موضوعات داغ

چه شرکت‌هایی در نمایشگاه خودرو مشهد حضور دارند؟

عکس مطلب اول
در نشست خبری که برای افتتاح پوستر نمایشگاه برگزار شده بود، مدیران اجرایی و همچنین مدیر شرکت ایده پرداز هرمس به عنوان برگزارکننده حاضر بودند.
هوشنگ‌نژاد، مدیرعامل شرکت نمایشگاه بی‌المللی مشهد در این جلسه حضور داشت و گفت که شهر مشهد به عنوان یکی‌ از بزرگ‌ترین شهرهای ایران پتانسیل خوبی برای برگزاری چنین نمایشگاهی دارد و در سال بین ۵۰ تا ۶۰ نمایشگاه در این محل برگزار می‌شود و در این زمان از سال، هر ساله نمایشگاه خودرو مشهد برگزار‌ می‌شود.
هرمس به عنوان قوی‌ترین شرکتی که تابحال چنین نمایشگاهی را برگزار کرده، امسال برگزارکننده این نمایشگاه خودرو خواهد بود که هجدهمین نمایشگاه خودرو مشهد است. مشهد به عنوان شری که حتی ایران‌خودرو بعضی از قطعاتش را در این شهر انجام می‌دهد، شهر مناسبی برای برگزاری چنین نمایشگاهی است. تمامی سالن‌های نمایشگاه کاملا پر شده و حتی فضای باز نمایشگاه نیز استفاده شده است. از کشورهای عراق، سوریه و افغانستان معمولا بازدیدکننده‌های این نمایشگاه بعد از ایرانی‌ها هستند.

نشست خبری نمایشگاه خودرو مشهد

نشست خبری نمایشگاه خودرو مشهد

این نمایشگاه حدود ۱۵ درصد از نظر تعداد شرکت‌کننده و حدود ۱۰ درصد از نظر فضا افزایش یافته که البته امسال نمایشگاه‌های قطعخ و خودرو با هم برگزار می‌شوند. خودروهای کلاسیک، تست درایو و حرکات نمایشی در طول زمان نمایشگاه دایر است. زمان برگزاری نمایشگاه 16 الی 19 مردادماه و ساعت برگزاری ۱۷ الی ۲۳ است.
در این نمایشگاه خودروسازی‌های سایپا، ایران خودرو، گروه بهمن، سیف خودرو، کویر موتور، رامک خودرو شرکت‌هایی هستند که در این نمایشگاه حاضر خواند بود و همچنین دو شرکت چینی هایما و چانگان جداگانه غرفه‌هایی را در این نمایشگاه خواهند داشت.

نظرات کاربران

1 نظر

دیدگاه های شما پس از تایید توسط خودروبانک نمایش داده خواهند شد

1397/5/7
مگر اینکه از عراق و سوریه و افغانستان بیان....