موضوعات داغ

اشکودا اکتاویا با کارکرد یک میلیون کیلومتر؛ دوام فقط با تویوتا معنی نمی شود! +فیلم

عکس نویسنده
گروه خودرو
نویسنده
عکس مطلب اول
در زمان های قدیم مالکان خودروها اقدام به خرید خودرو می کردند و معمولا دیگر آن خودرو را تا آخر عمر خود با خود نگه داشته و استفاده می کردند. اما امروزه دیگر اینطور نیست و چون خودروهای زیادی در دسترس هستند و افراد بیشتری هم توانایی خرید خودرو را دارند معمولا افراد هر چند سال یکبار اقدام به تعویض خودروی خود کرده و یک اتومبیل نو خریداری می کنند.
با این وجود اما اگر از آن افرادی هستید که دوست ندارید خودروی خود را عوض کنید و می خواهید برایس سال های طولانی از یک خودرو استفاده کنید بهتر است خودرویی را که بسیار مطمئن، کم هزینه و با دوام است را انتخاب کنید. یکی از خودروهایی که این مشخصه ها را در خود دارد اشکودا اکتاویا Mk2 است.
یک دستگاه اشکودا اکتاویا مدل 2007 توسط مالک خود به طور متوسط ماهانه 7 هزار کیلومتر رانده شده است و جالب است که هم اکنون در کیلومتر شمار آن کارکرد 940 هزار کیلومتر به چشم می خورد که عدد قابل توجهی است.
به گفته‌ی یکی از نمایندگی های اشکودا در ایرلند اگر این خودرو سرویس های خود را به طور منظم انجام دهد خواهد توانست به کارکرد یک میلیون کیلومتر نیز دست پیدا کند.
جالب است که این اشکودا اکتاویای 11 ساله با وجود کارکرد بسیار بالا در شرایط بسیار خوبی نیز قرار دارد. البته برخی امکانات خودروهای امروزی همانند سیستم مالتی مدیای لمسی و بلوتوث در این خودرو موجود نیستند اما همچنان می توانید از شیشه های برقی، سیستم تهویه مطبوع، فرمان هیدرولیک و ترمز ضد قفل بهره ببرید.
در ادامه دیدن ویدیوی زیر را از این خودرو به شما توصیه می کنیم.

نظرات کاربران

5 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/4/31
باجناق من هم پراید داره تاحالا 600 تا کارکرده ولی الان چرخهاش باهم زاویه 30 درجه گرفتن و درهاشم بسته نمیشه. ههههههه
1397/4/31
'دوام فقط با تويوتا معني نمي شود'
واقعا جمله زيبايي بود
من چند جا خوندم كه نوشته بود سوبارو با دوام ترين خودروهاي دنيارو داره!!!!
1397/4/31
ما خودمون رهام مذگان داریم!!!
1397/4/31
سلام
دوو سیلو دارم با کارکرد 395000 هزار کیلومتر شما بگین 400 هزار کیلومتر مدل 79
از سال 93 تا 95 بازسازیش کردم 11 میلیون خرجش شد ( البته اینم بگم توی بدترین وضعیت نگهداری شده بود)
1397/4/31
یک میلیون کیلومتر اونجا= صد هزار کیلومتر اینجا.تو اون اتوبانها و جاده ها پراید هم یک میلیون کیلومتر راه میره.راست میگه بیاد اینجا شب هنگام با سرعت ۱۴۰ بیوفته تو دستاندازای ما میل لنگ ماشین میره تو حلقش