موضوعات داغ

راه نجات دو خودروساز داخلی واگذاری واقعی به بخش خصوصی است

عکس مطلب اول
رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شواری اسلامی با هیات همراه از مجموعه شرکت‌های بهمن موتور و کروز بازدید کردند.
دکتر عزیز اکبریان نماینده شهرهای کرج ، اشتهارد و فردیس و رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس جمهوری اسلامی در بازدیدی که از این مجموعه‌ها داشتند ضمن ابراز خرسندی از این بازدیدها به سوابق گذشته گروه بهمن اشاره کرد و گفت: امروز تحولات زیادی در زمینه توسعه و مدرن سازی خطوط تولیدی در این مجموعه صورت گرفته ضمن اینکه شادابی و نشاط در فضای کاری در بین کارکنان نیز مشاهده می‌شود.
وی ضمن بیان تبریک به مجموعه گروه بهمن و سهامداران آن، ابراز امیدواری کرد و افزود: به طور قطع کمیسیون صنایع مجلس از این گونه شرکت‌ها و نیروهای خدوم حمایت خواهد کرد و امیدواریم تغییری که در مجموعه گروه بهمن پیش آمده و از شرکت خصولتی به خصوصی واقعی تبدیل شده است در شرکت‌های دیگر هم شاهد باشیم چرا که این مجموعه با خصوصی شدن علاوه بر توسعه فضای تولیدی به توسعه اشتغال نیز پرداخته است.
اکبریان همچنین در بازدید از مجموعه کروز، بزرگ‌ترین قطعه‌ساز کشور بیان کرد: طی بازدیدهایی که تا کنون از شرکت‌های مختلف داخلی و خارجی صورت گرفته است می‌توان ابراز داشت که قطعه‌سازی کروز با بالاترین تکنولوژی روز در حال فعالیت است و از افتخارات کشور محسوب می‌شود و به طور قطع با وجود شرکت‌هایی همچون کروز نباید از تحریم‌ها واهمه‌ای داشت. و باید به این گونه شرکت‌ها کمک و از آن‌ها حمایت کرد تا در عرصه جهانی ممتاز شوند.
رئیس کمسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص حمایت مجلس از بخش خصوصی واقعی در صنعت خودرو همچون کروز، ابراز داشت: تنها راه نجات صنعت کشور به ویژه بخش خودروسازی، حمایت از بخش خصوصی واقعی برای ورود به این حوزه است چرا که صنعت خودروسازی صنعت پویایی است و ارزآوری فراوانی برای کشور به همراه دارد و در دنیا در حال رقابت است.
وی در پایان با اشاره به خودروسازان دیگر کشورمان اظهار کرد: واگذاری دو خودروسازی ایران خودرو و سایپا به بخش خصوصی واقعی راه نجات و توسعه بیشتر آن‌ها خواهد بود و تا زمانی که این اتفاق روی ندهد مجموعه‌های دولتی و خصولتی آینده روشنی نخواهند داشت.

نظرات کاربران

4 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/2/31
۱- بدلیل انحصار در واردات ۲- دولت قیمت انواع خودروهای وارداتی را ول کرده تا افزایش قیمت خودرو داخلی توجیج پذیر باشد و تا زمانیکه اینها دولتی هستند بدتر هم میشوند ۳- اگر دلشان به حال مردم نمی سوزد و سلامتی جان و مال و آلودگی هوا هم مهم نیست حداقل به فکر مصرف بالای بنزین باشید چقدر باید یارانه آن را بدهید همین را بگذارید حقوق کارگران داخلی و ... ۴- شما درآمد سرانه مردم ایران را با امارات مقایسه کنید آنها با چند درصد از حقوقشان صاحب بهترین خودروها می‌شوند کاری به سیاست و تحریم هم ندارد وقتی که شما واردات خودرو کارکرده را هم آزاد کنی که از هر لحاظ از داخلی بهتر است ملت خودشان تصمیم میگیرند ۵- بخدا زور دارد برای جنس ۵۰ میلیون تومانی ۱۵۰ میلیون تومان بدهی ، ظلم به ملت که شاخ و دم ندارد
1397/2/31
بخش خصوصی هم که ورشکسته هست دیگه الفاتحه....
1397/2/31
تنهاراه نجات مردم نخریدن جنس های بنجل وگرون این دولتیهاست.مردم تا اونجایی که می توونن جنس های گرون نخرند
1397/3/1
به نظرم یک کشور عقب مونده پیدا کنید این کارخونه ها رو بهشون بفروشید مردم رو از شر اینها خلاص کنید البته بعیده مچل تر از ما گیر بیاد