موضوعات داغ

اولین اطلاعات از فولکس واگن T-Cross، شکارچی جوک وارد میدان می شود!

عکس نویسنده
مرتضی قانع
نویسنده
عکس مطلب اول
فولکس واگن T-Cross چهارمین خودرویی است که توسط این سازنده آلمانی در سال آینده میلادی به بازار عرضه می شود و با قیمت پایه 17 هزار پوند، به رقابت با رنو کپچر، سئات آرونا و نیسان جوک خواهد پرداخت. پس از عرضه مدل هایی همچون تیگوان، توارگ و T-Roc، مشخص می شود که علاقه فولکس واگن به بازار SUV ها بسیار زیاد بوده و این شرکت قصد دارد در طی چند سال آینده، چهل درصد از خودروهایی که می فروشد در سگمنت SUV باشند.
فولکس واگن T-Cross از پلت فرم MQB A0 این شرکت استفاده می کند که مدلهای دیگری همچون فولکس واگن پولو، سئات آرونا و آئودی A1 بر اساس آن توسعه داده شده اند. موتورهای این خودرو نیز با پولو مشترک بوده و برای قوای فنی، مشتری می تواند موتور یک لیتری TSI بنزینی یا موتور 1.6 لیتری دیزلی TDI را انتخاب کند.

فولکس واگن T-Cross

فولکس واگن T-Cross

پلت فرم MQB A0 با هدف توسعه خودروهای الکتریکی طراحی شده، اما بنابر شنیده ها، نسل اول فولکس واگن T-Cross الکتریکی نخواهد بود و شاید در آینده مدل های الکتریکی به بازار عرضه شوند. ارایه مدل های الکتریکی نیاز به استفاده از تکنولوژی های گران قیمت دارد و ذات اقتصادی و مقرون به صرفه بودن این خودرو را زیر سوال می برد.

کانسپت فولکس واگن T-Cross

کانسپت فولکس واگن T-Cross

همچنین نسخه GTI نیز عرضه نخواهد شد چرا که فولکس واگن اعلام کرده ارایه نسخه های GTI تنها محدود به مدل های هاچ بک گلف، پولو و Up خواهد بود. اما باید منتظر عرضه نسخه R از فولکس واگن T-Cross باشیم، هرچند که تصمیم به عرضه این نسخه وابسته به موفقیت مدل T-Roc دارد که سال آینده عرضه خواهد شد.

نظرات کاربران

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد