرفه هستش یا عمر خودشو کرده؟ مترسم بعد یه مدت تو خرج بیوفته؟
لطفا راهنمایی کنید
1395/7/29
سلام اقا حمید.به نظرمن بفروش ویه تیپ2مدل89-90بگیر دست دوم تمیز.من دووستم یه 206 تیپ5داره مدل95داره 7ماهه خریده 3میلیون تا الان خرج کرده.من خودم یه تیپ2 مدل 89 دارم واقعا راضیم از نظر شتاب هم خوبه.
1395/4/16
سلام دوستان من یه پراید مدل ۱۲/۹۳ دارم میخواستم با یه ۲۰۶ مدل ۸۸ با یه گلگیر رنگ معامله کنم البته دو تمن باید بهش بدم به نظرتون ارزشش داره معامله کنم؟
1395/4/21
آره بابا معلومه که میارزه، فرق پژو با پراید زمین تا اسمونه، يه 206 لگن میارزه به صد تا پراید، دیگه پرایدم خیلی خزه
1395/9/19
سلام
آقا قاسم در مورد سوال شما من اتفاقی دستم خورد به موافقت با پیام آقا میلاد به نظر من از چند نفر اهل فن بپرس.
1395/5/4
سلام دوستان عزیز
اختلاف قیمت 206 تیپ 5 با 206 تیپ 2 حدودا 4/5 تا 5 میلیونه
این اختلاف واسه آپشن و نوع موتوره ماشینه که سرعت و شتاب بیشتره
دوستان به نظرتون ارزش داره این اختلاف قیمتو بدم و تیپ 5 بگیرم؟ سرعت 170 یا 185 کیلومتر بر ساعت نمیرم برای مسابقه هم نمیخام که شتابش مهم باشه
یه جا خوندم تو سربالایی ها تیپ 2 کم میاره با کولر نمیدونم راسته یا نه
مرسی از راهنماییتون
1395/5/11
سلام. تیپ2 از نظر کیفی بهتره و هرینه نگهداری کمتری داره. تیپ 5 الان کیفیتش اومده پایین و دیگه اون شتاب قبل رو نداره. افت قیمت تیپ2 کمتره و مشتریش بیشتره.. تیپ2 بخاطر موتور ضعیفش کم میاره و نه اونجوری که نتونی بری. سنگین حرکت میکنه.. اگر خانواده ای سورن ef7 بگیر اگه طرف پژو نری بهتره چون استهلاک و خرجش بالاست. در نهایت از نظر اقتصادی تیپ2 به صرفه تره. ال90 هم هست که کیفیت بالایی داره اما امکانات و هندلینگ خوبی نداره لوازم بسیار گرون.
1395/8/15
دروغه
1395/5/26
سلام يه ٢٠٦ مدل ٨٩ هستش ٥٠٠٠٠تا كاركرده ٢٣مليون يه گلگيرش رنگه به نظرتون قيمتش خوبه؟
1395/6/18
مطمین باش نصف ماشین رنگه یا ملق زدست.کم کم باید ۲۸ تومن قیمت بده....
تیب 2 مدل 85 با 110000 کارکرد الان 20 تومنه.
1395/9/21
صفرش 32 تومان هست اگه 25 تومان واسه مدل 90 بخوای بدی خوب چه کاریه هفت تومان بذار برو صفرش رو بگیر
1395/5/30
دوستان کسی میدونه که آیا امکان نصب ریموت فرمان بر روی ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۹۱ وجود دارد یا نه؟
چون روی خودش نصب نیست
1395/9/10
با سلام به خدمت همه دوستان من چند وقتیه یک 206تیپ 2خریدم مدلش خیلی پایینه مدل 83 رنگ نقره ای تا الان 2900000تومان خرجش کردم بازم ماشین نشد قبلا سمند داشتم خیلی کم خرج بود راهم بهتر میرفت این اصلا راه نمیره بکشیش 170بیشتر نمیره هر روزم ایراد برقی داره اون هفته دوساعت تو قم خاموش شد بعد روشن شد با بسم الله صلوات برگشتیم وقتیم خریدم ماشینو ده جا نشون دادم همه تاییدش کردن 15000000تومانم پول دادم بیرنک و بدون خط و خش .در کل میخوام بگم 206ماشین خوبیه اما مدل با لاش حد اقل 100000تا کار باشه نه260000کار موفق باشید
1395/11/28
سلام.راستش منم موندم بین 206 مدل پایین یا پراید مدل بالا.پراید بخرم مدلش بالاتره ولی بی کلاسه 206 هم که خرجش بالاست پس بدرد نمیخوره.مرسی از توضیحاتتون
1396/3/2
این که ماشین نیست آبکشه
1395/9/18
با سلام. من یه 206 تیپ دو مدل 85 یه چند ماهی میشه که خریدم قبلش سمند و قبله اونم 405 داشتم. واقعا 206 ماشینه بالاتریه نسبت به اونا. با اینکه مدلش85، هست ولی فوقالعاده سرحال و کم خرج و پر شتابه عین پلنگ میخوره جاده رو.البته نگه داری ماشین و طرز رفتار راننده ها قبلی خیلی شرطه در سلامت و قدرت ماشین های دست دوم،والا ماشینهایی دیدم از ماشین من مدل بالاتر چه 206چه پارس چه سمند بودن که لش تر و پر استهلاکتر بودند . البته باید به این نکته هم توجه کرد نسل اتومبیلهای نیمه اول دهه هشتاد خیلی از نظر کیفیت وشتاب بالاتر از صفر کیلومترهای امروزی هستند. 206 میخواید بخرید دست دوم اولین شرط نداشتن ضربه یا رنگه بعدش کارکردشه و در نهایت میشه با کمی دقت در داخل کابین و داخل موتور از سلیقه و روحیات صاحب یا صاحبان قبلیم مطلع شد.
1395/9/25
سلام
من حدود 28 تومن پول دارم. بین سمند LX EF7 ، 405SLX ، رانا و 206 تیپ 2 موندم.
راهنماییم کنید که با این قیمت کدوم بهتره؟ و با این پول از هرکدوم چه مدلی میتونم بخرم؟
1395/10/26
منم مثل شما موندم چی بخرم
1395/11/11
لگن بخری بهتر از 405slx هستش. من دو تا داشتم. برای هرکدوم دو بار گیربکس عوض کردم. اما مشکلش حل نشد. چون موتور ۲۰۶ئه و جعبه دنده ۴۰۵. با هم خوب مچ نمیشن و راحتت دنده عوض نمیشه. گیر میکنه. خر خر صدا میده. کابینش کاملا پلاستیکیه و با صداگیری هم رفع نمیشه
سیستم برقش خود بخود اتیش گرفت.
1399/6/8
من ۲۰۶ تیپ دو دارم ولی بنظر من سمند ای اف سون بخری بهتره
1395/10/12
سلام دوستان ممنون میشم راهنماییم کنید می خواستم بدونم 206 تیپ2 تو تابستان با کولر روشن در سر بالایی کم میاره (آمپرش بره بالا مجبور بشید مثل پراید بیخیال کولر بشید یا نه )
1396/1/5
خیالت راحت من ۱۳ ساله ۲۰۶ دارم مثل پلنک هر ۶ ماه یه بار فقط روغنشو عوض می کنم
1395/10/17
گیلان زندگی میکنم میخوام بیام تهران بازار بزرگ چیتگر که ماشین خیلی زیاد معامله میشه .میخوام ۲۰۶ تیپ 2 بخرم مدل ۸۵ یا ۸۶ بنظر شما با ۱۶ تا ۱۷ تمومن میشه یه کم خرجشو پیدا کرد ؟؟؟؟
1395/10/29
سلام من میخوام یه ۲۰۶ مدل ۹۵ بر دارم ولی میگن مدل های سال ۹۵ تعریفی نداره
1395/11/1
بنده 4 سال پیش یه 206 مدل 1382 خریدم همون اول که خریدم بخاطر هواس پرتی خود بنده فقط سر سیلندر یه تعمیر کردم الان دیگه 4 سال هست که بجز روغن و بنزین یک ریال خرج نداشته و با توجه به اینکه شغلم نمایشگاه ماشین دارم و اکثر خودروهایی زیر 50 تا 60 تومن رو سوار میشم بدون تعصب میگم 206 زیر مدل 90 واقعا عالیه و پشت هر ماشینی میشینم از هر نظر 206 از اونها سرتره بلاخره خودروی سال اروپاه بوده
1395/11/5
با سلام 206 تیپ 2 موتورش خیلی ضعیفه قدرت نداره تیپ 5 خیلی بهتره فامیل ما یه مدل 83 خرید 16800 که کلیم خرجش کرد به نظر من یه پراید هاچ بک میگرف بهتر بود هم صرعتش بیشتر بود و هم مدل بالاتر و کم استحلاک تر بود صرعتشونم چندان فرق نداشت الانم میخواد با یه پراید 91 معاوضه کنه ایشالا بزنه باهاش تا خیالش راحت بشه اخه خیلی غصه میخوره مثل اسب توی گل گیر کرده.
1396/5/3
خیلی باحالی.خنده بر شدم.
1395/11/6
سلام من 23 سالمه و تایحال ماشین نداشتم و ناشی ام ینی :)
یدونهslx صفر ثبتنام کردم و 15 بهمن ب دستم میرسه ولی دو دلم ک بفروشمش وقتی اومد و 206 تیپ 2 ک هم قیمت slx تقریبا بخرم یا همونو نگه دارم.خییییلی دو دلم خدایی کمک کنید :((((
1395/11/10
سلام. پیمان جان اگر استهلاک کم مصرف سوخت پایین و خیلی اهل سرعت رفتن نیستی و با خانواده سفر نمیری تیپ2 خوبه برای داخل شهر اما slx موتورش tu5 که خیلی بهتره ولی این ماشین از کیفیت پایین داشتبورد قطعات کلاچ و گیربکس رنج میبره. باید روش خرج کنی تا ماشین بشه. اما کیفیت سواریش ، تعادلش تو جاده، اتاق جادار و صندوق جادار بهره میبره.. بستگی به نوع مصرفت داره...پیشنهاد من اگر فقط داخل شهر شلوغی و زیاد استفاده میکنی تیپ2 بهتره.. اما رانا ال90 سمند ef7 گزینه های بهتری هستن. این ماشین ها مخصوصا رانا و ال90 هم تو شهر جوابتو میده هم جاده. سمندef7 برای جاده عالیه..
1395/11/13
با سلام. الان هفت هشت ماهی میشه 206 تیپ دو مدل 85، با کارکرد 125000 گرفتم. فقط میتونم بگم عالی. شتاب که خیلی سرتر از مدل جدیداست. کیفیتم هم که نیاز به گفتن نیست. جاده و شهر هم عالی.
1395/11/28
سلام دوست خوبم.ببخشید میشه بگین چند تومن خریدین ؟ چون من کار نمیکنم خانه دارم خواستم ببینم 206 مدل 84 اینا بخرم چقدر خرج روی دستم میزاره ؟ روغن و فیلتر و بنزینش هیچ.دوست ندارم هی خراب بشه و خرج گردنم بزاره چون نمیتونم و ندارم از پس خرجش بر بیام .لطفا راهنماییم کنین.
1395/11/19
سلام
دوستان بنظرتون صفر این خودرو رو بخرم یا دست دوم مثلا مدل 91 یا 92و اینکه از این ظرف هم رنو کویید میاد قیافه خوبی داره و ی جوریایی خودرو خوبیه ولی از یه طرف هم از 206تیپ2هم خوشم میاد...موندم کدوم رو بخرم لطفا از این سه گزینه که خودروی خوبی هم برای جاده و هم شهری هست رهنمایی کنید یکی رو بخرم
1-پراید
2- پزو206تیپ2
3-رنوکویید
1396/2/19
رنو کویید که فعلا خبری ازش نیست ولی بین اینا اگه خرجش براتون سنگین نباشه 206 ولی اگه نه پراید صفر بهتره
1395/11/22
سلام دوستان بنده يه ٤٠٥ مدل ٩٣ دارم ميخام بفروشم تيپ دو بخرم به نظرتون كدوم مدل بهتره ٨٩ يا ٩٠؟ ٩٠ هم فرانسوي؟
1396/2/19
مدل قبل 89 تا 89 بعضی قطعات فرانسویه بعد از اون فرانسوی نیست.
1395/12/21
سلام دوستان...میخواستم بدونم امکان نصب دماسنج روی تیپ ۲ مدل ۹۵ هست؟ اگه هست هزینه ش چقدره؟
1396/2/19
سلام راجع به این خودرو خدمت همه دوستان باید بگم که بنده هم مدل های اولیه شو داشتم و هم الان مدل 89 دارم.ماشین خوبیه ولی نه خیلی خوب سیستم تعلیقشو هر کاری کنی خشکه البته طبیعیم هست شتابش بدک نیست ولی سرعتی خوبه.خرجش یکم بالاست ولی این خرجی که میکنید شاید برای یک سال ماشینتون رو تضمین کنه ولی خرج قطعات مصرفیش به خودتون بستگی داره.ولی به نطر من که الان همزمان هم 405 دارم وهم 206 ،405 هم خیلی کم خرج تره و هم خیلی لذت رانندگی باهاش بیشتره.
1396/3/8
با سلام خدمت دوستان
من یه 206 تیپ 2 آخر اردیبهشت ثبت نام کردم . راجب به سیستم برقشون شنیدم از سیستم آلمانی استفاده میکنن میخواستم بدونم این حرف درسته ؟
1396/4/9
سلام دوستان... میشه لطفا راهنمایی کنید... موندم 206 تیپ 2 صفر بخرم یا سمند LX بنزینی صفر...؟؟؟؟؟
کسی تجربه 206 تیپ 2 صفر برای سال های اخیر رو داره (96 یا 95)؟؟؟ کیفیتشون خوبه یا نه؟
1396/4/11
من گرفتم مدل ۹۶ یکماهه فعلا که خوبه .شتابش پایینه ولی تا ۱۴۰ تا باهاش رفتم مشکلی ندیدم فعلا .انشالله هم مشکلی نباشه هم دوستان که میگیرن هم بنده
1396/6/23
سلام دوستان.من 206 تیپ دو صفر گرفته بودم مدل 93 .2 روزه فروختمش.در مورد سواریش باید بگم سواری خوبی داره و جمع و جور.کلا ماشین دو دستته.چابکه و پارک و روندنش تو دستته.در مورد قطعاتش باید بگم کیفیت چندان خوبی نداره.مثل همه ماشینای ایرانی.مخصوصاً تو این چند سال اخیر ایراتیزه شده و خبری از قطعات فرانسوی نیست توش.حتی لنت و دیسک و صفحه و بعضی قطعاتشم راناییه.جالبه که گیربکسش واسه 405 هستش!! و یکسری چیزای عجیب و غریب که 206 رو ایرانیزه کردن.خودم مدل 93 رو 27 فروختم به بنگاه که البته رو دست 28 به بالا هم میشه فروخت.در مجموع به نظر خودم 206 باز از سمند و 405 و اینا بهتره.سواری لذت بخش تری داره.
1396/9/19
افتضاح
اصلا خودشونم تو نماسندگی میگن که تیپ دو سال ۹۶داغونه
1396/4/13
سلام دوستان منم برا 206 تیپ 2 ثبت نام کردم به نظرتون ماشین خوبی میخواستم با تیپ پنج عوض کنم نمایندگی گفت نمیشه دیگه ثبت نام کردی .به نظر شما اگه دو سال باهاش کار کنم و بعد بفروشمش تو بازار قیمت خوبی داره ممنون میشم راهنماییم کنید .
1396/8/10
سلام منم دقیقا این مشکل برا پیش اومده
شما چکار کردید از ماشین راضی هستین ؟
1396/10/26
صفر خوب در نيومده فقط زير 90
1396/10/26
در ضمن جديدا گيربكس 405 ميندازن روتيپ 2
1396/4/14
باسلام206فقدفرانسه تامدل82تا85ب بعدش اشغال من راهی میدونم ک امپر206تا75بیشترنمیره یعنی براماشین خودم انجام دادم بکسیم نمیگم راهش پیداکردم کسی خواس هزینه داره باکورتا92میره شایدم تا85نبیشترمدل پایین سالمش حرف نداره کسی خواست راهش روبگم ب جمیلم پیام بده هزینش40هزارتومن براخریدچیزی ک بایدبگیره میشه50تومن
1396/4/22
سلام دوست عزیز شما میتونی با دیاگ روشن شدن فن رو روی دمای پایین تر بیارین و اجازه ندید آمپر زیاد بره بالا .هزینش هم 15000 تومن میشه من برای 206 خودم که مدل 93 هست و برای داداشم که مدل 89 هست انجام دادم آمپر دیگه بالا نمیره .
1396/4/23
سلام دوست عزیز شما میتونی با دیاگ روشن شدن فن رو روی دمای پایین تر بیارین و اجازه ندید آمپر زیاد بره بالا .هزینش هم 15000 تومن میشه من برای 206 خودم که مدل 93 هست و برای داداشم که مدل 89 هست انجام دادم آمپر دیگه بالا نمیره .
1396/4/17
سلام دوستان اسی هزار چهره هستم دلال معروف تیبا1 و تیبا 2 قبلش تو کار موبایل تقلبی اپل بودم ولی از شش سال پیش زدم تو کار ماشین اوایل بازار تیبا خیلی خوب بود سال 91 که تولید تیپ2 متوقف شد تونستم کلی تیبا و تیبا 2 بفروشم و اوضاع بازار عالی بود تا اینکه متاسفانه دوباره سال 93 تولید تیپ2 شروع شد و بازار تیبا خراب شد هفت هشت تا تیبا ثبت نام کرده بودم همشون رو دستم موند و زیر قیمت فروختم الان که تیپ2 های 93 دست دو هم قیمت تیبا2 صفر شدن به هرکی میگم بیا تیبا2 بخر میگه مگه مغز خر خوردم این ماشین بی ریخت بد قیافه را بخرم میرم تیپ2 مدل 93 یا 94 میخرم حداقل آبروم حفظ میشه خلاصه الان یک هفته آزگار از بوق سگ تا نصف شب افتادم اینجا با اسامی مختلف علیه تیپ2 پست میذارم شاید تاثیری بگذاره ولی هیچ فایده ای نداشته تورو جان هرکی دوست دارید تیپ2 نخرید بگذارید ما هم یک لقمه نون بخوریم....
1396/4/28
سلام. داداش چیزی زدی؟؟ الان کسی بخواد ماشین بخره خودش تو دورو ور خودش از چند نفر آمار میگیره نیاز به لودگی شما نیس. در ضمن نیاز و نوع استفاده هر کس با دیکری ممکن فرق داشته و یکی مثل من با درامد متوسط و رانندگی در شهر تهران در اکثر روزهای سال سراغ سمند ef7 نره که به نظر من خیلی از تیپ2 بهتره چه فنی چه آپشن چه راحتی راننده و سرنشینان چه ایمنی. قیمتش تقریبا مثل همن، اما من خودم تیبا ثارم و شغلم ربطی به خودرو نداره ولی کسی بخواد خودروی اقتصادی بخره اول ال90 رو پیشنهاد میدم دوم تیبا رو.. تیبا2 از نظر قیمتی مناسب تر از تیپ2 دوما از نظر موتوری و فنی در وضعیت بهتری هست و پر شتابتره. استهلاک تیبا مخصوصا موتوری واقعا کم خرجه و خیلی خوش نفس. آپشن تیبا2 برتری داره. حجم صندوق عقب تیبا2 بیشتره .. من خودم تیبا دوگانه دارم. اما هاچبک سایپا در بیشتر آیتم ها بهتره. فقط ظاهر 206 و داخل 206 از نظر ظاهری بهتره.. تیپ2 انقدر زیاد شده و پر تو خیابونا دیگه مثل پراید شده. یا سمند بگیر یا رانا بتونی به موتورش بنازی. از نظر استهلاک tu3 و xu7 بدترین موتورهای داخلی هستن.. تیپ2 از نظر سرقتم در سطح پایینی هست خیلی راحت ای سی یو به سرقت میره
1396/11/5
با سلام خدمت اعضای محترم
آقای اسی هزار چهره روز ای دلالی به سر اومده
درضمن 206با اینکه قدیمیه اما هنوزم قشنگه حداقل از تیبا بهتره چون تیبا نه ظاهر داره نه اپشن و باید گفت تقصیر ایرانه که هیچ تغییری تو 206 نداده
باید گفت که 206تیپ2از همه لحاظ از تیبا بهتره و با اینکه قدیمی شده میشه روی 206 تیپ3 که همه چیزش عالیه حساب کرد
حالا تیپ دو سه موتور گازی ندارن که اونم مهم نیست
1399/12/6
یه دکتر برو
1396/5/12
سلام دوستان.من بین پژو ۲۰۶ تیپ۲ و برلیانس ۲۲۰ موندم!!!
نمی دونم....هرکسی یک چیزی میگه!!!
اگه کسی تجربه ای از این دو ماشین داره یا از نزدیک با هر دو شون کار کرده به من بگه.....ممنون
1397/1/16
من با هر دو کار کردم
۲۰۶ فوق العاده بهتره ولی بنظرم تیپ ۵ بخری عالی میشه
1396/5/19
سلام میخواستم فقط تجربه ۱۱ سال داشتن پژو ۲۰۶ مدل ۸۵ رو بهتون بگم این ماشین از هر نظر عالیه از نظر فنی میتونم بگم که تو این ۱۱ سال فقط سرویس های سالیانه اش رو انجام دادم حتی یک ریال هم واسه تعمیرات خرجش نکردم به همه دوستان هم پیشنهاد میکنم ۲۰۶ های زیر مدل ۹۰ رو بخرند
1396/5/23
سلام.من يه ٢٠٦تيپ٢مدل ٩٦خردادماه بصورت نقدي تحويل سي روزه خريداري كردم قبلا پرايد داشتم از لحاظ موتوري نسبت به پرايد بهتره ولي در كل. قدرت زيادي موتورش نداره همچنين ترمز هاش و كولرش هم خيلي جون نداره ولي به اندازه اي هست كه نياز هاي سرنشينان جلو رو بر طرف كنه .موفق باشيد
1396/6/21
با سلام خدمت تمام دوستان. من نظرات دوستانو دیدم باید بگم که 206 تیپ 2 فقط تا مدل 89 خوبه. چون خودمم دارم تا مدل 89 موتورش فرانسویه. هم از نظر قدرت و هم سرعت. واقعا طلاس. من با این ماشینم تا سرعت 175 تا رفتم تازه اونم با کولر روشن.این تیپ 2 ها تا مدل 89 از تیپ 5 مدلهای جدید هم بهتره. با دوستم که 206 تیپ 5 مدل 95داره و خیلی رانندگیش هم عالیه کورس گذاشتم و کم آورد. این جدیدا اصلا قدرا و سرعت ندارن نه تیپ 5 و ن تیپ 2 جدید. با تشکر از همه ی دوستان
1396/6/27
سلام دوستان. من تازه 206 تيپ دو ثبت نام كردم كه شصت روزه تحويل ميدن و اولين تجربه ماشين سواري رو دارم . ميخاستم نظر واقعيه كسايي ك داشتن وتجربه كردن رو بدونم و اينكه ايا از لحاظ فني با كيفيت با تيپ 5 متقاوته!؟
ممنون از راهنمايياتون
1396/9/9
206 تو ماشین ایرانیا تکه جدیداشم تونقدرام بد نیست که میگن از تیپ 2 انتظار شتاب بوگاتی نداشته باش،ترمزاش فوق العاده تو ماشین ایرانیا فقط به تیپ 5 نمیرسه ولی فرقش زیاد نیست سواری عالی مصرف زیر 8 شهری موتور نرم،دنده های گیربکس یه کم سخت جا میرن ولی کارکرد بره بالاتر اوکی میشه معکوسا رواله فقط زیاد یک نده مگر سرعت خیلی پایین،ناموسا بی تعارف میگم تا 75 تومن که بازار سراتو و هیوندا i10 شروع میشه ماشین رودست 206 نیست.تمام.
1396/9/19
ثبت نام کردی مبارکت باشه
اما منم ۹۶گرفتم خشک دوماه نشد فروختم
افتضاح تولید کردن
شتاب نداره
صدای موتورش نمیدونم چیکار کردن انقدر بد شده و تو اتاق میپیچه
کولرشم دیگه اون کولر معروف تا سال ۸۹نیست
کلا تا ۹۰ اوکی بود این ماشین
۹۶ واقعا افتضاحه

لعنت بهشون من گرفتم ۴۰روزم منتظر موندم دوماه نسد فروختم
الانم تو فکر تیپ پنج یا برلیانس ۳۲۰ هستم
1397/1/16
تیپ ۵ آپشناش بیشتره موتورش هم بهتره
1396/6/28
با سلام و احترام
من حدود 15 ساله که سابقه کار دارم که از اون حدود 11 سالشو تو شرکتهای خودرو ساز در سمتهای مدیر واحدمهندسی،قالبسازی،طراحی و تولید بودم.منظور از خودرو ساز ،کارخانه های تامین کننده و قطعه ساز پراید،سمند،پژو206،405،سمند،l90 ,...میباشد .
میخواستم یکم در مورد قطعه های خودروهای ایرانی براتون بگم که خودتون تصمیم بگیرید .
من هیچ خودرو سازی رو در زمان کارم بجز رنو ندیدم که در محصولاتش حساس باشه .سمند و پراید و پژو که واقعا قطعاتشون بی کیفیته .یکی از کارخونه هایی که بودم داشبورد و صندلی ماشین تولید میکرد.به جرات میتونم بگم که فقط نمیتونستیم قطعات L90و B90 رو بی کیفیت تولید کنیم .بهتره بگم که جراتشو نداشتیم.چون خود صاحب کارخونه میگفت هرکاری کردید ،کردید فقط صدای این رنویی ها رو در نیارید.علتش هم زیاد بود،1-رنو تنها شرکت خارجی هست که در ایران نماینده داره و تموم قطعه سازها باید آدیت کیفیت رنو رو پاس کنند2-رنو تنها کارخونه دست به نقده بین خودروسازهای دیگه و معمولا به قطعه سازها هفتگی پول میده3-PPM(مخفف میزان ضایعات)شرکت رنو بین بقیه خودرو سازهای داخلی از همه پایین تره و در صورت بی کیفیت بودن قطعه جریمه های سنگینی میکنند.
یکی از دوستام که مسئول کیفیت مهرکام پارس(زیرمجموعه ایرانخودرو)بودش همیشه از کیفیت فریمهای فلزی داشبورد ما شکایت داشت و میگفت بعضی از قطعات جوش شده به شاسی داشبورد کمه(منظورش این بود که در حمل ونقل از شاسی فریم کنده میشه)!من هم همیشه میگفتم امکان نداره،یک بار به راننده حمل بارمون گفتم قطعاتی که از داشبورد جدا میشه رو بیاره که دیدم یک مشت قطعه آورد که تا رسیدن قطعه تا مهرکام پارس کف ماشینش ریخته بودش(باید بگم کارخونه ما حدود 130کیلومتر تا تهران فاصله داشت).ما در بعضی مواقع در صورت تمام کردن متریال مصرفی چیز دیگه ای رو جایگزین میکردیم.به طور مثال اگه ورق ضخامت 1.2میلیمتر نداشتیم ،ورق 1 میل استفاده میکردیم ویا حتی متریال ورقها رو در صورت امکان تغییر میدادیم(اگه برای ورق در ظاهر تفاوتی مشخص نمیشد)باید بگم این تغییرات کم پیش میومد و در صورت توقف خط بدلیل نبود ورق مورد نظر این کارو میکردیم .
یه نمونه کوچیک دیگه بگم و بیشتر از این وقتتونو نگیرم !بر روی داشبورد پراید یک ورق به نام براکت ایربک بر روی شاسی فریم که یک لوله به قطر 35 میلیمتر از جنس ST37 هست که مونتاژ میشه(جوش CO2) که خود ایربک بر روی اون بسته میشه.بر روی این براکت 3 عدد پانچ لوبیایی هستش که این براکت رو به شاسی فریم جوش میدن.یه روز که صبح رفتم کارخونه دیدم که اپراتور پرسکار شیفت شب حدود 4700 قطعه براکت تولید کرده که 2 تا از سمبه های پانچ قالب براکت لوبیایی هاش شکسته و اپراتور هم هواسش نبوده و براکت فقط یک پانچ داره.من که اون شرکت مدیر واحد مهندسیش بودم تموم قطعه هارو ضایعات اعلام کردم ولی مدیر کارخونه قبول نکرد و دستور دادش براکتو از همون یکدونه پانچ که خورده بود به شاسی فریم جوش بدن و برای اینکه معلوم نشه بر روی جای دوتا پانچ دیگه رو جوش دادن و کناره های براکتم یه خال جوش زدن(وقتی بر روی ورق جوش میخورد دیگر شما نمیتوانید متوجه بشید که ورق پانچ نشده).یعنی اون پایه های ایربک(براکت) فقط از یک نقطه به شاسی فریم داشبورد (سمت شاگرد)جوش خورده بود و اگه خدانکرده هر کدوم از اون 4700 پراید تصادف شدید بکنند احتمالا ایربگ از جاش کنده شه و...
بهتون قول میدم اگه هرکدوم از شما داخل یک کارخونه خودرو سازی برید باورتون نمیشه که با چه ماشینی تو جاده دارید 120تا میرید و بیشتر از 80 تا دیگه نمیرید .(اینم براتون بگم تازه کارخونه ما یکی از بهترین برندهای تولید قطعه در ایران میباشد)
ببخشید زیاد نوشتم.حالا خودتون انتخاب کنید.هرچند منم خودم یه ماشین ایرانی بازم سوار میشم .
خدا نگهدارتون باشه ..
1396/8/25
واقعا زیاد نوشتی!!یه سوال بود 206 تیپ 2 خوبه یا نه!؟اینهمه نوشتی آخرم جواب سوال توش نبود!
1396/7/6
سلام من مخوام تیب 2پژو 206صفر بخرم ولی نمیدونم مصرفش یا خرجش چی جوری هست لطفا در این مورد راهنمایی کنید
1396/7/22
با سلام ب دوستان.۲۰۶ تیب ۲ دو هفته میشه خریدم جز مشکل لرزش گیربکس در دنده ۲ واقعا هیچ مشکلی نداره.
1396/8/14
سلام راهنمایی کنند واقعا بین انتخاب 206 تیپ دو و405 اس ال ایکس سر دوراهی موندم
1396/9/26
سلام دوستان من دو ماهه 206 گرفتم شهریور 96
باید بگم کیفیتش پایینه ولی ن انقد ک نخرین بی کیفیتیش قابله حضمه و خلاصه میشه به 2 لیتر اضافه مصرف صدای اتاق بدلیل واشر بد دور درب و ضبط بد همینا بقیش خوبه
1396/8/15
فاضل جان چرا نماز شک دار میخونی اگه ظاهر پسندی برو تو فاز 206 ولی اگه ماشین سواری 405 slx بگیر قربون
1396/8/17
اقا كامران اطلاعي در موردمدل ٩٦ تيپ ٢ دارين؟؟ ميخواستم بگيرم واقعا دو دل شدم، نميدونم شتاب اوليه و شتاب كليش چطور هست؟ صداي موتور تو اتاق مياد يا نه؟ اگه اطلاع دارين ممنون ميشم كمكم كنين
1396/9/28
من می خوام ماشینم عوض کنم....بین 206تیپ 2 و رانا دو دلم لطفا راهنمایی کنید...
1396/10/3
من 206 تیپ 2 مدل 96 .6 ماه خریدم داشبورد تماما به صدا افتاده .از پشت فرمون صدا در میاد.تو تابستون وقتی کولر روشن می کردم انگار ماشینو کسی از عقب گرفته
1396/10/5
یه مشکلی که 206 داره میدان دید کمشه
خانواده پراید و تیبا دیدشون بیشتر
1396/10/21
من يه چند ماهي هست يه 206 تيپ 2 مدل 83 خريدم
واقعا راضي هستم
و تازه مي فهمم يجورايي ماشين خارجي يعني چي!
بعد از 13 سال هيچ جاي اين خودرو زنگ نزده در حالي كه يه سمند 88 داريم كلا بدنه اش پوسيده شده :دي
تمام جوش اتصلات بدنه ارم پژو فرانسه داره كه واسم خيلي جالب بود .شما هم اگر دقت كنيد تو بدنه هاي 206 مدل پايين قطعا مي بينيد اين موضوع رو
صداي موتور بسيار نرم
بخاري و كولر هم محشره
قبل اين 206 پرايد و تيبا داشتم
با اين كه مدل تيبا و پرايدم مدل بالا بودند ولي اين 206 مدل 83 از اونا سرتره
كلا خيلي راضي هستم خدا رو شكر

ببخشيد عنوان ميكنم ولي سگ اين 206 مدل پايين شرف داره به اين خودروهاي سايپاي مدل بالا
1396/11/19
سلام..نمیشه از کیفیت و نرمی ماشین ۲۰۶ ۸۳ شما چشم پوشی کرد و هندلینگ لذت بخشی که بهت میده..اما مدل ۸۳ دیگه عمرشو کرده و مستهلک شده.. هر قطعه ای هم عوض کنی قطعه بی کیفیت چینی روش میندازن..مخصوصا این موتور که راحت واشر میزنه... هر چقدرم خوب باشه عمرش کوتاس و مستهلک شده پس کسی که یه ماشین بی دردسر بخواد مجبوره قید اینجور ماشینا رو بزنه..سایپا از نظر استهلاک وضعیتش از ایرانخودرو بهتره نقریبا تمام مردم این قضیه رو میدونن
1397/2/23
قطعا همین طوره
1396/10/26
دوستان براي كار تو اسنپ چطوره ؟از لحاظ خرج برج ومقايسه با پرايد
خوشحال ميشم نظرتون ببينم
1396/10/28
اگه ميخواي درامدتو فرش زير پاتم خرج ماشينت كني برو داداش
1396/11/19
سلام.همون که اقای اصغر گفت.. تیپ۲ماشین کار زیاد نیس و اصطلاحا استهلاک پژو زیاده.. پراید و تیبا دوگانه شرکتی بهترین گزینه هستن..
1397/4/22
اقا پیام خیلی هم ماشین خوبیه اگه تونستی تا مدل 90 بخر خیلی خوبه. اصطحلاک هم عالیه من که راضیم. اگه درست نگهداری کنی از ماشین هیچ خرجی بجز روغن و اینجور چیزا نداره. من پراید هم داشتم ولی 206 یه چیز دیگس اصلا طرف پراید و تیبا نرو که مزخرفه. قطعات اصل 206 کمی گرونه درست ولی خیلی باکیفیته و دیر به دیر خراب میشه. من واسه پراید هی قطعه عوض میکردم اخر هم درست نشد فروختم. شرمنده سرتونو درد اوردم.
1396/11/24
سلام 206 کلا تا سال 91 همه مدلش عالیه. از سال 91 به بعد ایرانیزه شده و قلبش یا همون بی اس آی زیر داشبوردش حذف شده. هیچ آپشنی روش نصب نمیشه از جمله کروز و سنسور نور و باران فابریک و .... ولی خواهشی که از دوستان دارم 206 را هیچ موقع با تیبا مقایسه نکنید. 206 4 ستاره ایمنی سرنشین رو داره که تو رنج قیمت خودش بی نظیره! در ضمن سالها ماشین محبوب جهان در دوران خودش بوده و نوع معروفش که آرسی نام داره با موتور 2000 خودش چندین دوره قهرمان رالی جهان بوده. کمی منصف باشیم از لحاظ طراحی داخلی و خارجی هم زیباست
1396/12/5
اونایی که میگن تیبا 2 بهتره از تیپ 2هست اونایی هستن که با 10میلیون پیش پرداخت به جای یه پراید 85 تونستن یه ماشین خشک بخرن. وگرنه کسی که پولشو داشته باشه هیچ وقت چنین حماقتی نمیکنه. فک کن پمپ بنزین محصولات سایپا شامل گارانتی نمیشه. و البته که پمپ بنزین تیبا بعد از 16هزارتا سوخته.
1397/1/17
سلام.یکی از اقوام یه ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۸۷ داره.یه روز خانواده جمع کرده بوده برن کوه.یعنی به جز راننده چهارنفرم توماشین بودن.اینا رفته بودن تویه سربالایی ماشین دیگه بالانرفته بود داغ کرده بود خلاصه گذاشته بوده توراه اینارو.دقیق نمیدونم کجاش خراب شده بوده ولی این دوستمون چهارصد خورده ای به خرج افتاد ودیگه ماشینش اون ماشین سابق نشد.من خودمم ۲۰۶ تیپ ۲ مدل اخر ۸۹ دارم درکل ماشین خوبی برای من بوده. به نظرم این ماشین فقط واسه دونفر ساخته شده و ظرفیت خانواده نداره.
1397/2/23
اون ماشینش از قبل یه مشکل فنی داشته
1397/3/4
میتونم یه را حل ساده واسشون بدم که دیگه ۲۰۶ جوش نیاره
1397/2/2
سلام من خوذم مهر 95 تیبا گرفتم بد نیست و لی یک امتیاز سر نبست به 206 تیب 2 داره ماشین نرم تره .
تیبا ماشین ریز پای سفت و نسبت به پراید بهتره ولی از تمام جهات از 206 تیپ 2 کم میاره ار هرلحاظ
1397/2/2
سلام. من جدیدا یکی از فامیل هامون 206 تیپ 2 مدل 97 خریده اصلا به درد نمیخوره فرمون تا ته که بپیچی تق تق میکنه کمکش افتضاحه پیشنهاد میکنم اصلا نخرید حتی جون ندار راه بره با دنده 3 دور موتور 3000 60 میره
1397/5/5
دوست عزیز فرمون ۲۰۶ تو ایرانی ها حرف نداره خیلی نرمه تو دنده ۳ ۶۰ تا میره 😂من تو دنده سه تا ۸۰ پر میکنم و تو سربالایی نمیکشه آره حرفت درسته ولی رانندش حرفه ای باشه میکشه من قبل این تیبا میخواستم بخرم ولی از چند مکانیک قدیمی پرسیدم گفتن جنازه ۲۰۶ از صدتا تیبا بهتره چون هر چی باشه بوی فرانسه داره الان هم راضی هستم از نظر مونتاژ هم خوبه فقط تو پیچ تعادلش خوب نبود لاستیکای عقبشو ۲۰۵ خارجی کردم الان حرف نداره و ضمنا ۲۰۶ ماشینی هست که بایستی بهش گاز بدی تو دور موتور ۳ برونیش هم ماشین لش میمونه هم خودت اذیت میشی در کل به اون قیمت ماشین خوبی هست ولی یه نصیحت کسی که رانندگیش ضعیفه نخره چون ماشینی هست که دست فرمون میخواد
1399/11/8
اون مکانیکی که گفته جنازه تیپ دو به تیبا می ارزه
پشت تیبا ننشته
قابل مقایسه نیست
جفتشو داشتیم
تیپ دو و تیبا صندوق دار
خدایی تیپ دو زور میزد تا برسه به تیبا
ولی نرمتر بود
تیپ دو هیچی نداره
۲۰۶ فقط تیپ ۵
تیپ دو درد جاده و شتاب و سر بالایی نمیخوره
Slx تیوفایو بهتره
الان یه پارس tu5 داریم عالی
بهترین انتخاب
تو سر بالایی تا ۵.۵ بهش فشار نمیاد
تیپ دو جون میکنه حتی در برابر پراید
1397/2/6
سلام.من يك ماهي هست 206 مدل 89 خريدم وااااقعا عاليه هم بدنه ش تميزه هم موتور و داخل كابين بي سروصدا نرم باكولر بسيار قوي، از اون انتظار شتاب بوگاتی ندارم البته اگه هم اون شتاب داشت تو این جادههامون که نمیشه هههههه راستی مصرف بنزینشم نسبتا کمه در کل خیلی راضی ام.
1399/12/15
داداش تو که میگی فرمونش سفته احتمالا پشت ماشین همسایتون نشسته بودی و ماشین خاموش بوده... نمیدونی مجبور نیستی گمراه کنی خریدار رو
1397/2/6
درود بر همگی

نظرمو بعد از 18 ماه استفاده (37هزار کیلومتر) از خودروی 206 تیپ دو (مدل 95 ) برای دوستان میگم شاید برای خیلی ها که قصد خرید این ماشین رو دارن مفید باشه
خودروهایی که قبل از 206 داشتم (پراید،پژو 405،سمند ال ایکس موتور ملی،هیوندای اکسنت)
حدود یک ماه بعد از اینکه خودرو رو تحویل گرفتم ضبطش از کار افتاد رفتم نمایندگی گفتن به ما ارتباط نداره و متعلق به شرکت کروزه، به شرکت زنگ زدم گفتن گارانتی نداره، خلاصه مجبور شدم هزینه کنم برم ضبط جدید بگیرم

دوبار بلبرینگ دینامش خراب شد و تسمه دینام پاره کرد که چون تو جاده بودم خیلی اذیت شدم و بکسل کردم تا نمایندگی
از کیلومتر 30 هزار به بعد ماشین به شدت به صدا افتاده و قسمت عقب ماشین صداهای عجیب و غریبی میده که فعلا متوجه نشدم منشا صداها از کجاست
خیلی وقتها وقتی ماشین رو روشن میکنم سیستم برق شیشه ها از کار میوفته و چراغهای پشت آمپر روشن باقی میمونه که باید یکی دوبار دیگه خاموش روشن کنم تا درست بشه

باتری خودرو دقیقا سر یکسال کاملا خراب شد و مجبور به تعویض باتری شدم
صدای موتور فوق العاده آزار دهنده ست و خصوصا وقتی کولر میزنی صدای "موتور هزار" میاد داخل ماشین (با شیشه های بسته)
در اکثر مواقع که کولر میگیرم ، از کولر یه صدایی شبیه جوشکاری میاد که از اول این صدا بود و نمیدونم به چه علته
فرمون 206 تیپ 2 واقعا سفت و آزاردهنده ست (خیلی سفت تر از 405 و سمند )
سوخت 206 تیپ 2 نسبت به 405 و سمند کمتره ولی گویا سری های جدید مصرف مناسبی نسبت به تولیدات سابق نداره و مصرف سوختش بالاست
ترمزش از 405 بهتره ولی در مقابل سمند حرفی واسه گفتن نداره

و اما تحقیر آمیزترین نکته ای که داخل 206 تیپ 2 به چشم میخوره اینه که شما 34 میلیون پول میدی (نرخ کارخونه) و همچنان آینه ها رو باید با دست تنظیم کنی و برای دیدن داخل داشبورد در شب باید چراغ قوه داشته باشی

مزایا:
ماشین جمع و جور و خوش پارکیه خصوصا برای شهرهای بزرگ
تو مسافرت (غیر از تسمه دینام) مشکلی ازش ندیدم و آرامش و آسایش داشتیم (البته نباید سرعت از 130 تا تجاوز کنه)
1397/4/16
تمامی چیزهایی که گفتین دروغ هست شما حتما از دلال های سایپا هستین که می خواهید تیبا مزخرف رو تبلیغ کنید.باطری دو سال گارانتی داره اگر خراب شد بقول شما سر یک سال نیازی به خرید باطری نو نبود میبردین گارانتی و به راحتی تعویض میکرد
1397/5/5
اینایی که میگی بعیده خودرو صفر اینطوری بشه و کولر هم روشن شدنی اصلا صدای ماشین بلند نمیشه حتی معلوم نمیشه کولر روشنه فرمون ۲۰۶ هم به نرمیش معروفه شاید داداش ماشینو انداختن بهت یا رانندگیت خوب نیست کلا ۲۰۶ ماشینی هست که تو چاله چوله باید نندازی بندازی زود از بین میره اینارو نمایندگی گرفتنی یاد آور میکنن که تو چاله باسرعت ننداز ضبط هم گارنتیش به کروز مربوط نیست به شرکت موج نیکان مربوطه بایستی اول میرفتی ایرانخودرو تو سیستم ثبط مبکردن بعد میرفتی نمایندگیش من یه ساله صفرشو خریدم استفاده میکنم تا حالا ازش بدی ندیدم فقط اون تخته عقبش صدا میداد اونو بردم نمایندگی لاستیک گذاشت زیرش صدا قطع شد کلا تو اون رنج قیمت ماشین توپیه بعضی ها میان بد و بیراه پشت ماشین میگن داداش مشکل از ماشین نیست مشکل از رانندگی شماست بوگاتی هم بدن دستت داغونش میکنی
1397/2/7
سلام دوستان عزیز
من تیپ ۲ مدل ۸۷ دارم از هر لحاظ ازش راضیم
مصرف سوخت پاین وکیفیت راندگی بسیار بالایی داره
ازش نباید انتظار شتاب خیلی بالایی داشت اما شتاب معقولی داره وسیستم ترمزش از ۴۰۵ و سمند خیلی بهتره و احساس امنیت در ترمز های ناگهانی بهت میده .این خودرو از هر لحاظ از تیبا۲ بهتره و فقط دو اشکال داره که یکی دید نا مناسب کناره ها و دیگری صدای زیاد موتور نسبت به شتابشه .۲۰۶ اصلی تا سال ۹۱ تولید شده و جدیدا اصلا قابل مقایسه با قدیمی ها نیستند.
1397/2/12
سلام .من ۲۷ تومن پول دارم.نظرم خیلی رو ۲۰۶ هستش.میخواستم راهنمایی بگیرم ببینم موقع خرید به چه چیز هایی باید دقت کنم؟؟
1397/5/20
سمند موتور ملی خیلی بهتر از206من داشتم فروختم 206 گرفتم مفت نمی ارزع
1397/2/29
پژو206 من سوئیچ رابه قصد روشن کردن ماشین میچرخانیم چراغهای پشت امپر و چراغهای سیکن کوچک روشن میشود و نمیگذارد که موتور ماشین روشن شود
لطفا کمکم کنید و راهنماییم کنید
سپاسگذارم
1397/3/12
همه مدل ها ماشین ها ۲۰۶ از نظر کیفیت عالی
1397/3/14
سلام.بنده یکساله 206دارم.رویهم رفته کارمو را انداخته.فقط دوستا ایراد داره که عرض میکنم.
صداهای عجیبی از توی کابینش میاد مثل اینکه کلن کمکا کارنمیکنن مخصوصن توخاکی.صدای موتور کلن تو اتاقه.دنده ها وقتی جا میره خیلی صدا میکنه.یکیم باید همیشه کنارت باشه که آینه سمت شاگردتو عقب جلو کنه.
ولی مصرف سوختش خیلی کمه وقیافشم که حرف نداره.
1397/3/21
از نظر من خانواده پزو مشکل واشر سرسیلندر دارن.206 ماشین خوبی هستش واسه کلاس گذاشتن همه ب خاطر همین میخرن.موتور تیپ 2 خیلی ضعیفه همه پول واسه ظاهر ماشین میدن ک خدایش قشنگه
1397/3/21
از نظر من خانواده پزو مشکل واشر سرسیلندر دارن.206 ماشین خوبی هستش واسه کلاس گذاشتن همه ب خاطر همین میخرن.موتور تیپ 2 خیلی ضعیفه همه پول واسه ظاهر ماشین میدن ک خدایش قشنگه
1397/3/29
سلام میخوام ۲۰۶ تیپ ۲ مدل زیر ۹۱ بخرم و دو سوال دارم ممنون میشم حواب بدید
۱- چطور میشه قیمت مدلهای مربوط به سالهای مختلفو فهمید . آیا منبعی هست یا راهی برای محاسبه هست ؟ مثلا سالی یک میلیون از قیمت صفرش کم کنم .
۲- برای کارشناسی ماشینی که میخوام بخرم مکانیک و جلوبندی ساز و صافکار خوب میخوام . ساکن تهرانم . کسی میشناسه ؟ و آیا جاهایی هستند که کارشون این باشه ؟
ممنونم
1397/4/8
سلام من میخوام 206تیپ 2صفر بخرم نظرتون چیه ؟الان شده 36300قیمت کارخونه ؟ارزش داره بخرم یا نه؟؟ ممنون میشم راهنمای کنید؟
1397/5/18
سلام من برج ۲ امسال تیپ ۲ صفر شو خریدم خداییش ازش راضی هستم ولی تنهاچیزیش که منوناراحت کرده وپشیمونم موتور ضعیف شه،ومیخوام بفروشم تیپ ۵ بخرم به نظرمن تیپ ۲ اصلا نخر اینو وقتی میفهمی که یه پراید توجاده یا تو شهر روتو کم میکنه
1397/5/6
با سلام خدمت دوستان میخواتسن بدونم کجا تسمه تایم پژو 206 مدل 84 باید تعویض کنم که هم کارش خوب باشه هم قیمت در تهران ما سمت ولیعصر مطهری هستیم با تشکر
علی
1397/5/17
سلام دوستان چراغ مه شکن میسوزه چیکارش کنم؟؟
1397/9/24
مشکل از لامپیه که میخری معمولا جنسای آَغال میدن. یا بگرد لامپ خوب بخریا زنون بنداز که دیه نسوزه
1397/5/27
با سلام
من يه ٢٠٦ تيپ ٢ مدل ١٣٨٤ دارم و باهاش كوه و گردنه هاي خيلي شيبدار رفتم، قبلاً هم همين مسيرها را با وانت مزدا و سمند و پژو ٤٠٥ رفتم، اگه با ٢٠٦ در مسير سربالايي مجبور بشي يه جا وايستي بسختي از جا كٓنده ميشه و اين نشون ميدادكه موتور ٢٠٦ تيپ ٢ ضعيفه ولي بطور كلي و بدون تعصب بگم ٢٠٦ ماشين خوب و مقاومي هستش و ميشه بهش اعتماد كرد، در هر صورت ٢٠٦ جز ماشينهاي پر فروش هست و جوابشو پس داده،
موفق باشيد
1397/9/9
پژو 206 چه تیپ ۲ باشه و چه تیپ 5، ماشین بسیار خوبیه. تیپ ۲ کم خرج تر و بازاری‌تره ولی تیپ 5 چالاکتر و طبیعتاً هزینه نگهداری اون بیشتره (موتورهای Tu5هایی که الان داره استفاده میشه، دیگه قدرت و کشش مدلای قبل را نداره). روی هم رفته هنوز 206 زیبایی و پرستیژ خودشو حفظ کرده و میشه گفت بین رقبایش انتخاب برتر و معقول‌تریه.
1397/10/30
206 تیپ 2 مدل 97 دارم 10000 تا کارکرد !
وقتی ماشین سرده دنده 1و 2 به زور بازو جا میره!
دنده 2 هم که ماشالا میلرزه!
دنده 5 ام تو سرعت از جا در میره خلاس میشه :))
رفتیم نمایندگی میگه بخوابون ماشینو برات قطعاتو بیاریم عوض کنیم!
فقط ماشین برادرم مونده بود نمودنم چرا سرسیلندرش عوض شده بود.
در کل دوستان 206 نخرید . برید 111 بخرید تیبا 2 بخرید
206 نخریییییید !!!!!
1397/11/3
با سلام دوستان من هم پراید داشتم هم سمند هم پرشیا الان یه ۲۰۶ گرفتم خداییش ماشین خوبیه. هم قیافه داره هم اصطهلاکش پایینه. تو ماشینایه ایرانخودرو فقط ۲۰۶.
1398/1/3
سلام دوستان من ۵ ساله ۲۰۶ ۸۷ دارم
مزایا:
۱_ سواری لذت بخش
۲_ فرمون روان
۳_ شیک بودن (هم داخل کابین هم بیرون)
۴_ صندلی های راحت
۵_ دنده ها خوب جا می‌ره بجز دنده عقب
معایب:
۱_ جادار نبودن
۲_ قطعات گران
۳_ جلو بندی ضعیف که خیلی زود خراب میشه باید روی دست انداز یواش برین
1398/1/15
حجم موتور و شتاب اندازه پراید
بدنه ضعیف
جلوبندی داغون
تعویض دنده تا یه سال خیلی سخت
قطلات گران
سوختن لامپ چراغ هارو که همه تجربه دارن
1398/1/28
ما داشتیم خیلی عالی بود
1398/3/3
من ۸۱ خریدم تیپ ۲ یدونه هم سمند مدل ۹۰ داریم همه قطعاتش تو بازار پیدا میشه فرمونش خیلی نرمه جلوبندی ضعیف تری داره موتورش خییلی بیصدا است کیفیت صوتی خوب تری داره روشنایی تو شبش از سمند بیشتره قیمت قطعاتشم اصلا گرون نیست شایعست یه ذره با سمند فرق داره طراحی فوق العاده و بهتر و شیک تری داره ترمزش از سمند خییلی ضعیف تره ولی شتابش بهتره من کلا با اینکه ۲۰۶ ۹ سال باسمندمون اختلاف سن داره ولی بیشتر دوسش دارم و بهتره واسه مجردی
1398/5/11
تیپ ۲ سنسور دما داره؟؟
1398/5/30
خیر
1398/6/25
آقا چرا نظر بد میدید من یه ۹۳دارم انصافا رعایتش کردم رعایتم کرد من پزشکم زیاد مصرفی ندارم تا الان۳۵۰۰۰تا رفتم خرجی نداشته میگن ۲۰۶خوابم باشه خرج داره ولی دروغه ماشینم فوق‌العاده است فقط بنزین سوپر زدم توش وقتی که سوپر نیست نمیارم بیرون هر یکسال خودم پولیش و واکسش میکنم شمع هاشو دادم از دبی برام اوردن هر سال چکاب کاملش میکنم روغن هر 3000عوض میکنم تا حالا خرجی جز مصرفی نداشته .
1398/7/21
خب این جور که شما بهش میرسی و استفاده ای نمیکنی خب هیچیش نمیشه.
1398/7/24
😂😂😂😂من یکی ۹۳ دارم یبار چپش کردم یبار یه گلگیر و کاپوت رفت صندوشم تعویضه زدم ترمز نیسان از پشت زد😂😂😂😂تا۲۰۰۰۰تا نمیدونستم روغن و فیلتر باید عوض شه تو‌ خاکی هم زیر ۴۰تا نمیرم از نظر بالا فهمیدم شمع هم باید عوض کرد الان۱۷۰۰۰۰رفتم تا حالا یبار شستمش اتوبان اندیمشک خرم آباد ۱۶۰ رفتم واقعا تیپ۲ خر کاره الان میخوام تیپ۵ بخرم خریدم میام نظر میدم فقط متاسفانه تو آفرود کفش گیر میکنه یه رکابم زدم فعلا بای
1399/1/7
سلام
206 تیپ 2 مشکی گرفتم 114 تومن خوبه هیچ مشکلی هم نداره... فقط اینکه سال 84 گرفتم 8.200 یعنی بعد از 14 سال 96 میلیون تومن گرون تر خریدم
1399/3/1
داداش نمیخریدی میذاشتی یخورده ارزون تر بشه ما فقیرا هم بتونیم بخریم. یا حداقل از کارخونه میگرفتی خب.
ناراحت نشو ولی همین شما ها هستین که میرین از بازار میخرین. هم دلالا پرروتر میشن هم خوروسازها حریص تر
1399/3/16
سلام ظبط تیپ 2 بلوتوث داره؟
1399/3/27
خاک بر سرتان با این گاری سازی،من ماشین ۶ سیلندر داشتم مصرفش تو جاده ۶/۵ بود و تو شهر همش کولر روشن چونکه اهواز بودم شاید به ۹ لیتر می‌رسید،اما حالا ۲۰۶ دارم صدی ۱۵ الی ۲۰میسوزونه
1399/8/27
همون ۶ سیلندر سوار شو
1399/12/15
خاک بر سر خودت، بعید میدونم بجز گاری پشت چیزه دیگه ای رفته باشی، فعلا همون بشین سر گاریت
1400/5/23
خاک بر سر خودت برو خر سوار شو که مصرفش صدی ۲ کیلو یونجس
1399/5/6
سلام بنده میخوام یه 206 تیپ 2 بخرم بنظرتون خوبه یا نه
خواهشا نظرتون بگید
1399/8/26
شمایی که داری میگی ای ال ایکس راحت 240 میره خب بزار منم بگم 206 ارسی که صفر تاصدش 5 ثانیه است و 260 راحت میره
1399/9/26
شک دارم بدونی6سیلندر باچه ش نوشته میشه.خاک تو سر خودت که راحت توهین میکنی هر شخصی تو هر ماشینی محترمه
1400/9/7
دوست عزیز با این آیکیو و سطح درک متنی و سواد خوندنی که دارید اصلا آدم حوصله بحث کردن با شمارو نداره
1400/9/28
چقد زود گذشت
خدایا پیام های ادم ها از سال 91هم هست اینجا
1400/10/24
به نام خدا برای ایندگان قیمت تیپ دو مورخ 24 دی ۱۴۰۰ : ۲۷۵ میلیون تومان
1401/2/16
سلام وقتتون بخیر.۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ ازنمایشگاه خریدم.پشتی سر صندلی عقب ندارد..آیا سری جدید کلا این را ندارند؟؟؟؟؟؟
و
1401/2/16
با سلام ۲۰۶ تیپ ۲ مدل ۱۴۰۱ خشک خریدم آمپر آبش بعد یکم حرکت میره رو وسط آیا این مدل خودرو کلا همینه یا که خودروی بنده نیاز به عیب یابی دارد؟؟
1401/3/25
سلام بر همه دوستان من نزدیک به ده ساله که پژو دویست وشش دارم همیشه بش رسیدم و الکی بش فشار نیاوردم باور نمیکنید تا حالا فقط روغن و بنزین و قطعات مصرفی معمولی براش عوض کردم مثل یکبار تسمه تایم و یکبار روغن گیربکس یکبار وشمع و یکبار لنت ترمز و گرنه هیچ خرج دیگری برام نداشته با خودروی خودتون مهربان باشید تا هیچ وقت به مکانیک محتاج نشوید ....
1401/4/15
آدم یاد اصحاب کهف میوفته .
1401/5/30
من یه ۸۹خریدم به خاک سیاه نشوندم واقعا خرج مدل پایین خیلی زیاده نخرید
1401/6/19
امروز۱۹شهریور۱۴۰۱قیمت ۲۰۶ثبت نام دولتی باقرعه کشی وپارتی بازی ۱۵۸میلیون ناقابل دفعه سی ویکمه دارم ثبت نام میکنم بازارآزادخوش انصاف باشه ۲۹۰میلیون
1401/7/7
اگر سویچ ۲۰۶ تو ماشین لباسشویی بره ایا امکان داره اب داخلش نفوذ نکنه؟
1401/8/21
خریدارم
1401/11/19
سلام ۲۰۶ مدل۸۴ فقط پرخرج و هیچ تعمیر کاری قبولش نمیکنه روز برفی و بارانی خاموش میشه
1401/11/29
سلام
از 206 تیپ 2 براتون بگم،از مدل 95 به بعد تقریبا ایرانیزه شده و یه تغیبراتی کرده از جمله سیستم برقیش و...، بنده یه صفر گرفتم و پنج سال داشتم از همین مدل های ایرانیزه و حدود 100 هزارتا روندمش، دریچه گاز سیمی گرفتم ک شتاب اولیه خوبی داشت و ناک نداشت ولی تو سربالایی کم میاورد و تو دنده سنگین کپ میکرد و حرکت ماشین تو ترافیک نرم نبود یجورایی کله میکرد، سیستم برقیش اذیتم کرد، توان موتور بالا نیست متاسفانه، کیفیت متریال داخلی مناسب نبود،چراغ ها بعد دوسال کدر و خراب شدن ک با خطر 207 کروز و چراغ کروز جلو تعویض شدن، سیم کشی برقی کولرش یبار سوخت، پلوس ها ب صدا افتادن ک موقع فروش ماشین ب خریدار اعلام شد،بلبرینگ های ژامبون بعد سه سال جام شدن ک گیرس کاری و سرویس کردم ولی بازم صدا میداد، نشتی اب از بلوک سیلندر داشتم، در تابستان فول ظرفیت و کولر ماشین آمپر میکشید و با تقویت سیم کشی منفی چیزی حل نشد،داشبورد و رودری ها صدا میدادن، بعد سال دوم حاشیه درب ها از داخل شروع ب زنگ زدن کرد،اورینگ درب پمپ بنزین تو گرما خراب شد و بوی بنزین نزدیک بود خفمون کنه، گیربکس در دنده سنگین لرزش داشت،نمد کاپوت و پشتی صندلی عقب نداشت، در مدل های جدید ک فاجعه شده چیزی نمیگم،صدای فن در تابستان زیاده،ایرانخودرو رو ماشین فقط بوق مادگی نصب کرده بود ک صداش در نمیومد اخه این چکاریه،و...،حالا هرکی داره ازش تعریف میکنه و یه تعدادی چشم بسته دوباره میفتن تو هچل 206 تیپ دو،خداخیرتون بده الکی تعریف نکنید، خیلی ها ماشین میگیرن برا استفاده، حالا اگر یکیتون عاشق ماشینشه و تو پر قو نگهش میداره و خرجش کمه دلیل ب خوبی ماشین نیست، ماشینی خوبه ک اپشن زیادی داشته باشه و تو شرایط سخت جواب بده و خرجش متناسب با استفادش کم باشه
1402/2/1
بنده سال 1383 206تیپ2 خریداری کردم.درسال84 تصادم کردم که منجر به زدن 5 معلق شد درآن سال 4 میلیون هزینه تعمیرش شد وازآن به بعد تا حالا هیچ هزینه کلانی نداشته واقعا بهترینه
1402/2/17
من خودم 206 تیپ 2 دارم سال 89 از اول هم دست خودم بوده. اول بگم که به خاطر اینکه اوایل قطعات فرانسوی روی خودرو بوده عملکرد بهتری داره و دیر تر از جدیدا خراب میشه. 206 با کیفیت قطعات امروزی خرجش زیاده اگه درست استفاده کنید و یکم به ماشین برسین میتونید از خرج اضافی جلوگیری کنید ولی به درد کار کردن باهاش نمیخوره یه خودرو روزانه معمولیه و اینکه بهتره بعضی از قطعات رو بعد از خرابی قطعات تقویت شده بندازید مثل کاتالیزور و... منظورم اینکه فابریک نباشه. از لحاظ موتوری هم تیپ 5 هم موتور بهتری داره هم چون نوعش فرق میکنه بهتره در کل تیپ 2 هم شتاب خوبی داره و سواری نرمی هم داره برای تهران اوکیه ولی میگم بهتره قطعات اورجینال رو بندازید چون اگه یه قطعه خراب بشه و نفهمید یه دومینو خرابی پپیش میاد که هزینه زیادی باید بکنید تا درست بشه هزینش یه طرف اینکه همش باید تعمیرگاه باشید هم یه طرف من خودم برای اینکه از اصالت و کیفیت قطعات مطمعن باشم از دیجی کالا و ترب و یدک یار میخرم همین چند روز پیش تسمه تایم رو از یدک یار خریدم که خیلی سریع هم برام اوردن قیمت 206 الان 600 تومنه من با این رنج قیمت هنوزم میگم 206 بهترینه و خیلی از پارس و بقیه خودرو ها بهتره. اینم بدونید که از سال 95 تا 1400 برای 206 سنسور دنده عقب گذاشتن ولی نمیدونم چرا برش داشتن بعدش. الان هم که دارن تولیدش رو متوقف میکنند. بهتر هم هست که رنگ روشن بگیرید چون همینجوری ماشین با گرما خیلی میونه خوبی نداره تیره هم باشه که دیگه بدتر
1402/4/14
بهترین ماشینه خودم ارسیش رو دارم فول لوازم
کسی نباید تیبا رو داره با تیپ ۲ مقایسه کنه اون به هم سن سال خودش باید مقایسه کنه مثلا تیپ ۵ که صد درصد تیپ ۵ سوراخش میکنه تیبا رو
یا حتی ELX اون ماشینی ک شما میگی ۲۴۰ تا میره صد درصد فول لوازمه وگرنع ELX ساده رنگ و بوی بالاتر از ۱۹۰تا ندیده
1402/4/18
سلام من یک ایرانی هستم و یه پژو ۲۰۶ تیپ دو مدل ۹۸ امروز خریدم.و باید بگم با اینکه در ایران زندگی میکنم هنوز زنده ام.
1402/5/5
سلام صندوق عقب ۲۰۶از کجا باز میشه تو داخل
1402/6/23
ایران خودرو ی عزیز تا کی می خواهیم این 207 206 رو تو خیابونامون ببینیم بابا بسه دیگه از سال 80 206 پاشو گذاشته تو ایران 207 هم از89 پاشو گذاشته تو ایران خودشم هر دو شونم بدون هیچ تغییر آپشنی و فنی فقط یه کم تغییر ظاهری اونم یکــــــــم بابا تو که می خوای اینارو تا قیامت تولید کنی پنج شیش تام آپشن اضافه کن تا مردم اژ اونی که دارن راضی مثلا رو 206 تیپ سه هایی که الان تولید میشه و 207 ها آینع تاشو برقی اضافه کن گرمکن صندلی اضافه کن مانیتور و سنسور عقب و سنسور باران اضافه کن فرمون 206 تیپ 3 هارو برقی کن سیستم پایداری esp بذار و...
یا تورو خدا بس کنید 20 ساله خیابونا دود اگزوز اینارو میخورن و 207 هارم هاکذا
1402/7/17
اونقدی که من با پیکان حال میکنم شما با ۲۰۶و شاسی بلندو این داستانا هم نمیکنید البته من شیشه هم میکشم😂
1402/8/7
بنام خدا امروز ۷ آبان ۱۴۰۲ قیمت ۲۰۶ تیپ ۲ دور رنگ مدل ۸۵ ۱۸۰ ملیون البته شاسیاشم ظعیفه
1402/9/19
سلام من یه پژو ۲۰۶تیپ ۲دیدم ۲۰۷هزار کارکرد با یه گلگیر رنگ مدل ۹۱باقیمت ۲۸۰خوبه بخرم یانه ?
1402/10/12
پژو پارس ۲۰۴
1402/11/30
سلام من یک 206 صندوقدار تیپ 5دارم نقره ای دارم باهاش 200تا راحت رفتم خیلی ماشین خوبیه قیمتشم که از 400شروع میشه تیبا هم به خوشگلی به عروسکی 206 نمیرسه هیچ ماشینی مثل 206نرم نیست من تیپ 5دارم خیلی رازی هستم ازش حالا میخوام یک 206 تیپ 2 دیگه هم بگیرم 206تیپ 2رو میخوام برای رفتد امدم برای کارم بگیرم 206تیپ 5 هم برای خوشگذرونی اصلا عشق مکنم با 206 انقدی که 206 عالیه یکی دیگم میخوام داشته باشم که پسرممم سوارش بشه شاید 206تیپ 2رو بدم به تک پسرم حالا اوون های که تیبا دارن بسوزن که نگن 206بدرد نمیخوره تیبا با اون قیافه مسقرش ادم شده ها خودتون بگید 206 عشقه فقط ماشین فرانسوی عشقی اصلا